Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 332 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 324
Uživatelů: 8
Celkem: 332

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.1. 2015
Příspěvků: 6 | Témat: 1

08.01 2015 21:50


Zdravým.
Som tu nový tak sa vopred ospravedlňujem ak tu táto téma už je,ale neviem si rady.
Audi mám len týždeň a už som ho kúpil s tím že nekúri,teda fúka len vlažný vzduch.
Auto fúka iba vlažný vzduch.
Obe hadice čo idú do kúrenia sú horúce.
Teplota 90st a teplotu drží (VAG nameral 77,3st).
Obe klapky sa pri zmene teploty na climatroniku natáčajú.
Klapky pri prepínaní je počuť ako pracujú.
VAG nehlási žiadnu chybu.
Voda v nádržke aj pri zohriatí auta na 90st je studená.
Neviem čo už mám robiť.
Prosím pomôžte,za každú radu budem veľmi vďačný.
nahoru

sponzor





08.01 2015 21:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

08.01 2015 22:15


Na to stáří auta buď tepelný výměník topení zacpaný vodním kamenem (částečně) a nebo rozpadlý molitan na klapce regulace teploty. A nebo obojí. Klapky jsou plechové, s odlehčovacími otvory. Kryje to takový molitan, aby to nefučelo přes díry a nemíchal se teplý vzduch se studeným. Molitan se stářím drolí a rozpadne se. Měl sem stejný problém na Golfu 2 a to stejné mám i na mé A4. Budu řešit na jaře, teď už to nějak doklepu.

Špatné je, že pro opravu musí dolů palubní deska a celou skříň topení vytáhnout ven. Pokud je v autě i klima tak vypustit náplň a pak po opravě necchat znova vyměnit (musí se odpojit výparník od hadic, aby šla kříň ven). Práce na dva dny.

EDIT. pokud VAG ukazuje jenom 77°C, vyměnil bych i termostat. Budíky koncernu naběhnou na 90°C tak nějak standartně. Vlastnost.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.1. 2015
Příspěvků: 6 | Témat: 1

09.01 2015 8:10


Nakadah.
No veľmi si ma nepotešil
Ale aj tak ďakujem za odpoveď,aspoň viem na čo sa mám prichystať. Len mi nejde do hlavy,že aj keď mám auto zohriatie podla budíkov na 90 st. voda vo vyrovnávacej nádržke je studená a aj spodná hadica čo ide do chladiča.

p.s. ešte som zmetený z toho že obe hadice na výmenku tepla sú horúce..takže voda by mala cez radiátor cirkulovať a aj tak mi fúka len vlažný vzduch
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

09.01 2015 11:49


No pokud mas vodu v nadrzce studenou a teplotu to ukazuje 90°C, tak proste nemas otevreny termostat a voda cirkuluje jenom v malem okruhu. Jakmile se termostat otevre, tak voda zacne proudit i tou malou hadickou do expanzky a zpatky se vraci do systemu spodem tou vetsi hadici za nadrzky.

Hadice do vymeniku topeni budou vzdy horke, protoze tady ta voda neustale koluje jak ji zene vodni pumpa. Netekla by tudy jedine, kdybys mel vymenik uplne ucpany.

No vidim to na ten molitan na klapkach. Zkus jeste, kdyz zapnes vnitrni cirkulaci a DAS* topeni a vetrak naplno, jestli ti to bude foukat znatelne teplejsi vzduch.

EDIT. v příloze máš nákres jak koluje voda v B5. Az kdyz se termostat otevre, tak pumpa muze sat vodu ze spodni hadice, ktera jde z chladice a na kterou je napojena ta hadice odtoku z expanzky. Pak teprve ti voda v nadobce zacne cirkulovat a bude horka.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.1. 2015
Příspěvků: 6 | Témat: 1

09.01 2015 14:51


Wau. Super nákres.Ďakujem.
Takže dnes som dal dolu priehradku spolujazdca.
Mám tam dva motorčeky a dve tiahla-Modre a červené.
Ked som prepínal teplotu na teplú a studenú tak krásne chodili jeden aj druhý.
Odpojil som tiahla a na silu ťahal kombinačkami.
Neišli viac,otvárajú a zatvárajú sa tak ako na motorčekoch.
Ked som zatvoril modrú a otvoril červenú žiadna zmena -stále vlažný vzduch.
Ked som to spravil opačne,taktiež žiadna zmena-vlažný vzduch.

Vôbec tomu nerozumiem
Ked mám vrelé obe hadice,znamená to že cez výmenník prechádza horúca voda.
Zatvorím klapku studeného vzduchu a otvorím klapku teplého vzduchu....a výsledok?
Nič stále len vlažný vzduch.

Už som s toho na nervy,nechápem to
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

09.01 2015 15:26


norbi6610: chyba uvahy

Ze su obe hadice horuce, neznamena, ze cez vymennik rozumne preteka tepla voda.

Stava sa ze sa pomerne tenke "trubky"/lamely vymenniku zvnutra zanesu a voda tecie len cez niekolko malo z nich pod nanasom bordelu, takze teplo sa nedostane von.

Moznost 1:
Pouzit nejaku zazracnu emulziu na cistenie chladicov a vymennikov, ale riskujes ze ti to niekde rozozerie nejake starsie tesnenie a zacne ti unikat chladiaca kvapalina

Moznost 2: vymontovat vymennik, ponorit to octu, cocacoly, odstranovacu usadenin...

Moznost 3: Kupit novy vymennik
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.1. 2015
Příspěvků: 6 | Témat: 1

09.01 2015 15:47


Ahojte.
Ďakujem Vám za odpovede.
Takže som sa rozhodol,kúpim nový výmenník (našiel som Topran za 17€) a dám ho vymeniť.Chalan mi vravel že to má cca na 2hodiny práce aj zo zhodeným a zahodením palubovky.Preventívne dám vymeniť aj termostat.

Dám určite vedieť ako to dopadlo,dúfam že to je ono
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.1. 2015
Příspěvků: 6 | Témat: 1

09.01 2015 21:10


Ahojte. Vyriešené

Nakoniec som dal auto do servisu (nemal som už na to nervy).
Mechanik povytiahol hadicu od kúrenia až po nejakú dierku,išiel odial vzduch.
Auto začalo kúriť ako besné,za chvíľu teplo ako v "Marianskych Laznich".
voda v nádržke teplá.

Práca na 5 minút-cena za robotu 0 €uro. Len záchvat smiechu mechanika keď som mu povedal že na fóre som sa dočítal že Audi sa ovzdušní samé.(špecializujú sa čiste na Audi,Škodu...atď.)

Ale možné príčiny keď auto nekúri, mi vymenoval presne tie isté ako Vy. Takže vo všetkom ste mali pravdu.

Som rád že to bola len takáto maličkosť ako zavzdušnený systém.
ĎAKUJEM za odpovede a hlavne za ochotu pomôcť.

Pozývam na



nahoru

sponzor





09.01 2015 21:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email