Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 341 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 336
Uživatelů: 5
Celkem: 341

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.3. 2014
Příspěvků: 23 | Témat: 4

14.11 2014 17:19


Ahoj všem,
vím, že témat kolem motoru 1,8t je spousta. pokusím se Vám přiblížit můj problém.
udělal jsem repasi celého motoru - výbrus válců, nové písty, klika, ventily.....atd. při 4tis otáčkách mi začne cukat motor. netáhne dál při naplnění. vyměněny svíčky, repase vstřiků. nyní jsem vyzkoušel dát budík a ukazuje při naplnění 1baru netáhne dál a cuká, zkoušel jsem dát jiné palivové čerpadlo a také nic. pokud máte nějakou radu nebo návrh rád uvítám. Mám ještě tip na cívku, N249. vše na motoru je original, žádný BOV ventily a tak. vše původní.
díky
nahoru

sponzor





14.11 2014 17:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

14.11 2014 18:26


Někde ti asi přisává nezměřený vzduch.Překontroluj hadici sání.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.3. 2014
Příspěvků: 23 | Témat: 4

14.11 2014 20:17


ok, děkuji
mrknu hned na to zítra. je možný že při stavění se něco nedotáhlo. a názor na cívku? nebo máš s tím nějaký zkušenosti?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

15.11 2014 0:12


Cívku jsem špatnou nikdy neměl,ale ten gumový odrušený nástavec ano.Svíčky máš jaké?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.3. 2014
Příspěvků: 23 | Témat: 4

15.11 2014 8:44


original NGK
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

15.11 2014 10:17


Nahoře na výtlaku turba je červené koleno vedoucí do hliníkového sání vedoucí do prvního intercooleru, to koleno stoprocentně netěsní a při tlaku začne dělat bordel.

Dával jsi zpět původní koleno a původní hadice? A jaké jsi na ně dával spony?

Pokud auto normálně startuje a jede, tak s elektronikou a svíčkama nic neni, to vypust..dám krk na to, že to bude foukat v plnícím prostoru..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.3. 2014
Příspěvků: 23 | Témat: 4

17.11 2014 8:56


měl jsi pravdu, že koleno netěsnilo. nasadil jsem ho znova a pořádně dotáhl ale dělá to stále. kouknu na to ještě jednou a důkladněji. mám tam normálně stahovací spony. našel jsem i jednu hadičku která byla prasklá, taky jsem ji vyměnil. tlakové hadice jsou originální. projdu ty tlakový hadice ještě jednou. díky za inspirace =)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

17.11 2014 10:14


To původní koleno už je unavený, jak ho jednou sundáš, bude dělat problémy..tou normální sponkou to můžeš utahovat jak chceš,,nikdy neutáhneš tak aby drželo..musíš koupit sponu na tlakový spoje - silná cca 3 cm viz foto, na hubici sání nejlépe namotat silikonovou pásku viz foto a potom to teprv dát do kupy at máš klid..
nahoru

sponzor





17.11 2014 10:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.3. 2014
Příspěvků: 23 | Témat: 4

17.11 2014 14:08


OK, zítra to zkusím
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.3. 2014
Příspěvků: 23 | Témat: 4

02.01 2015 11:39


koleno jsem přetěsnil, koupil nové spony na tlakové hadice. stále nic
našel jsem špatné těsnění pod klapou, dal jsem nové. stále nic
vymněnil jsem čidlo pro snímač klikové hřídele. stále nic
VAG nic neukazuje vše je v normálu. dnes jsem s tím jel a Turbo* chvíli tlačilo 0,9 a chvíli 1.3baru a pak zase začne cukat. Benzínem to asi taky není, tankuji jen Vervu 100oktanů. dnes ještě zkusím svíčky (ty ale mají 2000km).

no nic jdu dál, tak jen pro info.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.3. 2014
Příspěvků: 23 | Témat: 4

02.01 2015 17:34


vyměněno palivové čerpadlo
čidlo chldící kapaliny
olej
jedna hadička - za silikonovou podtlakovou

stále nic!!!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

02.01 2015 18:01


Mrkni na snimac tlaku v sani...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.3. 2014
Příspěvků: 23 | Témat: 4

02.01 2015 18:08


kde se vystkytuje?? VAG by to nenapsal kdyby byl špatnej??
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.3. 2014
Příspěvků: 23 | Témat: 4

02.01 2015 19:46


co ventil N75?? dnes jsem ho odpojil a auto začlo tlačit 0,4baru. a necukalo nic i při plném plynu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2014
Příspěvků: 57 | Témat: 1

03.01 2015 10:55


Připadá mi to, že máš špatný BOV.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

