Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 480 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 476
Uživatelů: 4
Celkem: 480

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2014
Příspěvků: 67 | Témat: 21

27.11 2014 23:23


Mám klíč s imobilizerem. Co se stane, když si ho nechám okopírovat a bude bez imobilizeru? Konflikt s imobilizerem jsem zažil u fiata, no hrůza. Tři dny auto stálo. Jak to má tedy audi?[/quote]
nahoru

sponzor





27.11 2014 23:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

28.11 2014 15:19


No tak podle mě nenastartuješ,pokud nebude v klíčku čip imobilizéru.Logické ne?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

28.11 2014 16:08


Stane se to, ze ti jen otevres dveře, nenastartujes
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.4. 2009
Příspěvků: 571 | Témat: 32

28.11 2014 17:16


nenastartujes bo k cemu by tam imu bylo logické
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

28.11 2014 17:39


violr (28.11 2014 16:08) orig :
Stane se to, ze ti jen otevres dveře, nenastartujes


a80 vetsinou immo* nema. jedine az posledni modelove roky 95/96.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

28.11 2014 17:45


coz je prave pripad tuto pana
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

28.11 2014 17:50


ventYl (28.11 2014 17:45) orig :
coz je prave pripad tuto pana


neni jiste. V profilu ma 1995. Ale pokud je to udaj z VTP,tak modelovy rok je zpravidla rok zpet tzn 1994.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

29.11 2014 8:11


naopak. modelovy rok zacina (podobne ako u skodovky) v druhej polovici predosleho roka. napr. moje auto je modelovy rok 1994 (takisto aj VIN*), ale datum prvej registracie je november 1993.
nahoru

sponzor





29.11 2014 8:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

29.11 2014 9:32


Je to rok výroby plzs pet mesicu, taky mam 92 zsri s mofrlovy rok 93. Zalezi taky, okud to auto je dovezené, třeba taliani mají vsecko pomichane, i v 96 roce dávali palubky z roku 94 atd.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2011
Příspěvků: 34 | Témat: 1

13.01 2015 22:27


Naše audi 80 s imobilizerem nejde nastartovat s klíčem bez čipu a tak se ptám:
Máte někdo zkušenost s vyřazením immobilizeru ?
Máme od auta jen jeden klíč s čipem, který jsem nechal zkopírovat, ale nový klíč s čipem někdy nefunguje. Tedy máme vypozorované, že je to v podstatě vždy za "studena" a pravidelně, když spěcháme. Zapnu klíček, kontrolka imobilizeru bliká a auto nejde nastartovat, když vypnu klíček, zapnu, někdy až na poněkolikáte, kontrolka imobilizeru zhasne a pak lze nastartovat. S origo klíčem to jde nastartovat vždy. Zkoušeli mi v zámečnictví udělat i nový čip do toho nového klíče, ale výsledek pořád stejný. Kopírovali to přes nějakou krabičku, ale prý s tím nikdy neměli problém......Chci předejít tomu, že až ztratím ten origo klíč, a začnu používat klíč nový budu moci s autem dále normálně jezdit a nezapínat klíček na pětkrát...
Stačila by mi třeba reference na někoho, kdo umí zkopírovat origo klíč za rozumnou cenu tak, aby fungoval.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

14.01 2015 7:09


Nejde vyměnit ECU* za jinou bez IMO*?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.11. 2012
Příspěvků: 8 | Témat: 3

15.01 2015 13:41


Řeším stejný problem, neorigo klíč s imobilizerem nefunguje na 100% a po několikáté naskočí a origo funguje bez problémů, prozatím na co sem přišel že když Imobilizér* vyndam v neorigo klice a držím ho v ruce od spínací skříňky cca 1 cm tak funguje pokazdy. Jednoduše nefunguje kdyz je v klíči.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2011
Příspěvků: 34 | Témat: 1

15.01 2015 15:35


Taky jsem s tím laboroval do doby než mi čip vypadl z ruky a já ho nemohl najít.. Uvažoval jsem, že ten čip přilepím oboustrannou páskou někam ke spínačce zevnitř a budu používat klíček bez immo*, ale nedovedu si představit, že to začne někde blbnout a zůstanu trčet kdesi třeba na dovolené, nebo tak něco,.. jenom proto že jsem byl škrt a nenechal udělat klíček za 5tis. na 20 let staré auto.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

15.01 2015 15:47


JaZa: No než dát 5 tis za klíček,tak to raději nahodím jednotku bez IMO*..Zdržava tam má přece B4 s motorem ADA*..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

15.01 2015 16:02


immo* se da odstranit nemam jej na me A4. Zazil jsem si dost problemu a dalsi uz jsem opravdu nechtel zazivat pac co to stalo nervu jestli se auto chyti nebo ne byla doslova katastrofa. Nechal jsem immo* odstranit a od te doby jsem max HAPPY. Strach z toho ze by me chtel auto nekdo odcizit opravdu nemam protoze nikdo nevi ze to immo* tam neni(NEBYLO-auto uz nemam) u vasich 80 bych resil stejny postup jako jsem zvolil ja. Je jen velmi malo pravdepodobne ze by vam chtel nekdo vasi 80 ukradnout byt nekdo muze namitnout ja tam ma to a ja zas tohle.
Nvm nepamatuji si cenu co to stalo ale mam ten pocit ze jsem dal za tuto sluzbu asi 1000,-Kc.
Na dalsi me audi problem z immo* nemam takze nepotrebuju ji resit ale jakmile nastane tak jde z auta ven!!!
Takze panove doufam ze vam to pri rozhodovani jastli odstranit ci nikoli techto par radku pomuze.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.11. 2012
Příspěvků: 8 | Témat: 3

