Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 212 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 208
Uživatelů: 4
Celkem: 212

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.4. 2011
Příspěvků: 119 | Témat: 5

17.04 2014 12:47


Ahojte všeci,

pustil jsem se do kompletní přestavby motoru AFN ve své audině...Sehnal jsem si turbo Garett GT2256v z BMW 530D. Dále hlavu 12mm na čepadle a špičky vstříků 520race, spojka .......


Celé to vypadalo tak až trošku nemožně kvůli velikosti nového turba jsem musel sehnat svody z 1.6td golf II a otočit turbo o 180° v regulaci. Další problém nastává v postavení samotného fénu. Jak víte origo 81kw šnek jde dolu.
Nové turbo jsem dal proto nahoru (jinač se prostě nevejde).

Turbo na svody sedí pomocí moji vlastní redukce se zapuštěnými srouby. Dalé jsem si nechal vysoustružit prsten pro uchycení výfuku který zpětně vedu 70mm trubkou přes upravený středový tlumič za auto.

Jsem ve fázi kdy auto jezdí ale není ještě nachipováne a doladěny muchy.

postupně budu updatovat.. Kdo ma otázky, rád mu porádím pokud se někdo z Vás chystá na podobnou prasečinku


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





17.04 2014 12:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.4. 2011
Příspěvků: 119 | Témat: 5

17.04 2014 12:57


Fotky budu přidávat postupně...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

17.04 2014 13:35


Mám rád takové funkční prasečinky Kolik čekáš po doladění softu Nm a kW? A kolik max vydrží motor, tak aby ještě fungoval po dlouho dobu. Já jsem se kdysi pustil do ůpravy AFF (55kW), 1.9TDI na A4 b5 a u toho mi bylo řečeno že snese max. 160 koní. Dostal jsem se z 80koní a 160Nm na 131koní a 296Nm a dál jsem to už nekutil. Sice s jídlem roztla chuť, ale to by pak chtělo lepší základ na ůpravy.

Turbo vypadá v motorovém prostoru šíleně , je to macek! Odvětrání motoru přes ten filtr bych nedoporučoval. Za chvíli se to zasere a zasere i prostor kolem něho. Já to měl vyvedeno hadicí pod auto.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.4. 2011
Příspěvků: 119 | Témat: 5

17.04 2014 13:42


jojo tu klikovku řeším... čekám na vývodovou redukci.. opět kamoš na frezce
hele chci se dostat na max 230ps a krouťák přes 400... ma nachystanou spojku jednohmotu oblouzenou HDS..motor asi budu muset ještě předelat spodek PD a vršek podlední SDI...jinak tohle stejný ma kamarád v G3 a 178kw a 468Nm... masakr

výhoda je že když jedeš 90 jak máš a netrapíš to pořad spotřeba se extremně nezmenila.

osobně se mi ani moc nelíbí ten filtr pro vzduch na filtr box nezbylo místo... zkusím sehnat menší

ja vím že jsi ladil kdysi jsme to spolu řešili
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.7. 2010
Příspěvků: 6 | Témat: 2

18.08 2014 18:59


jestli muzu poradit sezen si tu saci hadici od turba do filtru z Passata/Superba 96kw , ma vetsi prumer
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.4. 2011
Příspěvků: 119 | Témat: 5

27.08 2014 14:55


to uz mam davno jinak poslu foto jen ted auto stoji na dilne predelavam FMIC..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.4. 2011
Příspěvků: 119 | Témat: 5

06.10 2014 14:13


ted jsem sehnal cooler, momentalne je u kamarada na prevaření


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.4. 2011
Příspěvků: 119 | Témat: 5

06.10 2014 14:17


taky jsem trochu ladil turbo, porad podfukavalo kolem příruby zaletovalo se mosazí a ted už parada, tady foto staresho reseni FMIC nejde pekne videt, nicmene malo chladí

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





06.10 2014 14:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

06.10 2014 14:47


Co to jsou za šílenosti a obludy Je lepší koupit přímo nový pro to určený? Než to tahat z kde jakého auta.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.4. 2011
Příspěvků: 119 | Témat: 5

06.10 2014 15:58


takovej je akorat nechavam navarit zboku dva vstupy na moje sani a tenhle je taky upravovanej na miru... z v8 kompresor
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

27.11 2014 12:29


meeiro: ahoj, chci se zeptat na spojku z ceho mas jednohmotu? Nemas zjistene kolik nm udrzi origo 2hmota?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

29.11 2014 17:26


Moc ne .Já sem měl na passatu origo spojku a tak po roce sla lamela do kytek.Mám tam tak okolo dvou set koní a krouták ti nepovim.Ted tam mám organiku a v klidu
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

30.11 2014 23:00


Diablo_666: ale na jednohmote ne? Premyslim dat lamelu preoblozit HDS a vratit na dvouhmotu. Tak co to udela
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.4. 2011
Příspěvků: 119 | Témat: 5

08.12 2014 14:58


mam dvouhmotu... HDS lamela... kdyz nedas nabeh hned od spoda... ale az za 2000 tak drzi... ale asi by byla lepsi jednohmota... na DP resi jak na 5Q dostat 240mm lamelu z coupe 2.3 20v ...tak to hodlam resit ja
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.4. 2011
Příspěvků: 119 | Témat: 5

08.12 2014 15:19


mimochodem AFN to nedalo... uz jsem postavil AVF spodek a vrsek octavia je to lepsi ... penize pred vanocema jsou fuc ale ja jsem spokojeny
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

09.12 2014 8:22


meeiro: tak si to presne predstavuji, ze nemusim menit cely set. Vetsi turbo ma nabeh stejne horsi, ale ve vysledku se da udelat v nizkych ot. vic koni nez v serii bez chipu. Chci to bez koure, cisty, takze ten nabeh nebude nijak horky:)
a kolik foukate na puvodnim vedeni k cooleru? Kdy litaji hadice?
nahoru

sponzor





09.12 2014 8:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.4. 2011
Příspěvků: 119 | Témat: 5

07.07 2015 14:21


puvodni vedeni jsem dal hned pryc, to nechladilo... ted mam chladic z 2,5tdi V6 predelavame vselijak sw... neco je vadne bud vstriky nebo turbo...je to takove tupe...jelikoz se mi motor vadnym sroubem potkal chvili jsem nejezdil a ted to davam dokupy uplne jinac...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.4. 2011
Příspěvků: 119 | Témat: 5

07.07 2015 14:28


jednohmotu mam sestavenou... setrvak 1Z audi 80 a 2.3 20v coupe zbytek... uz se to i blbe shani...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.4. 2011
Příspěvků: 119 | Témat: 5

13.10 2015 15:19


Změna vše je jinak už jedu na 2260, trysky s prutokem 0.312 tlak turba 2.4...pres zimu ostra vačka
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email