Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 187 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 186
Uživatelů: 1
Celkem: 187

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 11

01.07 2014 11:59


Měl někdo podobný problém? VAG píše:

02433 - Napájecí napětí motoru pravé parkovací brzdy
- Vadný obvod
- Stálý/Trvalý

Počítám že bude v háji ten motůrek, dá se nějak rozdělat a případně něco zkontrolovat, promazat, proměřit - někde jsem četl, že měl někdo přidřené ložisko toho elektromotoru. Jinak ty pojistky co jsou v kufru na ty brzdy jsou dobrý...
nahoru

sponzor





01.07 2014 11:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

01.07 2014 12:47


Zkontroluj nejdřív kabely.Uhnívaj
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

01.07 2014 12:51


Mel jsem stejnou chybu, kompletne uhnily kabel. V Audi za 1900, je to spolecny kabel i s ABS*. Musi se napinovat, konektor je jen u strany trmenu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 11

02.07 2014 19:08


A mam se zaměřit spíš na ten svazek jak jde od konektoru do auta, nebo ten kablik jak jde od konektoru do toho elektromotoru ? Ze by to bylo uhlily treba az v tom elektromotoru?

A kam az je vedenej ten svazek s ABS*, elektromotorem ? V kufru se sbiha do velkyho svazku a pak uz se ztracim ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

02.07 2014 19:50


tomik...: Pod celym autem az dopredu ke kulise prevodovky tusim. Je zabalenym s dalsima svazkama dohromady
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

03.07 2014 10:46


Změř to v konektoru.Motorek odzkoušíš zapojením napřímo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 11

04.07 2014 20:21


Tak všechno proměřeno, aj prohozeno a vypadá to na řídící jednotku....

Poradí někdo kde řídící jednotku parkovací brzdy najít? Nejdřív se asi zkusí ještě nakódovat,ale už tak nějak pochybuju že to bude valit...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

04.07 2014 21:15


Jednotka je pod volantem.
A co ti to vlastně dělá?Neodbržďuje?
nahoru

sponzor





04.07 2014 21:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 11

05.07 2014 0:10


No ted to hlavne nedela nic, nejdou smazat zavady a tim padem ani udelat zakladni nastaveni.
Zacalo to tim, ze zacal pracovat jen jeden motorek(aniz bych zmacknul brzdu) a hned to vyhodilo chybu.
Takze na diagnostiku a tam to psalo to co jsem psal nazacatku, pak po chvili laborovani to nepsalo vadny obvod, ale otevreny obvod a pak se nam dokonce podarilo i to vsechno rozchodit, ze uz jsme dali i otevrit trmenu, ale v tom jsem debil rozpojil nechtene zasuvku u toho trmenu a od ty doby to hlasilo furt ten otevrenej obdov napajeciho napeti toho moturku. Kabelaz jsem promeril a zda se bejt dobra.
Zkusili jsme jeste laborovat s pojistkama a zaclo to psat jak to napajeni motoru prave park. brzdy, tak i napajeni ridiciho modulu leveho kanalu.
Tak jsme zkusili jeste odpojit baterku a uz tam neni chyba napajeni motoru prave pakr.brzdy, ale chyba napajeni ridiciho modulu leveho i praveho kanalu
A co jsem se bavil se Satasem, tak rikal, ze se zblaznila jednotka, takze bud zkusit nakodovat, nebo bude jak se lidove rika, v riti uplne .... nevi nekdo nejaky cisla ty jednotky? At vim co hledat... ?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

05.07 2014 13:59


tomik...:
Já osobně bych začal samotným motorem ruční brzdy. Je to věc, která má životnost cca 5 let a pak jde do kopru. Praská na něm krycí plast a pak se postupným zatékáním vody stává nefunkční a vyhazuje spousty chyb.
Jinak ruční brzda se sama kalibruje co cca tis. km bez zásahu uživatele, to jest sama se spustí po vypnutí zapalování a projede krajní polohy. A jednotka je vzadu pod baterií.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 11

