Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 528 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 525
Uživatelů: 3
Celkem: 528

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.12. 2013
Příspěvků: 353 | Témat: 14

29.01 2015 19:28


Zdravim, chystám se odstranit vířivé klapky a to jak v SW tak hlavně mechanicky. Chtěl jsem se zeptat, zda s tím má někdo zkušenosti, nejlépe nějaký ověřený postup. Jediný způsob který mě napadl jak je odstranit, je prostě ty klapky z tý tyčky odbrousit. Protože když se celá tyčka vytáhne, vzniknou po stranách díry v sání, což by mělo za následek pokles tlaku a následný nouzový režim a časem Turbo* KO. Hledal jsem po internetu nějaké návody, ale všude je jen repas, ne odstranění. Budu rád za každou radu
nahoru

sponzor





29.01 2015 19:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

29.01 2015 19:32


Ony tam nejsou pro prdel když nemáš na servis tak to prodej.Odstranění ze SW stojí taky balík. To za ty prachy koupíš opravnou sadu a je na hodně dlouhou dobu klid.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.12. 2013
Příspěvků: 353 | Témat: 14

29.01 2015 19:38


Neptal jsem se k čemu tam jsou! To vím, navíc nechápu proč do mě reješ se servisem, do toho auta jsem dal nejspíš víc peněz než vetšina majitelů A6. Navíc klapky mi chybu nepíšou, je to jen prevence, stejně tak SW/HW odstranění EGR*. Další věc, SW odstranění není tak nákladné, pokud je spojeno s celkovou upravou SW, kdybych to měl brat podrobně, stačí ti kabel z ebay za cca 400-500,-, vyčteš si SW a klapky vypneš (na zahraničních forech je hodně navodu, to jen česi ti nic zadarmo neřeknou). Takže prosím jen o příspěvky o samotném odstranění, nic jiného mě nezajímá
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

29.01 2015 19:45


Nevím co to je za mentalitu všechno z aut co odchází vykuchat a ojebat to aby to stálo jen pár korun nebo to bylo nejlépe zadarmo.
lituju potom další majitele který si takovou paštiku koupěj.Sorry ale prostě musím svůj názor říct,neber to ve zlím.Ale na druhou stranu těm policajtům fandím s odebíráním OTP na místě a krácením doby STK*.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

29.01 2015 19:45


ja bych preventivne odpojil i predni napravu, prej se trhaj manzety. staci zadek
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.12. 2013
Příspěvků: 353 | Témat: 14

29.01 2015 19:48


Koukám na českých foréch se člověk rozumné odpovědi nedočká! Nechám toto téma smazat!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.3. 2012
Příspěvků: 477 | Témat: 11

29.01 2015 19:49


nechci se tě nějak dotknout,ale mě nepříjde že do tebe ÁČEK nějak reje prostě se ti snažil jenom poradit a podívej se kolik ÁČEK má příspěvku+kolikrát poradil a potom se podívej na sebe a poté říkej že někdo reje.To že si nebyl schopný napsat do prvního příspěvku že chceš pouze příspěvky pro odstranení to je tvoje pí....ovina.A nadruhou starnu když máš tolik návodu na zahraničních forech tak proč tady s tím řeknu otravuješ...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

29.01 2015 20:12


pohodarkajik (Čt, 29.01, 2015 18:38) orig :
... (na zahraničních forech je hodně navodu, to jen česi ti nic zadarmo neřeknou)....


S tim musim bohuzel jen a jen souhlasit
nahoru

sponzor





29.01 2015 20:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

29.01 2015 20:39


odstranovat EGR* a manifold klapky u tohto motoru je kolosalna prasacina. Toto neni 1.9 kamarat, a ked vies naco su tam, tak ti malo logicky docvaknut preco ich nevypinat, kedze ti to nedocvaklo, tak asi nevies naco su tam, detto EGR*.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2011
Příspěvků: 364 | Témat: 40

29.01 2015 20:42


A na co tam jsou?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

29.01 2015 20:45


Ovlivňují chod a spalování motoru v nízkých otáčkách.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

29.01 2015 20:46


na riadenie rovnomernosti zmesi, nakolko CRka maju predvstrek, vstrek a povstrek, tak sa objem vzduchu skrti podla toho ako povie ECU*, spolu s EGR* ktore primiesava do saneho vzduchu spaliny, sa tvori zmes v takom pomere, aby neklepal, nedunel, cim sa setria ine komponenty typu ojnice, kluka. EGR* a klapky uz davno nie su iba o nejakych emisiach a podobne, uz je to aktivny system ktory ma velky vplyv na chod motoru.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2011
Příspěvků: 364 | Témat: 40

29.01 2015 20:52


SnakeSK: Celkem vyčerpávající díky.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

29.01 2015 20:54


dyt to rikal ze mu cesi zadara nic nereknou, musel zasahnout slovak a napravit nam reputaci
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2011
Příspěvků: 364 | Témat: 40

29.01 2015 20:57


Aha toho jsem si ani nevšiml snad nebude chtít SnakeSK nějaké hrachy.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.12. 2013
Příspěvků: 353 | Témat: 14

