Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 471 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 467
Uživatelů: 4
Celkem: 471

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.11. 2014
Příspěvků: 4 | Témat: 1

01.11 2014 13:21


Ahoj, v servisu mi vyměnili vysokotlake cerpadlo poté co stare odešlo (byly v nem spony a auto nestartovalo), vyčistili mi palivovy system a vyměnili ventil na railu. Vcera mi volali ze auto uz jde nastartovat ale motor stale pada do nouzového rezimu a pise zavadu nizky tlak paliva. Prý je mozne ze su i vstřiky špatně (ale nevědí to diagnostikovat ani rict jestli jeden, dva...) nebo jina zavada. Kdo v Praze by to věděl přesně diagnostikovat? Servis uz neví co kromne vymeny celeho systemu...
nahoru

sponzor





01.11 2014 13:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

02.11 2014 10:28


pri pilinach je dobre menit vsetko, nepises o aky motor ide, typujem CAGA, vymenit treba cerpadlo v nadrzi, cerpadlo pod spolujazdcom , prip. vstreky a musi to ist
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.11. 2014
Příspěvků: 4 | Témat: 1

03.11 2014 15:00


děkuji za příspěvek bady555. Dnes jsem vytáhl auto ze servisu s tím že ho převezu jinam. Auto jede a nouzový rezim nenaběhnul ale jel jsem maximalne 70km/h a chvilku mi problikla kontrolka žhavení. Cize auto jede..ale zřejmě by to chtělo dalsi kontrolu pokud bude padat do nouzového rezimu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.11. 2014
Příspěvků: 4 | Témat: 1

03.11 2014 16:07


...
Naposledy upravil Lac dne 04.11 2014 21:17, celkově upraveno 1 krát. (93% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

03.11 2014 18:46


Tak se obrať na servis kterej ví co má dělat.Vždy když odejde railový čerpadlo piliny zdevastují railové lišty a vstřiky.Je potřeba vyměnit všechno.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.11. 2014
Příspěvků: 4 | Témat: 1

04.11 2014 21:17


Vysokotlake cerpadlo mi odešlo po dlouhé cestě (cca 400km) bez jakéhokoliv varování. Po jeho vymene auto jde ale pada do nouzového rezimu (dnes po 35km). Myslim ze startuje malinkno déle a při startu trosku více (vys) točí. Je mozne ze odešlo pomocne cerpadlo v nádrži a tím pádem si vysokotlake cerpadlo musi tahat naftu samo? Je dost silne aby to zvládlo ale je mozne že dlouhá cesta ho odrovnala?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

04.11 2014 21:39


Pochop že pouhá výměna railovýho čerpadla s vyčištěním od pilin problém nevyřeší jsou KO railový lišty a piliny jsou i ve vstřikovačích. Prostě musíš vyměnit zbytek pak ti to pojede.To čerpadlo co je v nádrži není pomocný co dodává do railovýho čerpadla ale má za úkol přečerpávat jen z jedný půlky nádrže do druhé půlky.Odtud si táne railový čerpadlo bez pomoci samo
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

03.11 2019 22:13


áček (04.11 2014 21:39) orig :
Pochop že pouhá výměna railovýho čerpadla s vyčištěním od pilin problém nevyřeší jsou KO railový lišty a piliny jsou i ve vstřikovačích. Prostě musíš vyměnit zbytek pak ti to pojede.To čerpadlo co je v nádrži není pomocný co dodává do railovýho čerpadla ale má za úkol přečerpávat jen z jedný půlky nádrže do druhé půlky.Odtud si táne railový čerpadlo bez pomoci samo



vedel by si prosim ta poradit čo teda vytvara tie piliny a či existuje nejake preventivne riešenie , nejaka vymena ešte pred samotnou katastrofou ?
nahoru

sponzor





03.11 2019 22:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

03.11 2019 22:25


Piliny jsou z čerpadla railu a to díky nekvalitní naftě.
Prevence je tankovat kvalitní palivo měnit pravidelně fitry a přidávat aditivum nejlépe VIF.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

03.11 2019 22:27


čo to znamena ked som našiel pilinky v palivovom filtry ?
ta nafta z CR čerpadla sa dostane naspat do nadrže a potom teda opat cez filter alebo ?
dakujem
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

03.11 2019 22:37


Zpátečka bohužel nejde přes filtr ale rovnou do nádrže.V nádrži je pod podávacím elektrickým čerpadlem docela jemné sítko tak to by nemělo pustit do palivovýho filtru.To by muselo bejt načatý podávací čerpadýlko.
piliny z něj by měl filtr bezpečně pochytat a nepustit dál.Spíš bych se podíval přes plovák do nádrže nejlépe když v ní bude co nejmíň paliva. Jak tam budou piliny tak je to z railu a to bude velkej problém,bude to všude.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

03.11 2019 22:40


No dobre ale z railu ide nafta priamo do vstrekov a teda keby railove vytvaralo piliny , tak vstreky ihned KO , alebo nie ?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

03.11 2019 22:43


Tak nějakou dobu to trvá než se to všechno začne přicpávat. Nejdřív to začne padat do nouzáku a pak to zdechne nebo se to naposledy velmi těžko nastartuje.A konečná.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

03.11 2019 22:59


niesom profesional ale viem že vstreky rozprašuju no a
neviem si teda predstavit ako by vstreky fungovali keby do nich vošla čo i len malička nečistota ..

musel by som predsa pozorovat nejake abnormality chodu motora predsa,hm?

Preto ma velmi zaujima povod pilin ..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.6. 2019
Příspěvků: 2 | Témat: 0

19.01 2020 5:36


jak jsi nakonec dopadl? já řeším stejný problém už od září 2019 na své 2.7 140kW vyměněno vše mimo vstřiků (na ty fakt ted už nemám) zatím mě to vyšlo na 65tkč, za studena chytne hned, jede krásně za plynem, ale někdy při malých otáčkách padne do nouzáku a musím vymazat přes diagnostiku, pak jede zase ok třeba 200km, ale nejde startovat s teplým motorem, prostě jen točí a ani náznak chytnutí, vím že mám nefunkční vířivé klapky, ale jestli je to důvod těchto potíží tak to zatím netuším ...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email