Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 249 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 243
Uživatelů: 6
Celkem: 249

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.1. 2015
Příspěvků: 38 | Témat: 5

22.01 2015 17:23


Nazdarek!

Som tu novy a neviem ci to uz bolo predtým riesene, takze radsej sa spytam prostredníctvom tejto temy :

Potrebujem kvalitne a priestranne auto s dobrou spotrebou. Preferujem skor automat a tak sa mi najlepsie z toho vykreslila stara Audi A6 (C5) 1.9 TDI* rocnikovo niekde medzi 2001-2004. Tu ale zacina problem ktory by som chcel vediet vyriesit :

1.9 TDI* boli pokial viem len prednokolky. Davali sa v tej dobe na predny nahon len Multitronic* alebo boli aj varianty 1.9 TDI* s Tiptronic* ?

Ak sa nedavali s Tiptronicom, ake su vyhody toho multitronicu ked odmyslim "bezprevodove" radenie? Pri akceleracii mi to pride dost pomale, co je celkom prirodzene na vykone ked chcem uspornejsie auto, ale ono to dost drzi vysoke otacky.

Akakolvek rada bude vitana.
Naposledy upravil Johnny_Man dne 22.01 2015 17:26, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





22.01 2015 17:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 11

22.01 2015 17:26


Slabý motor na tak těžký auto, proto to tak točí a nikam nejede. Když uděláš repas multitronicu tak budeš mít zas na cca. 200tis km klid
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.1. 2015
Příspěvků: 38 | Témat: 5

22.01 2015 17:31


Feller02 (22.01 2015 17:26) orig :
Slabý motor na tak těžký auto, proto to tak točí a nikam nejede. Když uděláš repas multitronicu tak budeš mít zas na cca. 200tis km klid


To su prave realne veci na ktore by som sa chcel informovat. U Audi som nikdy nebol, tuto znacku teda vôbec nepoznam. Ide mi o dobru spotrebu na jazdenie mesto : dialnica cca. 60:40

1.9 TDI* mi ide aby bola realna spotreba v meste dobra. Na papieri to sice vyzera dobre tych 7.5 ale ci to je aj naozaj tak. Ak je vyssia, tak o kolko je rozdiel v spotrebe trebárs k 2.5 TDI* a ake su to agregaty na vydrz? (zijem v tom, ze stare Passaty 1.9 TDI* mali tieto agregaty nesmrtelne a spotrebovo boli tiez dobre aj ked tusim tie vychadzali viac z A4 ako z A6)

Inac ta Multitronic* po repase ma dobru zivotnost pri ohladuplnej jazde? Strasili tuna na forach, ze odchadzaju ovela skor ako Tiptronic*, preto sa pytam.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 11

22.01 2015 17:45


se spotřebou u 1.9 TDI* nemám zkušenost, je le známo a bylo to tu psáno že je to slabý motor na tak těžký auto. Jak se to odvíjí na spotřebě netuším. Moje první A6 2.5TDi 110Kw manuál po chipu brala 7.5 - 10l. dle stylu jízdy s kombinací město-dálka. Pokud nechceš hodně investovat do motoru tak 2.5TDI nebrat... výdrž multitronicu je okolo 200-250tis, Tiptronic* asi 500tis km? k tomu by ti pověděl více člen Lubomont.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.1. 2015
Příspěvků: 38 | Témat: 5

22.01 2015 17:52


Feller02 (22.01 2015 17:45) orig :
se spotřebou u 1.9 TDI* nemám zkušenost, je le známo a bylo to tu psáno že je to slabý motor na tak těžký auto. Jak se to odvíjí na spotřebě netuším. Moje první A6 2.5TDi 110Kw manuál po chipu brala 7.5 - 10l. dle stylu jízdy s kombinací město-dálka. Pokud nechceš hodně investovat do motoru tak 2.5TDI nebrat... ýdrž multitronicu je okolo 200-250tis, k tomu by ti pověděl více člen Lubomont.


Tu tvoju 2.5 TDI* si mal quattro* alebo predny nahon? Teda Tiptronic* ci Multitronic* a co sa tyka spotreby 7.5-10.0 udavas priemer. Kolko to teda bolo v meste? Totizto aktualne vozidlo mi berie 10.5-11.0 v meste a uz mi to vadi, preto ten tah k slabsej a uspornejsej kubature, popravde nemam absolutne ziadnu skusenost s 4 valcami v pomere objemu/vykonu k ich hmotnosti, preto sa tolko vypytujem.

