Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 419 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 419
Uživatelů: 0
Celkem: 419

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.4. 2014
Příspěvků: 9 | Témat: 3

10.05 2014 0:28


Ahoj , mám problém se svou Audinkou. Při prudčí ,nebo prudké akceleraci mi motor jako kdyby cuká ,je to vždy mezi 2000a 3000 otáček. Dočítám se zde že by se asi mělo jednat o vstřiky ,ale tím že kromě zmíněného cukání se motor chová uplně normálně- zžádný divný kouř z výfuku ,nic se domnívám že by to mohlo mýt co dočinění se setrvačníkem který to už má dávno za sebou . Co myslíte ? Děkuju za rady
nahoru

sponzor





10.05 2014 0:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

10.05 2014 12:12


podfukujou vstřiky teda spíš jeden vstřik. Zabrousit sedlo a dát nový šrouby. Když to necháš, tak to začně zakopávat i na volnoběh. Je třeba to udělat co nejdřív ať to sedlo je co nejmíň vypálený..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.4. 2014
Příspěvků: 9 | Témat: 3

10.05 2014 19:59


Jedná se o vážnou závadu, nebo oprava nebude az tak narocna? A nevěděl bys kolik může taková oprava zhruba stát? V oboru se moc neorientuju, proto každá rada drahá
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

10.05 2014 22:31


otázkou je jestli se bude muset sundat hlava nebo ne,ale tipuju že půjde dolu tak bych to tipnul na 10k kč,doporučuji nepodceňovat aby jsi nesháněl celou hlavu až se to sedlo dokur...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

11.05 2014 9:39


hlava dolu nemusí, stačí víko a vahadla. Vstřiky ven všechny,kouknout který vstřik podfukoval,ten zabrousit(mám na to jeden KO vstřik kterým zabrušuju),ale opatrně,aby se to nepřehnalo, protože vstřik má na konusu radius aby těsnil jen cca 1,5mm plochou, tak aby se nevybrousilo to sedlo v hlavě podle vstřiku, ale jen jakoby vyčistilo, pak nový gumičky, nový šrouby a naskládat to zpět. Seřídit vstřiky na 180st. Oficiální postup VW je výměna hlavy, ale nevím proč..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.4. 2014
Příspěvků: 9 | Témat: 3

11.05 2014 9:55


To se mi docela ulevilo podle toho jak to popisuješ to nezní tak drasticky jak sem si myslel , tak doufam že všechno proběhne v pohodě . Nevíš o někom v klubu kdo by prodával ty nové gumičky a šrouby ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

11.05 2014 10:00


Gumičky jsou nejlevnější na CC dílech a šrouby taky. Ale gumičy budou až někdy za 14 dní, jsou vyprodaný,koupil jsem před 14 dny poslední čtyři sady co měli. Levnejc to asi nikde neseženeš..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.4. 2014
Příspěvků: 9 | Témat: 3

11.05 2014 10:07


A ještě prosimtě ,pod jakými názvy to mám hledat ? Moc se v tom nevyznám
nahoru

sponzor





11.05 2014 10:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.4. 2014
Příspěvků: 9 | Témat: 3

11.05 2014 10:13


nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

11.05 2014 11:04


03G198051A 4 kusy
WHT003179 8 kusů

gumičky jen origo nebo Bosch, nic jinýho tam nevydrží a i když na 2,0 to asi nikdo stejně nedělá..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.4. 2014
Příspěvků: 9 | Témat: 3

13.05 2014 20:22


Tak gumičky a šrouby jsou doma a zitra jdeme na to pak napisu jak to dopadlo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.4. 2014
Příspěvků: 9 | Témat: 3

23.05 2014 20:55


Trochu opožděně ,ale musim podekovat za rady podfukovali všechny 4 vstriky... Vymenil jsem gumicky a srouby a auto tahne jak šutr takze dekuju BIimbo za super rady..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

