Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 315 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 312
Uživatelů: 3
Celkem: 315

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.6. 2013
Příspěvků: 164 | Témat: 38

15.04 2014 21:14


Ahoj kluci.Potrebuji poradit. Motor 1.8T 110kW AVJ,kourilo se mi z vyfuku,hlavne po delsim stani a nastartovani a nebo pri delsim stani napr. na semaforu. Nechala se udelat hlava,nova gufera ventilu a vacek. Pak se vse zlepsilo a bylo vse Ok.Ale pouze cca na 6 mesicu,v lednu v mrazech,jsem po natoceni motoru citil divny smrad jako kdyz se neco pali ( nebyl to ten stejny smrad jako kdyz si motor bral olej ) a silenej kour z vyfuku...ktery neprestal za celou dobu do garaze...jak pojizdna dymovnice. Po kratkem stani na rovine jsem zjistil je mam olej skoro na minimu...Dolil jsem ho cca do pulky a kour prestal...resp. nebyl tak silny a pomalinku se to zlepsovalo.Divny smrad z vyfuku je a byl citit furt. Stale mi auto tesne po nastartovani malinko zakouri kour do modra...kdyz se rozjedu tak ani moc ne. Zakouri i pri rozjezdech na semaforech...Menil jsem ted olej...zkusil jsem dat 10w-60 Mam najeto 217 tis.km mohlo by to pomoct. Od vymeny jsem ujel cca 800km a olej s doprovodem koure ubyl cca o 3-4 tecky...
Muj dotaz zni...je mozne ze je nacate Turbo*...mohlo se neco stat kvuli tomi jak byl olek na minimu?fakt byl citit divny smrad. Jak poznam ze by mohlo byt Turbo* nacate?Hlava a gufera ventilu a vacek jsou delany...tak by to snad melo byt ok. Uz jsem z toho fakt na kulku.....Diky
nahoru

sponzor





15.04 2014 21:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

15.04 2014 21:34


brouczech:
prvak, resis to blbe, kdyz smrdi preplnovany motor olejem, zacina se vzdy u turba, sundej hadici sani a cekni jakou ma vuli v podelnem i pricnem smeru, taktez prehledni komplet sani - asi v nem bude olej pokud je Turbo* v riti, muze se ale stat ze sani bude ciste a olej jde pouze do vyfuku, proto ten smrad a dym, bonus je ze ti auto muze zacat horet

druhak, lej tam to, co tam patri, tedy do 1.8T jen Mobil1 5w-40, nic jineho....

tretak, sundej vanu a vycisti saci kos a vedeni k turbu abys mel sichr ze mas gut tlak a prutok oleje, jinak si oddelas i nove Turbo*, zdvihatka a napinak mezi vackama
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

15.04 2014 22:15


A proc me mobil1 5w50. Ale to je ot.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

16.04 2014 8:07


SupermanXXX:
proc ne 5w50 ti nereknu, davam tam to co rekl clovek, ktery ty motory OPRAVDU zna a dela (Vlasta) a proto nebudu resit proc to a nebo to, proste Vlastovi verim a leju tam to co je vyzkousene rokama praxe, na teorie seru.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.6. 2013
Příspěvků: 164 | Témat: 38

16.04 2014 8:47


diky za info. Ta hlava se udelat musela,bylo to v pr...takze proto se delala jako prvni.Jak jsem uz psal pal bylo vse ok. Zajima me jestlo se turbina mohla nejak pridrit kdyz jsem byl olejem na minimu....a byl citit takovej divnej smrad ) smrad spalenyho oleje to nebyl )
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.11. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 3

30.09 2014 17:47


Ahoj jak jsi to vyřešil? Od dubna je dlouhá doba. Mám stejný motor a stejný problém.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.8. 2013
Příspěvků: 193 | Témat: 22

15.04 2015 21:34


a mě to začalo taky ))
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.8. 2013
Příspěvků: 193 | Témat: 22

28.05 2015 22:08


no tak kluci, nikdo nic?
nahoru

sponzor





28.05 2015 22:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

28.05 2015 22:16


Vycistit, komplet, saci kos, vanu, nechapu, proc si neudelal zaroven i pistni kruhy, protoze na stopro je zapeceny stirak, ted jsem to delal a AKL, presne ty same symptomy, stiraky byly uplne zapecene, nesly z pistu ani sundat. Takze nechci malovat certa na zed, ale ais si proceduru zOpakujes
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.8. 2008
Příspěvků: 562 | Témat: 19

29.05 2015 0:39


no nevim ze kouri s tim tezko neco nadelas vek na to ma a je to jeho zdravi kazdopadne me pomohly zvykacky...
ale jestli zere olej ,tak to je na povazenou nema z toho trosku ridkou stolici?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

29.05 2015 18:12


žvejky ti pomohly jo? bych se na to podíval
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email