Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 299 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 298
Uživatelů: 1
Celkem: 299

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

30.07 2014 19:57


Nejedna se tak uplne o navod ale mozna spis o zkusenosti. Trebas tohle tema jednou nekomu pomuze, jelikoz tyhle RJ ESP* Bosch 5.7 docela odchazeji a nejen na AUDInach.
Mne se to stalo bohuzel tim, ze jsem umyval motor. Ne ze by to byla 100% pricina ale jen jsem tomu napomohl.
Typicke zavady RJ jsou tyto:

Adresa 03: ABS** brzdy Labely: User\4E0-910-517.clb
Řídící jednotka SW: 4E0 910 517 A HW: 4E0 614 517 E
Díl: ESP** 5.7 allrad H29 0400
Kódování: 0008597
Dílna #: WSC 27162 000 00000
VCID: 214F81BDF86EA316B49-8074

5 závad nalezeno.
00003 - ridici jednotka
014 - defekt - Sporadická
00003 - ridici jednotka
014 - defekt - Sporadická
00003 - ridici jednotka
014 - defekt - Sporadická
00003 - ridici jednotka
014 - defekt - Sporadická
00003 - ridici jednotka
014 - defekt


Nebo blikani ESPcka, samovolne spinani brzdoveho svetla, haprujici eletricka rucni brzda, lift podovzku atp...
Ac se to nezda, RJ komunikuje s mnoho dalsima RJ.
Co se tyka typu a cisel. Je toho mraky.
Ke vsemu jsou 3 audi cisla pro objednani. Jendo je na hydraulickem bloku nahore v pravem rohu. Ten se samotny neprodava, je to vcetne RJ a v Audi za komplet chteji cca 55000Kc.
Pak jsou dalsi dve cisla na samotnem ovladani tohoto bloku, cili na RJ. Ty jsou napsany ze spodu a jsou dve. Jedno je cislo SW a druhe je HW.
Samotna RJ se prodava tzv "opravna sada" jde o celou novou RJ. Za tu chteji 26000Kc v Audi.
Takze pak vznikaji ruzne kombinace kdyz to nekdo jiz swapuje a clovek aby se v tom vyznal.
Na 99,9% vzdy odejde prave RJ, tomu hydraulickemu bloku se defakto nic nestane, pokud clovek nestrhne zavit.
Tak k samotnym RJ. V ETCE je to rozdelene na dva typy. Do 23.11.2003 a od tohoto roku. V audi dle VINka nabidnou prave tu opravnou sadu, ktera se vyrabi pro tyhle modely.
Diky tomuto rozdeleni, je hodne tezke ji sehnat z nejakeho vraku.
Pokud RJ uplne nevyhori jako se stalo me, da se opravit. Odchazeji v ni strasne tenke dratky, ktere se vlivem otresu, casem a prehratim uklepaji ci spis utavi. Jelikoz jsou obaleny nejakou specialni hmotou aby se neuklepaly, tak spis se poskodi jinak. To neni dulezite.
Hlavni je, ze se to da opravit. Na internetu je spousty profi servisu kteri se na to specializuji a opravuji to. V CR bohuzel nikdo krom BOSCH servisu.
V CR je par jedincu, kteri to opravi ale po domacku. Nerikam ze to je spatne ale proste bych se pak asi bal s tim jet 1000km za hranice...
Pro predstavu davam link, co se tam opravuje ->
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Cili jsem zacal shanet RJ pouzitou. Prvni na kterou jsem narazil byla z modelu 4.2FSi rv 07. Byla za velmi dobre penize. Volal jsem par lidem co se tim zabyvaji a rekli mi, ze to nepujde. I tak mi to nedalo a sel jsem do toho, ze to risknu.
RJ mela novejsi SW a to 4E0 910 517 B s HW byl: 4E0 614 517 BC. Podle ETKY a AUDI a dalsich lidi mi nemela fungovat.
Po prepinovani konektoru, ktery byl dojebany (chybela gumova izolace okolo konektoru, pinu, dojebane piny, kapely napajeny tak, ze to delal silenej amater...) jsem vse zapojil a odvzdusnil.
