Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 414 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 414
Uživatelů: 0
Celkem: 414

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.2. 2014
Příspěvků: 2 | Témat: 1

20.06 2014 11:52


Dobrý den,
obracím se na fórum jako nováček. Mám vůz Audi A4 2.0 TDI* 103 kW (10/2006) najeto cca 147 000 km. Celkově je auto v luxusním stavu. Ale začal se mi objevovat problém s občasným škubnutím v tahu. Dělá to v rozsahu otáček 1800 - 2300 a řekl bych, že až po zahřátí motoru. Při zaškubnutí se ozve zvuk jako by "štěknutí". Jinak se motor chová normálně, reaguje svižně a táhá pěkně odspodu.
Prošel jsem už mraky různých příspěvků na webu, řeším to i s mechanikem servisu kam jezdím. Diagnostika nehlásí žádnou chybu. Vyčistili jsme EGR* + celý sací systém + regenerovali DPF*. Zkusili jsme vyměnit váhu vzduchu. Zatím vše bez úspechu. Mechanik si myslí, že to bude problém mechanického rázu (protože to dignostika neregistruje) a že bude nutno povolat větší specialisty na koncernové vozy. Chystáme se v červenci odjet do Dolomitů, ale s takovým problémem se mi nechce vyjet. Proto budu opravdu vděčný za přínosné tipy. Jsem z Kopřivnice, tedy region Ostrava. Zatím děkuji. Petr.
nahoru

sponzor





20.06 2014 11:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.1. 2014
Příspěvků: 57 | Témat: 16

20.06 2014 12:43


Ahoj, mám úplně stejný problém na stejným autě. Taky nevím co s tím
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.6. 2014
Příspěvků: 1 | Témat: 0

22.06 2014 14:35


Ahoj, měl jsem podobný problém u a4 b8 2.0 TFSI*, diagnostika mi házeli nahodilou chybu plnicího tlaku, jezdím k jednomu šikovně mu klukovi a ten vyčistil Turbo* a vše bylo v pořádku... Říkal že se to občas muže stát, že to zamrzne tak možná zkusit toto, jestli jsi to ještě ne vyřešil ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

22.06 2014 21:40


pened: Něco podobného měl kámoš na Focusu TDci*..Problém byl v nějakém ventilu co ovládá podtlak k turbu..Elektricky byl o.k,proto jej diag nezaznamenala,ale po zahřátí motoru propouštěl..Přišli na to až když nahodili na zkoušku jiný z vrakáče..
Třeba ti to pomůže.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

22.06 2014 21:42


jen jestli nemáš PPD...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

23.06 2014 1:09


Me auto taky skube pri nejvysim zatahu a je to spojka a dvouhmota v haji v mojem pripade. Tedka jsem chtel dat gumovacky a akorat zasmrdela spojka a rozjelo se to jak automat a to jsem ji pustil na prasaka. Predtim mi to taky skubalo kdysi a to byly svicky v haji, to v tvem pripade nehrozi. Jinak mas AT nebo MT ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 1

15.07 2014 18:56


Ahoj,

mam stejne auto, stejny rok a stejne kilometry a bohuzel i stejny problem. Shodou nahod jsem menil Turbo*, cukani nicmene zustava. Takze tim to asi nebude.
Mohla by to byt ta dvouhmota? Me se cuknuti objevuje pri cca 2100-2200 rpm, ale ne vzdy a ne ve stejne sile. Jednou velmi malo, jindy mene, vetsinou vubec. Obcas je slyset i doprovodny zvuk z motoroveho prostoru.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

15.07 2014 22:16


Neprojevuje se ti to takhle? http://audiklub.cz/forum/prispevek/1179011-cukani-motoru-2-0-TDI*-bkd

Jinak dělal sem něco podobnýho na OCT a byl špatnej vstřik, byl to taky 2,0 PD 103kw.
nahoru

sponzor





15.07 2014 22:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.7. 2014
Příspěvků: 10 | Témat: 2

18.07 2014 22:31


ahoj, mám stejný auto, stejný problém.

ještě jsem si všiml, že při tom "přidušení" než se Turbo* sepne, vyjde z výfuku černej kouř.

edit: tak od vcera se mi uz i rozsvitila kontrolka: závada ve výfukovém systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 1

22.07 2014 10:13


Ahoj,

jestli to nekdo resite, dejte vedet i pokud budete neuspesni, at muzeme postupovat vylucovaci metodou.

