Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 352 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 348
Uživatelů: 4
Celkem: 352

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 3

08.05 2014 14:25


Zdravim, na displeji mi svieti DPF* (particulate filter , see owner´s manual), zacalo to svietit ked bola pokazena skrtiaca klapka a svietila kontrolka check engine. Klapka je uz vymenena, chyba vymazana cez vag. Skusal som regenraciu, ako je uvedene v navode, na dialnici 5 prevodovy stupen otacky nad 2000, no nepomohlo to. Spravil som nutenu regenraciu cez vag, robilo to cca 30 minut, ale filter stale svieti na displeji, vag nevypisuje ziadnu chybu. Po regeneracii vo vagu ukazuje hodnotu zanesenia(odmeranu) 0.0 (vid. obrazok ). Vypocitana hodnota zanesenia je 35,4, preco? Stretol sa niekto s podobnym problemom ? Neda sa ta vypocitana hodnota resetovat ?
Dakujem


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





08.05 2014 14:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

08.05 2014 19:37


Zkusil bych vymenit cidlo rozdilu tlaku vyfukovejch plynu, casto odchazi,v Elitu asi za 1k kc.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 3

09.05 2014 16:34


Ak by bol zly tak by Vag nepisal chybu? Da sa cez vag overit funkcnost?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

09.05 2014 18:12


Tak regeneraci musis odpalit VAGem, tos asi delal predpokladam.
Hodnota popelu 0.43 je tedy 430ml coz je uz dost. Nevim kolik je hranicni zaneseni popelem. Pokud bys prekrocil toto, tak je jasne ze te ,,nepusti,,
Mozna by neskodilo poslat i VAG diag vypis.
Co lze zkusit jest, nalhat filtru ze je novej. Pak pustit regeneraci za jizdy dvakrat ci trikrat. Poradne to vypalit a nasledne zkusit jestli to pojede a jaky budou vysledny hodnoty na cidlech. Mrkni na rozdilovy tlak na neutral. Dost rekne o stavu filtru. Nasledne na tlak za jizdy. Otazkou je take historie vozidla. Jestli tam jeste vubec to DPF* je )
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 3

09.05 2014 23:49


Ano regeneraciu som robil cez vag , vsetko prebehlo v poriadku, robilo to asi 40 minut, po regeneracii bola hodnota zanesenia 0.0, no filter stale svieti na displeji. Vag nevypisuje ziadnu chybu . Vies mi poradit ako zistim ten rozdielovy tlak ?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

12.05 2014 17:10


Nastartujes auto nechas neutral a nactes hodnotu rozdiloveho tlaku. Melo by byt tak do 4Hpa +- to by znamenalo ze bud je cisdlo v prdeli a filtr zacpanej a nebo filtr v pohode a cidlo je taky v pohode. Nejsem automechanik Ale jestli treba nesviti diky tomu ze Oil Ash je tak vysoko. Zkus si pohledat limitni hodnotu tohoto zaneseni. Vzdy je dobre mit referencni hodnoty vozu nez se neco meri a zkouma.

Mimochodem, ne aby te napadlo to vymlatit atd a jezdit bez toho jako nekteri umelci tady. Opravdu to tam ma, ikdyz je to kurvitko, svoji podstatu. Pokud nechcete DPF* tak si berte benaly.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.10. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 10

12.05 2014 20:48


Presne to se mi stalo na Superbu.

A presne to bylo cidlo rozdilu tlaku jak uz tu nekdo psal. Taky me to tehdy pekne vystrasilo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 3

14.05 2014 17:19


humik- diagnostika ti tiez nepisala ziadnu chybu ?

krysimlade- pozrel som ten rozdielovy tlak , na neutral je tam 3,9mbar, je to v pohode ?