Postup ovzdusneni ABS*: zacit vzdy u kola, s co nejkratsi drahou brzdove hadicky (LP, PP, LZ, PZ). Neveril jsem, zkusil jsem od PP a opravdu to neslo jak by melo
Pripichnul jsem RJ a autobaterii a otocil klickem. A spojil se s VAGem. Coz by prvni castecny uspech.
Kodovani jednotky bylo vynulovane 0000000. Musela se RJ nakodovat. Login jsem zjistil dle navodu na ROSS-TECHu a kodovani jsem vedel. Jeste jsem si ho i prekontroloval.
Takze LOGIN prijaty, KODOVANI prijato. Odpojil jsem se od RJ a prippojil a kodovani zase 0000000. Aha, musel jsem po kodovani jeste "vykalibrovat" uhel volantu (snimac G85). Takze postup stejny, jen na konci jsem zadal jinej login pro nastaveni toho snimace uhlu a PRIJATO, dal jsem vystelovani toho uhlu. A bez uspechu, psalo to misto OK -> ZABLOKOVAN.
Takze merene hodnoty, koukal jsem na hodnoty a byly robrazeny 2,5° ale nereagovaly na zmenu.
Tak koukam do ETKY a samozrejme ze jsou take i jine snimace uhlu volantu. Takze mi bylo jasne, ze se ty RJ nedaji menit prave kvuli snimacum uhlu.
Tak jsem shanel jiny snimac.
Sehnal jsem, a kdyz jsem byl u toho, vzal jsem i jinou RJ ze stejne stareho auta jako mam ja. Ktera by tam mela sedet.
Takze po prijezdu byly dve moznosti, bud vymenit stavajici RJ vcetne bloku za ut co jsem privezl, ktera je jeste starsi nez jsem mel a nebo zkusit ten snimac uhlu volantu jeste.
Zvolil jsem cistejsi cestu, cili vymena snimace uhlu. Po jeho uspesnem vyndani je porovnavam a maji rozdilne cisla. Stejne konektory na pohled a stejny pocet pinu. Novy krouzek tam sel zacvaknout jen do nej nepasoval jeden konektor, ktery se dava bokem. Uz neslo o nic, takze jsem to zkusil pres VAG.
Opet jsem to nakodval a dokonce slo nastavit snimac uhlu volantu a reagovalo to!
Probehlo ulozeni do RJ ABS* a po vypnuti a zapnuti to bylo ulozene. Stale mi to nedalo, tak jsem ten novy krouzek vytahnul a vratil puvodni. Kodovani v RJ ABS* bylo ulozeno a sel nastavit uhel. Cili to fungovalo tak jak melo! Je to divne...
Po vytazeni napajeni, klicku atp vse funguje, jen se musi nastavit ten uhel pres VAG. To nevim, jestli je standartni ci ne. Kazdopadne vse funguje jak ma.
Takze pak jen prizpusobit vysku podvozku a bylo to.
Silena prace a silena dlouha cesta. Vedla k vytouzeneme uspechu.
Sice mi doma zbyla komplet RJ ABS* a krouzek pod volant, ale u tehle aut se to neztrati.
Dekuji vlastovi za pomoct pritele na telefonu a jednomu clenovi mishar na AudiWorld forum. Ktery me vzdy navadel alespon a trpej celou tu dobu

Veskera fotodokumentace je zde ->
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Doufam, ze tohle alespon nekomu pomuze az ho potka to same. Nemam problem pomoct po telefonu ci osobne eventuelne.
nahoru

sponzor





30.07 2014 19:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.7. 2014
Příspěvků: 2 | Témat: 0

31.07 2014 21:43


Ahoj,
řeším u mě v servisu ten samý problém s rozílem, že jesm koupil novou řídící jednotku za 26000,-kč.Jsem ve fázi, kdy mě to uloží kodování a po vypnutí a zapnutí kličku jsou tam opět nuly a navíc to vypíše defect ABS* jako jedinou hlášku.Nakodoji znovu a ten samý případ.Uhel snímače se nehne a je tam pořád 2.5.Mimochodem psal si, že po nákodování se má ještě nakodovat ten uhel snímače, ale mě to ve Vagu vypisuje chybu v meřených hodnotách tuším 003 a nejde s tím nic dělat.

