Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 340 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 332
Uživatelů: 8
Celkem: 340

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.9. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 2

01.09 2014 23:14


Zdravim,
právě jsem koupil Audi 80 rv 1993, motor 2,0 103kW. Auto je v perfektním stavu, má najeto (prej) 120 000 (doložená servisní historie), má jedinej problém. Na studenej motor celkem špatně startuje - točí se dejme tomu 3-5 vteřin, pak začne chytat a naskočí. To celý s tim, že musim stát na plynu + mám zapnutej jakejsi "sytič", kterej si tam nechal dát předchozí majitel. Bez toho sytiče bych to i nastartoval, ale když je vypnutej, motor se na volnoběh utopí v otáčkách a chcípne. Když je motor teplej, chytá celkem pěkně, ale taky ne úplně vždycky. Podobnej problém už jsem tady našel u někoho s Audi 100, ale žádná odpověď, zkoušim to teda znova. nemá někdo tip?

PS: pár věcí který by možná při diagnostice pomohly - auto dlouho stálo (2 roky), ale podle předchozího majitele i předtim byl problém se startem (řešil to přidáním plynu a montáží zmíněnýho "sytiče"). Svíčky jsou měněný, maj najeto možná 150km. Dneska jsem to poprý víc projížděl (dal jsem tomu celkem zabrat), a vyklepaly se mi zrezlý šrouby z jednoho spoje na vejfuku - takže profukuje. A od tý doby pozoruju, že při vypnutym sytiči motor v nižších otáčkách vůbec netáhne, a když víc přidám plyn, celkem silně kopne, občas zaškube v tahu. Při zapnutym sytiči se tak nechová. jinak když naskočí a chvíli běží, tak motor pěkně tlačí, nekolísá volnoběh, všechno v pohodě. Až ten další start...

Díky moc za každou radu!
nahoru

sponzor





01.09 2014 23:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 807 | Témat: 17

02.09 2014 18:31


zkus jestli ti někde neprofukuje falešnej vzduch. Třeba palivová hadice od filtru k čerpadlu, děravý sání, popřípadě díry na výfuku a svodech. U tak starýho auta je možností plno
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.9. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 2

02.09 2014 20:30


Jo, na sání kouknu, to mě ani nenapadlo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.9. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 2

03.09 2014 17:39


Tak sání zkontrolováno, žádný díry ani netěsnosti jsem nenašel... bohužel mě myšlenky čim dál tim víc táhnou ke vstřikování, ale špatnym vstřikem si myslim že to nebude... Oba český majitelé přede mnou )dotaženo z francie) se o to hodně starali, a kdyby problém vyřešil novej vstřik, tak si myslim že bych to už neřešil. Navíc by tam podle mě nebyl domontovanej ten elektronickej "sytič" nebo co to má bejt...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

03.09 2014 21:08


hore v menu klik na audi wiki, tam najst clanok KE-Jetronic.

ten sytic treba identifikovat a odmontovat. nema to tam co hladat a ten motor musi naskocit za tepla ci za studena.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.9. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 2

11.09 2014 13:00


Takže novej vývoj situace... Auto mi zdechlo, ještě k tomu 130 km od baráku (jo, bylo to blbej nápad jet s tim tak daleko, to už vim ) nejdřív začalo škubat ve vyšších otáčkách - a to myslim opravdu škubat... nemít pás, tak si při výjezdu z křižovatky vybiju zuby o volant. To se dělo cca 300m, pak se to zklidnilo, jedu 1 km, zase to začalo škubat, a konec. Už jsem nenastartoval. myslim že to dost možná souvisí s problémem startování a zmíněnýho "kopání"... nějaký tipy? Palivový čerpadlo to myslim nebude (po zapnutí klíčku slyšim hučení, a netušim co jinýho by to bylo), a jelikož při točení motorem (pokusu o start) necejtim z vejfuku tolik benzínu kolik bych čekal (v podstatě mi to přijde jenom jako zbytky), tak mě napadaj dvě věci - palivovej filtr (neměnil jsem) a palivovej rozdělovač ke vstřikům. Modlim se za ten filtr, ale říkám si, že takovýhle škubání by asi na svědomí neměl.
Nějaká rada, ať neměnim a "neopravuju" kraviny?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

