Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 321 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 316
Uživatelů: 5
Celkem: 321

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

11.10 2014 20:24


Ahoj, mám Audi A6; 2.8; ACK; rv 97 a chtěl bych se zeptat zda je v pořádku, když palivové čerpadlo nenatlačí po zapnutí klíčku?

Mám totiž problémy se starty a to jak za studena, tak i za tepla. Pokud ale natlačím palivo spínacím relátkem pumpy ručně ještě před startem, tak je vše v pořádku.

Prošel jsem komplet elektriku dle schéma zapojení elektroinstalace a vše je OK. Filtr nový. Palivo neuniká. Takže poslední co podezřívám je jednotka. Vůz jsem koupil nepojízdný a vzhledem k tomu, co si o příčině problému myslel prodávající se domnívám, že měnil jednotku a nechával ji přizpůsobit. Proto bych se také chtěl zeptat, zda někdo nevíte, kde zjistit informace ke kódování jednotky motoru k typu ACK. (Nyní je zadán kód 4202)

Předem díky za informace. Už se mi nechce jezdit s obnaženou elektrikou mezi nohama
nahoru

sponzor





11.10 2014 20:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

11.10 2014 21:25


Není tam někde tlakový snímač? Podle toho pokud poklesne tlak tak by při zapnutí zapalování mělo dotlačit a vypnout.Schválně před startem uvolni tlak paliva a pak to zkus.
Je fakt že něco podobnýho jsem měl onehdá na golfu.Ale to už je let tak si to nepamatuju.Pak jsem čuchnul k naftě tak snad poradí někdo lépe.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

11.10 2014 21:38


Jedna z prvních věcí co jsem zkoušel byla zkouška průtoku paliva (napouštěl jsem odměrnou nádobu přívodem paliva na paliv. lištu). Čerpadlo tlačí perfektně (bylo zřejmě už i měněné), ale tlačí jen při otáčkách motoru (startování). Žádné tlakové čidlo jsem nikde na vedení paliva ne viděl a nejsem si jistý, jestli tam vůbec má nějaké být.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

11.10 2014 21:54


A tlak v pal. soustavě tam zůstává po vypnutí motoru? Nemůže to být třeba palivovým relátkem? Přiznávám že z benzínem zkušenosti skoro nemám,ale onehdá mi výměna relé pomohla.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

11.10 2014 22:27


Tlak paliva klesá přiměřeně k době odstavení motoru. Relé je 100% OK. Problém je, že je spínáno jednotkou a ta ho sepne pouze při otáčkách motoru.

U všech mých předchozích vozů jednotka krátkodobě spustila čerpadlo i při otočení klíčku do 2. polohy, nebo při otevření řidičovo dveří po odemčení vozu.

Tím bylo bezpečně zajištěno, že dávkování paliva odpovídá hodnotám se kterými jednotka počítá. Nyní mi auto i 3x zdechne a až pak se s kašláním pomalu rozeběhne. Dál pak jede "nekultivovaně".

Pokud simuluji natlakování palivové soustavy manuálním sepnutím paliv. relé před samotným startem chytne motor hned a pak jede bez problémů.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

13.10 2014 14:55


Takže zatím to vypadá, že je vše v pořádku a tento typ motoru spíná čerpadlo až při otáčkách kliky. Ale nevím jak to ověřit.
(Problémy se starty zřejmě zapříčiňovalo zavzdušňování palivového čerpadla-vyřešeno)

Poradí mi někdo? Při startech po delší době stále dochází k problémům. Musím to chcípnout a nastartovat znovu.

Kontrolou zapojení palivové soustavy jsem zjistil, že na spínání relé paliv. čerpadla je použito (+) ze spínací skříňky(12V) a (-) je ovládáno jednotkou.

PS:
-v klidovém stavu nejde na cívku relátka nic
-v 2. poloze klíčku jde na cívku cca 5V (což ho nesepne)
-při otáčkách motoru jde na čerpadlo 12V (čerpadlo pracuje)

Nikde není nic prodřené a nic nenaznačuje tomu, že by do elektriky zasahoval nějaký kutil.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.10 2014 15:06


RJ spina palivove cerpadlo pomoci relatka. Po otoceni klicku z pozice vypnuto, do pripraveno dojde ke kratkemu sepnuti cerpadla na vterinu, dve tri a tim natlakovani railu, z ktereho si to berou vstriky. Na techto starych neprimo vstrikujicih MPI* nejsou zadne snimace tlaku paliva.

Po nabehnuti motoru, RJ natrvalo spina cerpadlo...

Pokud je rail netesny, pokud je problematicky regulator paliva, neb je slabsi pumpa palivova, jsou pak horsi starty...toto se tezko meri, pac pumpa muze dat pozadovanych 7-8 baru bez regulatoru, 3-3.5 vuci regulatoru, jen se proste pomaleji rozebiha diky stari a tim nestihne natlakovat pred startem railovou listu. Podilet se na tom muzou i spatne kontakty rele, draty zoxidovane/vypalene, tzn. mensi proudova pruchodnost, coz v dusledku znamena, ze cerpadlo se nestihne za par vterin poradne rozebehnout...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

13.10 2014 15:36


Ja mam pocit, ze na tychto starsich audinach, ako A6, tak aj A8, sa cerpadlo aktivuje az pri startovani a behu motora, nezapne sa iba s klucikom, ako je to na vacsine inych aut...ale nie je problem dorobit jednoduchy casovac, ktory pripoji relatko na par sekund po zapnuti klucika...
nahoru

sponzor





13.10 2014 15:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.10 2014 15:45


uz audi 80 si po otoceni klicku natahla palivo, akorat to tam bylo vice slyset, pac cerpadlo bylo na podvozku a ne nadrzi...takovy vzzzzzzzz

tady uz je v nadrzi, tak ty tri sekundy podle me ani nebudou slyset...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

13.10 2014 22:49


Veškerá elektrika a relátka 100% ok(viz. výše), to znamená, že nejsou žádné vadné kontakty ani relátka. Prošel jsem to a proměřil. Ta jednotka prostě nespíná(kontrolováno měřákem i diodou)!

Otázka je, zda to je správně, nebo ne.

Ano, už i moje stará 80ka spínla před startem na cca 1s. (B4 ma cerpadlo taky v nadrzi)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.10 2014 23:37


B3 mela pod, a90...

Zmer to na stejnem modelu a budes mit jasno...

Jednotka muze spinat k zemi, toa le asi vis...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email