Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 350 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 347
Uživatelů: 3
Celkem: 350

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: 1.9tdi 96kw EGR a záslepka
tagy: wiki: EGR...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.9. 2014
Příspěvků: 4 | Témat: 2

02.09 2014 14:59


Zdravim, bylo mi porazeno, ze mam vyndat EGR* Ventil a dat tam nejakou zaslepku.Pry se zvetsi vykon.Jake to ma plusy a minusy?Dekuji
nahoru

sponzor





02.09 2014 14:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 1702 | Témat: 88

02.09 2014 15:03


Vpravo nahore funkce hledat. Je tu toho milion.
U tohoto motoru to neni takova prdel, protoze bez dalsich zasahu ti zacne padat do nouzaku.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

02.09 2014 15:07


Kto ti to poradil?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.9. 2014
Příspěvků: 4 | Témat: 2

02.09 2014 15:15


Prijel mi kupec na Auto a rikal ze by to bylo prvni co by udelal:-)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 1702 | Témat: 88

02.09 2014 15:21


nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.9. 2014
Příspěvků: 4 | Témat: 2

02.09 2014 15:25


http://race.dieselpower.cz/Produkty/EGR*-pipe-kit.php
zajimave cteni.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

02.09 2014 16:18


Tady máš 49 stránek o zaslepení http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=159&t=53 [zkrácená url]

jinak někdo mi říkal že při vyndání celého EGR* je problém se stop klapkou,že lepší jsou záslepky a kdyby něco tak se to dá jednoduše vrátit do serie
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.1. 2012
Příspěvků: 61 | Témat: 7

02.09 2014 17:55


Ahoj,
ten kupec jsem byl pravděpodobně já(Strakonicko?). Bavil jsem se s tvým tátou o tom EGR* ventilu, protože ho máš hodně zanesenej a bleje to olej. ( častá věc u PD motorů) Tak jsem mu říkal, že bych to vymontoval, vyčistil a zaslepil. Dají koupit záslepky. I jsem mu ukazoval kam se to dává, ty 2ks záslepek vyjdou na 200,- Kč. A ty máš rok 2002, takže bez zásahu do ŘJ.
O větším výkonu jsem mu nic neříkal, jen jsem mu říkal, že tím zaslepením nejdou do motoru zpět spaliny a jede to na čistý vzduch, že stejně ten EGR* je tam kvůli emisím. A že jsem se dočetl, že je to tak lepší. A taky jsem se zmiňoval o tom kitu EGR* ventilu, ale to jsem říkal, že je zbytečný, že stojí 1500,-
nahoru

sponzor





02.09 2014 17:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

02.09 2014 20:43


Tím že to jede na čistej vzduch tak běží ten motor za studena dost tvrdě a v zimě se o dost pomaleji zahřívá.Díky chladiči výfukových plynů který je chlazený vodou se to mnohem lépe zahřívá a ty spaliny jdou teprv do egru.To množství spalin co si přisaje jsou zanedbatelné proti tomu jak ten motor trpí tím že saje za mrazů jen studenej vzduch.
To že je EGR* od oleje tak to má na svědomí Turbo* tím totiž prosakuje olej do sání a každá drobná netěsnost se tím objeví.Záslepka únik oleje z turba nezastaví tam je třeba udělat výměnu či repas turba.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.1. 2012
Příspěvků: 61 | Témat: 7

02.09 2014 20:53


Takze lepsi nechat,jak to je???
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

02.09 2014 21:26


Rozhodně pro plynulý chod motoru určitě.To že se zanáší sání je problém zkombinovaný únikem oleje ten potom vytváří společně se spalinama karbon kterej zanáší sání a EGR*.
Tak je rozhodně rozumnější řešit Turbo* a odstranit únik oleje. Samotné saze neulpívají na stěnách vedení do egru ani v sacím traktu. Za vše může olej kterej tam bejt nemá.
To zanešení se projevuje okolo 200tkm a jedno vyčištění sání po takovým množství km se vyplatí a názor že to je lepší zaslepit a odstranit není na místě.Problém proč se tak děje je popsán nahoře.

Měl jsem EGR* venku a po 182tkm je v něm pouze začouzenej povlak jako na konci výfuku.Ale tam kde se zbíhá EGR* se sáním ve kterým je olej tak za tímto bodem se vytváří ten silnej nános karbonu kterej se musí cca po 100tkm vyčistit.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email