12.09 2014 16:04


Paskrivec: stejne se to tvari jako falesny vzduch...
Kontroloval jsi jiskru?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.3. 2012
Příspěvků: 483 | Témat: 51

12.09 2014 17:17


Palec, kabely, svíčky a pak řešit zbytek.
nahoru

sponzor





12.09 2014 17:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

13.09 2014 10:10


Apsv:
Paskrivec: stejne se to tvari jako falesny vzduch...
Kontroloval jsi jiskru?
Jj,chce to vědět,zda to háže jiskru.Možná se pomalu loučil Hall až odešel úplně..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.9. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 2

13.09 2014 17:45


Takže dneska jsem na to koukl, a i když jsem opravdu čekal problémy s dodávkou paliva, opravdu neni jiskra... Takže jsem koukl na rozdělovač, palec v poho, ale u víka si nejsem jistej... Googlil jsem a hledal pohled dovnitř, protože ty kontakty si mi zdály divný... Dva vypadaj normálně (prostě podélně seříznutej "kolík", na co jsem zvyklej), ale další dva jsou zbroušený až ke stěně víka... Nějak mi nesedí že by to ubrousil ten palec, protože na to to vypadá až moc "pěkně", ale taky mi je divný že dva by měly úplně jinej tvar než ty druhý dva... Neví někdo z hlavy jak ten vnitřek víčka má vypadat?
Takže tip je hall, kouknu na něj
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

13.09 2014 20:37


Paskrivec: no ono to mas s velkou pravdepodobnosti 2v1. Pokud odejde neco v zapalovani pred civkou, vypne se i cerpadlo...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.9. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 2

04.10 2014 12:27


Všechny zdravim, díky za rady, nakonec je všechno úplně jinak. Už jsem byl v koncích, tak jsem to odtáhl mechanikovi (jednoho jsem si přivedl k autu, ten byl ale schopnej to jenom načíst), a ten mi řekl přesně to čeho jsem se obával od momentu kdy mi to chcíplo - rozdělovač paliva. Prej by měl bejt jenom zanesenej, protože to dlouho stálo (nějaký palivo tam jde, ale prej to jsou jenom "čůrky"). V čem je ale problém, že tenhle mechanik mi řekl že to nespraví, že je na to potřeba speciální výbava, abych kontaktoval přímo bosch.
Tak se stalo, ale žádný dobrý zprávy. Tam mi řekli abych do toho opravdu nikoho nenechal šahat, a dotáhl jim to. Jenže jsem z Varů a nejblíž to mám do Budějovic, takže jsem dostal i radu hodit to do německa.
Takže jestli můžu ještě poprosit o radu na pár otázek: neví někdo o mechanikovi v okolí Varů co by s měl zkušenosti s opravou KE Jetronic a troufl si na to?
Nevíte kde by se případně dala ta rozdělovací hlava sehnat (a prej musí bejt celá vč průtokoměru vzduchu), případně auta na který se dával stejnej typ?
A pak, i když se to zprovozní, myslíte že se tomu bude dát věřit? S autem jezdim hodně jak kratší trasy, tak i delší, a fakt znovu nepotřebuju aby mě nechala 200km od baráku. Sice se mi nelíbí myšlenka, že bych se zbavoval tak zachovalýho kusu (kterej zatim furt nejede ), ale na auto se potřebuju spolehnout a jinde už jsem četl "k a ke jetronic už mi nikdy nesmí do domu"...
Tak ještě jednou díky za všechny rady
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

04.10 2014 15:12


To jsou kecy. Mechanika potřebuje jen citlivejsi zacházení a pravidelnejsi a kvalitnější udrzbu! U nás na to vseci derou, lijou do toho sracky vrchem spodem atd. Ke jet skvěle jede, ma slušnou spotebu i s hleděl na výkon a objem. Občas při delší odstavce chytne az na ponekolikate, ale pak zase jezdi jako drak, reci typu k jet nesmí do domu, jsou jen lidi, co si mysli ze vykuti absolutně vsecko doma a na todle výbavou a ničím proste nestačí
cely systém je závislý na preciznim serizeni, presnosti a cistote. Chvíli jsem se tim zabýval, mel jsme jich několik a základy o udrzbe a nastavovani jsem pochopil během chvilky. Zbytek přenechat odbornikovi. Znám machra u Zlína, který to vyladi jak z fabriky a nic pro něj není nemožné, ikdyž u toho nadava
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