Náhled, klikni pro zvětšení.
[/URL][/user]
nahoru

sponzor





14.05 2014 17:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

15.05 2014 7:37


co ukzaují měřené hodnoty kanál 99 a 108?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

15.05 2014 13:14


Co je na nich ja sem na UDS* Tam to jaksi je pro me alepson mene prehledne,...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

15.05 2014 13:15


3.9 je cajk Offset je 0 coz je dle meho take fajn. Nevadi mu fakt, ze je preplnenej popilkem ?!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 3

15.05 2014 23:18


váha kanal 99 a 108 mi vo vagu neukazuje ziadne hodnoty , co by to malo ukazovat?

krysimlade nevies aka je kriticka hodnota popilka? Da sa to nejak resetovat ? Inak nemala by vo vagu byt chyba v riadiacej jednotke ze je filter preplneny? [/user]
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

16.05 2014 0:39


Nooooo to je spravna uvaha. Uz to, ze ti to sviti a neni chyba je podivne. Toto byva pri potrebe regenerace. Tam to sviti a zadna chyba. Max netusim ale ja mam
100ml
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.8. 2008
Příspěvků: 9 | Témat: 1

17.05 2014 16:09


ahoj, chci se zeptat. Nevim estli je to problem a nebo estli je to neormalni. ALe menil sem vstriky, uz asi pred 3 mesici. Huleni na volnobeha neuveritelnej smrad z vyfuku prestal. Ale ted zase pozoruji ze auto nekdy huli kdy jedu. Kdyz zastavim tak to prestane, ale vyfuk je brutalne rozpalen az v nem lupe. Zkousel sem se napojit na to jak mam zajebane DPF* ale nejde mi se pripojit na kanal 68. Na kanal 104 a 102 se dostanu... Jinak pred nekdy napodzim jsem se koukal jak je zajebanej a to normalne slo, bylo to kolem 7 procent.

dekuji za kazdej postreh.Martas
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

18.05 2014 3:23


Ja mam v 102.3 hodnotu 0.0 mbar, zanesenie olejom 0.36, hranicna hodnota u motoru ASB by mala byt 0,52
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 3

21.05 2014 23:24


Ma zmysel vyskusat spravit nutenu regeneraciu este raz ?
Nemate este nejake rady ako zistit kde je chyba?
nahoru

sponzor





21.05 2014 23:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 3

10.06 2014 23:35


krysimlade vedel by si mi poradit ako naklamat filtru ze je novy ?

Problem som stale nevyriesil, DPF* stale svieti na displeji, vag nepise ziadnu chybu. Auto ide v poriadku , ziadny nudzovy rezim ale DPF* neregeneruje , ta hodnota 104.2 (vypocitana hodnota zanesenia ) sa stale zvysuje uz je tam 52,5 . Prikladam screeny z vagu. Mate nejake rady co skontrolovat ?

Dakujem


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

11.06 2014 0:19


obavam sa ze toto jedine VASom, ze VCDS nevie povedat ECU* ze tam je novy filter.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

11.06 2014 7:44


aj na vcds su na to kody, aj bosch kts ma v ponuke ze vymena filtra za novy
ja som mal problem na novej 2,7 TDI* ale motor bol v nudzaku, nakoniec som to zaniesol chalanovi z audi aby to poriesil vraj ked je motor v nudzaku tak je problem ho z neho dostat, ale menili sme aj snimac rozdieloveho tlaku
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 0

12.06 2014 11:58


Já mám na Q7 DPF* filtr nově dělaný, ten původní šel po 270 000 km do kytek a nepoznám rozdíl od A6 (rok 2007), kde jsem DPF* minulý rok vykuchal, přehrál si software aby se auto tvářilo jako že nikdy žádný DPF* nemělo.
Ani jedno z aut mi nekouří a to bych řekl, že s A6 jezdím podstatně "agresivněji" jak s Q7. Takže ono nejde jen o to to kuchnout a prasácky nahrát nějaký stažený update "ala nový a čístý DPF*", ale udělat si ten software sám a autu natvrdo nastavit, že tam nikdy žádný DPF* nebyl.
STK* dělám bez známých naprosto v pohodě, dokonce jsem letos i v Německu prošel tou jejich EUR4 STK* kontrolou, protože často bývám v Německu a potřebuji se dostat i do center měst.
Motor A6 má najeto 220 000, což už taky nějakej ten kilometr je.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2012
Příspěvků: 306 | Témat: 47

14.11 2015 22:55


ahoj tak panove mam chutovku mam cca 3 roky odstraněn DPF* vše ok najeto cca100 000km a dnes mi na palubovce na maxidotu rozsvítil tem filtr pevnych častic žeje plny nebo regenerace to nevim ale rozsvití seto a cca 5sekund to svití a pak to zhasne a třeba za kilometr zase co stim a pak je třeba 5km klid a na novo motorova jednotka pět zavad prazdna tak toje hnus
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.12. 2016
Příspěvků: 2 | Témat: 0

