Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 349 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 344
Uživatelů: 5
Celkem: 349

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2014
Příspěvků: 67 | Témat: 21

06.01 2015 13:47


Dobré odpoledne vespolek,
čeká mě na Avantu výměna motoru, tak jsem se chtěl optat, co jest na to potřeba, co se všechno musí demontovat, jestli je potřeba vypustit klimatizaci, či podobné?

Motor, co tam má přijít, je i s převodovkou, nebude jednodušší to vyměnit komplet?

Předem děkuji za každou radu. [/b]
nahoru

sponzor





06.01 2015 13:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2014
Příspěvků: 67 | Témat: 21

12.01 2015 8:36


No je možný, že nikdo motor v 80tce neměnil?

ehm, tak jinak. Pomohlo by mi, kdybych si pořídil Jak na to? a podle toho to udělal? Je tam 1z popsáno?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

12.01 2015 9:23


No tak záleží jaké máš podmínky.Pokud máš zvedák,tak jej vytáhneš spodem i s převodovkou.Pokud ne,tak odstrojit předek auta a vytáhneš jej z auta směrem dopředu..Samo nápravnice dolů,odpojit chlazení ,palivo,elektriku,výfuk atd..Prostě to co nepůjde ven i s motorem..
Jinak pokud nemáš zkušenosti nebo někoho znalého k ruce,tak si to nech raději udělat,měl by ses do 3 tis.kč vlézt za práci..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

12.01 2015 9:24


Taky mne to nemine, ale zatim nemam kde
Obecne: servo a klima se vetsinou nerozpojuji a vyvesi nekde bokem. Auto ma sundavaci celo, coz je velka vyhoda. Zbytek musis vymyslet sam dle dostupne mechanizace...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2009
Příspěvků: 209 | Témat: 24

15.02 2015 6:22


Cez predok motor nevytiahnes, pokial nechces odpajat klimu. Bude ti tam zavadzat klimovy chladic+trubky. Skoc do servisu, nech ti vypustia klimu. Budes to mat omnoho jednoduchsie. Na audine sa motor da vymenit pomerne jednoducho. Ale ked to ides robit prvy krat, najidealnejsie je pre teba, aby si si urobil co najviac foto, pokial mas motor este na mieste. Aby si spetne vedel, kadial ktore hadicky, trubky, kable maju viest. Ked som menil motor, tak z vrchu. Samozrejme vypusti vodu, nie je na skodu aj olej z motora, aby pri manipulacii, ked uz bude motor vonku, sa ti nevylial. Prevodovku som vytiahol ako prvu, zospodu. Tj najskor poloosy, tiahla na prevodovke, vsetky uchyty, ktore su na prevodovke namontovane. A este jedna zasadna vec: Ides tam dat presne taky isty motor aj prevodovku?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2014
Příspěvků: 67 | Témat: 21

15.02 2015 10:04


Tak stávající motor je novější 1Z, motor, co tam přijde bude ta starší 1Z. Převodovka*, to nevím. Kde přibližně se najde označení převodovky? Ale já bych byl pro nechat převodovku jak je, nehrabat do poloos a tak. Převodovka* je v pořádku. Tedy pokud to je technicky možné, převodovku nechat na autě.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2009
Příspěvků: 209 | Témat: 24

15.02 2015 16:52


Ak nechces hybat s prevodovkou, nepohnes ani motorom. Nevytiahnes ho bez toho, aby si najskor vytiahol poloosy. Prevodovky sa neboj, nie je to nic zlozite. Koli comu vlastne chces menit motor?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

15.02 2015 18:49


222romco: po demontazi cela a chladicu nejde motor vytahnout dopredu???
nahoru

sponzor





15.02 2015 18:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.3. 2008
Příspěvků: 444 | Témat: 14

15.02 2015 19:43


222romco (15.02 2015 16:52) orig :
Ak nechces hybat s prevodovkou, nepohnes ani motorom. Nevytiahnes ho bez toho, aby si najskor vytiahol poloosy. Prevodovky sa neboj, nie je to nic zlozite. Koli comu vlastne chces menit motor?