04.10 2014 17:36


Paskrivec:
JÁ mám KE-Jetronic, jen v lehčím autě(VW Jetta), na tachometru optimistických 280 000 km.
Nevšiml jsem si, že by tento systém byl nějaký nespolehlivý.
Ale jak popisuješ zavadu, na 99% to rozdělovač paliva(tzv. Želva) NENÍ
Velké problémy = když k němu pustíš někoho kdo o tom neví skoro nic.
Základ je mít těsné podtlaky, netěsnosti způsobují 90% všech potíží, + SPRÁVNÝ tlak paliva.
Takže, než prohlásím, že je to želva, tak musím vědět jaký je tam tlak.
Měřil ten mechanik tlak paliva?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.9. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 2

04.10 2014 19:22


Co mechanik měřil a neměřil nevim, zatim jsme mluvili jenom po telefonu v časový tísni. Ale počítám s tim, že než to budu řešit touhle cestou, nechám tu diagnostiku udělat ještě jednou - našel jsem týpka kterej už se v tom hrabal (když jsem mu volal s čim mám problém, okamžitě věděl o co jde), ale prej to nikdy nedal dohromady aby to už problémy nedělalo. Tak myslim že ten by to aspoň diagnostikovat mohl - než se budu pouštět do větších akcí.
Ale mechanik u kterýho to mám teď je jeden z těch lepších, tak bych řekl že bohužel nebude kecat :/
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

04.10 2014 21:01


Paskrivec: Bohužel, u tohoto systému diagnostika není moc dobrá, nízký tlak paliva, zrovna neukáže.
Rozdělovací hlava to nejspíše nebude, za studena by to muselo nastartovat na 5 vstřik.
Ten nejde přes rozdělovač, ale přímo, a ovládaný je Ř.J. (protože tam byla nějaká závada, tak byl namontován ten " elektronický sytič")
Pokud to nějaký benzin dává,musí mít alespoň snahu nastartovat.
Takže,zkontrolat filtr paliva, odšroubovat 5 vstřik, a změřit tlak.
Pokud je tam méně než 0.55MPa, je nutné ho vyměnit.
nahoru

sponzor





04.10 2014 21:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.9. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 2

05.10 2014 14:37


Když říkám diagnostikovat, myslím "zjitit co tomu je" Tlak do rozdělovače jde prej správnej, ale z něj už ne... Snahu nastartoval to občas mělo, když jsem mu to dotáhl, dokonce to 2x nastartoval (jako naschvál ) ale neudrželo se to.
K "elektronickýmu sytiči". Když jsem se v tom hrabal, tak jsem zjistil, že ty spínače kterejma to zapínám jsou napáchaný právě na ovládání 5 ventilu...
Ale teď mě napadá jedna věc. Na přítrojovce mám nefunkční display. Říkal jsem si, že tam asi byl palubní počítač, že to nic nezobrazuje jsem neřešil. Ale podle předchozího majitele (se kterym se teda znám), tam dával alarm, ten mu udělali blbě, začal blbnout centrál, všechno se začalo srát, tak vytáhli alarm, dálkovej centrál aby to zas nějak fungovalo. Nějak jsem se v tom nepitval. Ale teď když si spojim "napáchanej" drát na ovládání 5. vstřiku a absenci palubního počítače, říkám si jestli z toho neni vytažená nějaká ŘJ... Napojený na diagnostice jsem to měl, a prej se bez problémů spojil...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.3. 2012
Příspěvků: 483 | Témat: 51

05.10 2014 14:45


Paskrivec: Jednotka tam je jedna, ta tam bude Dej foto té šílenosti
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.9. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 2

06.10 2014 11:55


Jo, tak to už jsem taky zjistil To byla jenom taková rychlá úvaha když jsem to psal Takže sháním jetou "želvu", páč jsem u toho měl i mechanika co s tim má zkušenosti (z německejch servisů), bavil se s tim co mi tu závadu zjišťoval a shodli se na tom že to je tim...
A fotku sem třeba někdy hodim, auto nemám u baráku a nevim kdy se k němu dostanu ale špatně nevypadá, i dobře jezdí(la), proto jsem jí vzal
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

06.10 2014 12:29


Paskrivec: vidim, ze ma kompletne ignorujes. zrejme to bude TL;DR syndrom. akonahle je niekde velka kopa textu, ktoru treba precitat a pochopit, tak ludia rezignuju.