Jinak ja jsem vcera zjistil, ze pokud jedu napriklad po dalnici stabilni rychlosti tak, ze mam otacky kolem tech 2100, tak auto skube celou dobu. Jakmile otacky/rychlost snizim ci zvysim, skubani prestane. Nedeje se to tedy jen pri akceleraci.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.7. 2014
Příspěvků: 10 | Témat: 2

22.07 2014 15:09


tak, zatim muzu jen dodat, ze kontrolka se rozvitila kvuli váze vzduchu (zjisteno pres diagnostiku) vymenili jsme vzduchovy filtr (byl pekne zasranej), kontrolka zhasla, ale problém se zatím nevyřešil. Jelikoz odjizdim v sobotu na dovolenou, tak auto do servisu budu dávat až za 14 dní, pak napíšu, co jsem zjistil.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.3. 2010
Příspěvků: 442 | Témat: 18

22.07 2014 16:30


Zkontrolujte regulaci turba, zdali není zatuhlá, zarezlá. U mě to vždy pomohlo (2.0 TDI* BPW)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 1

22.07 2014 18:02


Jestli se nepletu, tak regulace turba je soucasti turba? Protoze Turbo* mam nove a zavada byla pred vymenou a je i po ni.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

22.07 2014 22:34


Ano je součástí, ale vyměnit se dá i zvlášť. Každopádně pokud máš nový Turbo* tak by u něj měla bejt nová i reguleace (baňka)
Můžeš mít klidně špatnej solenoid N75 kterej regulaci ovládá.
Každopádně já když řešil tohle cukání, tak to byl buď špatnej vstřik a nebo podfukující vstřik.
Pokud by to bylo v regulaci turba tak to zjistíš ve VAGu v měřenejch hodnotách za jízdy. Musíš porovnat skutečnou hodnotu plnícího tlaku a požadovanou. Pokud vyloženě nebude sedět ta hodnota tak pak by to mohla dělat regulace turba.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.7. 2014
Příspěvků: 10 | Témat: 2

23.07 2014 6:48


tak kontrolka opět svítí.

dneska to udělalo novou věc. auto se nastartovalo, ale tím to skončilo, vůbec se nechtělo rozjet, při sešlápnutí plynu to nic nedělalo, žádné otáčky. až na po několikátý se to chytlo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

23.07 2014 7:38


Nemáš špatný plynový pedál ? Na A4 odchází do věčnych lovišt. Taková prvni záchrana je ho otevřít, prostrikat kontaktem, a prihnou kontakty trochu na ten tistak. Me pri tady te prekernosti vetsinou blikalo zhaveni.
nahoru

sponzor





23.07 2014 7:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

23.07 2014 9:02


Ano, pokud to štěká bude to stoprocent někde něco s turbem..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.7. 2014
Příspěvků: 10 | Témat: 2

23.07 2014 11:57


tak uz mam auto u sebe a mohl jsem si to vyzkouset(rano ho mela pritelkyne )

s pedálem to nemá vůbec co dělat, na autě je cítit, že se dusí, už pri nejakych 1400-2000 otackach. pri seslapnuti plynu, kdyz to netaha vidim, jak se mi huli z vyfuku... a po chvilce jako by se to profouklo a zabere to v pohode. az sem prijel na prvni semafor a znovu bez záběru, než se to zase jako by profouklo

momentálně mi zase svítí kontrolka výfukového systému, tudíž by to měla být váha vzduchu(podle včerejší diagnostiky), otázka je, jestli je to opravdu pouze tohle a vyměněním by to hned pomohlo.