Proč by tahal poloosy kvůli motoru? Oddělá předek a vytáhne motor ven, osobně sem to takhle provedl.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2014
Příspěvků: 67 | Témat: 21

15.02 2015 22:04


fouklo těsnění pod hlavou, je voda ve válcích, bude to někde chycený, no a jestli je to záležitost jenom vršku, nebo to bude chycený i dole na klice a podobně, to už vyjde na stejno, motor musí ven. A než generálkovat motor, to vyjde levnějc tam rovnou dát jinej.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

16.02 2015 6:43


Logikon: No ještě jsme se nedozvěděli v jakých podmínkách to chceš dělat?Na zvedáku,na kanále,na nájezdech,na zemi atd..Od toho se odvíjí rada Jak na to..
Nejlepší je to na zvedáku,že jo..Celý motor i s převodovkou ven z auta,rozebereš,opucuješ,složíš zpět převod z tím druhým motorem a šoupneš zpět do auta..
V ostatních případech nejlépe rozebrat předek a motor vytáhnout předkem auta..Stačí to takto??
Každopádně zvaž své možnosti a vybavení,jinak zažiješ neskutečný "oser".Něco se odpojuje zespodu,něco se zhora..,ať máš tak i tak co nejlepší přístup..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2014
Příspěvků: 67 | Témat: 21

16.02 2015 21:28


Tak vyndavat se to bude jenom na zemi kočkou. Montážní jámu mám bohužel jenom venkovní, tam by to teď nebylo nic moc... ten spodek bude stát za houby. To vím, tak se holt budu válet
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2014
Příspěvků: 140 | Témat: 8

16.02 2015 22:28


Ahoj,starsi 1Z bych tam ja osobne nedaval..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2014
Příspěvků: 67 | Témat: 21

16.02 2015 23:47


v autě je motor číslo 330043, přijde tam 179264. Taky bych byl radši za novější, ale nepojedu pro motor přes celou republiku, to by vyšlo levněji spravit to co mám
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

17.02 2015 0:07


No a v čem je takový zásadní rozdíl mezi starší/novější 1Z ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2014
Příspěvků: 67 | Témat: 21

17.02 2015 3:16


já doufám, že žádný. S jediným, co jsem se setkal, tak rozvody jsou krapet jiný, liší se v nějakém držáku, či co, už přesně nevím. Novější bych vzal pro dobrý pocit, že by mohl mít méně najeto, protože skutečný nájezd ti nikdo neřekne
nahoru

sponzor





17.02 2015 3:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

17.02 2015 8:24


U 1Z 1994 jsem narazil na dva prumery vzduchove hadice. Jenze uz nevim, jestli to jine hrdlo bylo na sani, nebo turbu...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2014
Příspěvků: 140 | Témat: 8

17.02 2015 9:13


Lokigon (17.02 2015 3:16) orig :
já doufám, že žádný. S jediným, co jsem se setkal, tak rozvody jsou krapet jiný, liší se v nějakém držáku, či co, už přesně nevím. Novější bych vzal pro dobrý pocit, že by mohl mít méně najeto, protože skutečný nájezd ti nikdo neřekne


Tak nejak jsem to myslel..a navic ani odolnost starejch 1Z neni kdovijaka..Radsi bych volil spodek z neceho novejsiho.Treba spodek motoru z A4 s kodem AHH uz je o dost lepsi co se vydrze tyce.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.3. 2008
Příspěvků: 444 | Témat: 14

17.02 2015 9:42


NOVON (17.02 2015 0:07) orig :
No a v čem je takový zásadní rozdíl mezi starší/novější 1Z ?