05.07 2014 22:13


No moturek bych prave rekl, ze je naprosto v poho, pac jsem je prohodil mezi sebou a chybu to vykazovalo furt stejnou, respektive na stejny strane, takze jsem myslel ze kabelaz, ale tu jsem taky prolezl a v pohode, promerenim se tvarej obe strany stejne a po odpojeni baterky uz to vypisovalo prave tyhle jiny chyby, coz mi bylo receno, ze je jednotka. Moturek jsem i zkousel zapojit naprimo a chodil tam i zpatky ....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 11

07.07 2014 20:35


Byl by mi někdo ještě schopnej říct, když dejme tomu je teda špatná ta jednotka, když pořídim novou(teda jetou, se stejnym oznacenim, ale funkcni) je potřeba tu jednotku vyměnit při odpojené baterce, nebo normálně jen přehodim? Pak už jen na diagnostiku, vymazat chyby, zkalibrovat zadní brzdy a hotovo? Nebo to bude chtít nějaký extra zacházení?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

07.07 2014 20:56


tomik...:
Není tam specifický postup. Budeš ji ale muset znovu nakódovat a zadaptovat a jak jsem už psal, jednotka je pod baterií s přístupem otvorem pod ní. Takže baterie bude muset ven.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 11

13.08 2014 8:42


Takze nakonec to byla ta jednotka, po vymene a nakodovani uz to zase slape jak ma
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

16.08 2014 22:18


Tak jsem dneska slozil predek na A8 s tim, ze sni konecne odjedu z garaze. No zatahnu rucni brzdu a eihle. Blikala na me pristrojovka a rvalo to. Cili VCDS a chyba:
02432 - chyba napeti motoru leve parkovaci brzdy

Takze jsem rychle zkontroloval pojistky a vsechny se vypadaji OK.
Ted co to zde ctu, tak zkusim promerit kabely primo na motorku.
Jinak s autem se neda odjet, jelikoz je jedno kolo zabrzdene.
Da se to teda mechanicky odbrzdit aby se s tim dalo cuknout alespon nad kanal?
Co ctu navody nejaky na netu, tak radej vytahnout pojistky na kratkou dobu. Zkousel to nekdo? A jaky pojistky? Vzadu nad baterkou? Nebo v palubovce z boku u ridice? Tam jsou pro levou stranu.
Jak se da vyzkouset jinak motorek jestli je OK? Aniz by se znicil.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

16.08 2014 22:58


Knightey-: No asi nejjednodušší je rozpojit konektor hned u kola a napojit přímo na baterii. Jsou to ty větší konektory tuším u krajů. Prohození polarity zavíraní/otevírání. Pokud se alespoň trochu pohne, pak se většinou rozchodí. Ale je to jen dočasné. Jak jsem už psal, většinou praskne platovej kryt motorku a nateče do něj.
Pokud se motorek nepohne, povolíš dva imbusy a sundáš motorek. Je tam tisícihran, kterým postupným otáčením brzdu povolíš.
V obou případech pak musíš udělat novou adaptaci.
nahoru

sponzor





16.08 2014 22:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

16.08 2014 23:12


Ninánek: Super, diky za info. Zitra zkusim to teda rozpojit a otocit snim.
Na tu adaptaci musim znat tloustku desticek ze? Takze stejne musim sundat zadni kolo na obou stranach ze?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

16.08 2014 23:24


Adaptace je funkční test. Není to nastavení síly desek. Tzn. že motory projedou koncový polohy...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

16.08 2014 23:50


Ninánek: Dobre, cili jestli to chapu, tak musim provest toto:

Function Test
Prerequisites:
Connect a battery charger as per repair manual.
Cycle the Parking Brake ON, then OFF first.
[Select]
[53 - Parking Brake]
[Basic Settings - 04]
Group 010
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
The brake pads are now opening and closing 3 times.
Wait 30 seconds after the the brakes stop making noise.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

17.08 2014 0:08


Jinak velmi napomocne video pro priste
https://www.youtube.com/watch?v=cHJMI4QkSy8
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

