Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 244 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 237
Uživatelů: 7
Celkem: 244

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.12. 2012
Příspěvků: 322 | Témat: 22

07.01 2015 19:51


Zdravim vas vsetkych.. Niekedy davno som snival, ze si kupim 2.7 biturbo a to sa mi splnilo a obcas som sledoval manikov ako si to upravuju a atd. Nemyslim tych tuningacov co pri prvom snehu stratia predny naraznik... ale vykon podvozok brzdy atd... Nakoniec sa to splnilo alebo este len plni aj mne tak sa rad podelim s vami o nejake fotecky a popripade ak by sa niekto nieco chcel spytat alebo aj radach od vas ak si niekto nieco vsimne a robil nieco podobne. Pri dalsich krokoch budem zasa informovat.
Naposledy upravil FrostBurN dne 07.01 2015 20:26, celkově upraveno 2 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





07.01 2015 19:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.12. 2012
Příspěvků: 322 | Témat: 22

07.01 2015 20:20


Pokracujeme
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.12. 2012
Příspěvků: 322 | Témat: 22

07.01 2015 20:23


Zatial posledne
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 642 | Témat: 20

07.01 2015 20:27


Moc Ti fandím, zatím to vypadá skvěle , budu tohle vlákno sledovat.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

07.01 2015 20:42


Keď tak na to tak pozerám,tak som aj rád že mám len jedno turbo Držím palec a nech to čoskoro jazdí.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.12. 2012
Příspěvků: 322 | Témat: 22

07.01 2015 20:52


Dakujem. Jazdit dufam bude uz na jar a hadam to pojde ako ma
Jedno malo a dve su moc
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2012
Příspěvků: 309 | Témat: 4

07.01 2015 21:11


a mě by třeba zajímalo , jak jdou odpojit výfuky od turba. potřebuju vyndat oba první díly a nějak extra se mi do toho nechce , protože zespoda jsem sotva viděl na příruby
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.12. 2012
Příspěvků: 322 | Témat: 22

07.01 2015 21:39


No veď na prírube od zvodov máš turbo nasrobovane a olej poprípade vodu odpojiť no na 2,7 motor von alebo zo spodu ale tam toho treba dať tiež veľa preč a aj tak nič moc prístup. Neviem aké máš auto
nahoru

sponzor





07.01 2015 21:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

07.01 2015 21:50


A jake sou teda vsechny zmeny?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.12. 2012
Příspěvků: 322 | Témat: 22

07.01 2015 21:51


Konkrétne myslíš na aute áno? Predné brzdy kompler rs6, tlmiče bilstein, pružiny eibach, turba, vstreky, ic, sanie-filter komplet, výfuk komplet, hadice na vzduch, chladič na olej, viskospojka ide preč, váha vzduchu, zvody, tlak paliva, nárazník predný Rs, spojka je jednohmota asi vsetko v rýchlosti zhrnuté
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2012
Příspěvků: 309 | Témat: 4

08.01 2015 9:13


Na RS4 to potřebuju sundat právě za turbama. Tak mě zajímalo jaký tam je přístup a jestli zespoda nebo z vrchu ale tam se toho musí asi dost odstrojit . . .
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

08.01 2015 11:01


FrostBurN:
cau,
dotaz (kapec offtopic) - kde kupujes ty opletene pancerove hadice na olej?

Diky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

08.01 2015 12:22


Tak to je velke, drzim palce. Ta vaha vzduchu dela co? Se meni nebo dava uplne pryc?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.12. 2012
Příspěvků: 322 | Témat: 22

08.01 2015 17:08


LukaRS (08.01 2015 9:13) orig :
Na RS4 to potřebuju sundat právě za turbama. Tak mě zajímalo jaký tam je přístup a jestli zespoda nebo z vrchu ale tam se toho musí asi dost odstrojit . . .