Jám má jednotku BOSH 5.7 - 4E0 614 517 B.Bylo to objednáne na VIN* a tak netuším, jesli to bude v tom kroužku pod volantem a nebo dělám něco blbě.Už jsem z toho fakt zoufalej.Prosím o pomoc.!!!
Tel na mě je 702 404 721, rád bych ti zavolal, ale nevídím tu na tebe kontakt, tak mi ho prosím pisni sms.
Díky Honza
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

01.08 2014 19:54


Co se stalo se starou? Jaky ona mela SW? Ten samy? 4E0 614 517 B? Nebylo nahodou na konci A?

Mel by jsi se napichnout do RJ ABS*, vymazat chyby. Login pro kodovani, nakodovat, login pro uhel volantu, adaptovat a pak teprve muzes se odpojit. Do te doby se ti neulozi to kodovani. Pokud to neudelas v tomhle poradi.
Dale je divne, ze to pise defekt ABS*, to by rozhodne nemelo. Jestli neco neni prave s tou RJ a nebo komunikaci.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

01.08 2014 23:03


Knightley: dobře ty! K+
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

02.08 2014 1:04


Autojenda: Jeste pro info, v Audi je ta RJ za 26 000,- na netu nova se da sehnat okolo 20 000,- kc.
Muj telefon kdyztak je: 721/873638

FandaTDI: Diky moc Taky to byly nervy ale
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.7. 2014
Příspěvků: 4 | Témat: 2

02.08 2014 17:39


Knightey-:

jsam scusil vam volat dnes 2 krat ale nic moc neslo ..

mam stejnou jednotku jako vy , 4E0910517A
chcy se ptat , e sy starou (co jste vzal spolu s ten snimac na uhlu rizeni ) ten snat je este funkcni . neprodate ho ?

anebo nejaky link kde muju sehnt tu opravnou sadu na netu ?

dekuji

P.S.(omlouvam se za chybi .. nejsam cech .. )
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.7. 2014
Příspěvků: 2 | Témat: 0

06.08 2014 10:47


Jde o to že na autě jsem měl jednotku na konci s písmenem M podle vinu mi poslali na konci s B.Kodování dělám takto: vymažu chyby a napíše mi to špatné nebo žádné kodování a defect ABS*.Zadám nejdříve 5-místní login tzn 05297 pak 0008597, vše mi to příjme pak pak zadám uhel 40168, pak otevřu tuším 005 tam je chyba a i pod 001 mi to píše chybu.Malinko mě hlavně znejistuje ta chyba Defect ABS* a ta jednotka je koupená v NHCAR...před 14dny.Draty do ABS* mám proměřený i v záteži,jsou tam 3 plusy a dva mínusy zbytek jsou komponenty,CAN musí být dobrý jinak by to nekomunikovalo.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

08.08 2014 17:55


Autojenda: No urcite by to nemelo psat, ze je tam defekt ABS*, to je prave naznak poskozene RJ.
Pokud je konektor OK, tak tohle neni dobra RJ...
Pokud mozno vratit a jinou
Kolik za ni chteli?

michaelfx31: tobe jsem to vsechno psal ve zpravach
nahoru

sponzor





08.08 2014 17:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.7. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 2

20.08 2017 17:51


Knightey: Přečetl jsem tvou anabázi s ABS*, i na AudiWorldu. Mám problém s jednotkou (defective) a zadním levým senzorem ABS*. Už jsem ho vyměnil, ale stále to hlásí poruchu. Chtěl bych proměřit vedení, ale nedaří se mi najít schéma zapojení konektoru v ŘJ ABS*. Nemáš ho náhodou, nebo někdo?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.12. 2008
Příspěvků: 538 | Témat: 62

20.08 2017 20:27


Promerovat nic nemusis, na 99.99% je to jednotka.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.7. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 2

23.08 2017 22:17


No, doufal jsem v levnější závadu
Myslel jsem, že když mi brzdy brzdí správně, tak by to nemuselo být tak zlé.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.12. 2008
Příspěvků: 538 | Témat: 62

