Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 543 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 541
Uživatelů: 2
Celkem: 543

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

12.08 2014 9:43


Ahoj všem,
potřeboval bych trošku poradit - na začátku roku jsem si koupil A5 s motorem 3.0 TDI* 176kW (CAPA). S autem jezdím každý den a vždycky startovalo téměř hned (~1-2s). Poslední dobou ale pozoruji, že když auto stojí alespoň 12 hodin, tak startuje o něco déle (~2-3s). Dříve to bylo jen občas, teď už je to téměř pravidlem.

Pokud však napřed zasunu klíček bez spojky, aby naběhly budíky a potom jej zmáčku znova se spojkou, nastartuje okamžitě. Zkoušel jsem občas i kontrolovat tu průhlednou hadičku u CR čerpadla a vzduch v ní nebyl.

Minulý týden jsem byl ale na dovolené a auto celý týden stálo. Po návratu jsem tedy zastrčil klíček a až potom začal startovat, očekával jsem že chytne hned, ale bohužel ne. Startovalo to dost dlouho, cca 8-10s. Docela mě mrzí, že jsem předtím nezkontroloval tu průhlednou hadičku, abych s jistotou věděl, jestli ta nafta padá už někde před čerpadlem nebo ne.

Palivový filtr jsem měnil, ale nic se nezměnilo. Krom toho, jednou za čas (jednou za měsíc nebo dva) se mi na VAGu objevuje chyba nízký tlak paliva v railu.

Poradí někdo, co s tím? Kde začít hledat problém? Je možné, že by to dělal jen snímač tlaku paliva? Dá se nějak otestovat? Nebo to spíš bude dělat CR čerpadlo nebo vstřiky?
nahoru

sponzor





12.08 2014 9:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

12.08 2014 9:50


A co treba baterka? Pripadne kouknout na diagnostiku...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

25.08 2014 7:46


Je pravda, že baterka byla už v horším stavu. Koupil jsem novou, ale musím bohužel konstatovat, že to vůbec nepomohlo.

Diagnostiku jsem dělal, koukám do ní docela pravidelně. Dříve se mi tam občas objevil nízký tlak v common railu, ale během posledních dvou měsíců se tam tato chyba už neobjevila. V současné době tam žádné závady nejsou.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

25.08 2014 8:26


a co regulátor tlaku paliva v railu?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

27.12 2015 18:00


A dá se ten regulátor nějak diagnostikovat? Zkoušel jsem o tom něco dohledat, ale nic moc jsem nenašel. Jinak pozoruju, že když auto stojí do kopce, tak to pak startuje nejdéle.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

27.12 2015 19:11


Tak mám pocit, že to nebude padáním nafty. Před chvilkou jsem zkusil nastartovat studený motor, který stál celé odpoledne čumákem do kopce a chytnul okamžitě. Běžel asi minutu, pak jsem ho zhasnul a po pár minutách zkusil natočit znova - trvalo mu to dlouho (cca 4-5s).

Kouknul jsem na tlaky railu a hodnoty na vstřikách. Podle mě jsou v pořádku. Přikládám log, v jeho první části jsem postupně přidával plyn http://91.205.195.76/tools/log.csv

Nějaké nápady, co by to mohlo dělat? Napadlo mne třeba čidlo otáček, ale je mi divné, že diagnostika nehlásí žádné chyby.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

27.12 2015 19:52


nenapsal jsi podstatne, kolik ma auto najeto km...obecne cim vice najeto, tim horsi starty u CR...

podilet se na tom muze starter co uz ma najeto, baterie, tlak na railu, vysokotlake cerpadlo, komprese motoru, zhavky a teplotni cidlo....

jednou jsme menili vysokotlake cerpadlo za ko a starty vyrazne lepsi..

bych to asi neresil..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

27.12 2015 22:03


No sice nemam 3.0TDi ale mam 1.6TDI CR a mam ty stejne priznaky jak zde vypisuje diego191.
Taky pozuruju co kdy a za jakych okolnosti ale nejak zatim marne.
Taky jsem premyslel o nove baterce a tim ze repasnu starter ale auto je 2012 a ma najeto 140t. Coz je docela malo aby tohle bylo uz v kelu...
Jinak ja pozoruji toto:

- za studena (pres noc kdyz auto stoji) tak to chytne na brnk, problikne zhaveni a chyta to hned. Stejne to nezhavi pokud neni tusim +7°C a nebo dokonce +4°C ze?
- za tepla kdyz clovek auto chcipne a hned startuje, tak taky na brnk

- ale problem je, kdyz rano nastartuji, popojedu 8km do prace (motor se tak nejak prohreje na 90°C) a chcipnu u prace. Kdyz pak s tim jedu na obed po cca 4 - 5h tak to toci docela dlouho. Klidne 2-4s. Kdyz pak prijedu z obeda a pak po dalsich cca 4h jedu domu, tak auto klidne toci stejen ci dele.

Bohuzel je to, ze to neni vzdy pravidlem. Takze samosebou jsem dal novy originalni palivovy filtr a to docela zmizelo ale na cca 1000km. A uz je to zpet. Tak zkousim pozorovat okolni teplotu a nebo ruzne naklony auta jestli to ma vliv ci ne. Nemuzu rict zatim, ze 100% to umim nasimulovat tuto chybu. Samosebou ze diagnostika bez jedine chyby.

Kolem motoru uplne sucho, vsechny hadicky jsou OK, trubky taky a kolem vstriku take.

Obcas si pohravam s myslenkou ze to muze byt:

- nejaky teplotni cidlo
- nejake tlakove cidlo okolo nafty
- horsi podavajici cerpadlo
- padajici nafta - nebo spis, jak je teply motor, tak mi prijde jak kdyby se nekde "odparovala" nebo proste menila viskozitu kdyz auto clovek chcipne a zacne se palivovy filtr prohrivat od stojiciho horkeho motoru. A nejen filtr ale i hadicky, trubicky atp.

Prikladam par fotek z RJ motoru a merenych hodnot, treba nekoho neco napadne a nebo nekoho nasmeruje co a jak.
nahoru

sponzor





27.12 2015 22:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

04.01 2016 7:47


Moje auto má najeto kolem 190k. Koukal jsem na teploty všech čidel, co jsou v jednotce motoru vidět a nenašel jsem tam nic, co by bylo mimo očekávané hodnoty. Taky se mi to děje naprosto náhodně. Od té doby, kdy nestartuju rovnou, ale napřed zastrčím klíček bez spojky a až poté sešlápnu spojku a startuju, se to děje minimálně. Během posledního roku jsem vyměnil baterku, žhavičky, klapky sání a palivový filtr měním každých 30k. Tak nějak jsem se s tím smířil, ale občas ty starty vypadají fakt potupně...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.4. 2017
Příspěvků: 1 | Témat: 0

24.04 2017 18:14


Cau, tak jak to dopadlo?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

26.04 2017 18:42


Mam 3.0 TDI* A6 4f - menene vstriky + kontrola starteru + baterie....
A stejne startovani takove pomalejsi a delsi.
Nicmene ,od te doby,co jsem (je na to i tema) plusovej kabel v motor. prostoru (nabijeci kolik se hral) znovu prelisoval,tak nemam sebemensi problem!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email