Nooo skor ti poviem ze ho nevyberies aj ked odpojis lebo je v zadu dole, takze ho neprepchas a neviem ci sa vlastne dostanes k vsetkym srobom. Sa mi zda ze zo spodu by to slo ale tiez nie boh vie co a naprava sa odpaja ci co.. Najlepsie je asi takto a pozries aj zo zadu ci ti netecie olej atd a vidis obidve hned.. A RS4 su troska vacsie turba na rozmer ci? Tak este o cosi horsie
Naposledy upravil FrostBurN dne 08.01 2015 17:19, celkově upraveno 1 krát. (8% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.12. 2012
Příspěvků: 322 | Témat: 22

08.01 2015 17:09


pedro m (08.01 2015 11:01) orig :
FrostBurN:
cau,
dotaz (kapec offtopic) - kde kupujes ty opletene pancerove hadice na olej?

Diky


Daju sa kupit aj u nas v ZA za dobru cenu alebo potom hocikde na internete v shope tuningovom
Naposledy upravil FrostBurN dne 08.01 2015 17:17, celkově upraveno 1 krát. (15% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.12. 2012
Příspěvků: 322 | Témat: 22

08.01 2015 17:16


belmondo (08.01 2015 12:22) orig :
Tak to je velke, drzim palce. Ta vaha vzduchu dela co? Se meni nebo dava uplne pryc?


Predavaju aj vacsie original len su zelezne napr hitachi a najdes v 034motorsport alebo potom na mieru. Cim je vacsi priemer tak mas vacsi prietok vzduchu. Napr S4 ma mensi priemer ako RS vahy vzduchu a aj hadice su niektore vacsie u RS ak nie vsetky... Viac vzduchu viac koni ale zasa to treba potom asi mapami spravit. Ale to uz sme inde a robota uz pre niekoho ineho az tolko zasa neviem pretoze osobne som len pri tom a nerobim to. Na to mam druhe zlate rucicky a rozum

Dakujem, hadam to bude super, dufam hehe
nahoru

sponzor





08.01 2015 17:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 67 | Témat: 12

08.03 2015 20:23


Jak pokračuješ? Už jezdí S4?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 642 | Témat: 20

09.03 2015 8:09


taky by mě zajímalo, jak to pokračuje
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

09.03 2015 18:13


Podľa mňa je pri takejto úprave váha vzduchu zbytočná.
Odstránil by som ju a mapu spravil natvrdo.
Z čoho tam dávaš spojku?
Aký priemer výfuku?
Vstreky? Prietok?
Tie výfukové housingy na turbach budeš aj niečím obalovat?
Tam bude fest horko pod kapotou.
Séria ich ma vzadu tak tam to nevadí a sú o minimum lepšie chladené.
EGT nechavas alebo odstraňuješ? Prip.dávaš iné?
Intercoolery nechavas pôvodne?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.12. 2012
Příspěvků: 322 | Témat: 22

11.03 2015 22:52


vahu neriesim bude vacsia a samozrejme budu to troskaine od seriu ale nie na zavody, da sa povedatze na skor dennu radost takze vahu nejdem davat prec
spojka je nova original akurat jednohmotny zotrvacnik sa dal
vyfuk je teraz 2x 60mm asi zostaneme pri tom, zvod ma priemer ak si dobre pamatam(radsejsa pozriem) 30mm kazdy valec
vstreky 630ccprietok? ak myslis palivo cca 5b
zvody vyfuk budu obalene a turba asi tiez, budem doladovat popri kapote a sani v nej
vsetko je obalene takze by to malo byt ok, a teplu sa vyhnut uplne neda, zasa ani ta seria nebola moc chladna, rozmyslam este aj ziabrami nad turbom
egt zostava
ic su vacsie a celohlinnikove, cca objem ako keby boli 3 povodne ic
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

12.03 2015 22:28


LukaRS (St, 07.01, 2015 21:11) orig :
a mě by třeba zajímalo , jak jdou odpojit výfuky od turba. potřebuju vyndat oba první díly a nějak extra se mi do toho nechce , protože zespoda jsem sotva viděl na příruby