Mohl by to být zanesený EGR* ventil?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.7. 2014
Příspěvků: 10 | Témat: 2

25.07 2014 15:44


tak dneska uz sem se skoro ani nerozjel i kdyz mam pedal seslapnutej, tak to v rozmezi tech 1400-2300 hrozne dusi a poskakuje. ze i kdyz poustim spojku, tak to vubec nechce zabrat (opravdu malo)

vsiml sem si, ze pri tom i pod kapotou občas něco rachtá.

Bohuzel si to na tu dovolenou nelajznu a budu rád, když s tím dojedu potom do servisu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.7. 2014
Příspěvků: 10 | Témat: 2

20.08 2014 11:33


Jenom dodám, snad to někomu pomůže.

Byla to zatím váha vzduchu + odešlo nějaké čidlo, které mělo spínat právě při těch otáčkách.

Po výměně váhy vzduchu auto vypadalo bez problému, mechanik to jel ještě trochu víc projet a co se nestalo... nedojel už zpět. Rozpad se prý EGR* ventil. takže ted se bude řešit tohle.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.3. 2013
Příspěvků: 168 | Témat: 21

06.10 2014 18:21


Cauky, ja porad jeste nevyresil svuj problem... viz. přiloha tady ve vlakne:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
.


Na diagnostice vse ok. Mam novy EGR*, dvouhmotu, spojku, klapku sani a vycistene sani. Ted uz mi to kolikrat lehce skubne a "stekne" pri konstantni rychlosti na zhruba 2000ot.

Je to to stejny "stekani" ? Abych vedel, jestli resite stejny problem:)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 2 | Témat: 0

13.10 2014 12:33


Dělalo mi to taky - pomohlo vyčištění turba (vyvážení)a byla zatuhlá regulace turba. (asi pak Turbo* nesíhá reagovat na přidání plynu)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.3. 2013
Příspěvků: 168 | Témat: 21

29.10 2014 20:24


Na kolik vyjde to vyčištění a kalibrace turba +-?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

29.10 2014 20:34


platil jsem cca před rokem kolem tisíce korun...
nahoru

sponzor





29.10 2014 20:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.3. 2013
Příspěvků: 168 | Témat: 21

30.10 2014 19:54


no vyborne.. ted jeste sehnat v okoli Teplic nekoho, kdo by to vycistil.. nikomu se do toho nechce, budto mi to vymlouvaj nebo se vymlouvaj :-/
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

30.10 2014 21:51


peedee:
Udělej si vejlet není to zas tak daleko mrknem na to.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.12. 2013
Příspěvků: 43 | Témat: 1

30.10 2014 23:07


Vyměnte šrouby na vstřikách. Jsou natáhlý.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.3. 2013
Příspěvků: 168 | Témat: 21

04.11 2014 21:40


áček: To by slo, do Liberce semtam jezdim do Babylonu:) Nejak to vymyslim a DAM* jeste vedet:)

ktmdriver: Co to obnasi? O tom jsem jeste nic neslysel..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.12. 2013
Příspěvků: 43 | Témat: 1

05.11 2014 16:04


Pokud motor v tahu po zahřáti cukne jako když uplně vynechá, pamět závad čistá, často podfoukne vstřik z důvodu natažených šroubů na vstřikách. Pro porovnání nového a nataženého dám foto. Samozdřejmě musí mit motor už něco naběháno..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.3. 2013
Příspěvků: 168 | Témat: 21

05.11 2014 19:05


ktmdriver: A tohle může opravit jakýkoliv mechanik, nebo je na to potřeba něco speciálního? Na kolik to vyjde.. šrouby zní levně, ale vůbec netuším, jak je to v tomhle případě a jestli to je extra jebačka nebo ne:)

Foto kdyžtak pošli, ať vím o čem je řeč

Jinak na autě mám zhruba 250tis;)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email