31.05 2014 16:44


Není zač a zabrušoval si to? Jestli ne tak abys to za chvíli nedělal znova
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 70 | Témat: 12

15.10 2017 12:29


Zdravím mám ten samý problém jako scapino,akorát už jsem v takové fázi,že mi auto občas z ničeho nic zdechne.Pak mohu startovat jak chci a nic.Po použití start spreje zase jede pár km a znovu chcípne bez varování. Myslíte,že by to byl také problém se vstřiky?diagnostika bez závad.Děkuji z radu
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

15.10 2017 14:12


Me to delala OII 2.0 TDI* 16V 103KW BKD. Dost dlouho jsem nemohl prijit co to dela. Nejdriv sel ven palivovej filtr a po vymene to zdechlo a startoval jsem tak dlouho nez klekla baterka.Pomohlo az chvile klidu a pomocna baterka s kabelama.Problem chcipani porad stejny.Vymena rele pal cerpadla nepomohla. Cerpadlo v nadrzi jsem dal jiny. Taky to nepomohlo. Tak vymena ostatnich rele. Taky bez zmeny. Rozebrani celeho svazku v motorovym prostoru az k r.j.. Kontrola pinu v konektorech zda nejsou zaoxidovany. Kontrola pruchodnosti vsech kabelu. Kontrola kostricich bodu od svazku. Porad bez uspechu.Taky jsem sel po neorigo centralu s alarmem a tam bylo taky jedno rele a po jeho vymene byl klid. A zatim stale je. Autem jezdim do prace cca dva roky a ani jednou to uz neudelalo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 70 | Témat: 12

15.10 2017 15:06


Ono se právě jedná také o OII 2.0TDI 16V 103K BKD. Ten stejný postup jako ty jsem dělal i já.Ještě s tím,že byly vstřiky na zkoušce( prej ok)dávaný nový gumičky,šrouby zanechány starý(po srovnání s novými nebyly natažený) nastavený na 180 stupňů. Zkoušel jsem vyměnit kabeláž ke vstřikům. Po změření tlaku čerpadla,jsem zjistil,že dává málo.Za studena myslím 3.5 bar na volnoběh,po prošlápnutí se to vyšplhalo na nějakých 11.5 bar. Po zahřátí stejnej způsob akorát na volnoběh 2 tlačilo 2 bary a po sešlápnutí vylezl tlak na max 4 bary.A to se mi právě stalo,že když se vrátil na volnoběžné ot. začal motor jakoby zakopávat,až nakonec chcípnul. Zkusil jsem dát jiné čerpadlo a hodnoty měření stejné,jako na stávajícím čerpadle.Proto se ptám,jestli někdo neví čím to může být,pač snad všechny věci co šly zkusit vyměnit jsem vyměnil. Každopádně díky za radu,zítra mrknu na to relé. Nevíš náhodou číslo nebo kde bych ho měl přesně hledat? Děkuji
nahoru

sponzor





15.10 2017 15:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

15.10 2017 16:00


Rele jsou na r.j. centralni elektriky pod plastem co je nad pedalama. Cisla ted nevim ale jsou to ty ctvercovy. Obdelnicky jsou na ostriky a sterace.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 70 | Témat: 12

22.11 2017 19:17


Tak moje starosti se "chcípáním" pokračují dále Po výměně relé,čidla kliky a škrtící klapy stejné příznaky. Motor po ohřátí začne zakopávat na volnoběh a při dojíždění třeba do křižovatky zdechne. Nastartovat nejde i když zchladne. Jediná možnost je mu dát trochu čuchnout spreje. Už fakt nevím,po čem jít dále...neměl někdo stejný a nebo alespoň podobný příznaky?? Díky
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

22.11 2017 21:06


Schnilej kabel napajeni podvolantovy jednotky to mi radil kamarad co dela hlavne skodovky. Ko podvolantovka nebo centralni elektrika,tezko rict jedine to dat k autoelektrikari.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email