Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 206 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 205
Uživatelů: 1
Celkem: 206

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

04.04 2009 20:41


jeste se mi to nikdy nestalo, je mozne ze by se zasekl plovak v nadrzi a nebo ze by byl problem s ukazatelem?
Natankoval jsem az viditelne po okraj (nadrze vcetne odpusteni vzduchove bubliny tou packou v hrdle) presto mi ukazuje rucicka jenom 2/3 !!
Kontroloval jsem to jeste asi 2x po hodine a rucicka je porad jenom na 2/3.
Jeste nikdy se mi neco takovyho nestalo (mam ale od vcerejska novy budiky s palubnim pocitacem, nevim jestli to nesouvisi s tim?)
Da se ten ukazatel nejak kalibrovat ? Poradite nekdo?


Predem dik
Naposledy upravil A6-2000 dne 03.05 2009 21:54, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





04.04 2009 20:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

05.04 2009 7:51


že by se zasekl plovák je dost nepravděpodobné, ale někde jsem tu četl, že snad přes VAG někdo budíky kalibroval.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

05.04 2009 7:53


Podla mna je mozne ze plavak sa v pohode zasekne

(Honzabas co tu uz strasis, zalez este do postele )
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

05.04 2009 8:15


SCORPION:
Podla mna je mozne ze plavak sa v pohode zasekne

jsem to napsal blbě, samozřejmě, že se může zaseknout.

SCORPION: a co tu strašíš ty?A6-2000: pohledej na foru, už tu něco o tom je napsané
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

05.04 2009 8:48


honzabas:

jsem to napsal blbě, samozřejmě, že se může zaseknout.

SCORPION: a co tu strašíš ty?A6-2000: pohledej na foru, už tu něco o tom je napsané

pozrel som ako dopadli volby u nas a znovu som zalahol do postele
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

08.04 2009 19:13


no mne to ukazovalo max do 2/3uz ked som auto kupil,do 2/3isiel normalne, potom sa zasekol a zacal klesat v skutocnej hladine nafty, az po prejdeni cca 300km, po roku mi zomrel jeden plavak v nadrzi a ostal som visiet na ceste, skusil by som to este kalibrovat, ale presiel by som aj plavaky pre istotu, vycistit a zmerat odpory
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

20.04 2009 21:05


quattro99:
no mne to ukazovalo max do 2/3uz ked som auto kupil,do 2/3isiel normalne, potom sa zasekol a zacal klesat v skutocnej hladine nafty, az po prejdeni cca 300km, po roku mi zomrel jeden plavak v nadrzi a ostal som visiet na ceste, skusil by som to este kalibrovat, ale presiel by som aj plavaky pre istotu, vycistit a zmerat odpory


No mne o porad viselo ve 2/3 ten ukazatel
Cekam ted az vyjedu nadrz abych se nehrabal v plovacich s plnou nadrzi. Je pravda ze az teprve po ujeti cca. 800-900km se z niceho nic zacal ukazatel hybat tedy postupne klesat. TEd mam na tachu od posledniho plneni nadrze ujeto asi 1000km a ukazatel uz poklesl na cca. 1/3.
Co sem nevedel ono tam je tech plovaku vic ? Jsou kompatibilni ty plovaky mezi vsemi A6tkami nezavisle na typu motoru ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

21.04 2009 3:16


no tak nejak to ukazovalo palivo aj mne, plavakov je viac myslim, ze len u quattra a ci su kompatibilne aj z inych motorizacii, to neviem
nahoru

sponzor





21.04 2009 3:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

27.04 2009 22:12


quattro99:
no tak nejak to ukazovalo palivo aj mne, plavakov je viac myslim, ze len u quattra a ci su kompatibilne aj z inych motorizacii, to neviem


tak dneska sme ho s mechanikem vyndali (trvalo to dost dlouho nez jsem vyjel trochu nadrz najel jsem od plneho tankovani pres 1330 km a kdyz strcim do nadrze sroubovak (v miste vyndaneho plovaku) tak to porad ukazuje asi 8-8.5cm paliva pricemz budiky ukazuji dojezd asi jenom 70km, coz je divny protoze podle velikosti nadrze by tam melo byt snad 15litru jeste ci mozna vic).

