Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 332 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tynes
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 390
Online návštěvníků
Návštěvníků: 328
Uživatelů: 4
Celkem: 332

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

18.05 2014 20:31


Aha, no zkusim nekde sehnat na zkousku. Snad uspeju. Jeste prezkousim tlak paliva a stav filtru. Auto ma 12let starou instalaci LPG* jeste z Italie. Predchozi majitel mel auto asi 2 roky, co mi rikal tak vubec nevymenil palivovy filtr. Kdyz jezdil na LPG* tak se o benzin nestaral, ten slouzi jenom pro start. A kdo vi jestli ho Ital nekdy menil. Muze byt uplne zahnojeny, benzin ma maly tlak a tak ECU* muze prodluzovat casy vstrikovacu aby se tam dostalo potrebny mnozstvi paliva. Takova moje domenka, nicim nepotvrzena. Stejne me ceka vymena oleje, tak vymenim i filtr paliva a zmerim tlak. Stava se ze nekdy chcipne podtlakovy regulator paliva? Nak
nahoru

sponzor





18.05 2014 20:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

23.05 2014 17:22


Takže opět začal ráno volnoběh houpat. Doma jsem zjistil že Lambda* sonda je po smrti. Vydržela 500km tj. jednu nádrž LPG*. Po nastartování teplého motoru na ní drží napětí 0,75-0,8V. PO ohřátí trochu klesne asi na 0,65V. Pokud držím cca 2000rpm tak se napětí trochu hýbe mezi 0,0V a 0,65V. Mění se ale pomalu.

Je to originál díl Bosch LSH25 (058 906 265A), absolutně nechápu co se stalo. Vypadá to že 2600 babek je v prdeli nemám představu jestli jde Lambda* sonda reklamovat.

Zítra mě čeká výměna startéru, takže udělám i nějaké snímky osciloskopem toho co leze z lambdy. Pak ji zkusím reklamovat, ale i tak - strkat tam znovu novou když nevím proč tahle zdechla....ach jo. Začínám to auto nesnášet. Nak
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

23.05 2014 18:58


Nakadah:
....ach jo. Začínám to auto nesnášet. Nak


Koukám,že máš stejné pocity,jako kdysi já....Na tomhle fóru se to nesmí říkat.....ale Audiny od poloviny 90 - tých let jsou jen předražené pozlátko VW...Bohužel...pro nefanatika je těžké tuto značku mít rád.Ne,že bych ti to přál a nevím,jak máš A4 - ku dlouho,ale počítej s tím,že budeš mít štěstí,pokud nebudeš nucen několik měsíců do toho "drahouška" narvat tisíce za díly,nebo opravy.Můj rekord je 6 měsíců.Po předních ramenech,tlumičích,pružinách,zimních a letních pneu,škrtící klapce,rozvodech,veškerém provozním "spotřebáku" a téměř kompletní výměně odvětrání kliky to vypadalo,že už bude klid.Pak se posrala převodka řízení a já málem s ní!!!!!
Po druhé už bych do Audi nešel ani omylem.Leda do nějaké "vyvoněné" B4 a to bych se i tak rozmýšlel..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

23.05 2014 19:23


Luboš75: VŠECHNY ZNAČKY VOZŮ se od poloviny 90 let,resp.od roku 2000 serou..V tomhle si nevybereš..80 tky B4 se taky kazí,ALE opravy-řešení problému je podstatně levnější..Proč si myslíš,že se stále vracím ke staré 80 tce?Myslíš,že by se mi nelíbilo novější auto?I líbilo,ale když si spočítám náklady na novější auto a případné problémy,cenu jejich řešení,tak mi vyjde pořád stará 80 tka podstatně lépe..Teď jsem koupil celkem zanedbanou,ale dám do ní 20 tis a bude komplet v cajku a bude sloužit...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

23.05 2014 19:27


Nakadah: Chování Lambda* sondy ovlivňuje více faktorů.Třeba váha vzduchu,vstřikovače..Nemusí být vadná Lambda*,ale něco jiného..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

23.05 2014 19:44


Mel sem GolfaII 1.6 karbec. Koupil semh o za 20k a 20k do nej narval - spojka, tlumice, misky tlumicu, vyfuk, hydrostely, pruziny tlumicu, silentbloky ramen, rozvody, gufera ventilu, proste vsechen "spotrebak". Pak sem 5 roku jenom jezdil a nasledne 1x rozvody. Poslal sem ho za par kacek letos do sveta (uz mu dost kvetly dvere, atd.) a koupil tuhle A4. No nic no, historie se opakuje - dycky koupim nejakou mrdku kterou pak rok davam dohromady.

