Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 349 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 343
Uživatelů: 6
Celkem: 349

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

23.01 2015 13:42


Zdravím všechny příznivce Audi. Příští týden bych měl jet na chiptuning se svojí A3 1.9 TDI, dle různých diskuzí jsem se nakonec rozhodl pro TDIfun.cz. Až budu mít vše za sebou, tak sem napíšu svoje zkušenosti, jak to celé probíhalo, apod.
nahoru

sponzor





23.01 2015 13:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

27.01 2015 17:20


Tak mám chip za sebou. Musím uznat, že pan Z.H. evidentně ví o čem mluví, že to není žádný "nalévač". Má sice malinkou garáž, kde se vše odehrává, ale to není to, proč jsem tam jel, důležitá je kvalita odvedené práce. Nejprve auto hodil na brzdu, aby zjistil jeho výkon před úpravou. Pak následovalo vyčtení SW, jeho úprava, nahrání zpět, a měření na brzdě po úpravě. Všechno to trvalo 2,5 hod. Mezitím jsem se ho ptal na různé věci ohledně auta co mě napadali, vždy odpovídal velice široce, místy si asi myslel, že sem zřejmě spadl z Marsu Ale kdo se neptá, nic se nedozví, že? Samozřejmě že ve mě panují určité obavy, jestli jsem udělal dobře, jestli se něco nepokazí, určité riziko je vždycky, záruku na motor apod. vám samozřejmě nikdo nedá (ale bylo by to opravdu skvělé). Chip mám moc krátkou dobu na to, abych mohl nějak celkově hodnotit, ale zatím jsem spokojený, nic neblbne, a auto živější (ve vyšších otáčkách).

Cestou domů po dálnici jsem ihned po pár stovkách metrů cítil ono navýšení výkonu, jakmile jsem byl něco kolem 1800 ot/min, sešlápl k podlaze, auto vystřelilo podstatně více, než jsem byl zvyklý, no paráda, předjíždění jedna báseň. V nízkých otáčkách změnu nepozoruji, to se mi zdá úplně stejné. Jaký vliv to bude mít na spotřebu, to zatím netuším, to zjistím až delším jezděním, spotřebu počítám podle tankování, ne podle palubního počítače, ten u mě ukazuje totální nesmysly.

Tady pár čísel:
- papírově má mít auto max výkon 77kW
- před úpravou: max točivý moment 263 Nm při 1859 ot/min, max výkon 81kW při 4004 ot/min
- po úpravě: max točivý moment 319 Nm při 2042 ot/min, max výkon 101 kW při 3637 ot/min

Edit 3.3.2015:
Stále jsem s chipem spokojený, zatím se neukázaly žádné problémy, což je samozřejmě dobře. Spotřeba podle měření (tankování do plné) mi vzrostla o +0,2 L/100km. Ale je pravda, že před chipem jsem měl auto krátce, a tankoval jsem jen 2x, tak není moc dat na porovnání. Pro objektivní srovnání spotřeby před/po to chtělo mít auto delší dobu před chipem.

Edit 15.4.2015:
Spokojenost s chipem přetrvává, žádné problémy, jezdím s velmi lehkou nohou, spotřeba nyní 4,8 L/100km (měřeno dle tankování do plné, palubní počítač mi ukazuje nesmyslně 5,4).

Edit 24.6.2015:
Nevím jestli to souvisí s chipem, ale objevili se u mě v poslední době dva problémy. První asi před měsícem, kdy mě začalo při přeřazování, když promáčknu spojku, hučet pravděpodobně ložisko spojky, ozve se takový vysavačovitý zvuk:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Druhý problém se objevil před týdnem, když sem jel do kopce na 4-ku asi 3000 ot, auto ztratilo najednou výkon, spadlo do "nouzového režimu". Žádná kontrolka nesvítila. Od té doby se mi to stalo ještě 2x, vždy při jízdě do kopce na 4-ku kolem 3000 ot. Když sem jel po rovině, plyn na podlahu, na 4-ku přes 4000 ot, nic se nedělo, auto jelo v pořádku. Pravděpodobně vadné turbo, nevím:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Edit 7.3.2016:
Ty předchozí problémy s chipem nesouvisely, bylo to turbem, stačilo vyčistit.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

S chipem jsem zatím stále spokojený.

Edit 23.8.2016:
Chip stále v pořádku, žádné problémy se neobjevují.
Kombinovaná spotřeba 4,55 L/100km.

Edit 21.4.2017:
Chip stále v pořádku, žádné problémy se neobjevují.
Kombinovaná spotřeba 4,52 L/100km.

