Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 18 června 2021
Celkem je zde 20 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: omgmen
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 47 222
Online návštěvníků
Návštěvníků: 12
Uživatelů: 8
Celkem: 20

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

02.12 2014 6:24


kkppeli (Po, 01.12, 2014 22:17) orig :
prectete si nejdriv zacatek konverzace o jakem autu se tu mluvi a nechlubte se kolik jezsite s tema vasema fofrklackama z kopce

ty jsis zapoměl brýle,že,když jsi to četl první příspěvek
nahoru

sponzor





02.12 2014 6:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 420 | Témat: 12

02.12 2014 7:13


Dlouhodobá spotřeba za 45.000km, je u mě 9,7l/100km. Allroad 2,5TDi AKE, automat. Jezdím 30/70 ... město/okrsky .... a jako důchodce ne spíše zdržují ostatní.

Dalo by se jezdit podle předpisů za méně, ale pod 9l těžko.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.9. 2014
Příspěvků: 49 | Témat: 4

02.12 2014 9:08


s2 coupe (02.12 2014 6:24) orig :

ty jsis zapoměl brýle,že,když jsi to četl první příspěvek


jee ajo. no jo uz pisu do moc prispevku. samozrejme to nic ale nemeni na tom co je psano o spotrebe automatu a ctyrkolce
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 15

02.12 2014 10:43


Rocni najezd mam 55-60000km allroad 2.5 ake 132kw chip na 150kw manual s LowRange. Nove cerpadlo Turbo* vstriky vacky hydra i zdvihatka
15/85 mesto/mimo mesto
Mimo mesto 110-130 km/HOD*, dalnice 150-160km/HOD*, s platem 110-120km/HOD*
Dlouhooba spotreba 9.8 l/100 km
Jinak at jedu jak jedu i s platem a 1.5t autem tak jsem se nikdy nedostal pres 11.5l/100km
Moje zena s tim dokaze jezdit za 8.5, ja se nikdy nedostal pod 9....nemel jsem to ani za potrebi
Todle jsou podle me realne hodnoty pro tendle pohon, vahu i motor.
Kdo rika ze jezdi realne pod 8 je u me lhar.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

02.12 2014 10:54


to se to zase zvrtávká ke lhářům a naftovejm závodníkům
tohle tema už tu bylo a skončilo uplně stejně a to teď další chudák založil podobný vlákno od dva příspěvky níž

Kadel
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1493 | Témat: 29

02.12 2014 11:15


Jeb*t na spotřebu.Když jdu driftovat a pořádně tomu šlapu,tak momentální spotřeba ukazuje víc jak dvojnásobek toho co tu každý ukazuje.Já jsem zkusil co "ženskou jízdou" dokážu udělat se spotřebou a docela nuda okresky/město 7,9-8,5/10-11L ,ale je to nuda.Rád si na to šlápnu a pro mě není problém teď v zimě jet město za 13L

Podotýkám vše mám v pořádku jen mě nebaví jezdit s lehkou nohou .To jsem si mohl rovnou koupit Fabii HTP
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 340 | Témat: 21

02.12 2014 11:42


Jo s těmahle spotřebama už souhlasím....kdybych se krotil, asi se dostanu tak pod 10. ale já jezdím 70/30 město/okresky v kopcích.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6412 | Témat: 18

02.12 2014 12:11


2005 BAU V6 TDI* 2.5 Tiptronic* Q motor 120% stav a praha za 11,4 a šlapu jí furt na krk.Spotřeba nak byla vždy to posl co sem u aut řešil.Když jedu Praha-Tachov tak stim jedu za 8
nahoru

sponzor





02.12 2014 12:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 340 | Témat: 21

02.12 2014 15:19


Tak je to v pohodě....přesně nachlup stejná spotřeba jak u mně.... konečně někdo kdo nejezdí město za 7,5...... nebo spíš někdo kdo jezdí bez ohledu na cenu ropy.....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6412 | Témat: 18