Od nějakého čísla motoru tam dávali lepší písty, nevím, je kolem toho plno keců na různých forech co se týká čipování a zvyšování výkonu motoru 1Z, že ty písty praskají. Ale tak všeobecně spíš ty 1Z toho skousnou dost když se to nežene do extrémů.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.3. 2008
Příspěvků: 444 | Témat: 14

17.02 2015 9:46


Lokigon (16.02 2015 23:47) orig :
v autě je motor číslo 330043, přijde tam 179264. Taky bych byl radši za novější, ale nepojedu pro motor přes celou republiku, to by vyšlo levněji spravit to co mám


No já sem spíš vždycky našel motor nebo celé auto za pár kaček u vás v Čechách, blíž k Německu a pro mě to je přes celou republiku..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2014
Příspěvků: 140 | Témat: 8

17.02 2015 11:08


Spise jde o to ze se pisty s vyssim najezdem deformuji..jsou mekci nez v tom novejsim motoru.V Nemecku asi chteli usetrit nebo co a matros tech pistu nebyl uplne koser a s vyssim najezdem to nebylo uplne ok..zvysena spotreba oleje atd..Mam vlastni zkusenost.Znamej provozuje v Nemecku taxi.Mel Audinu 80,1Z,ten starsi mototr..najezd cca 400 tisic a motor byl total srot.Podotykam ze to mel od novyho auta a k autu se choval slusne a radne servisoval.Ted ma A4 s novejsim TDI*,kod AHH,najeto pres 500 tisic a motor slape jak hodinky.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

17.02 2015 14:27


coudygrant: Není ten "novější" motor náhodou AHU?
AHH je motor 2.8 V6 128 kW..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

17.02 2015 14:32


radonzo (17.02 2015 9:46) orig :


No já sem spíš vždycky našel motor nebo celé auto za pár kaček u vás v Čechách, blíž k Německu a pro mě to je přes celou republiku..
Tak to není problém,ne?Sednem a jedem..Co ty,taky máš v obou autech ty "tvarohové" písty?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2014
Příspěvků: 140 | Témat: 8

17.02 2015 14:32


NOVON (17.02 2015 14:27) orig :
coudygrant: Není ten "novější" motor náhodou AHU?
AHH je motor 2.8 V6 128 kW..


Je Jsem se na klavesnici sekl vo pismenko..sorry
nahoru

sponzor





17.02 2015 14:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

17.02 2015 14:37


Lokigon (17.02 2015 3:16) orig :
já doufám, že žádný. S jediným, co jsem se setkal, tak rozvody jsou krapet jiný, liší se v nějakém držáku, či co, už přesně nevím. Novější bych vzal pro dobrý pocit, že by mohl mít méně najeto, protože skutečný nájezd ti nikdo neřekne
Tak rozdíl právě nevím,proto se ptám.TDI* moc neznám..Jinak ten nájezd je toho či onoho motoru je individuální,rozhodně bych se neřídil dle roku výroby,to je nesmysl..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.3. 2008
Příspěvků: 444 | Témat: 14

17.02 2015 18:52


NOVON (17.02 2015 14:32) orig :
Tak to není problém,ne?Sednem a jedem..Co ty,taky máš v obou autech ty "tvarohové" písty?


No v nejstarší Audi mám písty z SDI* z roku 98´ po poslední opravopřestavbě, tak snad už sou ty lepší
A i kdybych pro nějaký motor jel, tak ho stejně rozkuchám, abych viděl jak vevnitř vypadá
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

17.02 2015 22:23


radonzo: Tak motor máš náhradní to je v poho..Pro motor bych nejel,spíše pro celé auto na díly..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.3. 2008
Příspěvků: 444 | Témat: 14

18.02 2015 9:35


Celé auto se asi rýsuje, ale nebude to Audi , více v sz.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2014
Příspěvků: 67 | Témat: 21

21.02 2015 14:55


ještě bych potřeboval vědět, jaký bit je na šrouby hlavy? Někde jsem vyčetl, že by to měl být dvanáctihran XZN 12, ale jist si nejsem. Může mi někdo poradit?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.3. 2008
Příspěvků: 444 | Témat: 14

21.02 2015 20:21


Četl si dobře.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email