Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 458 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 452
Uživatelů: 6
Celkem: 458

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.12. 2013
Příspěvků: 353 | Témat: 14

24.09 2014 18:52


chyb bylo jak maku, vetsina nizke napeti, chyba v komunikaci atd., dneska jsem projel veskere jednotky, neveril bych, jak muze auto rozhodit jina baterka, ikdyz funkcni
nahoru

sponzor





24.09 2014 18:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.7. 2014
Příspěvků: 21 | Témat: 1

31.01 2015 21:15


Tenhle problem s vybijenim jsem resil na A6 i A8, po vypnuti auta pokazde neuslo MMI* a power management postupne odpojoval vsechny nepotrebne okruhy komforu atd, tak aby zbylo na nastartovani. (vecer po dojezdu 100% rano uz jen 10% =klasika ) Vagina samozdrejme neukazovala nic, krom hlaseni v jednotce 61 o postupnem odpojovani okruhu v krocich 1-6 vlivem velkeho vybijeni (podrobnosti v ssp_287).
Cely problem v tomhle pripade nijak nesouvisi s baterii samotnou, ta vydrzi i 10let.
Cele to bylo u me o MMI*, to se bohuzel obcas nekomu kousne a samo restartuje, po restartu se hodi do zakladniho nastaveni, kde uz neni stanovena doba usnuti po vypnuti klicku, to je treba zpet rucne nastavit pres HD menu, tusim # MMI* / settings / MMI* standby off/ nastavit vse na 5minut a je po vybijeni. Doporucuji dobit baterku na 100%, kouknout presne jaka je v kufru a znovu pro jistotu nakodovat.
Perfektni stranky s kodovanim na www.stemei.de
Doufam, ze to nekomu aspon trochu pomuze, treba mate jinou pricinu vybijeni jako ja, ale je treba vyzkouset vsechny moznosti
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

31.01 2015 23:14


ja ted delal A6 4F, ktera se vybijela 4 amperama za hodinu...auto sem mel tri dny rozebrane do atomu, vse pooodpojovane, veskere postupy a zpusoby, co najine auto fungovali tady nepomohli...can gateway proste odmitala uspat auto a to i po jeji vymene za jinou, stejne tak jako sem menil skoro vsechny jednotky v aute za jine...

jen pro predstavu, ze ne vzdy toto ma reseni...a to ve finale, kdyz uz me nic nenapadalo, sem sel jednotku po jednotce, peclive odpojil, kontroloval stav gateway, nejakych 20 jednotek takno...nic nepomohlo

nerad prohravam, ale tady u toho auta sem na prdel dostal, po druhe v zivote to vzdal..takze score je nejakych 18 opravenych vybijeni ku 2 neopravenym
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

31.01 2015 23:18


betie jedna, pritom takovy krasny auto, bez jedineho skrabance, poruchy, poctive servisovane
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.12. 2013
Příspěvků: 353 | Témat: 14

01.02 2015 2:02


ja mel podobne vybijeni, vyresilo to prave nastaveni uspani ve skrytem menu MMI*, bylo to hodne rozhazene
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

01.02 2015 17:12


Lumpiq a ten prud teda kam presne tiekol?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.6. 2014
Příspěvků: 98 | Témat: 16

02.02 2015 22:36


ahojte inak k tomu vybijaniu baterky može dochadzat aj elektrolityckym kondenzatorom myslim že to ma aj a6 c6 v tom pravom e-boxe kde je ECU* motora ked je prerazeny tak taha prud , služi to na stabilizaciu napatia kvoli baterke vzadu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2014
Příspěvků: 238 | Témat: 24

03.02 2015 12:20


skopka a co to moze mat este za nasledky ten kondenzator ? co vsetko moze vypinat ? a ako sa da odmerat ?
nahoru

sponzor





03.02 2015 12:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.6. 2014
Příspěvků: 98 | Témat: 16

03.02 2015 21:06


nasledky toho su že vybija baterku a pri dobijani vznikaju prudke nabehy napetia kvoli tomu tam je, je to klasický elektrolitycký kondenzator ak ja posere tak skratuje cez kyselinu vo vnutry a tym cuca baterku raz som to riešil na phaetome a meral som to kliešťovým ampermetrom po vymene baterka krasne držala ale ci to ma aj c6 audi neviem aj ked mam toto auto ale e-box som ešte neotvaral
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