03.01 2015 12:22


Ahoj,me sko take cukalo a bylo to spatnym snimacem tlaku v potrubi(ten co je pred skrtici klapkou na trubce)svicky urcite zkus vymenit,to ze maj najeto 2000km neznamena ze jsou ok,Jestli mas origo platinove tak jsou strasne nachylne na uchcani(propoustel mi vstrik a svicka vydrzela cca100km a menil jsem ji nez jsem zavadu odstranil)projevovalo se to take cukanim.N75 ti ovlada prepousteni tlaku z turba takze je mozne ze je v haji pokud ti tlak jednou vyleze na 0.9 a pak 1.4
nahoru

sponzor





03.01 2015 12:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

03.01 2015 12:26


Spatny BOV by mel za nasledek bud nenatlaceni pozadovaneho tlaku(praskla pruzinka nebo membranka)a nebo naopak prekroceni plniciho tlaku(zasekly nebo ucpany)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.3. 2014
Příspěvků: 23 | Témat: 4

03.01 2015 14:45


BOV funguje bez problému.
dnes jsem odpojil N75 a pročistil wdečkem. nepomohlo, když jsem odpojil snímač tlaku v potrubí tak auto začalo cukat u 0,3baru tak, jako při cukaní u 1baru.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2014
Příspěvků: 57 | Témat: 1

03.01 2015 16:17


A tlaky motoru? Vedení máš přetlakované? tak to naloguj.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.3. 2014
Příspěvků: 23 | Témat: 4

03.01 2015 22:12


A mas nejaky hodnoty nebo postup?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.3. 2014
Příspěvků: 23 | Témat: 4

04.01 2015 17:20


Kolik má mít váha vzduchu?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2014
Příspěvků: 57 | Témat: 1

04.01 2015 17:23


naloguj kanál 2,113,115. váha na volnoběh nebo v zatížení? na volnoběh neco kolem 2-5
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.3. 2014
Příspěvků: 23 | Témat: 4

04.01 2015 17:52


V zatížení dává max 97g/s. Myslel jsem má dávat tak 170g/s
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2014
Příspěvků: 57 | Témat: 1

04.01 2015 18:23


je to málo ale muže to být i jiná příčina třeba že je to v nouzáku,málo tlaku,nebo že ti propouští zpět bov,atd.
nahoru

sponzor





04.01 2015 18:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

04.01 2015 19:27


Sotva jsem ti odpověděl,tak mně to začlo taky cukat a zase to byla buď cívka,nebo ten gumový nádstavec.Měl jsem jednu cívku i s nádstavcem náhradní,tak jsem to postupně měnil jeden válec po druhém.Problém byl až na 4 válci,po výměně opět letí jako šutr.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.3. 2014
Příspěvků: 23 | Témat: 4

04.01 2015 20:52


když jsem koukal na svíčky, vypadá to že je to chudý. co ta váha, kolik by tedy měla ukazovat?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.3. 2014
Příspěvků: 23 | Témat: 4

05.01 2015 19:36


dnes jsem našel povolenou objímku na sání. vyměnil jsem svíčky který mi půjčil kamarád a fungovalo to. sice se Turbo* nafouklo na 1.3baru a pak spadlo 1.0 bar ale necukalo to. zítra vyměním svíčky za original NGK PFR6Q - jenže ty jsem tam měl i před tím. má cenu je tam dávat znova?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2014
Příspěvků: 57 | Témat: 1

05.01 2015 20:20


já bych je dal zpátky nic lepšího se tam nehodí. ta váha by měla ukazovat něco kolem 170 jestli to je serie. a jestli je to chudé zjistíš podle lambdy.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

05.01 2015 20:50


moj poznatok - vymenil som sviecky za NGK PFR7Q a dal som aj nove cievky BERU, najskor jednu a potom ostatne 3 (neboli peniazky ) a vysledok je dost az neskutocny.. pri vypnutom ESP* mi auto pri zosliapnuti plynu na 1. hrabe (s tym, ze spojka pustena, pomaly pridavam na 2,5k RPM a potom DAM* nohu do svetla) aj na 2. prehrabuju.. cize za mna aj 7Q ale to je kazdeho osobna vec, alebo vec nazoru, ako si to kazdy nazve

len dodam, ze predtym mi auto na suchom asfalte nezhrablo.. ani ESP* som nemusel vypinat.. po vymene uplne iny motor, zivsie.. a podla vsetkeho tam boli este seriove sviecky aj cievky...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.3. 2014
Příspěvků: 23 | Témat: 4

06.01 2015 19:15


tak jsem vyměnil svíčky a nepomohlo - spíš jen na 10km. Potom jsem vzal cívku a měnil jsem ji po jedné a zjistil jsem že na 4 válci nefunguje jak má. vyměnil jsem to a auto jelo neskutečně. než jsem dojel domu, začlo cukat znovu ale jen malinko a občas, tak že zítra dodělám další. strávil jsem nad tím celý den. čtyři druhy svíček jsem měnil jak na běžícím páse.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email