V '03 BMW E39 525dA mi tych 163 koni uplne stacilo, no bol to ale 6 valec co mal o 30 koni a takmer 100Nm viac a tiez to salo nieco pri 9.0-9.5 v meste
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.12. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 0

22.01 2015 20:00


mám avanta a6 c5 1.9 TDI* 96kw, v meste 8L, mimo mesta 6L, kombinovaná za posledný rok bola 6.7L... Je to veľké a ťažké auto, veľa robia aj disky, na zimu mám 205/55r16 na leto 245/40r18, rozdiel v spotrebe je do 0.5L, zato rozdiel v dynamike je väčší...

po roku som dal čip na cca 120kw a spotreba sa zvýšila asi tak o 0.2L, ale s autom sa už apsoň dá jazdiť svižnejšie a človek nemá toľko stresu pri obiehaní. Ináč do mesta je to dosť nevhodné auto, široké, dlhé, polomer otáčania ako titanic a tej 1.9tdi to tiež nebude prospievať, rovnako ako dvojhmote neustále rozjazdy. Takže ak jazdíš viac mesto, ako mimo, tak by som diesel neriešil, ja jazdím diaľnice:mesto 80:20.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.1. 2015
Příspěvků: 38 | Témat: 5

22.01 2015 20:34


handsome (22.01 2015 20:00) orig :
mám avanta a6 c5 1.9 TDI* 96kw, v meste 8L, mimo mesta 6L, kombinovaná za posledný rok bola 6.7L... Je to veľké a ťažké auto, veľa robia aj disky, na zimu mám 205/55r16 na leto 245/40r18, rozdiel v spotrebe je do 0.5L, zato rozdiel v dynamike je väčší...

po roku som dal čip na cca 120kw a spotreba sa zvýšila asi tak o 0.2L, ale s autom sa už apsoň dá jazdiť svižnejšie a človek nemá toľko stresu pri obiehaní. Ináč do mesta je to dosť nevhodné auto, široké, dlhé, polomer otáčania ako titanic a tej 1.9tdi to tiež nebude prospievať, rovnako ako dvojhmote neustále rozjazdy. Takže ak jazdíš viac mesto, ako mimo, tak by som diesel neriešil, ja jazdím diaľnice:mesto 80:20.


Co sa tyka parkovania tak to je v pohode. Mal som americana co mal cca. 5.1 m a nemusim sa ani zmienovat aky "uzasny" polomer otacania maju americke auta. Zaparkovat sa ale vzdy dalo, vsetko zalezi od sikovnosti, aj ked je pravda, ze vo vacsich mestach je problem.

Ono pod A6/5er/E-Klasse som nikdy nesiel. Totizto meriam takmer 2m. Naposledy som siel na E91 320xD kde som si nastavil sedacku ako sa len dala a ajtak som si obijal hlavu o strop a necitil sa v tom dobre (sice mozno za to moze znizeny strop kvôli panoramatickemu stresnemu oknu). V mensich autach ako napr. B-Klasse som sa musel zohynat v zákrutách pod spatne zrkadlo aby som mohol vidiet, lebo mi blokovalo vyhlad, castkrat mi spatak zavadzal v mensich autach.

Co by si teda odporucil? Aku spotrebu v meste by som mohol cakat ak by som siel napr. k 2.5 TDI*? Mozno s manuálom by to bolo nizsie.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.12. 2014
Příspěvků: 97 | Témat: 5

22.01 2015 20:38


Vlastni zkusenost
A6 1.9 TDI* -7,5 l
A4 1.9 TDI*-6 l
ochcavia 1.9 TDI*-5,5
V oktvce a a4 jakztakz jede ale do a6 to je malo a kdyz uz tak aspon tu 96kw
nahoru

sponzor





22.01 2015 20:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.1. 2015
Příspěvků: 38 | Témat: 5

22.01 2015 20:43


houstonn (22.01 2015 20:38) orig :
Vlastni zkusenost
A6 1.9 TDI* -7,5 l
A4 1.9 TDI*-6 l
ochcavia 1.9 TDI*-5,5
V oktvce a a4 jakztakz jede ale do a6 to je malo a kdyz uz tak aspon tu 96kw


Ak je to 7,5l/100km na automate v meste tak v tom pripade je to dobre a bral by som to. Strateny vykon mi nejako nechyba lebo na dialnici drzim konstantnu rychlost a namiesto obehovania radsej vyrazam skor a idem plynule predpisovo. Tak ci onak by som tu A6 potreboval nanajvys na 2 roky len ako momentalne nudzove auto.