Jetronic sice bol povodne v dobach drevnych vyvinuty ako low-costove riesenie, ale zato je spolahlivy, pretoze gro je cisto mechanicke, takze to neopravitelne nezdochne na nejaku elektricku suciastku. Zelva popraskana byt moze a za tie roky by som sa aj divil, keby nebola. Je pravda, ze rozdelovac tlaku sa amatersky nastavit neda, pretoze na jednom mieste nie su ucelene informacie o tom, ako ho zostelovat. Da sa ale amatersky bez rizika znefunkcnenia otestovat. Ak ale nejde z rozdelovaca tlaku benzin, skor by som to videl na zavadu regulatora systemoveho tlaku (taky ten valcek vedla rozdelovaca z ktoreho ide hadica do spiatocky), nez na rozdelovac tlaku samotny. Ten nema vo zvyku zdochnut zo dna na den.

Ono mnoho ludi sa tvari, ze Jetronicu rozumie, ale su ako hus do piva. Ja rozne po nete zhanam zdroje ohladom Jetronicu uz 4 roky, co ten svoj vlastnim. Moj sa mi podarilo dostat do stavu, ze sa s nim nebojim ist aj 1000 km daleko a verim mu, ale stale nie je taky, aky by som chcel, aby bol, pretoze niektore informacie, nastavovacie a meracie hodnoty mi stale chybaju.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.9. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 2

06.10 2014 14:36


Neignoruju jenom jsem jaksi tolik neřešil co bylo ještě před tim zdechnutím, protože vim že přímej vliv to na to nemělo - s těmahle startama to jezdilo léta...

Teď jsem si to ale otevřel, až bude víc času si to rozhodně pročtu celý.

A pokud teda můžu poprosit - jakej postup bys teda navrhoval ty? Otestovat to? Dočtu se v tom článku jak?

A co mě zaujalo, říkáš že svůj jetronic jsi "dostal do stavu", kdy s nim ujedeš 1000km štreku bez strachu. Toho jsi docílil jak? Protože já se na auto potřebuju spolehnout (takovýhle trasy sice neplánuju, ale až auto bude v zápřahu, tak 5-8 000 měsíčně nemusí bejt výjimkou), a už te´d nevim jestli tomuhle autu budu moct. Všechno ostatní je ve výbornym stavu, ale jak nemůžeš věřit motoru...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

07.10 2014 10:22


postup, ktory som pouzil je jednoduchy a genericky.
1. odstranit vsetko, co tam "zlate ceske rucicky" dali navyse a nema tam co hladat. zial, konstruktivny genius vybudovany socializmom, ktory dokazal DODO efektom urobit z skodoviek auta lepsie, ako vychadzali z fabriky potom nejako zmutoval, alebo zdegeneroval, alebo si nevsimol, ze nie vsetky auta su na technickej urovni skody 120. potom sa trivialne problemy casto riesili sposobom: "a sak to je ako karburator, tutok dacim potocis, alebo v najhorsom tutok daco premostis a bude to zas chodit". taky pristup potom sposobil, ze auta su vo finale rozhodene viacej ako by museli byt.

v mojom pripade som odstranoval 3rd party imobilizer od ktoreho uz davno nebol kluc a bol nefunkcny, ale stale strasil v elektroinstalacii. teraz uz nie je a nemusim riesit, aku magiu si na mna prichysta, alebo kedy sa pokusi o cutoff stavy do zapalovania.

cokolvek, co je navyse sa potencialne sprava nepredpovedatelne a stazi, alebo znemozni nasledne pokusy o akekolvek nastavenie.

2. zohnat si spolahlive a co mozno najuplnejsie informacie o tom, ako zistit stav vstrekovania a ako namerane hodnoty interpretovat. toto bol najtazsi krok, pretoze fabricka dokumentacia od audi prakticky pri kazdom druhom zasahu, ktory je po 20tich rokoch potrebny hovori: odoslite diel do fabriky, alebo ho vymente za novy. nie je to ale tak vazne, pretoze aj v boschi su len ludia a statne rozhodeny jetronic ide dostat do lepsieho stavu nez v akom bol aj doma.