03.02 2015 22:33


ma to a6 pri rj motora
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2014
Příspěvků: 238 | Témat: 24

03.02 2015 23:17


no lebo ja mam poblem s ESPckom a nefunguju mi ohrevy okna a spatnych zrkadiel .. a nikto nevie stym rady .. tak ci nieje nahodou toto problem ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

04.02 2015 23:34


MION (01.02 2015 17:12) orig :
Lumpiq a ten prud teda kam presne tiekol?


vsude, do gateway, sitove jednotky I a II/comfort, budiku, jednotek dveri, park asistent, atd atd..gateway je proste neuspala, ani jednu z nich...

jedinne co slo poctive spat byla ECU*, pac ma terminal 15, a par dalsich...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

05.02 2015 10:57


A tu si pisal ze si menil a nepomohlo, tak uz mohla byt chyba len v komunikacii medzi nimi alebo nejake interferencie, kde by mohla byt este pricina? Alebo prerobit ich na 15ku ale to by bol masaker
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 625 | Témat: 36

12.11 2016 16:13


Ahoj, já se tady v tomhle tematu svezu.
Třeba se tu Lump podívá a něco mi k toomu řekne.

Koupil jsem FM-BT transmiter do zapalovače a mj. hlídá napětí. Hned to začlo brečet, že má jen 11,5V. Vzal jsem teda měřák zmeřil v zapalovači 11,8V
Přímo na baterce v kufru 12,22V a proti kostře 12,19V.
Tak mě řekněte, kde se po cestě do zapalovače ztratí 0,4V?
Po nastartování je to už jenom 0,13V rozdíl.
..bych to ani neřešil, ale kámošova diagnostika když jsme to napichovali kuli teplotě převodovky také stále brečela, že je vybitá baterie/nízké napětí....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.11. 2016
Příspěvků: 8 | Témat: 0

13.04 2019 14:21


Zdravim,mam dotaz je mozne ze by me odesla baterie po 4 letech je na ni rok 2015 a po dvou dnech pri startovani je znat ze je vybita,jezdim s autem skoro kazdy den cca 20km.Je to boschka S4 013 800A 95Ah.Cetl jsem neco o kodovani ale nevim o tom nic,koupil jsem audi pred 2.5 rokem a baterie jiz tam byla koupena...Díky za radu...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2672 | Témat: 171

13.04 2019 14:27


#jary

Za prvé aké máš auto? Ak je to 3.0TDI tam patrí 110Ah

Kodovanim už nič nepomôže teraz. Vymen za novú a nakoduj cez VCDSko.
nahoru

sponzor





13.04 2019 14:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.11. 2016
Příspěvků: 8 | Témat: 0

13.04 2019 15:45


Ano mam 3.0tdi 171kw quattro*.Ok koupim novou a necham nakodovat.Diky za info...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.11. 2016
Příspěvků: 8 | Témat: 0

13.04 2019 15:46


Ano mam 3.0tdi 171kw quattro*.Ok koupim novou a necham nakodovat.Diky za info...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 885 | Témat: 32

13.04 2019 19:38


Pročetl jsem si i ty pětiletý příspěvky a taky se v tomhle tématu "svezu" ...
Damned: To ti řeknu přesně, kam se těch 0,4V ztratí - v první řadě záleží při jakým odběru a na jak dimenzovaných vodičích ten úbytek napětí naměříš, pak vzít v úvahu celou cestu od zdroje ke konkr.spotřebiči, případný kontakty/přechoďáky po ní a jsi doma
Zjednodušeně řečeno - čím líp dimenzovanej vodič, tím míň se se vzrůstajícím proudem zahřívá, stejnětak vzniká nepatrnej úbytek třeba i na pojistce, takže to chce při stanovování "kritický" hodnoty úbytku tohle vše posčítat vč.délky vedení, apod. ...