Edit 2.8.2018:
Objevil se problém s usazováním sazí na zadním nárazníku, ale zda to souvisí s chipem nevím:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil pckarlos dne 02.08 2018 11:03, celkově upraveno 12 krát. (60% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

27.01 2015 17:39


pckarlos (27.01 2015 17:20) orig :

... V nízkých otáčkách změnu nepozoruji, to se mi zdá úplně stejné. ...

To je dobře už kvůli spojce a do jakejch ot. je to stejný je zjevný z grafu(-ů) z tý brzdy.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

02.02 2015 10:08


Tady posílám graf.
Světle červená = výkon před úpravou
Tmavě červená = výkon po úpravě
Světle modrá = točivý moment před úpravou
Tmavě modrá = točivý moment po úpravě
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.2. 2015
Příspěvků: 22 | Témat: 3

20.02 2015 18:09


Tak jsem taky čerstvě po úpravě a je to super, díky za to Motorpowerovi
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

23.02 2015 8:19


Tak to gratuluju k chipu (i když u Moterpower) Hoď sem jen tak pro zajímavost graf.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.8. 2008
Příspěvků: 562 | Témat: 19

23.02 2015 12:08


no zajimalo by me jak 77kw "vystrelilo" haha
jinak je urcite dobrej napad nekomu ,kdo se ma soustredit na nejakou cinnost hucet do hlavy ,ze ji ma jak úl
sportu zdar a tdi fun
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.2. 2015
Příspěvků: 22 | Témat: 3

23.02 2015 19:24


jan333 (23.02 2015 12:08) orig :
no zajimalo by me jak 77kw "vystrelilo" haha
jinak je urcite dobrej napad nekomu ,kdo se ma soustredit na nejakou cinnost hucet do hlavy ,ze ji ma jak úl
sportu zdar a tdi fun


vyloženě k věci, je vidět, že jsi nikdy BLS, BXE nejel
nahoru

sponzor





23.02 2015 19:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.2. 2015
Příspěvků: 22 | Témat: 3

23.02 2015 19:29


pckarlos (23.02 2015 8:19) orig :
Tak to gratuluju k chipu (i když u Moterpower) Hoď sem jen tak pro zajímavost graf.


Nevím co přesně má vyjadřovat citace v závorce, ale je to Motorpower,
dříve Chiptuner, než jeho jméno bylo zneužito nalévačem.
Žádná top kvalita to není, než jsem ho vyfotil, zalehl ho pes

S tímto motorem nemám žádné zkušenosti (krom golfu AJM, kde byl bez kurvítek a s lepším turbem), jen jsem s jedním upraveným v OII před lety jel a s touto úpravou to nemělo rozhodně nic společného
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

23.02 2015 20:35


To v té závorce neber jako nejapnou poznámku, já jsem to tam dal proto, že tohle vlákno je chip u TDIfun.cz Ten oscenovaný graf jde dost blbě vidět, jen jsem tam zahlíd, že to máš chipnutý na max výkon 104 kW, zbytek blbě čitelný. Ale hlavně že jsi spokojený, o to jde
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.2. 2015
Příspěvků: 22 | Témat: 3

23.02 2015 21:50


a já zas myslel ten překlep

jinak nevím jestli 104kW je max. tohoto základu..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

15.04 2015 5:39


pckarlos:

Naprosto presny a shodny popis situace chipovani u ZDENDY ted minuly ctvrtek.Chipoval sem dva vozy za sebou,jednalo se o SUPERB 96KW 2005 a Octavia 77kw DSG.Musim vyjadrit maximalni spokojenost a podekovani TDI FUNOVI za naprostou profesionalitu,ochotu a preciznost.Dve auta na miru trvaly nachipovat a odbrzdit pres 4H a rozdil ve vykonu,prubehu a tocivem momentu,je opravdu znatelny a zaroven velmi citlive rozlozeny.
Jen rychla data:SUPERB PRED-103KW PO-127KW
OCTAVIA DSG-83KW,256nM PO-103KW a 348NM
Neumim si predstavit ze bych sveril dalsi vuz nekomu jinemu,DOPORUCUJI!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

15.04 2015 7:41


jerryxedos: Snad ti tohle vlákno pomohlo k tomu, abys nechal chipovat u TDIfun. Já jsem byl spokojen, a koukám že ty taky, to je bezva:-) Teď už jen s auty nalítat bez problémů co nejvíce kilometrů. PS: To předjíždění je po chipu paráda.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

22.08 2016 21:20


Jak je to s kourivosti po cimu? Nedymi to?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

22.08 2016 21:56


zalezi na tom, kdo to dela
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

23.08 2016 6:20


Audinar 76 (22.08 2016 21:20) orig :
Jak je to s kourivosti po cimu? Nedymi to?