To auto mimo volnobehu jinak jede super. Plynu mi to ted po meste vzalo za tech 500km jenom 11L/100km coz je o 1,5l mene nez kdyz sem mel minulou mrtvou puvodni lambdu (tvrdila ze smes je chuda). Tahle taky zamrza, je zpomalena a uz na VAGu to jde krasne videt. A tvrdi ze smes je bohata. Benzin to nejak ustoji s -0,8% adaptaci na volnobeh ale plyn to uz je horsi, cely motor se trepe. Rozjedu se bez cukani a uz vesele uhanim.

No nic, zitra vymenim starter (puvodni minimalne 2x denne stavkuje, klasicky projev ojetych uhliku) a omerim lambdu osciloskopem. Pak ji demontuju, vrazim zpet tu puvodni a zkusim ji vyreklamovat. Zajimalo by me, jestli se da s reklamaci lambdy uspet.

Muze mit LPG* nejaky neblahy vliv na Lambda* sondu? Moc sem k tomu na netu nenasel. Puvodni sonda (original 10/96) ma na sobe jinak oznaceni LP18 ta nova je LSH25. Cisla dilu OEM pro koncern jsou stejna. Muze byt mezi nimi nejaky rozdil? Vypadaji naprosto stejne, uplne ta sama vyrobni konstrukce. Nak
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

24.05 2014 8:01


Nakadah: Jsem na tom stejně neboj.Taky koupím ojetinu a dávám dokupy.Myslím,že rozhodně nejsme sami a u ojetin to tak prostě je..Co se týče LPG*,tak jsem dával do auta vždy plyn nový a bez problémů.Resp. jen jednou jsem koupil auto již z "jetým" plynem a měl s tím jen problémy,od te doby už dávám jen plyn nový.Až dám B4 dokupy,tak tam půjde taky plyn nový..
Jinak nemyslím si,že LPG* by zlikvidovalo Lambdu..Spotřebu máš na město taky o.k..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

24.05 2014 10:02


NOVON:
Luboš75: VŠECHNY ZNAČKY VOZŮ se od poloviny 90 let,resp.od roku 2000 serou..

Tohle je bohužel pravda.Už mám potvrzeno od pár lidí,kteří o tom něco vědí,že od roku 2000 je vše vypočítáváno tak,aby to vydrželo záruku."Specialisti" jsou na to prý v KIA.
Nicméně ta celková nespolehlivost a taky degradace důležitých a sakra drahých plastových dílů je poměrně šokující.Když to srovnám se švagrovou B3,tak bych řekl,že až hanebná.
Otázka je,jak dlouho ještě půjde kupovat stará kvalitnější auta.Ten zasraný euro - ekofašismus je čím dál větší mor.
nahoru

sponzor





24.05 2014 10:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.05 2014 18:20


plyn dokaze spalit lambdu, uplne s prehledem, ale to jeste nemusi znamenat, ze se tak stalo...

zajed si v rezimu benzin na emisni analyzer (4 slozku), napr do emisni stanice, at je jasne, co se tam fyzicky deje, jak ta smes vypada

ad Lambda*, dej se sem oscilogram, prubeh signalu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.05 2014 18:22


Nakadah:
Auto ma 12let starou instalaci LPG** jeste z Italie.