16.01 2017 22:09


Čus kluci tak mám problém s a4 3.0 TDI* svítí motor a bliká žhavení tak sem byl na diagnostice a píše filtr pevných částic a uložení motoru a lamdu. Filtr sem čistil ale stále nic regenerace nejde spustit může to být tou lamdasondou ?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

17.01 2017 0:21


pokud mas v jednotce chyby, tak se regenerace nespusti.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.12. 2016
Příspěvků: 2 | Témat: 0

17.01 2017 18:11


Takže vyměním tu lamdu a uvidíme a ta Lamda se musí spárovat s jednotkou přes vaga nebo stačí vyměnit ? A to uložení motoru přej nevadí co mi říkal ten servisak
nahoru

sponzor





17.01 2017 18:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

02.05 2017 17:25


lidi mám dotaz stačí rychlá rada mám DPF* čidlo diference ukazuje hodnoty 2-2.5mbar co je prej nesmysl zanesení mám 0.1% ale zakarbonování mám 78% ale max je 60% jak je možné že to auto jede a je bez chyb ?
DPF* kontrolka se rožne jednou za 3-4 mesíce
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.1. 2012
Příspěvků: 43 | Témat: 1

24.08 2017 11:24


Prosim o pomoc, neviem ako je to mozne ale neviem spustit servisn regeneraciu DPF* diagnostikou. Jednoducho mi diagnostika neponuka tuto moznost. Skusal som cez VCDS 16.8.3 aj VAS 5051. VCDS nula bodov, ledva nacitam nejake hodnoty, VAS ponuka v riadenych funkciach okrem kodovania len prisposobenia po vymene RJ motora, po vymene DPF* alebo snimaca G450. Ziadne chyby v pamati niesu ulozene.

Je mozne niejako tuto funciu povolit v kodovani RJ? Pri manzelkinej IBIZE 1,9Tdi PD sa mi podalrilo kodovanim II to zapnut ale pri A6 nikde nic.

auto A6 4F rv 2005 3,0 TDI* 165 KW BMK
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.1. 2012
Příspěvků: 43 | Témat: 1

24.08 2017 11:30


kontrolka DPF* sa mi rozsvecuje tak 5x tyzdenne, je pravda ze momentalne jazdim iba mesto aj tak sa mi to zda casto. Pri A6 4F 2,7 TDI* BPP pri rovnakom rezime som ani nevedel ze v aute DPF* mam, nerozsvecoalo sa skoro nikdy.

Este taka poznamka k BMK: pozorujem ze od motora ide velke salave teplo, take ze sa vlni vzduch jak nad ohniskom ze by sa dala slanina opekat-predpokladam ze to je tym filtrom.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

31.08 2017 8:59


Chlapi kupil som cidlo rozdieloveho tlaku vraj podla WIN s cislom 0281006005 mno a na aute mam 0281006006. Tos mozem ho pouzit?

Edit: aky je login pre adaptaciu onoho cidla?

( A6 C6 r.v.2006 2.7TDi BPP )
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 459 | Témat: 10

11.02 2020 12:06


Zdravim Vas tu.

Mam take problem se spustenim regenerace DPF* na A6 4F.
Filtr se hlasi jako “nadmerne zanesen” Ale v jednotce motoru nemohu vyvolat “Emergency DPF* Regeneration” pres kod 10016, kod nelze prijmout, a do security access nemam pristup.
Nemohu ani zmerit hodnoty, jelikoz tlacitko neni aktivni.
Psal jsem do AutoComSoft, odkud mam origo kabel, kde mi rekli, ze k me jednotce neexistuje dokumentace.
Psal jsem i do RossTechu, kde zatim cekam odpoved.

Autoscan mam, pokud by pomohl.
Nejaka rada, prosim?

Diky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2013
Příspěvků: 318 | Témat: 31

11.02 2020 14:10


A cez Delphi ds150 ste neskúšali?
Pred nútenou regeneráciou skúsiť zadať parameter v delphi - výmena snímača diferenčného tlaku DPF*?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email