24.08 2017 22:28


Brzdy brzdi i kdyz RJ uplne odpojis, sundas z ni konektor.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

02.09 2017 23:48


jsou i u nas v CR, v ostrave je treba firma, ktera se na to specializuje, delali mi to za 3 jednotku...

jinak k serizeni uhlu, chce to trpelivost, nekdy to staci jen na 10 vypnout vs,e dat si kafe, uklidnit se a pak to jde...tydle jednotky rady trucuji, protestuji
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.12. 2008
Příspěvků: 538 | Témat: 62

04.09 2017 15:13


Lumpe nemel by jsi odkaz na firmu nebo alespon jeji nazev?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.7. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 2

01.10 2017 12:40


Já jsem zkoušel http://www.ecuservis.eu a po zaslání mých závad mi řekli, že to nedokážou opravit. Nakonec jsem sehnal totožnou jednotku na inzerát. Včera jsem to kódoval a skončil jsem na problému snímače úhlu. Přes to jsem se zatím nedokázal dostat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.12. 2008
Příspěvků: 538 | Témat: 62

01.10 2017 21:39


Ecuservis.eu je firma, u ktere mel jednotku ABS* kamarad. Zkusenost otresna. Jednotka stale defektni, prachy v prdeli, reklamace zadna, nakonec to vzdal.
nahoru

sponzor





01.10 2017 21:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.7. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 2

01.10 2017 23:11


Tak to jsem rád, že jsem to tam nakonec nedal. Nabízeli mi repasovanou jednotku snad dráž než v Audi.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.11. 2013
Příspěvků: 57 | Témat: 2

07.05 2018 21:37


Bohužiaľ ecuservis.eu my opravil jednotku tak skvelo, že teraz my prisáva vzduch a keď stojím na brzde, tak zrazu povolí a auto sa rozbehne, a ešte obvinili autorizák, že nevedia ako sa montuje ABSko. Kvôli tomuto radšej chcem novú origo.
Vie niekdo, kde sa dá objednať tu v CR od BOSCHu nová jednotka 4E0614517CC? V Audi za ňu pýtajú 70k.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

07.05 2018 21:43


Nejde objednat tehdy jsem to taky resil a ze ABS* ze da prej objednat jenom v originale ze je to bezpecnostni prvek ale na tuty to nereknu
A me treba ECU* opravovali jednotku ABS* na moji a slape v poradku
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.11. 2013
Příspěvků: 57 | Témat: 2

07.05 2018 22:43


Predtým jednotka vypadávala, ale auto brzdilo perfektne, teraz jednotka síce šlape, ale auto brzdí veľme nepredvídavo. Niekedy sa prepadáva predál dole, niekedy nie. Na križovatke, alebo v kolóne, najprv stojím normálne na brzde a po pár sekundách sa auto samé pohne v pred, a pedál ide o pár centi stlačiť dole, toto sa my dokonca stalo, že takto išiel dole 2x. Vypadalo to, ako keby to bolo celé zavzdušnené a nebol tlak v niektorých strmeňoch. V Audi my tvrdili, že to odvzdušňovali so zapnutou ABS* pumpou a to niekoľko krát, a že sa im to nezlepšovalo (a to v tedy bol ešte len problém, že pedál išiel viac dole ako normálne).
Tak uvidím v stredu to beriem spať do Audi a keď nič, tak potom nová jednotka za 70k. Síce mohol by som to reklamovať v ecuservise, ale nechce sa my čakať na auto 2týždne a ešte s neistým výsledkom.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

08.05 2018 0:22


Nemoze byt problemom posilovac, vakuove cerpadlo ci hlavny brzdovy valec? Su to veci co poriesis za 200 az 300 eur, isto menej ako dat 2000 eur za novu origo jednotku, ktoru je nezmyselne kupovat, pretoze chyba bude zrejme inde. Brzdovy valec TRW PMN215 stoji 55 eur, vakuove cerpadlo okolo 200 eur.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.11. 2013
Příspěvků: 57 | Témat: 2

