Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 354 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 351
Uživatelů: 3
Celkem: 354

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

25.05 2014 23:47


To nevim, nemam auto s LPG* a nechci ani. Nicmene, jezdit casteji na benzin, pridavat do benzinu pripravek na vstriky(pouzivam od stp pripravek), plus jednou za cas na ultrazvuk by mohlo pomoci...
nahoru

sponzor





25.05 2014 23:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

25.05 2014 23:53


Mozna trochu ethanolu v pomeru 1:3 benzinu by taky mohlo pomoci, ale je to jen spekulace..mensi pomer by mohl problem, bez upravy delky vstriku, napr u zimnich startu atd..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 18.11. 2009
Příspěvků: 3205 | Témat: 79

26.05 2014 0:00


dikes za odpoved
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

26.05 2014 5:51


Jj,čistič vstřiku od STP je dobrý-funguje..Jinak co máme rencka na LPG*,tak v létě tankujeme na starty BA+Ethanol 2:1,někdy i 1:1..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

26.05 2014 10:01


Netěsnící vstřiky myšleno tak, že prostě pod tlakem z čerpadla protíká nebo prolíná benzín přes trysky. No půjde to komplet ven a na testy. Jestli půjdou vyčistit a opravit nemám zdání, nové stojí cca 100EUR za kus, takže bych spíše sehnal jiné z vrakáče a doufal že budou OK (obvykle se to pohybuje kolem 500Kč za kus). Jako na sviňu tam pasují jenom z A4 a A6 do 97 a potom B5 Passat 97-00. Oktávka 1.8 20V už má jiné.

Následně bude v nádrži už jenom směs E85 s N95 a ten přípravek od STP. Stojí jenom 150Kč, už ho mám dokonce nachystaný. E85 v palivu na sebe naváže vodu (kondenzát). A nechám si pak ještě přenastavit přepínací teplotu motoru na LPG* - teď to je na 20°C a to prostě na LPG* přepne strašně rychle (v létě skoro okamžitě) a přes vstřiky toho na pročistění moc neprojde.

Tož mi držte palce ať mi to dopadne co nejlíp. Nak
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

26.05 2014 13:21


Nak: Klidně si tam dej přepínací teplotu 40-45 stupňů..Standard je 35 stupňů..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

01.06 2014 10:05


Takze můj problém s houpajicím volnoběhem a špatným řízením směsi je vyřešen. Byly to zanešené a netěsnící vstřikovače. Týden jsem jezdil na benzín s čistícím aditivem a už tohle hodně pomohlo, protože v půlce týdne už jsem se s nějakým houpáním volnoběhu nesetkal. O víkendu jsem se osobně pustil do čistění vstřikovačů - tyhle věci jsou pro mě výzva, rád to dělám sám.


Přímý odkaz na youtube video



Přímý odkaz na youtube video


Dávky co dávájí vstřiky na ~50% a 100% otevření jsou v podstatě stejné, nebude to sedět na papírové parametry protože tam jsou k mým vstřikům (0 280 150 444) uvedeny parametry pro 3,5bar a moje čerpadlo dává 4-4,5bar. Takže jsem naměřil víc. Vstřikovače neprosakují. Tvar paprsku je stejný, průtok stejný - úkol splněn. Nedokážu jedině vyčistit sítko vstřikovače, na vytažení je asi potřeba speciální nástroj. A stejně jsem ani neměl náhradní, takže toto nakonec nevyřešeno. O-kroužky na vstřiky jsem samozřejmě dal nové, originální.

Motor teď jenom bzučí jak hodinový strojek, má klidný a pravidelný chod. V týdnu mě čeká výlet do Horní Suché ke Szotkovi na seřízení LPG* (dostal jsem informace, že po výměně Lambda* sondy a filtru kapalné fáze se to musí znovu nastavit).

Diky všem za rady a pomoc. Nak
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

17.06 2014 17:15


Tak pro velky uspech dnes opet zpet houpavy volnobeh a cista koncovka vyfuku se zacala zanaset sazemi. Zacalo to znenadani dnes od rana pri jizdach po meste.