29.01 2015 20:58


SnakeSK (29.01 2015 20:46) orig :
na riadenie rovnomernosti zmesi, nakolko CRka maju predvstrek, vstrek a povstrek, tak sa objem vzduchu skrti podla toho ako povie ECU*, spolu s EGR* ktore primiesava do saneho vzduchu spaliny, sa tvori zmes v takom pomere, aby neklepal, nedunel, cim sa setria ine komponenty typu ojnice, kluka. EGR* a klapky uz davno nie su iba o nejakych emisiach a podobne, uz je to aktivny system ktory ma velky vplyv na chod motoru.
To mas pravdu. Ted vysvetli jak to je, kdyz se tyto veci vypnou v RJ motoru a RJ s nimi tedy nepocita.
nahoru

sponzor





29.01 2015 20:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

29.01 2015 21:15


lenze ona s nimi pocita, to ze vypnes nejaku sucast, neznamena ze ju vypnes, rovnako MAF* OFF sa robi tak, ze sa tam vlozi cast programu ktora riadacke hovori bud o konstantnej hodnote, alebo sa uda staticka cesta, pritom komponent tam nie je, rovnako s klapkami, zakazu sa chyby, a urci sa bud konstantna hodnota EGR*, a naemuluje sa cinnost klapiek, to ze ti to tam bude rvat viac vzduchu sa nedozvies, pretoze ECU* nebude mat na to chybovy kod, ale nie je to optimalny stav, chapes?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2014
Příspěvků: 238 | Témat: 24

30.01 2015 0:02


ja mam klapky odstarnene sotwarovo odstranila to firma ABT konektory vytiahnute ... motor ide normalne ..ziadne zavady.. mam moznost porovnat s autom ktore ich ma... rozdiel ziaden ... ani v nizskych otackach ani vo vysokych .. a ohladom klepotu -zvuku ... nic ziaden rozdiel... a tak trocha prilejem olej do ohna .. vy jazdite na tych autach v nizskych otackach ?? to sa da?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

30.01 2015 7:22


A6SLine:
Ty ten motor drzis neustale nad dva tisice otacek za vsech okolnosti? To jsi teda kabrnak.Nemas i volnobeh na dvou tisicich?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2014
Příspěvků: 238 | Témat: 24

30.01 2015 11:39


acek ja na tom aute jazim nie ? nie stojim ,.. jazdim kym ide .. lebo potom uz len plac bude .. ale .. ten mi potom nepomoze .. no samozrejme ako premavka dovoli.. . ale kee sa to nastavi pri chipe .. . myslim si ze by problem nemal byt ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 0

11.06 2015 10:42


koupil jsem auto s odpojeným EGR*,bez DPF*, výřivé klapky tam vůbec nejsou....auto jede normálně, ani nezakouří.....ted bych zkusil jestli když by mi změnili někde softmapy jestli by se snížila spotřeba....ted průměr 8,5
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

11.06 2015 11:10


8,5L je uplne v pohode, bud rad za taku spotrebu
TO neni octavka s rotacnym cerpadlom za 4,5L
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 0

11.06 2015 12:28


Ta spotřeba je údaj z Palubního počítače
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.4. 2014
Příspěvků: 52 | Témat: 6

07.10 2015 21:25


Čau všem mam dotaz když nastartují tak mi na volnoběh občas kolísají otáčky a funguje to Jako pumpa na sr...y. občas se mi rozsvítí kuře na vagu to napíše klapka sani sporadicka chyba ale tu na sacím potrubí jsem nedávno měnil. Mate s tim někdo zkušenosti
nahoru

sponzor





07.10 2015 21:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

08.10 2015 9:58


Napadá mě jendo slovo...zoufalost
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.4. 2014
Příspěvků: 52 | Témat: 6

08.10 2015 23:54


No a ne mala je to chyba 2008-001 a 2008 - 002
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.6. 2010
Příspěvků: 71 | Témat: 10

09.10 2015 10:18


Opravte mě, jestli se pletu. Ale vířivé klapky jsou tam m.j. proto, aby se po vstřiku díky víření natlačeného vzduchu lépe rozprostřela směs a tím pádem to lépe chytlo a shořelo. Na výkon to vliv asi bude mít vliv neznatelný, ale na emise určitě ano. Já bych doporučil vyčištění nebo opravu.

EGR* je podle mě pouze kvůli snížení NOx. Někde "na zahraničním fóru" jsem četl, že NOx vznikají při vysokých teplotách a přimíchání spalin tu teplotu sníží. Jako vedlejší efekt se odstraní rázy při vznětu, protože směs prohořívá pomaleji, než když je čistá. Já bych opět raději vyčistil než odstranil.

Na druhou stranu je otázka, jestli to všechno nejsou lži inženýrů z Volkswagen AG
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

24.04 2016 16:54


mam otazku: ukazuje mi diagnostika chybu na jednych virivych klapkach,ze spodna hodnota nedosiahnuta. takze vraj treba vymenit tie klapky,ze su zle... takze som urobil to,ze som tie klapky odpojil od motorčeka, dal ich do max.spodnej polohy a naštartoval. prečo mi ta chyba nejde zmiznut,ked v tej polohe su? proste stale ta ista chyba na diagnostike. okrem toho som zpozoroval,ze ked auto štartuje,tak ta čAST* klapiek,ktora vykazuje chybu po naštartovani akoby cuka,proste ta druha ma presnu polohu,v ktorej je a potom sa pri davani plynu posuva..ta druha tam proste beha hore-dole... prečo?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

24.04 2016 17:10


#trenertenisu

To vazne??? Alebo si robis srandu?
Trosku si uz mohlo postudovat ako to funguje PDF je na nete aj aj tu milion.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



Klapka pracuje medzi 20-80 % a nie 0-100% kedze si ju odpojil tak motorcek tlaci mimo toleranciou pod 20 % a tym padom to hadze chybu predsa. Lebo sa nemoze zastavit na fyzickom STOP bode dole ktory je 20% a je to vylisok na ciernej casti manifoldu
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

24.04 2016 17:32


urgi: tak to som sa nedočital . ale v každom prípade dakujem za informaciu. a inač ked som to od toho motorček odpojil a aj som pridal,nevidel som ziadnu zmenu odproti tomu,ked to bolo odpojene,ale je mozne,ze sa zmena neprejavi ked auto stoji na mieste...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email