08.05 2018 8:28


To ma tiež napadlo, ale do momentu, než sa vymontovalo von ABSko, tak auto brzdilo normálne, a to aj tvrdí šéf technik v Audi. Jedine, že jak to tam stalo takmer 2týždne bez brzdovky, tak by tie veci odišli.
V každom prípade im to nechám skontrolovať, ďíky za typ lenkaaa.
Je možné nejak vylúčiť z tohto, že je chyba v tom ABSku, bez toho, aby sa tam dávalo druhé? Teoreticky, keby prisávalo vzduch, jak tvrdia, tak by malo byť potečené od brzdovky, nie?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

08.05 2018 8:29


ptorda: to nevim zda tohle muze delat ABS* jednotka nerikam ze nemuze ale neprijde mi to :/ to spis fakt vypada ze ti nekde neco nedrzi a saje vzduch.
Kamos mel podobnou vec na leonu kdyz brzdil tak to nemelo silu i kdyz si dal brzdovej na podlahu tak to neslo do ABS* a mel v cudu nejakou plastovou hadicku krera vedla do brzdoveho valce ale me neprijde tohle ze by delala tohle fakt jednotka
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.11. 2013
Příspěvků: 57 | Témat: 2

08.05 2018 8:50


Ok, díky všetkým za rady, zajtra im to tam odnesiem a potom dám vedieť, jak to dopadlo, pochopiteľne keď nebudem musieť kúpiť nové ABSko, tak budem šťastný jak blcha.
nahoru

sponzor





08.05 2018 8:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

08.05 2018 9:05


A v audi je to taky tezke spis bych zkusil nejakyho tady dobreho mechanika v audi mi taky chteli vsechno menit a ani to tim nebylo
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

08.05 2018 9:59


Ja by som tiez cakal, ze ked si mal brzdovy system 2 tyzdne suchy, ze porantalo gumove casti.

Zacal by som opravnou sadou hlavneho brzdoveho valca az nieco take existuje. Ta guma je vacsinou OK, kym sa pravidelne meni brzdovka, ale ked sa necha prelezat (kedy si naposledy brzdovku menil?) alebo sa system vysusi, tak gumove casti to vzdaju.

Pride mi nepravdepodobne, aby RJ tak ostro sledovaneho systemu ako je ABS*/ESP* urobila nejaku volovinu bez toho aby vyhlasila chybovy kod. A je takmer vylucene, aby RJ ABS* dokazala zavzdusnit system. To skor maju chlapici zo servisu ECU* pravdu v tom, ze v Audi nevedia namontovat ABS* alebo ovzdusnit brzdy
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.11. 2013
Příspěvků: 57 | Témat: 2

08.05 2018 10:11


Tam už mám šéfa dielne pomaly jak svojho garážnika, má celé auto už prelezené a pozná jeho históriu, a nesnaží sa len tak bezlavo meniť dieli. Práve preto, že pozná to auto celkom dobre, tak ho to zaskočilo, že práve po oprave ABSka začali blbnúť brzdi, čo aj tvrdil, že nič iné sa tam nevymenilo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

08.05 2018 10:24


To je sice hezky ale me ani nenapada co tam by mohlo bejt spatne aby to povolilo brzdy neohli hadicku nejakou spatne ? Za me to delat kostka nebude tam bude jinej problem nekde
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.11. 2013
Příspěvků: 57 | Témat: 2

08.05 2018 10:42


Ťažko povedať, ak tam niečo oni poškodili, tak to pôjde na záruku. Skôr išlo o to, či pri oprave/ rozoberaní ABS* jednotky sa môže poškodiť jej tesnosť, v každom prípade, teraz to budú musieť prejsť celé.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

08.05 2018 17:15


Myslis, ze keby nieco poskodili, tak si priznaju chybu a riesia to cez zaruku? Urcite nie. Ako tu uz niekto podotkol, ani ja neverim tomu, ze by RJ ABS* si robila co chce. Da sa povedat, ze je to najdolezitejsia jednotka auta, ktora je prepojena so vsetkym moznym, vratane posilovacia riadenia atd. Ja by som rovno isla do vymeny brzdoveho valca, tiez mozno vakuovej pumpy. Je tam este taky srandovny ventil co stoji zo 200 eur, ale kto vie. A potom samozrejme hadice, zavzdusneny system, moznosti je fakt vela.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email