15.01 2015 17:04


Taky přemýšlím že pude ven. Asi nejednodusi cesta protože pak si mužů udělat replik klíčů kolik chci a stojí to málo.
Odcizení auta se nebojím koupil se GPS* vyhledávač... Takže Cajk

Ešte zjišťuji kde a kdo to udělá, jestli odstrihnout drát nebo se musí přes řídící jednotku
nahoru

sponzor





15.01 2015 17:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

15.01 2015 19:12


Radekbez94 (15.01 2015 17:04) orig :
Ešte zjišťuji kde a kdo to udělá, jestli odstrihnout drát


nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2011
Příspěvků: 34 | Témat: 1

17.01 2015 17:09


Dneska jsem vyhodil ten čip z klíče a vložil ho naopak, taky jsem si všiml, že ta kopie má nepatrně delší čepel, takže čip je dále od snímacího kroužku. Jak to začne blnout, výlet do Zlína to jistí.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

17.01 2015 23:45


JaZa: Toona to umí??
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2011
Příspěvků: 34 | Témat: 1

18.01 2015 1:25


NOVON: Koukal jsem na jeho stránky a v SZ psal, že to zvládne celkem rychle. S druhou jednotkou to není tak jednoduché, auto by muselo být bez imobilizeru... a možná s klimou... při zapnuté klimatizaci by ECU* měla vypnout Kompresor* aby se ta 1,6 dokázala rozjet a zpátky při překročení určité rychlosti zase Kompresor* zapnout.

Ještě mě napadlo vyreklamovat klíček a nechat ho udělat stejně dlouhý..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

18.01 2015 10:21


JaZa: No co se týče te klimy,tak mě na 1.6 běžela furt,nevypínala se při akceleraci,to bych poznal..Myslím,že Zdržava tam má toho černého Avanta bez IMO* a s klimou..No ale pokud to Tonda umí odstranit,tak bych šel touto cestou a nijak nešpekuloval dál..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

18.01 2015 10:28


NOVON (17.01 2015 23:45) orig :
JaZa: Toona to umí??


umim
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

18.01 2015 10:29


JaZa (18.01 2015 1:25) orig :
NOVON: Koukal jsem na jeho stránky a v SZ psal, že to zvládne celkem rychle. S druhou jednotkou to není tak jednoduché, auto by muselo být bez imobilizeru... a možná s klimou... při zapnuté klimatizaci by ECU* měla vypnout Kompresor* aby se ta 1,6 dokázala rozjet a zpátky při překročení určité rychlosti zase Kompresor* zapnout.

Ještě mě napadlo vyreklamovat klíček a nechat ho udělat stejně dlouhý..


odpojovani kompresoru maji snad temer vsechny auta, neni to zavisle na rychlosti,ale na poloze plynu. kdyz DAS* podlahu, tak se Kompresor* na 15sekund odpoji.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2011
Příspěvků: 34 | Témat: 1

18.01 2015 19:31


toona85 (Ne, 18.01, 2015 10:29) orig :


odpojovani kompresoru maji snad temer vsechny auta, neni to zavisle na rychlosti,ale na poloze plynu. kdyz DAS* podlahu, tak se Kompresor* na 15sekund odpoji.


V případě motoru ADA* je to do 7km/h na max. 12s. teda německy neumim, ale pochopil jsem to z google překladače. Píše se to v servisní dokumentaci k MPI* 4.válec konstrukce a funkce č.159 str. 38.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





18.01 2015 19:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

14.04 2020 21:40


Nemáte někdo zkušenosti na 80tce s doděláváným imobilizérem? Je to taková čtečka s diodou přidělaná vedle volantu, ke které se přiloží "čip" přívěsek na na kroužku s klíčem. Funguje to bezchybně,ale rád bych to preventivně vykuchal, dokud to funguje.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

14.04 2020 22:29


Ja som to v aute mal, ale cip uz bol asi davno nefunkcny, takze to bolo deaktivovane (= fungovalo to bez cipu a dioda tusim ani neblikala), sic stale v aute pritomne. U mna to bolo nadratovane na napajaci vodic k zapalovaciemu modulu. Nutne podotknut, ze dost amatersky a ten spoj casom zhnil a stal sa zdrojom problemov.

Zdemontuj kastlik pod volantom a vystopuj si kabelaz od zapalovacieho modulu. Niekde po ceste do nej bude ten imobilizer napojeny.

Ak je to naozaj napojene na zapalovaci modul, tak to v aute kludne mozes nechat. staci so sebou nosit pomocny skratovaci vodic, ktorym v pripade nahleho zdochnutia IMO* napojis zapalovaci modul na nejake spinane plus a nudzovo dojdes tam, kde sa IMO* definitivne zbavis.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

10.05 2020 20:02


Díky moc. Zkusím to prověřit. Případně nafotit, jak bude čas. Nevím, jak to kdo vymyslel, ale je to zároveň i takový primitivní alarm. Pokud se pokusím o start bez přiložení, tak po chvíli začne trvale "vyzvánět" klakson.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email