17.08 2014 0:23


Knightey-: jj, to je ono
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.9. 2013
Příspěvků: 49 | Témat: 12

17.09 2014 8:51


řešil jsem toto u passata B6 taky el. ruční brzda. motor jsem vyndal a zkusil napojit na tvrdo na baterku, a takto sem ho rozpohyboval tak jsem vnitřek pročistil a promazal zalepil epoxidem prasklý kryt a od té doby funguje vše jak má.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

20.09 2014 23:30


No po dvou tydnech co mi auto stalo venku s el ruckou. Jsem ho dnes nastartoval ze snim pojedu a eihle. Opet rucni brzda... Mi z toho jebne
Budu ho muset taky asi kompletne rozberat a uvidime co a jak.
Jak to stoji, je pruser.
Je na prd mit dve auta a tocit je
Jak to jedno auto stoji, tak to druhe trpi...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

21.09 2014 12:20


Nouzové odemykání
Není-li možné elektrické vybuzení nebo při
mechanických poruchách funkce na
modulech parkovací brzdy, může být zavřená
parkovací brzda mechanicky uvolněna.
K tomu je v palubním nářadí umístěn
nouzový klíč.
Vozidlo se zvedne heverem a odejme se
příslušné kolo.
285_085
Klíčem Torx na jedné straně klíče se odstraní
ovladač brzdového třmenu. Nyní lze opačnou
stranou nouzového klíče otáčet vřeteno tak,
až se brzda uvolní.
nahoru

sponzor





21.09 2014 12:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

30.09 2014 8:49


wormside: mas ode me karmu, protoze mi tohle vcera pomohlo a usetriho dost casu

Jinak po sundani motorku z neho vytehla voda, nebylo toho moc (odhaduji tak vicko od PET lahve) ale prece jen. Coz je spatne.
Motorek se mi pri napojeni na baterii neotoci. Takze ho planuji rozebrat a uvidi se.
Mate nekdo zkusenosti s jeho rozebranim?
Ci nejaky postup jak ho setrne otevrit?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

18.10 2014 23:51


Dikas )
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

19.10 2014 0:02


Knightey-:
wormside: mas ode me karmu, protoze mi tohle vcera pomohlo a usetriho dost casu

Jinak po sundani motorku z neho vytehla voda, nebylo toho moc (odhaduji tak vicko od PET lahve) ale prece jen. Coz je spatne.
Motorek se mi pri napojeni na baterii neotoci. Takze ho planuji rozebrat a uvidi se.
Mate nekdo zkusenosti s jeho rozebranim?
Ci nejaky postup jak ho setrne otevrit?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

21.10 2014 21:05


Ja to mam opravene. SUndal jsem ho, rozebral, vymenil loziska, vse vycistitl komplet, promazal a slozil zpet a zalepil kvuli vode a vlhkosti. Ted toci jak blazen, to je fofr oproti tomu druhemu a uplne jiny zvuk ma
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

22.10 2014 15:23


tak ted jeste udelat ten druhy aby to fakalo stejne )
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.5. 2014
Příspěvků: 12 | Témat: 0

06.05 2017 10:27


Dobry chlapi...viete mi niekto poradit,lebo som uz v koncoch...pri zatiahnuti el.parkovacej brzdy mi na zadnej pravej strane zacal rapkat motorcek a vyhodilo chybu...ok...tak som si myslel ze odisiel motorcek...kupil som novy strmen kompet parkrat zatiahol a j povolil urobil zakladne nastavenia vsetko ok...ano...ale len dva dni...zacalo to znova...tak som si myslel ze som kupil zasa poskodeny...skontroloval kabelaz,vymenil riadiacu jednotku,tlacidlo na el.parkovaciu brzdu a stale to iste...no nedalo mi...vcera som kupil dalsi strmen a namontoval...previedol zakladne nastavenia a ok...dnes rano zatiahnem rucku a znova...obrovsky rapot a vada...diagnostika mi ukazuje nedostatocne zovretie na pravej strane....ma niekto takuto skusenost...ja uz z toho saliem...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email