Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 13 června 2021
Celkem je zde 28 lidí (16 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: bojza1
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 47 201
Online návštěvníků
Návštěvníků: 12
Uživatelů: 16
Celkem: 28

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 605 | Témat: 70

09.12 2014 19:46


Ahojte,dnes se mi přihodilo toto:při pomalé jízdě do prudšího kopce po ,,lesní,,cestě,při dojezdu,se mi rozsvítila na přístrojovce celá stupnice zařazených stupnů.Vypnul jsem motor a po opětovném nastartování už bylo vše ok. Diagnostika načetla tyto chyby:motor-550 Regulace počátku vstřikování-Nahodilá závada a Převodovka*-18265 Signál zatížení-chybná odezva řídící jednotky motoru-Nahodilá závada. Pročítal jsem to tady a jestli jsem to dobře pochopil,tak je to špatně nastavené? díky
nahoru

sponzor





09.12 2014 19:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

09.12 2014 21:20


Myslis, ze sa cerpadlo nejako samo nastavilo inak? Pomaly ti prestava fungovat regulacia predvstreku na cerpadle, jeho najcastejsia zavada...nastastie je aj svojpomocne opravitelna za rozumnu cenu, nanestastie nie jednoducho
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 605 | Témat: 70

09.12 2014 21:42


MION (09.12 2014 21:20) orig :
Myslis, ze sa cerpadlo nejako samo nastavilo inak? Pomaly ti prestava fungovat regulacia predvstreku na cerpadle, jeho najcastejsia zavada...nastastie je aj svojpomocne opravitelna za rozumnu cenu, nanestastie nie jednoducho
a ta rada jak,je kde?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

10.12 2014 9:15


To zalezi na tom, co o tom cerpadle vies a co vsetko si schopny urobit sam, ale ziadna zazracna rada neexistuje Jedine testovat, testovat az kym neprides na to, kde je chyba, a vymenit iba to, co treba, alebo vymenit vsetko, co s predvstrekom suvisi a precistit kanaliky jeho ovladania, ale to zbytocne moze vyjst drahsie, lebo je tam samotny piestik so servoventilom, mechanicky ovladaci piestik a riadiaci elmg. ventil, pricom kazda jedna suciastka stoji dost vela a urcite vsetky zle nebudu...v najhorsom pripade mozes za vsetky vycalovat vyse 300€, a nakoniec bude iba zaneseny kanalik alebo netesny O-kruzok a ich vymena tym padom bude zbytocna, to by nasralo Vravim, nic zlozite to nie je, ale treba rozumiet, ako to funguje a vediet najst chybu...pozri vedlajsie vlakno o blbnucom predvstreku na 2.5TDI AKE, ak sa tomu clovek nerozumie, mozes radit kolko len chces, a vysledok nikde...bud tomu clovek musi porozumiet, alebo je to lepsie zaniest niekomu, kto sa tomu rozumie, opravovat nieco podla internetu je niekedy uplny nezmysel, ako to tu bolo velakrat spomenute...da sa poradit s hocicim, ale ked je jasne, ze dotycny nema sajnu, o com je rec, je to zbytocna strata casu a zbytocne sklamanie...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 605 | Témat: 70

10.12 2014 21:35


MION (10.12 2014 9:15) orig :
To zalezi na tom, co o tom cerpadle vies a co vsetko si schopny urobit sam, ale ziadna zazracna rada neexistuje Jedine testovat, testovat az kym neprides na to, kde je chyba, a vymenit iba to, co treba, alebo vymenit vsetko, co s predvstrekom suvisi a precistit kanaliky jeho ovladania, ale to zbytocne moze vyjst drahsie, lebo je tam samotny piestik so servoventilom, mechanicky ovladaci piestik a riadiaci elmg. ventil, pricom kazda jedna suciastka stoji dost vela a urcite vsetky zle nebudu...v najhorsom pripade mozes za vsetky vycalovat vyse 300€, a nakoniec bude iba zaneseny kanalik alebo netesny O-kruzok a ich vymena tym padom bude zbytocna, to by nasralo Vravim, nic zlozite to nie je, ale treba rozumiet, ako to funguje a vediet najst chybu...pozri vedlajsie vlakno o blbnucom predvstreku na 2.5TDI AKE, ak sa tomu clovek nerozumie, mozes radit kolko len chces, a vysledok nikde...bud tomu clovek musi porozumiet, alebo je to lepsie zaniest niekomu, kto sa tomu rozumie, opravovat nieco podla internetu je niekedy uplny nezmysel, ako to tu bolo velakrat spomenute...da sa poradit s hocicim, ale ked je jasne, ze dotycny nema sajnu, o com je rec, je to zbytocna strata casu a zbytocne sklamanie...
Tohle se mne netýká,je to mimo mou mísu....Chtěl jsem to pro mechanika.Jen je mi s podivem,že by zase odcházelo čerpadlo,je to repas z Německa(štítek) a auto na něm jezdí od června...Bez Vifu netankuji,snad každý měsíc to projedu ,,Tecem 2000,, a ještě přidávám ,,Militec 1,, Není nad Audi,jak se všude chlubí-Audi,náskok díky technice....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

10.12 2014 22:16


V tom velky rozdiel nebude, bezny mechanik takisto nema sajnu, ako toto cerpadlo funguje a nebude ho vediet spravit Vravim, svojpomocne to nie je jednoduche, moze to zabrat kopec casu, malokto si to moze dovolit...tiez by som to inemu nerobil, po vsetkych svojich skusenostiach s tymito cerpadlami...no AUDI je iba obetou pouzitia tohoto cerpadla, obvinovat musis Bosch Lenze ani repas nie je vsemocny, tazko vobec definovat, co to repas je a ako ho urobili...v case repasu vymenili vsetko zle a preslo testom na stolici, ale odvtedy sa mohlo posrat hocico ine, co v tom case bolo v poriadku...nove cerpadlo to uz nikdy nebude...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 605 | Témat: 70

10.12 2014 22:37


MION (10.12 2014 22:16) orig :
V tom velky rozdiel nebude, bezny mechanik takisto nema sajnu, ako toto cerpadlo funguje a nebude ho vediet spravit Vravim, svojpomocne to nie je jednoduche, moze to zabrat kopec casu, malokto si to moze dovolit...tiez by som to inemu nerobil, po vsetkych svojich skusenostiach s tymito cerpadlami...no AUDI je iba obetou pouzitia tohoto cerpadla, obvinovat musis Bosch Lenze ani repas nie je vsemocny, tazko vobec definovat, co to repas je a ako ho urobili...v case repasu vymenili vsetko zle a preslo testom na stolici, ale odvtedy sa mohlo posrat hocico ine, co v tom case bolo v poriadku...nove cerpadlo to uz nikdy nebude...
Ono se posere i nové....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

10.12 2014 22:44


Zase take zle to cerpadlo nie je, v skutocnosti ho dobre mozgy vymyslali...ze sa v 15r autach s pol milionom km kazia, to je uctyhodny vykon...hej, oproti starsim su poruchovejsie, drahsie a tazsie opravitelne, ale zase maju ovela lepsie parametre...vsetko ma svoje plusy aj minusy...ale aj to 15r cerpadlo s pol milionom km je vovnutri stale ako nove, kazi sa iba tych zopar slabsich clankov, ale s tym sa neda nic robit, vsetko ma svoju zivotnost...elektronika nebude nikdy taka odolna a bezporuchova, ako mechanika...aj ked je dobre dimenzovana...
nahoru

sponzor





10.12 2014 22:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email