Kazdopadne Tiptronic* asi u 1.9 TDI* velmi nebude, co?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.12. 2014
Příspěvků: 97 | Témat: 5

22.01 2015 20:53


Johnny_Man (22.01 2015 20:43) orig :


Ak je to 7,5l/100km na automate v meste tak v tom pripade je to dobre a bral by som to. Strateny vykon mi nejako nechyba lebo na dialnici drzim konstantnu rychlost a namiesto obehovania radsej vyrazam skor a idem plynule predpisovo. Tak ci onak by som tu A6 potreboval nanajvys na 2 roky len ako momentalne nudzove auto.

Kazdopadne Tiptronic* asi u 1.9 TDI* velmi nebude, co?

Hele jestli chces jenom menit olej a filtry tak di do 1.9ky jestli nepotrebujes zavodit a jde ti o pohodli a nizkou spotrebu tak bych bral i 81 kw
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.1. 2015
Příspěvků: 38 | Témat: 5

22.01 2015 21:25


houstonn (22.01 2015 20:53) orig :

Hele jestli chces jenom menit olej a filtry tak di do 1.9ky jestli nepotrebujes zavodit a jde ti o pohodli a nizkou spotrebu tak bych bral i 81 kw


prave o tom vravim! Mam rad pohodlie a kludnu jazdu. Na zavodenie som mal kopu BMW s roznymi výkonmi a preslo ma to. Stare W210 E-Klasse boli uzasne pohodlne ale mali prilis vysoku spotrebu a strasne hnili. W211 zas bol elektronicky najporuchovejsi Mercedes a takisto t zralo vela, preto sa mi pozdava tato A6 kvôli dobremu agregatu a takisto aj predny nahon na zimu mam radsej
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 38 | Témat: 10

23.01 2015 8:45


Mam 1.9 81kw afn a jsem spokekojenej chtěl jsem spolehlive auto do práce s nizkou spotřebou jezdim dalnice,silnice 40-60 dlouhodoba spotřeba 5,4l a urcite nejezdim predpisove.Ohledne vykonu je mi 23 před tim jsem mel toledo 66kw rozdil velky k lepšímu ale s jídlem roste chut takze premyslim o chipu.Zalezi na co auto potrebujes a jak tady někdo psal ten chip chci kvůli predjizdni aby byl jistejsi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.1. 2015
Příspěvků: 38 | Témat: 5

23.01 2015 11:03


pepan51 (23.01 2015 8:45) orig :
Mam 1.9 81kw afn a jsem spokekojenej chtěl jsem spolehlive auto do práce s nizkou spotřebou jezdim dalnice,silnice 40-60 dlouhodoba spotřeba 5,4l a urcite nejezdim predpisove.Ohledne vykonu je mi 23 před tim jsem mel toledo 66kw rozdil velky k lepšímu ale s jídlem roste chut takze premyslim o chipu.Zalezi na co auto potrebujes a jak tady někdo psal ten chip chci kvůli predjizdni aby byl jistejsi


Ako som vravel, u mna preferuje skor plynula jazda po dialnici a spolahlivost s dobrou spotrebou v meste. Nemam rad predbiehanie sa ked neni treba a pod. voloviny, skor kludnu jazdu s plynulou rovnakou rychlostou, preto mi nevadi ani nizsi vykon, to ozeliem, hlavne, zeby to v meste nezralo vela.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 38 | Témat: 10

23.01 2015 11:13


Tak si myslim ze je to pro tebe spravna volba pro mě byla,myslim si s jezdenim po meste se na vic jak 5,7 nedostanes.Ted ještě ji sehnat
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.1. 2015
Příspěvků: 38 | Témat: 5

23.01 2015 11:19


pepan51 (23.01 2015 11:13) orig :
Tak si myslim ze je to pro tebe spravna volba pro mě byla,myslim si s jezdenim po meste se na vic jak 5,7 nedostanes.Ted ještě ji sehnat



No prave toho sa bojim. V Nemecku s automatom pod 200 000km tazko zohnat a to este aby bola ako tak zachovala a tuna z domova ani nechcem, ked vidim ako sa vsade stacaju vo velkom kilometre.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 38 | Témat: 10

23.01 2015 11:22


Ja jsem sehnal od klubaka mel najeto 250 000 mel jsem stesti na velmi solidni jednani a myslim si ze i poctive km ale clovek nikdy nevi
nahoru

sponzor





23.01 2015 11:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2014
Příspěvků: 270 | Témat: 21

23.01 2015 11:26


pepan51 (23.01 2015 11:13) orig :
Tak si myslim ze je to pro tebe spravna volba pro mě byla,myslim si s jezdenim po meste se na vic jak 5,7 nedostanes.Ted ještě ji sehnat


To myslíš jako vážně, že c5 (avant a automat) s 1.9Tdi a po městě spotřeba 5.7...?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.1. 2015
Příspěvků: 38 | Témat: 5

23.01 2015 11:29


pepan51 (23.01 2015 11:22) orig :
Ja jsem sehnal od klubaka mel najeto 250 000 mel jsem stesti na velmi solidni jednani a myslim si ze i poctive km ale clovek nikdy nevi


Prave to, ze v Nemecku su poctivejsi predajcovia, resp. hlavne po prvom majitelovi ked je. Pekne to aj vidno na opotrebovani volantu, tlacidiel, pedalov a sedadiel ci to auto ma alebo nema tolko km.