Po pichnuti na VAG Lambda* opet ukazuje na trvale bohatou smes a adaptace smesi ujeta mimo tolerance.

Soupnul sem do nadrze (z pulky plna) opet cistic a po par km a brblani na volnobeh se to hodne zlepsilo. Napeti lambdy opet lita jak ma. Cili znova nejaky vstrikovac uchcava i kdyz byly vycistene a zkontrolovane.

Zrejme budu muset vycistit nadrz a palivovy system, asi tam bude za ty roky provozu na LPG* nejaky kal nebo jina sracka co zpusobi ze jehla vstrikovace nezavira jak ma. Ja blbec sem to mel udelat vsechno rovnou.

Vstrikovace samotne sem venku nemel, tady na parkovisti uprostred sidliste je to celkem nerealizovatelne. Zkontroluju to az o vikendu, ale do te doby to stejne cistic vypucuje.

Mate nejake rady nebo postrehy ohledne vypucovani nadrze dirou ktera zustane po vytazenem cerpadle? Nak
nahoru

sponzor





17.06 2014 17:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

19.06 2014 11:19


Nakadah: No divej,ta lahvička je na 40 litrů paliva a doporučujou to preventivně aplikovat co 5 tis.km..Tak že bych rozhodně nečekal,že to při problému a takové koncentraci vyčistí celý palivový systém napoprvé..Co palivový filtr je o.k,měnil jsi ho?Několikrát se mi totiž stalo,že vložka v tom filtru plandala,byla odlepená,tak že to vůbec nefiltrovalo a benál šel kolem te filtrační vložky..
Pokud je filtr dobrý a kvalitní,tak z nádrže žádný bordel do vstřiku nedojde..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

19.06 2014 12:18


Filtr sem daval fungl novy, stary byl plny toho no...sracek.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Proste mi to nejde do hlavy. Vycistim vypucuju, 14dni jezdim bez sebemensiho problemu a pak pic velmi rychle problem zpet. Ted jezdim na benzin s cisticem, volnobeh nekolisa vsechno drzi. Adaptace smesi 0,0%. Vcera sem pichnul odpoledne auto na kabel a adaptace smesi dobra, volnobeh pravidelny, ALE Lambda* visi na 0,55-0,6V. Proslapnu, pustim plyn, napeti pada dolu na 0,05V +- prd - jak se zase pusti vstriky tak se opet vraci nahoru. Ve vyssich otackach napeti lambdy skace jak ma -> nejaky vstrik proste uchcava.

Jizda v pohode, zadny cukani nebo maly vykon. Koncovka se sazemi necerna. Nak
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

19.06 2014 13:28


Nak: Sundal bych nádrž,koupil 20 litrů Technického benzínového čističe a vypláchnul ji..Nepomůže-li to,tak bych sehnal jiné vstřiky..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

19.06 2014 14:25


OK. Nemel bys v sobotu cas se mnou udelat ten vyplach nadrze? Prece jenom na tvem zvedaku by se to delalo lepe. Nak
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

19.06 2014 16:38


Nakadah:
OK. Nemel bys v sobotu cas se mnou udelat ten vyplach nadrze? Prece jenom na tvem zvedaku by se to delalo lepe. Nak
Bohužel kamaráde,zvedák je zasekaný na měsíc dopředu..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

19.06 2014 16:54


Ajta krajta, no budu si muset poradit sam Nak
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

19.06 2014 19:58


Nakadah:
Ajta krajta, no budu si muset poradit sam Nak


Prostě nevýhoda jednoho zvedáku..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

21.06 2014 14:38


Tak se hrabu v aute a jsem trochu v rozpacich

- nadrz je cista skoro jak slovo bozi, na dne par lesklych supinek a jinak nic
- saci sitko cerpadla ciste
- cerpadlo dava davku 415ml za 15s pri napeti 12V (podle tabulky je to OK)
- neprosakuje jediny vstrikovac, tvar striku je stejny a davka taky
- napeti Lambda* sondy lita nahoru a dolu tak jak by melo

Motor jede v pohode, nic nekolisa. Ze by stacil jenom cistic do paliva? Sem z toho jelen. Ale tak kdyz uz sem koupil jeste dalsi novy palivovy filtr tak ho vymenim.