No tak to mluvi samo za vse..chtel bych videt tu hlavu, ventily atd
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

24.05 2014 19:06


Lumpiq:
plyn dokaze spalit lambdu, uplne s prehledem, ale to jeste nemusi znamenat, ze se tak stalo...

zajed si v rezimu benzin na emisni analyzer (4 slozku), napr do emisni stanice, at je jasne, co se tam fyzicky deje, jak ta smes vypada

ad Lambda*, dej se sem oscilogram, prubeh signalu
No ale správně seřízený by neměl,ne?Osobně se mi to nikdy nestalo..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.05 2014 19:10


A je spravne serizeny? Lze to vubec u neceho, co je 12 let stare, montovane italem?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

24.05 2014 19:25


Lumpiq:
A je spravne serizeny? Lze to vubec u neceho, co je 12 let stare, montovane italem?
No upřímně bych auto s jetým plynem,navíc 12 let starým nekoupil..Po 10 letech se mění bečka a podle mě je třeba měnit i reduktor a vstřiky...Jen můj názor.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.05 2014 21:17


tak tak ,druha vec jak je na tom hlava, komprese, co je to za management, system to LPG* atd..

na vadnem LPG* jeden klubak spalil dvoje sondy (dva pary u 4.2 abz) vadnym LPG*, po cca 1000km znovu nove ko, i pres to, ze jsem ho varoval, ze na LPG* jezdit nema, dokud ho neseridi v LPG* servisu, nepoladi mapy...

jsou urcite postupy, mechanizmy, kde se musi dodrzovat, jako napr odladit problem nejdrive na benzinu, namerit zdrave hodnoty , pak to same v rezimu LPG*, porovnat je navzajem (signal lamba, adaptacni hodnoty/korekce atd...)..plus minus to musi sedet, jinak mas problem..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

24.05 2014 21:44


Nakadah: Jaký tam máš vůbec systém LPG* jeho výrobce?Osobně bych vymazal adaptace z benzínové ECU* a jezdil tak 1000 km jen na benzín,neuškodí čistič vstřikování a ventilů od STP..Pak by se vidělo,zda není benzínová ECU* zblblá ze špatně seřízeného plynu..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

24.05 2014 21:55


Mno, vsechny rady jsou ted pekne, ale proste ted je to tak jak to je. Stary auto a stary LPG* system. Pri jizde pod zatezi nejsou zadne vypadky, necuka to, tahne to v poradku. Nevim jak jinak to popsat. Jedine co me irituje je houpavy volnobeh proste a kvuli tomu sem zalozil tohle vlakno.

Dnes sem vymenil starter a taky Lambda* sondu. Nekupoval sem novou, proste sem tam strcil uplne prvni originalni BOSCH LP18, se kterou jezdilo v italii cca 150tkm. Nove koupenou BOSCH LSH25 zkusim reklamovat, neni prece mozny aby zdechla po 500km. Jaky je mezi nimi rozdil jsem nedokazal zjistit, podle cisla dilu je ta LSH25 proste urcena pro 1,8 20 ADR*. Tvrdi mi to i katalog od BOSCHe.

Stara Lambda* funguje, na oscilogram mi nezbyl cas ani sila. To zmaknu zitra a pak sem hodim fotky. LSH25 proste ma na vystupu napeti kolem 0,75V a meni se to minimalne tak o 0,05V.

Veskere adaptace sem tentokrat vymazal odpojenim baterky po dobu montaze. Pak sem si dal 50km ciste na benzin, LPG* sem jeste vubec nezapinal. Volnobeh drzi, nic nehoupe a zdalo se mi jako by motor na volnobeh ztichnul (mozna je to jen objektivni dojem).

V tydnu skocim do Horni Suche ke Szotkovi, at mi zdiagnostikuje LPG*. Nadrz je vymenena, ma 1,5roku vc. mltiventilu. Jestli uz nekdo repasoval reduktor netusim. Vstrikovace to nema, je to LandiRenzo IGS (kontinuelni vstrik) s podtlakovym rozdelovacem. Ovladani plynu skrze dva krokove motorky, ktere opravdu funguji mechanicky jak maji. Veskera kabelaz kolem plynu je v poradku, vsechno sem promeril podle zapojovaciho schematu v manualu. Na nastaveni plynu sem nesahal.