3. z informacii si zistit, co konkretne je zle na motore a podla toho vykonat napravu. u mna konkretne bol problem s tesnostou sania, zlym nastavenim predzapalu (otoceny rozdelovac), zlym nastavenim zmesi a vydratym potenciometrom na vahe. po vymene potenciometra, zapchani netesnosti (chybala mi jedna zaslepka v zelve), nastaveni zmesi a spravnom natoceni rozdelovaca som eliminoval:
- zdochynanie na volnobehu
- nekludny a ostry chod motora (zakladny predstih 50 stupnov)
- nemoznost pouzivania deceleracie kvoli besnemu poskakovaniu motora pod kapotou
- zrazenie spotreby stabilne na 8/10l mimomesto/mesto. s letnymi pneu a dobrym benzinom som schony dostat sa mimo mesto + dialnica pod 7,5/100

a stale mam potencial na zlepsenie. niektore veci som spravil zle, ale to je dan za aplikaciu metody studium - pokus - omyl.

velku cast z bodu 2 som uz spravil ja, takze ini ju az tak podrobne robit nemusia (ale overit, alebo spochybnit moje zistenia mozu). ale ak oseres ktorykolvek z bodov, tak sa ti to pri dalsom vrati.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.9. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 2

09.10 2014 11:11


Díky za vyčerpávající radu Projdu to, ten "sytič" dám do hajzlu. Sehnal jsem díl na vyzkoušení, takže to vyměnim a uvidim co se stane... Myslim že se tim i vyřeší právě problém startování, protože je možný že ten 5 vstřik třeba dostával blbej signál, proto to tam bylo udělaný takhle (prasácky ).
Ty základní věci co vypisuješ mechanik musel kontrolovat, neni to pitomec Diagnoza je prostě jednoduchá - do rozdělovací hlavy tlak jde - z ní už ne. Takže až budu mít díl, zkusim ho a uvidim jestli to s tim nakopnu
A už několikrát jsemm slyšel že tyhle systémy jsou citlivý na údržbu. Z toho co jsem pochopil, tak se (samozřejmě) starat o filtr, netankovat sračky a hlavně to nenehat dýl stát. něco k tomu aby se mi to nestalo znovu?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

09.10 2014 13:31


Kam z hlavy nejde tlak? Do vstrekovacov, alebo do spiatocky do nadrze? Treba zmerat hlavny tlak v systeme, pri 4valcovom jetronicu by mal byt minimalne 5,5bar. Ak nie je, tak je blby bud regulator hlavneho tlaku a reguluje tlak na nizsi, alebo uz nestiha tlacit cerpadlo a treba ho vymenit. Ktory komponent to je sa skusa tusim zablendovanim spiatockovej hadice, ale tym si hned teraz isty nie som a manualy po ruke nemam.

Ak nejde tlak do vstrekovacov, tak treba pomerat hlavny a regulovany tlak, musia mat rozdiel 0,2 - 0,3bar, aby sa vstrekovace otvorili.

edit: tie systemy ani tak nie su na udrzbu citlive, ale su citlive na to, ak sa na udrzbu sere. predsalen to ma mechanicke komponenty a riadiaca jednotka ma len obmedzene moznosti korigovat, alebo vobec zistit starnutie komponentov.
nahoru

sponzor





09.10 2014 13:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

09.10 2014 17:34


Paskrivec:
Myslím si, že má pravdu ventYl:, ale to určitě zjistíš sám, až vyměníš hlavu vstřikování paliva...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.9. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 2

16.05 2015 16:59


Čau pánové,
tak už je to dlouho co jsem přispěl... Dlouho taky trvalo než jsem auto zprovoznil... RADA PRO TY CO SHÁNĚJÍ NĚKOHO KDO UMÍ S KE JETRONIKEM - SERVISY BOSCH! Já dal auto do sokolovskýho Bosche, a během pár hodin auto běželo.

Chtěl bych se ale zeptat na jeden problém. S autem jsem zatim jale 6000km, většinou dálky. Teď ale delší dobu jezdim kratší vzdálenosti, a přijde mi, že kolem 2000 otáček se autu občas nechce táhnout, někdy vyloženě škubne. Neví někdo čim to může bejt? Případně, mám se bát další poruchy?

Díky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email