02.12 2014 15:49


earthquaker (02.12 2014 15:19) <a href="/forum/prispevek/1220795-audi-a6-allroad-quattro*-spotreba-2-5tdi-132kw#1220795">orig</a> :
Tak je to v pohodě....přesně nachlup stejná spotřeba jak u mně.... konečně někdo kdo nejezdí město za 7,5...... nebo spíš někdo kdo jezdí bez ohledu na cenu ropy.....
Ludvo typyckej čechaček se zapisníkem spotřeby sem nikdy nebyl to ne.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 340 | Témat: 21

02.12 2014 16:12


Tak mě fascinuje, jak se každej snaží aby jeho allroad 2,5Tdi jezdil za 6 litrů, div nechcípaj z kopce motory, ale když sečteš kolik stojí udržovat toto auto v TOP stavu (nebo alespoň v plně funkčním), tak ta spotřeba je opravdu to poslední co na Alíkovi řešit.

Právě po těchto lidech se pak objevují odrovnané herky v bazarech, kdy motor znal jen olej z Lidlu (a to musel být v akci) a pseudonaftu od ONO. A pak slyšíš jakej verk jsou 2,5tdi, jakej křáp je allroad s jeho vzduchovým podvozkem...

Kulový, když se o to člověk stará, servisuje to u lidí co tomu rozumí a dopřeje tomu kvalitní díly a náplně a mění věci když začnou odcházet a ne až když už padnou úplně, tak allroad je skvělý auto.

Není to moje první C5 s 2,5Tdi a nemůžu si to vynachválit. S minulou mě rozdělil až nenechavec z Polska, který ji potřeboval na díly aby měl na Aukru co prodávat.

Ale o tomto přístupu některých jedinců tu bylo napsáno už dost.

Poučení: Když chceš opici, musíš mít i na banány........
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6412 | Témat: 18

02.12 2014 16:19


earthquaker (02.12 2014 16:12) <a href="/forum/prispevek/1220802-audi-a6-allroad-quattro*-spotreba-2-5tdi-132kw#1220802">orig</a> :
Tak mě fascinuje, jak se každej snaží aby jeho allroad 2,5Tdi jezdil za 6 litrů, div nechcípaj z kopce motory, ale když sečteš kolik stojí udržovat toto auto v TOP stavu (nebo alespoň v plně funkčním), tak ta spotřeba je opravdu to poslední co na Alíkovi řešit.

Právě po těchto lidech se pak objevují odrovnané herky v bazarech, kdy motor znal jen olej z Lidlu (a to musel být v akci) a pseudonaftu od ONO. A pak slyšíš jakej verk jsou 2,5tdi, jakej křáp je allroad s jeho vzduchovým podvozkem...

Kulový, když se o to člověk stará, servisuje to u lidí co tomu rozumí a dopřeje tomu kvalitní díly a náplně a mění věci když začnou odcházet a ne až když už padnou úplně, tak allroad je skvělý auto.

Není to moje první C5 s 2,5Tdi a nemůžu si to vynachválit. S minulou mě rozdělil až nenechavec z Polska, který ji potřeboval na díly aby měl na Aukru co prodávat.

Ale o tomto přístupu některých jedinců tu bylo napsáno už dost.

Poučení: Když chceš opici, musíš mít i na banány........

Klasika jak píšeš prostě jezdit,zdobit v audi a serviovat za 50 korun měsíčně je české přísloví,to nezměníš.Dyt se podivej jak končí 3,0 TDI*....ježiš 38 za vstřiky tak to nic to prodam.Všichni nejsou takoví ale ta smutná většina ano.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

02.12 2014 16:25


hoši,hoši,já jsem člověk zvídavý,rád posunuji hranice(néjen min. spotřeby),každej idiot dakáže jezdit za 12l na 100km
Když se potřebuji vyblbnou,tak vemu motorku a jdu na okruh
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 340 | Témat: 21

02.12 2014 16:52


Tak dík.....tak "každej idiot" se jde poohlédnout po 1,4Tdi abych Vám mohl konkurovat 3L na 100km....Já to s Alíkem neumim....To jsem si nemusel kupovat audi s V6 motorem, ale mohl být šťastný se 4 válcovou octavií 1,9tdi a celou cestu do Prahy masturbovat nad palubákem s nápisem 4,5l/100km.... Ale to jsem nechtěl.....Rád se svezu a kdo okusil quattro* a bydlí v takové kyselé pr.... jako já, by už nic jinýho než audi nechtěl.... těší mě pozorovat řidiče octavií jak leží po škarpách a radují se ze spotřeby 0,5l na hodinu topení, než pro ně přijede odtahovka... zatímco já kolem nich proletím po náledí na kterým se dá bruslit. Sice se spotřebou 11,4l ale naprosto bezpečně....