Nez se odzkousi plyn budu jezdit na benzin. Aktualne je aditivni obohaceni smesi 0,0% a multiplikativni -1,6%. Vsechno v norme. Kompresni tlaky zmerit muzu taky. No a plus si skocim na zmereni emisi at jsou nejaky udaje, treba zjistim ze mi zdechl katalyzator..kdo vi co me jeste ceka. Nak
nahoru

sponzor





24.05 2014 21:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

24.05 2014 22:04


Nakadah: Jo jinak váhu vzduchu AHF 60-10A mám reservní na vyzkoušení,kdybys chtěl porovnat..Čidlo teploty pro ECU* bych neměřil,ale zkusil taky jiné.Kdysi jsem řešil octu 1.8 20V AGN a tam se čidlo teploty po změření tvářilo o.k,ale nebylo.Dal jsem tehdy jiné z vrakáče a problém byl fuč..Taky to tarokovalo při polovičatě zahřátém motoru a taky tam bylo LPG*..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

24.05 2014 22:13


A odkud jsi? Nevidim mesto. Ktere cidlo mas na mysli? Tohle auto nema nikde teplotu nasavaneho vzduchu a stejne je tam jenom pro start nez se rozbehne mereni pres vahu. Nebo myslis cidlo teploty vody? Mam tam dve, jedno dvojite a jedno jednoduche. Obe sem meril a podle vystupu se jevi jako OK. Nak
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

24.05 2014 22:20


Nak: AHA..,tak že to není sekvenční vstřik plynu.No měl jsem to tušení..Tenhle systém je dnes již zastaralý a dost nepřesný ve smyslu korekce směsi-je příliš pomalý a ty serva+plynová ECU* to nestíhají uřídit..Bohužel před 12 lety byl sekvenční vstřik,který je u vícebodového vstřikování benzínu to nejlepší,ještě v zárodku vývoje.Když to zhrnu,tak ten systém co tam máš je pro ten motor nevhodný a opravdu může zlikvidovat Lambdu...Tipuju,že ti plynař doporučí výměnu systému na sekvenci.Vlastně nádrž a přívodní trubku můžeš nechat a vymění se elektronika,reduktor a dají se vstřikovače..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

24.05 2014 22:26


Tahle moznost tady taky je, diky nadrzi a multiventilu by to bylo o neco malo levnejsi. Udajne snad neco kolem 12k. Odkud teda jsi? Nak
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

24.05 2014 22:26


Nakadah:
A odkud jsi? Nevidim mesto. Ktere cidlo mas na mysli? Tohle auto nema nikde teplotu nasavaneho vzduchu a stejne je tam jenom pro start nez se rozbehne mereni pres vahu. Nebo myslis cidlo teploty vody? Mam tam dve, jedno dvojite a jedno jednoduche. Obe sem meril a podle vystupu se jevi jako OK. Nak
LHOTKA u Kozlovic,tam máme malou dílničku.Nevím které čidlo je pro ECU* a které pro budík u A4,u te octy bylo jen 1 dvojité..Čidlo teploty nasávaného vzduchu máš přímo ve váze vzduchu..,jeden z těch drátků..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

24.05 2014 22:34


Aha, aktualne jsem v Metylovicich takze kousek od tebe. Pokud by to pro tebe bylo prijatelne, mohl bych se zitra zastavit a vahu vzduchu vyzkouset primo u tebe. Prehozeni je otazka chvilky. To ze by soucasti 3-pinove vahy vzduchu bylo i cidlo teploty se mi prilis nezda. Ale rad se necham presvedcit, pokud mi po prepojeni vahy naskoci ve VAGu jina teplota vzduchu nez 19,5°C.

O tom LPG* systemu co mam sem moc nezjistil, krome jednoho Polskeho manualu. Neni to ani s kym probrat. Pro svuj chod potrebuje udaje z lambdy, TPS, RPM, MAP a cidla teploty. Kdyz se prepne na plyn tak jednotka plynu odstavi ECU* od primeho napojeni na lambdu a misto toho ji emuluje hodnoty chude a bohate smesi, je mozno nastavit delku trvani obou stavu. V defaultu je udajne 360ms coz mi prijde strasne moc. Kolik mam nastaveno ja nevim. Proc to lambdu musi emulovat sem prilis nepochopil. Nak
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

25.05 2014 11:14


takze to shrnme,m 12 let stare LPG*, montovane italem, neznameho nesekvencniho typu s najezdem 100+ tisic km

slusna sebevrazda:)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

25.05 2014 21:23


Ještě jednou díky Novonovi za zapůjčení váhy na zkoušku, hodnoty stejné jako u mojí čili váha vzduchu OK.