Tož to si užiješ ti povim. Povol si prvni ty plechove kryty na turboch, at s tim muzes trochu hybat bo na ty horni matky je jinak nemozny pristup, mam dokonce dojem, ze jeden dekl jde vydelat.Na jedne strane jsem odpojoval egt senzor, to poznas na ktere kdyz se na ten motor podives. Zespodu ja nevim jaky je tam pristup. Ja jsem mel napravu dule, bo sem ju piskoval a lakoval a prevodovku jsem delal. Ale mam dojem, ze ty spodni srouby byli docela lambada, na leve stranu je myslim lepsi pristup, ale ridicova strana to je porno, ten horni srubek a pak tam chytat zpatky tu matku, to vyjmenujes vsechno co znas. Projizdeni steftu na turbech, to je taky docela bezva disciplina. Jsem se presvedcil, ze priste kdyz budu neco delat, tak proste sundam predni stenu, napravu, rozpojim uprostred spony na vyfukoch, rozpojim kardan a vytahnu to cele. Rozhodne nervove mene narocne, casove bych rekl, ze aj na stejno a hlavne si vsechno prohlidnes, kdyz je ten motor na autem nevidis skoro nic .
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

12.03 2015 22:42


FrostBurN:

Dobra prace, krasny motor. Jen by me zajimalo, jestli ty turba nebudou moc prohrivat vika ventilu, ale mozna ze kdyz je to obalene tak je to v pohode. Ja nemam zkusenost s tema omotavkama. Jakou jsi daval jednohmotu ? Je jich docela pozehnane s docela velkyma cenovyma rozdilama. Ja furt nad tim spekuluju a nemuzu se rozhodnout co koupit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

18.03 2015 15:41


FrostBurN:

tuner má 100% pravdu s tim prohříváním těch vík..koukám, že to jsou turba jako kráva a jsou přímo nad víkama a to bude velký teplo..určitě tam vymysli tepelný štíty viz foto..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

18.03 2015 15:44


Horšie je že sanie pojde určite okolo turb a tie budu znovu zohrievat vzduch predtym ako vojde do skrtiacej klapky.
nahoru

sponzor





18.03 2015 15:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

18.03 2015 15:48


Oli:

No to je další věc, ale s tim se dá teoreticky aspon trochu manipulovat a ten průtok toho vzduchu přes ty coolery je strašně rychlej a nemělo by se to ohřát až tolik.. odstínit by se to ale taky mělo,, kdežto s těma turbama u těch vík už nehne..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

18.03 2015 15:53


Každopádně přeju at to zdárně dopadne a auto jezdí jak bejk! Líbí se mi to, tak dávej info,,budu sledovat!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

19.03 2015 20:52


zepelin:

Je to tak, měl bych strach, že se tam bude tvořit karbon a hodně by skratil životnost vaček, ale ještě větší strach bych měl aby to neschital napínak vaček a řetězovka.

FrostBurN:

Také ted budu dělat komplet motor, hlavy komplet, lapnou se valce, pisty jen ocistim. Ale koně honit nebudu, 320 stačí a jezdit rovně mě stejně nebaví, hlavně musím vyřešit samosvor diff dozadu, to mě trápí nejvíce. Řešil jsi nějak chytač oleje od odvětrávání ? Pokud jo potřebuji to taky nějak vyřešit. Nechci mít hned zajebané hlavy. Jinak původni řemenici na klice a původní šrouby bych nenechaval, nějaké postupy by měly byt. Ale to předpokladam, že jsi měl rozvody důle.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

19.03 2015 21:18


Remenicu na kluke by som neriešil.
Je sama o sebe dosť ľahká.
Na Supre mám sériovú a tá má snáď pol tony. Tam to zmysel ma aj keď to skracuje životnosť ložísk na kluke.
To s zakarbidovanim hlav máš pravdu a toho by som sa fakt bal.
Ten oil catch tank som niekde videl, skúsim to nájsť.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

19.03 2015 21:34


Oli:

Remenice byvaji odpruzene a guma starne, nemluvim o vaze,unavuje se. Ale konkretne u 2.7micky nevim jestli je pevna nebo ne. Ja to jeste rozhozene nemel prave. Ale ja rozhodne kdyz vytahnu motor, tak udelam sakumprask vsechno a vim, ze mam na X tisic kilometru pokoj, ale tak moje vec jak si to delam, nikomu nic nenarizuju.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

19.03 2015 21:44


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email