Dny jako je ten dnešní, kdy je to tu jedno velký náledí a sníh, jsou přesně ty, které mi tu spotřebu vynahradí....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

02.12 2014 17:08


earthquaker: co to meleš za nesmysly?Do fábie bych vživotě nevlezl,když tobě bylo 5let,měl jsem už své první audi!
A měl bys trochu zklidnit hormon,nejlépe jsi di hodit vlastńáka na ten svůj V6 motor.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

02.12 2014 17:31


eathquakere!: Ty už to nehul ani zředěný!! Rád by jsi jezdil za 4.5L ALe to je tvůj nedostižnej sen, s tou tvojí kasičkou na kolech co jezdí za 12L

Ve skutečnosti ty pomluvy o masturbaci řidičů v 1.9 octáviích mají o tobě vypovídající hodnotu takovou, že jim sprostě a jednoduše závidíš, tak je aspon pomluvíš
Naposledy upravil Koliix dne 02.12 2014 19:30, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





02.12 2014 17:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 340 | Témat: 21

02.12 2014 17:41


No jo, potrefená husa vždycky zakejhá...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

02.12 2014 17:59


pánové a to abych nebyl v klubu za blbce musim fakt mít tu spotřebu nad 11?

earthquaker: koupit si 2t ropu ikdyž V6 a myslet si, že sem něco víc než oktávka to je taky slušná diagnoza. Zkus se někdy svézt s nějakym výkonnějšim benzínem

Možná ses na mě smál minulej měsíc, když sem kousek před Bochovem čekal na odtahovku, páč sem do AR koupil vodní pumpu z Lídlu (byla v akci) a +10ti mi z ní vypadla mrazovka. Ale už je to ok koupil sem novou na ONO a k tomu dali nějaká vzácný magnety na palivový trubky takže budu jezdit ještě za míň a co ušetřim to si zapíšu do notýsku

Kadel
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

02.12 2014 19:33


Hele já mám 1.9 ale nemámto v Oktávce, ale to je jedno. Tu tvojí dvoutunku bych naklepal levou zadní.

1.9 TDI* PD Power Ono mít 132kw v autě co váží 1200 nebo 2 tuny je rozdíl

Jinak dlouhodobá 5 až 5.5
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2362 | Témat: 34

02.12 2014 20:01


Se to tady pěkně zvrhlo, napřed řešíte, že vám o spotřebu nejde, ale koupit si 2.5TDI místo 4.2 a pak s těma vydechlinama ještě chcete závodit...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 340 | Témat: 21

03.12 2014 10:05


Já závodit nechci....já jen říkám že když s 2,5Tdi jezdíš bez ohledu na spotřebu a rád ji šlápneš, nedá se s ní prostě jezdit za 7 ale za 11.Toť vše....jen mě pobavilo, jak se každej snaží jezdit tak aby jel nejlépe za 4 na sto a pečlivě si vede notýsek....Kdybych chtěl jezdit za málo, koupím si 1,9Tdi, kdybych chtěl jezdit jak pirát, koupím si 4,2i a když jsem chtěl něco mezi, koupil jsem Allroada.......A nebudu tu plakat nad tím že bohužel žere 11 litrů, když spotřeba je to nejmenší co u těhle aut stojí peníze.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 340 | Témat: 21

03.12 2014 10:15


Kadel (02.12 2014 17:59) orig :
pánové a to abych nebyl v klubu za blbce musim fakt mít tu spotřebu nad 11?