Kebyze boli ceny benzinu za paru drobných tak neriesim nic a beriem velkoobjem atmosferu nech to ma co to ma, ajtak su to nesmrtelne stroje. Na americkom aute som mal cez 600 000 km a nebolo citit totalne nic na chode, udrzba klasicka a vymena gulovych capov kedze som raz vosiel nechtiac do katastrofálnej diery.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 38 | Témat: 10

23.01 2015 11:30


Ne myslel jsem manual nepostrech jsmem ze by vyzadoval automat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2014
Příspěvků: 270 | Témat: 21

23.01 2015 11:32


pepan51:
Ani s manuálem nemá po městě šanci jezdit za 5.7. To auto je prostě těžký. A do města ani není stavěný.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 38 | Témat: 10

23.01 2015 11:40


jezdim denne 60km pod dalnici cca 130km nekdy 160,40km po okrskach a slapu na to ne na doraz ale necouram se,pak nejaky popojizdky po meste.A mam spotřebu 5,3
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.1. 2015
Příspěvků: 38 | Témat: 5

23.01 2015 11:43


Zipito (23.01 2015 11:32) orig :
pepan51:
Ani s manuálem nemá po městě šanci jezdit za 5.7. To auto je prostě těžký. A do města ani není stavěný.



Ono nerobi si starosti ci to do mesta je stavane alebo neni, ide mi hlavne aby to malo v meste dobru spotrebu. Ked som sa v meste dokazal bez problemov otacat, predbiehat a parkovat s autom dlhsim ako je Audi A8 tak s tou A6 pri nejakých 4,7 to je totalne nic. Aj moje predosle 5er boli dlhsie, ide mi len aby to malo dobru spotrebu, na mensie auta niesom ako sofer pri svojej vyske stavany, potrebujem priestor.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2014
Příspěvků: 270 | Témat: 21

23.01 2015 11:44


pepan51:
Ano na dálnici a na okreskách jsem tomu schopen věřit, ale ve městě ani náhodou! Za prvé nevím co máš přesně za auto a za druhé nevím jestli bereš reálnou spotřebu a nebo podle palubního PC.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 38 | Témat: 10

23.01 2015 11:46


Mam 1,9 TDI* 81 kw afn beru reálnou spotrebu
nahoru

sponzor





23.01 2015 11:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2014
Příspěvků: 270 | Témat: 21

23.01 2015 11:47


pepan51:
A v jakém autě?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 38 | Témat: 10

23.01 2015 11:51


a6 avant
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2014
Příspěvků: 270 | Témat: 21

23.01 2015 12:01


pepan51:
Věřím tomu, že při jízdě na dálnici a okreskách máš spotřebu jakou máš, ale pokud s tím bude dotyčnej jezdit hlavně město tak se do 6 litrů prostě nevleze.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.1. 2015
Příspěvků: 38 | Témat: 5

23.01 2015 12:03


Do 6 je celkom jasne, ale do 8 sa bude dat?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2014
Příspěvků: 270 | Témat: 21

23.01 2015 12:07


Johnny_Man:
Do 8l už asi ano. Pokud budeš opravdu jezdit s lehkou nohou a motor bude v dobrým stavu. Taky zaleží v jakým městě budeš jezdit . A co se týká vnitřního prostoru - já měřím 195cm a je tam místa až, až....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.1. 2015
Příspěvků: 38 | Témat: 5

23.01 2015 12:19


Zipito: tak v tom pripade to je fajn. Momentalne som v malom meste do 50 000 ale na kratky cas zajdem do trosku vacsieho mesta - Mnichova, tam ale budem to auto vyuzivat len na dlhe trate cez vikendy na vidiek, po meste je autom aj zbytocne tam jazdit ked je tam metro rychlejsie a lacnejsie.

ja meriam 197 takze tiez podobne, preto som vravel, ze pod A6 nemozem, lebo mam dlhe nohy tak ked sa da do 8 litrov zmestit tak ajtak je to fajn, teraz mam o 3-4 litre viac takze bude to pekny prechod.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email