Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 331 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 328
Uživatelů: 3
Celkem: 331

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.6. 2012
Příspěvků: 144 | Témat: 20

24.05 2014 13:48


Ahojte mám takový dotaz.
První Klima:

Už delší dobu asik rok se mi vypíná klima když stojím. Např. Nastartuju venku vedro klima jede v cajku pokud je motor pod otackama. Zastavím na semaforu chvilku jede pak klesají otačky takže se klima odpojí od motoru otačky naskočí a pak třeba zase po 10 sekundach se připojí. Po té co mi do auta vnikne hnusny teply vzduch a porad do kola. Pak se rozjedu motor se zahřeje a už to přestane. A dělá to i když se snažím pedálem držek otačky.

Druhá otazka.
Ten druhej ventilátor sem ještě neviděl ani točit. Zaplá vyplá klima stále nic. Minuly týden jsem stál v koloně vedro takže se to přehouplo přes 90 až k další čárce. A pořád nic. Tak jsem zastavil na parkovišti teplota ještě dále stoupala a pak se ustálila ale nelezla dolu.(zaplá /vyplá klima) a ten druhy ventilator porad nic. Zadřený není. Na pojistky jsem se ještě nedíval.
U předešlého auta ten druhy ventilator sepl hned jak sepla klima.

Můžou mít ty dvě věci spojitost? Nebo už málo náplně v klimě?
nahoru

sponzor





24.05 2014 13:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.2. 2010
Příspěvků: 52 | Témat: 4

24.05 2014 14:17


rozpojit konektor a zkusit zapnout napřímo, podle popisu závady 100% vadný elektromotor vrtule,
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

27.05 2014 14:44


Ty veci maji samozrejme spojitost. Nestaci se ochlazovat medium v systemu (R134a*) a tlakovy snimac odpoji Kompresor*, aby nedoslo k explozi vedeni. Nech vymenit ventilator (velmi casta zavada) a klima bude bezet... Nebude od veci nechat udelat komplet servis Klimatizace* (vymena media, oleje)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.6. 2012
Příspěvků: 144 | Témat: 20

27.05 2014 16:06


No takže další položka. O prázdninách mě čekají rozvody auto má už 286 000 km
a rozvody by se měli dělat při 300 000. Takže ty bych chtěl vyměnit spolu s pumpama a spravit gufero (kape olej). Chtěl jsem založit vlákno co všechno pokoupit na to. Nejdřiv pohledám a když tak pak založim.

A ještě váhám když už bude dole předek tak sundat obě hlavy vyměnit tesnění u svíček taky vyměnit a všechny tesněni co jsou uvnitř vlastně. Spolu s tím jak píšeš tu klimu a teď teda už i ventilátor budu muset sehnat, ale nejdřiv se zkusím podivat na ten elektromotor.

Pak pár čidel vyměnit teploty, oleje, expandni nadobku, filtr a když budou penize tak spojku ktera je tam už 7 let a spolu s tím ten první převod co mi chrčí(počítam ložisko nebo zub.)

A jen tak,jaka příčina že často odchází ventilátor? Dá se to ochranit na příště nebo to je prostě díl co odejde po životnosti do nebe.

A poslední dotaz mám od Elitu ve spreji to čistění klimi kam to mám nastříkat? normálně do pruduchů z interieru a pak počkat až to vyteče?

Díky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

27.05 2014 16:21


Ventilator normalne odchazi, tomu nepredejdes. Vydrzel tam s nejvetsi pravdepodobnosti od vyroby - tzn 16 let - to neni spatny ne?
Klima se ci sti tak, ze vyndas pylovy filtr (ten hajzl pod oknem, zapnes ventilator naplno a v peti sec. intervalech tam ten sprej vyprazdnis. Vypnes, nechas cca 20 minut pusobit (kazdy vyrobce to ma jinak - podle slozeni) a pak to zas na cca 10 minut zapnes. Vratis filtr a je to.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.6. 2012
Příspěvků: 144 | Témat: 20

27.05 2014 16:42


Tak to jo ja jsem jen zkoušel třeba jestli to není nějaká častější závada.


Díky na navod
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.6. 2012
Příspěvků: 144 | Témat: 20

13.06 2014 23:05


Takže ventilátor neodešel nedalo mi to a vyndal jsem to a heuréka byly jenom zaseklé uhlíky takže složit a točí se dál obrousil jsem komutator (na fotce po vyndání a stav uhlíku jak to vypadalo kdyz se to rozdelalo, ocistene uz jsem to nefotil)

http://ctrlv.cz/LOm6O
http://ctrlv.cz/N6fMN
http://ctrlv.cz/N5mcp

ušetřených pár peněz
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email