A kdyby nekdo chtel technicky benzin, tak mam 10 litru a jsou mi ted k prdu Nak
nahoru

sponzor





21.06 2014 14:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

24.06 2014 18:13


Takze ja bych tu moji anabazi uzavrel, diky vsem co mi tady radili.

Beh na benzin je pravidelny, volnobeh nehoupe a auto jede pekne. Spotreba po meste cca 10-11l benzinu coz odpovida tomuhle motoru. LPG* se jeste doladi.

Co se plynu tyce tak to jeste bude chtit drobne poladeni a zrejme investici do regulatoru (membrany a vycisteni). Sam sem si zatim poladil chod na LPG* na volnobeh tak ze nehoupe, protoze po navsteve EcoGas Szotek sem byl dost rozcarovan...

- pane to mate strasne stary system, na to nejsou ND, to bude vymlety a to pak nejde
* jasne rozumim, ale mrknete na to, aspon co leze z vyfuku kdyz uz vidim ten analyzator, at se nekam pohneme
- aha chyby v jednoce LPG* nemate ale ta Lambda*, ta je mrtva podivejte jak visi (pohyb mezi 0,78-0,8V pri chodu na benzin)
* ne nemuze byt mrtva je to uplne novy original, ve VAGu je videt jak krasne ukazuje
- prepneme na plyn teda, aha neni mrtva (Soft z RJ LPG* ukazuje pohyb 0,6-0,65V) ale porad je to spatny, asi je spatna. Ale promerime kostreni motoru, ono to nekdy dela neplechu i kdyz ma Lambda* 4 vodice tak stejne musi byt spravne pouzdro ukostrene skrz motor.

Bere do ruky DMM a meri - blok motoru vs -pol baterie 33Ohm, -pol baterie vs. kostra 3Ohm (na bezicim motoru). Coz je trosku dost.

Takze sup aspon analyzator do vyfuku. Pamatuju si par hodnot:
benal CO cca 3,45-3,5%, HC >0,25 / LPG* CO 3-3,3% a HC asi 0,2 - na volnobeh. Ve vyssich otackach CO klesalo na 2,2% a trochu i HC, presne si to uz nepamatuju ale pry porad bohate. Tak aspon neni LPG* chude, to bych ventilum nepral. Ovsem netusim v jakem stavu je katalyzator.

Zaver byl ze:
- musim zkontrolovat ukostreni motoru, protoze to muze mit vliv na cteni hodnot lambdy RJ LPG*
- ladit Landi Renzo IGS nejde resp. jde, ale malokdo ma kabel s HW klicem aby se do ni dostal pro upravu map (pochopil sem ze ani on ne) a stejne se tam pri montazi nalil SW upraveny pro urcity typ motoru a nazdar. Jednotka je adaptabilni + jsou mozne drobne korekce pro doladeni skrz obyc kabel bez HW klice.
- za tech 300Kc aspon +- vim co leze z vyfuku, jiank zajem mi nejak pomoct se moc necitil. Jo kdybych chtel nahodit novy Omegas tak to by asi byla jina.

Doma jsem auto pichnul na VAG - klasika na benzin hodnoty lambdy litaji nahoru a dolu jako zbesile. Promeril sem blok motoru vs. kostra vs. -pol baterie. Pri bezicim motoru to bylo dokonce 75Ohm mezi blokem a kostrou a to same mezi -polem baterky, -pol baterky vs. kostra 10-11Ohm. Pri stojicim motoru je odpor bloku motoru vs. kostra 0,1ohm. -Pol baterky vs. kostra zustala na 8,5Ohm - tam ten kablik opucuju a uvidime. Ty rozdily v odporech stojici / bezici motor moc nechapu. Ale pro klid duse natahnu jeste jeden zemnici kabel k motoru.