Plovak jsme vycistili a napichli na ohmmetr, v celem rozsahu ukazuje plynule a sice od 50Ohm do 270Ohmu a nikde nevynechava a anikde se nezasekne.

PROBLEM ZUSTAVA ALE PORAD STEJNY. BUDIKY UKAZUJOU v plnem poloze (zvednuty plovak nadoraz) MAX. 2/3

Tudiz asi bude potreba nakalibrovat budiky s plnou nadrzi, uvidme po tomto vikendu.

P.S. Ten plovak resp hlavne maly prumer v A6 sani v tom sacim kosi se mi ale vubec nelibi radsi bych to vymenil za jiny system (v zime byly obcas problemy pri hustsim palivu ze si to nechtelo nasat - coz u jinych aut nedelalo)
Naposledy upravil A6-2000 dne 27.04 2009 23:10, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

27.04 2009 22:28


no ono v nadrzi aj ked ti dojde palivo, tak tam este nejake je, je to v podstate poistka proti tomu, ze ked dojde nafta za jazdy aby ti neodislo cerpadlo, skratka je tam nejake cidlo a to ti potom prerusi zapalovanie, myslim, ze plavak by mal ukazovat v rozmedzi od 100 do 400ohmov, ked sa nemylim
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

27.04 2009 22:58


Já mám zase jiný "problém."

Údajně má moje C4 2.5 TDI* nádrž na 90 litrů.
Jakmil začné pískat autochack, mám ručičku mezi 2 a 3 červenou čárkou rezervy. Natankuji 70 litrů.
Dneska jsem jel na "doraz" kdy ručička ležela na nule už dlouho, až mě mrazilo při jízdě po městě, od prvního varování jsem najel ještě cca 70 km, natankuji za stejných podmínek jako vždycky a 72 litrů. Vždy hladina až po hrdlo, žádné bubliny. Tankuji vždy plnou, ať se nerozhádá palubní PC.

A kde je těch chybějících 20 litrů a proč tankuji vždy pořád stejně?

Kurva, kde je problém?
Jsem z toho mimo

Být to benzín, dám do kanistru a jedu, až mi dojde palivo, ale představa, že někde na křižovatce odvzdušňuji palivovou soustavu...přitom bych rád znal hranice, kam až můžu jít, kdyby náhodou...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

28.04 2009 11:40


No tak jsem zapátral a u C4 předohrab je nádrž na 80 litrů, u quattra 75 litrů, tak to jsem měl o fous
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

28.04 2009 12:28


A6-2000:
je mozne ze by se zasekl plovak v nadrzi a


Je, bolest C5 ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

28.04 2009 13:52


rucicka je nakalibrovana, presto to nesedi, zkusim SW kalibraci na kanale 30, jestli se s tim da hnout...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

28.04 2009 19:09


sniper:
No tak jsem zapátral a u C4 předohrab je nádrž na 80 litrů, u quattra 75 litrů, tak to jsem měl o fous


Snad nebude obsah nadrze C5 (sedan, predni nahon, 1.9 TDI* 81kW) o tolik mensi nez C4 ??
Naposledy upravil A6-2000 dne 28.04 2009 21:00, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

28.04 2009 19:52


sniper:
¨

Být to benzín, dám do kanistru a jedu, až mi dojde palivo, ale představa, že někde na křižovatce odvzdušňuji palivovou soustavu...přitom bych rád znal hranice, kam až můžu jít, kdyby náhodou...


No po dnesku mi palbak ukazuje ze tam mam paliva jeste na 15km, mam ale pokuseni nedotankovat (k cemu taky kdyz je v nadrzi minimalne hladina paliva ve vysi 7cm nad dnem???) ale jet az na doraz. Bude mi palubak ukazovat zaporne kilometry ?
Asi to fakt zkusim, jakmile to zacne cukat tak holt prepnu na pridavnou nadrz a pojedu dal.....
nahoru

sponzor





28.04 2009 19:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2006
Příspěvků: 280 | Témat: 44

28.04 2009 20:31


Co vymenit elektrickou cast spinaci skrinky? Me to takhle delalo u benalu a po vymene se to spravilo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

28.04 2009 20:52


Dzany:
Co vymenit elektrickou cast spinaci skrinky? Me to takhle delalo u benalu a po vymene se to spravilo.