Níže video z měření osciloskopem


Přímý odkaz na youtube video


Fotit se to slušně nedá, takže aspoň video. Paměťový osciloskop nemám.
LPG** mi přijde chudší než benzín, ale že stará Lambda** ukazuje v pořádku za to ruku do ohně nedám. Proč Lambda** nepulzuje, ale jinak při protočeni motorem a zavřením plynu padne napětí dolů rychle nechápu. Uchcávající vstřikovač(e)?


Příští týden si nechám změřit emise co leze z výfuku na benzín a taky na LPG**. Následně výlet ke Szotkovi na diagnostiku LPG**. Volnoběh na benzín po víkendovém vrtání v pořádku, nic nehoupe a drží. Chvilková zkouška na LPG** na místě tak to volnoběh houpe. Zatím jezdím dál jenom na benzín.

Příspěvky typu "koupils mrdku, sebevražda, atd." jsou sice pravdivé, ale nijak k tématu. Nak
Naposledy upravil Nakadah dne 25.05 2014 22:37, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





25.05 2014 21:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

25.05 2014 22:02


Nakadah: No když jsi odjížděl,tak ti to lehce kouřilo černě..,jsem si všimnul.Možná bych to fakt viděl na ty vstřikovače.Při LPG* jsou odpojené a časem se zas.rou,když se jezdí jen na plyn.Ta chvilka do přepnutí na LPG*,kdy to jede na benál,rozhodně nestačí..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

25.05 2014 22:19


Dat na stolici, odtocit na davku, rozprach..investice kolem litru..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

25.05 2014 22:45


Ještě takový dovětek - nová Lambda* Bosch funguje. Úplně stejně jako ta stará Bosch co je teď v motoru. Ono je na to takový jednoduchý test - sondu do držáku, zapojit vyhřívání a plamenem PB hořáku simulovat prostředí s nízkým obsahem kyslíku. Hodnoty okamžitě skáčou z 0,05V na 0,95V. Takže to asi fakt budou netěsnící vstrikovače, ach jo. Moc se mi je ven tahat nechtělo, ale co nadělám. Ono když pustím čepadlo tak aspoň uvidím jestli kapou a jak moc.

Je fakt že u LPG* musely trpět, jedou jenom chvilku po startu motoru. Nejdéle v zimě a v teple když už je nad 20°C se to na LPG* přepne hned po prošlápnutí a spadnutí otáček pod 2000rpm. Nak
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

25.05 2014 23:11


Pockej jak netesnici vstrikovace? Tech zavad vstrikovacu je vice, proto se to dava na stolici..plus opticka kontrola gumicek..

Bud mas netesnici vstrikovace tak, ze ukapavaji..
Nebo mas vstrikovace, kde vazne jehla, davaji malo
Nebo mas netesnici vstrikovace na gumickach, taha si to falesny vzduch do sani
Nebo mas spatny kuzel/tvar rozprachu, coz by ale nemelo takovy vliv (testoval to toona)

Ad Lambda*, proto se dela test spalin, abys vedel jakou mas smes a pak to porovnal s tim, co dava za info sonda, atd..

Ono pokud prekrocis regulacni mez, pak uz mas na lambde nesmyslne signaly, motor management je defakto v kreci..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

25.05 2014 23:12


Jinak je to nejcastejsi porucha u LPG* systemu, benz vstrikovace, jejich uplne zalepeni, nebo snizeni davky vstrikovane

Nekdy se to da i bez stolice, pomoci bezkontaktni proudove sondy na vstriku, diferencialniho mereni..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 18.11. 2009
Příspěvků: 3205 | Témat: 79

25.05 2014 23:24


Lumpiq:
Jinak je to nejcastejsi porucha u LPG* systemu, benz vstrikovace, jejich uplne zalepeni, nebo snizeni davky vstrikovane

Existuje nejaka prevence?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email