earthquaker: koupit si 2t ropu ikdyž V6 a myslet si, že sem něco víc než oktávka to je taky slušná diagnoza. Zkus se někdy svézt s nějakym výkonnějšim benzínem

Možná ses na mě smál minulej měsíc, když sem kousek před Bochovem čekal na odtahovku, páč sem do AR koupil vodní pumpu z Lídlu (byla v akci) a +10ti mi z ní vypadla mrazovka. Ale už je to ok koupil sem novou na ONO a k tomu dali nějaká vzácný magnety na palivový trubky takže budu jezdit ještě za míň a co ušetřim to si zapíšu do notýsku

Kadel


Nemusíš mít spotřebu 11, jen stačí že nebrečíš jako někteří nad tím že ji nemáš 4,5l.

A s tím velkým benzínem........prosím aspoň mi řekni jak takový auto jede......prosím.....prosím......

Allroad je moje 5. audi, mezi předchozíma byly A8 4,2i, S8, a možná mě tu i v okolí Varů potkáváš s mým tréninkovým, černým Mitsubishi Lancer EVO IV RS.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2362 | Témat: 34

03.12 2014 10:44


Jaký to bylo přesednout z V8 benzínu do 2.5TDI?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 340 | Témat: 21

03.12 2014 11:07


No mezi nima bylo ještě Pajero 3,2DiD (to mám dodnes) a Mercedes W220 4,O CDI*. Ale tak jasný že to nejede tolik, ale při dnešním bodovém systému nijak nepociťuji touhu lítat vesnicema 130km/h a díky tomu e jsem začal jezdit už tři podniky závodů, vyblbnu se v závoďáku dost a na normální silnici už závodit nepotřebuju....

Ale jinak ze 4,2i na 2,5Tdi jsem pocítil jen rozdíl ve výkonu, spotřeba je dosti podobná...
nahoru

sponzor





03.12 2014 11:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

03.12 2014 11:28


earthquaker: nevšim sem si že tu někdo brečel že mu to nejezdí za 4,5. Lidi napsali za kolik jezdí a podle tebe sou to volové.
Když vemu sebe osobně, tak sem si nezvolil 2,5tdi abych ušetřil, ale chtěl sem AR a tam byly jenom 2 volby motoru (4,2 sem tu nikdy neviděl), takže se čekalo co přijde dřív esli 2,5tdi nebo 2,7bT. A když by na to došlo tak do notýsku bych si zapisoval i ten benzín. To měl Křižník napsad hned do garáže, že kdo si to bude vyplňovaj je kokot. Já myslel že to třeba někomu poslouží, aby si udělal obrázek co stojí provoz takovýho auta.

to kolik si měl před tim aut (audi) a jakou ma barvu tvoje RS mě nepřesvědčí o tom, že se tady nechováš jako blbec.

...a nepotkávám, byl sem v těch končinách na návštěvě (ne kecám měli v Lidlu akci na olej, tak sem sebral lidi z vesnice a jeli sme na nákup)

Kadel
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

29.09 2018 17:06


Allroad AKE manual bez Low Range. S vlekem naloženým druhým Allroadem - dálnice Pha-Olomouc 9.8, jeli jsme cca 80-90kmh.

Jinak spotřeba bez vleku dálnice okolo 120-140kmh 8.6-9.2.
Celkově průměr okresky 9.2-9.6.
Když lítám město tak 10-11.
Když na to šlápnu tak prostě kolem těch 11. Jsem spokojenej. Auto má 412000 a je po výměně vaček a repasi vstřikovačů.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.3. 2014
Příspěvků: 8 | Témat: 0

25.05 2020 15:25


sakra tak to máte všetci celkom pekné spotreby na tých 2.5TDi.
U mňa tak 60/40 mesto/okrsky - dlhodobá priemerka 12,3 - 12,6l/100km.
je to Allroad C5 2,5 132kW BAU 2004 automat, ale zase šetrne nejazdím.
mám väčšiu spotrebu ako to isté auto s 2,7BiT
Motor žiadne chyby nehlási ide pekne, že by taký rozdiel spravil štýl jazdy?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email