No pockam s vymenama cehokoliv az po te kalibraci o ktere pise Lumpiq.
Do vymeny budiku to totiz fungovalo bez problemu..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

28.04 2009 20:53


A6-2000:


Prece nebude o tolik mensi nez C4 ??


Jak to myslíš? Však já píšu o C4.

Co se týče toho palubáku, tak starší Audiny to měly tak, že jak skončila číselná řADA* ( nejnižší tuším 15km ), začalo blikat L takže zápornou hodnotu nečekej.

Ten obsah nádrže mne udivuje, protože Doutník TDI* měl opravdu zmíněných 90 litrů, alespoň to každý tvrdil, benzínová verze měla 80 litrů.

Takže podle tankování mi zbyly 3 - 5 litrů v nádrži, to čumím...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

28.04 2009 21:22


A6-2000:

Bude mi palubak ukazovat zaporne kilometry ?
Asi to fakt zkusim, jakmile to zacne cukat tak holt prepnu na pridavnou nadrz a pojedu dal.....


Nebude. Bude tam svítit nula dokud nenatankuješ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

28.04 2009 21:31


A6-2000:


No po dnesku mi palbak ukazuje ze tam mam paliva jeste na 15km, mam ale pokuseni nedotankovat (k cemu taky kdyz je v nadrzi minimalne hladina paliva ve vysi 7cm nad dnem???) ale jet az na doraz. Bude mi palubak ukazovat zaporne kilometry ?
Asi to fakt zkusim, jakmile to zacne cukat tak holt prepnu na pridavnou nadrz a pojedu dal.....


To fak nedelej, zavzdusnis to a budes mit pak problemy, pockej na me....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

29.04 2009 21:20


rezerva mi sviti uz davno, dnes jsem ujel dokonce prvnich 60 km po te co mi palubak zacal ukazovat ze dojezd je 0 km.

Tak jsem zvedavej treba se z myho auta stava perpetum mobile a nebudu muset tankovat vubec ? )
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

30.04 2009 9:03


jestli máš quattro* tak se vydřela dráha na jednom z plováku,standartní závada
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

30.04 2009 19:04


váha:
jestli máš quattro* tak se vydřela dráha na jednom z plováku,standartní závada


Nemam Quadro a plovak je tam jen jeden a je v poradku protoze byl testovany ohmmetrem.

Nicmene dneska jsem ujel po te co mi kontrolka ukazovala dojezd 0 km celkem uz 110km a porad sviti dojezd 0 km
nahoru

sponzor





30.04 2009 19:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

01.05 2009 15:41


Kolik kilometru dojezd Vam ukazuje pri plne nadrzi po okraj ?
Dnes jsem radsi dotankoval plnou az po okraj (i s odvzdusnenim) rucicka palubaku se zase zastavila na 2/3 ale kdyz jsem prepnul palubak tak mi ukazoval ze mam v nadrzi na dojezd jeste 1020km.... ?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

02.05 2009 11:13


A6-2000:
Kolik kilometru dojezd Vam ukazuje pri plne nadrzi po okraj ?


Přibližně 800 km. Ale mám ten větší, zlý, rozežraný motor - ne ten Tvůj ekozázrak...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

02.05 2009 21:17


A6-2000:
800km?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

02.05 2009 21:22


Kratz:


Přibližně 800 km. Ale mám ten větší, zlý, rozežraný motor - ne ten Tvůj ekozázrak...



800km to mi prijde nejak malo, vazne jenom tolik? To bych ja musel mit pri polovicni spotrebe (podle tveho podpisu mas pres 10L) dojezd vic nez 1600 km ))
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

03.05 2009 1:08


root:
A6-2000:
800km?


Ba ne, občas je to i víc. Třeba včera jsme byli s mladou u jejích rodičů, řídila ona tam i zpátky. Kousek od domova tankujem plnou a střídáme se - na BC svítí dojezd 1030 km.

Zbylých 15 km domů řídím já, zaparkuju a dojezd 800. Tak nevím, kde je chyba...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

03.05 2009 1:11


A6-2000:



800km to mi prijde nejak malo, vazne jenom tolik? To bych ja musel mit pri polovicni spotrebe (podle tveho podpisu mas pres 10L) dojezd vic nez 1600 km ))


Ten podpis není aktuální. To je s A4 2.8Q a to jsem měl ještě nějaké kloboučnické období...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email