MION: To nemůžeš myslet vážně, že dvacet let děláš elektriku a neopravoval jsi nic v důsledku podpětí... A i když v tý diskuzi je zmíněná i nějaká tvrdost zdroje a jednou zmíněnej i startovací proud, kterej v případě "elektráren" tohohle typu je dost podstatnej, tak krom toho, že tu novou 80Ah můžeš zničit po pár startech (samozřejmě že 100% nabitá by to mohla přežívat delší dobu, ale to určitě pořád nebude, že...), tak spolu s ní můžeš "vzít s sebou" ledajakou elektronickou součástku (tj.nejen jednotky), krom tvrdosti zdroje záleží i na "tvrdosti spotřebiče", protože pokud je v obvodu takovej, kterej si svůj výkon vezme i při nižším napětí, tak tím podpětím logicky přetěžuješ i samotný vodiče... Pro lepší pochopení i laiků uvedu klasickej příklad "proudový masáže" - chvíli jsem jezdil zánovním autem s automatickým rozsvěcením světel... Třikrát mi za tu dobu odešla žárovka/potkávačka a vždy to bylo při startování... Majitel to řešit nechtěl (ač by se dalo více způsobama), takže jsem se tím nijak nezabýval...
Každopádně k názvu tématu - u těchhle elektráren to hledání odběru může být běh na opravdu dlouhou trať a opravdu to SPRÁVNÝ kódování (aku), i ten "blbej" výmaz chyb, naučení dorazů (chytrých/automatických)oken a ostatní doporučený úkony dle konkr.auta/modelu jsou naprostej základ, aby se to podstatněji neprodražilo...

Btw. kvízová otázka na konec - Víte, proč se doporučuje před odpojením aku odpojit štekr od jednotky regulace aku(a zapojit až po dotažení kontaktů na aku)?
(A kdo z vás to dělá nebo vůbec tuší, že by se něco takovýho mělo dělat? )
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

19.01 2020 16:28


Zdravím klubáci,

při zamčeném autě (4f), když v něm sedím se v cca 10s intervalu zapínají vypínají reproduktory (jakoby prskly) - je pravdou, že mi vytopila hadička ostřikovače zadního skla zesík bose, navi - no vše co je v levém boku (naštěstí ne moc). Vyměnil jsem baterku, protože stávající byla k.o + kódoval a netuším jestli to dělalo i předtím - je tedy možné, že soundsystem nejde do sleepu?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 885 | Témat: 32

24.01 2020 20:33


Řekl bych, že sis částečně odpověděl(nejspíš vytopenej zesík), kdyby to bylo "jen" o uspání, tak v nich nelupe/neprská...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

25.01 2020 23:35


Jj taky, že to je slavn- zesík Bose. Zkoušel někdo opravovat někdy? Mám ho vytopený celkem "málo" - ale i tak blbe s tim sleepem - jinak hraje bezproblému.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

26.01 2020 12:32


sadd-cz (25.01 2020 23:35) <a href="/forum/prispevek/1432788-vybijeni-baterie-a6-4f-3-0tdi#1432788">orig</a> :
Jj taky, že to je slavn- zesík Bose. Zkoušel někdo opravovat někdy? Mám ho vytopený celkem "málo" - ale i tak blbe s tim sleepem - jinak hraje bezproblému.
Tech bose zesiku mám doma asi 12 ruzne vytopenejch a když mám čas tak si z nich vždy stavím funkci kus. Pokud mas nějakou tu jednotku nateklou je jasný ze to bude dělat picoviny. Vždy to totiž nějak natece do konektoru optiky LWL a pak to děla blbosti.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

26.01 2020 14:41


Satas (26.01 2020 12:32) orig :
Tech bose zesiku mám doma asi 12 ruzne vytopenejch a když mám čas tak si z nich vždy stavím funkci kus. Pokud mas nějakou tu jednotku nateklou je jasný ze to bude dělat picoviny. Vždy to totiž nějak natece do konektoru optiky LWL a pak to děla blbosti.


Jj, zřejmě to šlo do i optiky, sušil jsem to a čistil, hraje perfektně do sleepu nejde, vcds test optiky ok, ten konektor optiky jsem nerozdělával, je tam přiletovaný na pevno, zkusím ještě ten, - máš ještě ode mě sz, dík
nahoru

sponzor





26.01 2020 14:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email