Přesně jak napsal parik, záleží na tom, kdo chip provádí. Pokud auto svěříš neznalé osobě (nějakému nalévači map), tak si můžeš zadělat na pěkný problém. Já byl u TDIfun (leden 2015), a vše šlape jak má - kouřivost stejná jako před chipem, tzn. žádná
nahoru

sponzor





23.08 2016 6:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

23.08 2016 19:22


Ted jsem se bavil konkretne o firme viz. nazev temata. K nejakemu garazmistrovi bych nikdy nejel urcite. Nicmene par aut s moji motorizaci puvodne 81kW na 103kW jsem videl o jinych firem celkem asi slusnych a snad vsechny uz kourily pri vyssich otackach. Tak me zajima jestli takoveto navyseni vykonu ciste softwarove lze udelat, bez zvysene kourivosti nebo je to proste amatersky/nespravne provedene.

NIcmene bych asi take volil TDIfun, Dieselpower apod. nebo jak jsou dalsi kvalitni firmy
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

23.08 2016 19:27


Pokud pojedeš k TDIfun, nebo DieselPower, tak bych se toho nebál. Jak jsem psal, u mě se chipem kouřivost vůbec nezhoršila, vše v pořádku. A jednalo se pouze o SW úpravu (nedošlo k žádné výměně nějakých auto-dílů).
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

23.08 2016 19:37


ono ani nemusí bejt špatnej chip at to udělá kdokoliv stačí když je špatnej cooler nebo fouká vedení od turba tak to začne pokuřovat v plné síle je to jedno z druhým
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2014
Příspěvků: 51 | Témat: 4

09.12 2016 1:04


Ahoj, diky moc za postrehy, taky premyslim, ze to necham nachipovat - mam A3 2004 - BKC 77KW. Dava vam to smysl, idkyz mam najeto pres 280 TKM?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

09.12 2016 7:30


Nezalezi kolik mas najeto spis jak se o to staras a v jakym stavu auto mas
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.4. 2017
Příspěvků: 15 | Témat: 3

20.04 2017 22:17


pckarlos (23.08 2016 19:27) orig :
Pokud pojedeš k TDIfun, nebo DieselPower, tak bych se toho nebál. Jak jsem psal, u mě se chipem kouřivost vůbec nezhoršila, vše v pořádku. A jednalo se pouze o SW úpravu (nedošlo k žádné výměně nějakých auto-dílů).


Zdravím, trošku se tohodle bojím, kámošovi se to stalo v den po čipování.
Jak si zjistil že to nakonec nebylo tím čipem?

chtěl sem 1.9 hlavně kvůli spotřebě, narozdíl od 2.0. Ale těch 20-30 koníků je asi znát jak píšete,co?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

21.04 2017 6:52


midaranu (20.04 2017 22:17) orig :


Zdravím, trošku se tohodle bojím, kámošovi se to stalo v den po čipování.
Jak si zjistil že to nakonec nebylo tím čipem?

chtěl sem 1.9 hlavně kvůli spotřebě, narozdíl od 2.0. Ale těch 20-30 koníků je asi znát jak píšete,co?


Ahoj. Zjistil sem to jednoduše tak, že turbo se nemůže zasrat během jednoho dne (nebo několika dalších dnů), je to dlouhodobější záležitost. Bohužel jsem nekupoval nový auto. Nyní bych si raději před chipnutím nechal vyčistit popř.repasovat turbo, a až potom chipoval. Chápu tvé obavy, jeden nikdy neví co se může stát, ale TDIfun není žádný amatér nebo nalévač map.

Obecně jsou motory 1.9 TDI chváleny skrz jejich spolehlivost, oproti 2.0 TDI. Jezdím denně cca 45 km (okrsky), nijak auto nehoním, jezdím úsporně, do toho ale 2x týdně dálnice (cca 30 km) kde to trošku proženu, a nyní mám dlouhodobou spotřebu 4,52 L/100km (počítáno dle tankování do plné). Ale pokud ti nestačí výkon 1.9 TDI (77kW / chip cca 100kW), tak si kup klidně 2.0 TDI (103kW, chip cca 125 kW). Stejně záleží jak koupíš, v jakém stavu bude motor a zbytek atd., ... a těch 20-30 koníků znát bude
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

21.04 2017 12:39


jak jsem psal vyse, zalezi jen kdo to delal, samozrejme po chipu jsou vyssi teploty na turbu a tim zkracujes jeho zivotnost, ale pokud mas dost vysoke afr, tim mas nizsi teploty vyfukovych plynu, tak pak to tak hrozny neni, jako s chipem co ti cerne kouri, kde je nizsi afr a tim padem vyssi egt.
nahoru

sponzor





21.04 2017 12:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email