No kazdopadne sem dosel k nazoru, ze potrebujes-li pomoc, tak si pomoz sam. Kdyz na to nemas, jsi ztracen. Nak
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

24.06 2014 20:30


ty ody o samopomoci a sebelitost bych nechal stranou. dostal jsi ode me tip, ze kdyz budes v koncich a prestane te bavit se v tom furt drbat bez vysledku, mas moznost u me. zatim pokracujes v anabazi, z toho usuzuju ze te to musi nejakym zpusobem bavit.

no ale k jadru:
namerene hodnoty kostreni 33Ohm a 3Ohm myslis vazne? pokud by tohle byla pravda, starter se ti ani nehne a pulka veci na auty by pravdepodobne ani nesla.

skus zapocitat: 12V napeti sooustavy, odpor mezi pol baterie/Karoserie* (tzn kostrici kabel) 3,0ohm. pri max zkratu proud 4A ?!?! Starter si vezme radove 100x vice. takze tady asi neco nehraje co?!

k lambe: pan je asi velky znalec. kdyz ma lambada 4 vodice, tak muze klidne vise ve vzduchu, a stale bude pracovat korektne. jinak to ani nejde. zadne kostreni pouzdrem nema. a i kdyby mela, tak to nema na nic vliv, zaporny pol je veden prave tim 4 vodicem primo do RJ aby se eliminovali ruzne reference na kostreni apod.

je me to lito,rad bych ti pomohl vic,ale pres net to jaksi nejde. radim ti dobre. zavez to nekam, kde ti nebudou vykladat hovna.

a ze ti na vagu lita napeti sondy je sice happy,ale nic nepises o hodnote multiplikativni a adaptacni mezi sondy. nejspis to mas ujete uplne bokem nekam na kraj pasma. prisavajici vzduchu je velky problem pro tyto enginy.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

24.06 2014 20:36


cistic paliva a jine svecene vody za nekrestanske penize jeste nikdy nic nevyresili. ale placebo efekt je velky, chapu.

"cerpadlo dava davku 415ml za 15s pri napeti 12V (podle tabulky je to OK)"
jaky ti da prutok pri predepsanem tlaku, ha? meril? nemeril.

merili se kompresni tlaky?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

24.06 2014 21:29


toona85:
zavez to nekam, kde ti nebudou vykladat hovna.
- tak tohle je ta nejvetsi vyzva...

Nejsem v koncich, sem na konci. To co sem chtel odstranit je odstranene. Kdyz uz teda adaptace smesi tak -1,6% ADD a -0,8% MUL po nekolikadennim jezdeni jenom na benzin. Volnobezne casy vstrikovacu 2,92-3,01ms, hodinova spotreba 0,7-0,98l. Ostatni nebudu znova rozebirat, uz jsou tady toho 3 stranky.

Nabidky pomoci si opravdu vazim, jen skoda ze nebydlim pobliz. Takhle to proste nerisknu, abych nedopadl jako v Horni Suche (neber to jako urazku prosim, jenom sem uz po par pripadech hodne neduverivy). Na ostatni mechanicke zalezitosti, ktere nezvladnu sam mam sveho mechanika, za ktereho bych dal ruku do ohne. Ten jediny mi zatim nevykladal hovna ani me nechtel ojebat a prace na 110%.

Pro me uzavreno. Nak
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 308 | Témat: 15

24.06 2014 23:46


Chlapi, furt nemůžu pochopit, jak někdo furt bečí, že ten kdo něco umí je daleko. Kura, když vidím, že někdo umí, tak sednu a jedu. Ten náš banánistán není zas tak dlouhý. Osobně jsem z TATRASTADTu a u Tondy už servisuju podruhé a neptej se jaké prachy jsem uněho posledně nechal. Taky jsem to dotáhl tak daleko, že si pro to auto i přijel apak mi ho dovezl zpět.

Skoč do auta, dáte to do rychtiku, pokecáte a budet oba happy
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

22.05 2015 19:27


K obrázku od Nakadah

Existují na Aliexpress.com čínské náhražky dílů hrdlo před škrtící klapku :
058 133 356D (FL a "mezityp") - cena cca 2440 Kč
058 133 357A (před FL) - cena cca 1550 Kč
Mám zkušenost s čínskou náhražkou dílu 058 133 356D.
Jako celek je totálně nepoužitelná, ale jako zdroj náhradního dílu (gumový ventilek) se použít dá. Vše ostatní je tam špatně a to tak, že jsem se musel smát
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email