Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 366 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 365
Uživatelů: 1
Celkem: 366

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 88 | Témat: 25

21.03 2014 19:14


Ahoj
Mám A6 r.v.11/2006 3.0 TDI** 171 Kw najeto cca 242 tis. km. Poslední půl rok jsem pociťoval ne 100% výkon, ale nějak jsem to neřešil. Poslední dva měsíce stejný případ viz. výše. Do 2500 otáček jako by nebralo Turbo** a potom zabere a jede bez problému. Zkusil jsem novou váhu vzduchu a pořád stejné. Počítač žádnou chybu neukazuje. Pouze při jízdě do těch 2500 ot/min jsou neshody v požadovaném tlaku o proti reálnému tlaku. Příklad požadovaný tlak 2100 milibaru a reálný tlak 1300 milibarů. Mechanik mi řekl, že Turbo** k.o.
Lze řešit jinak než výměnou? Nějaké čištění, nebo nějaké jiné rady či zkušenosti?
Děkuji
nahoru

sponzor





21.03 2014 19:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

21.03 2014 19:20


Turbo* je ovládaný elektronicky problém může bejt v servomotorku.Mě to zabírá od 1500 otáček.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 88 | Témat: 25

21.03 2014 19:22


Jo rozumím, ale jak zjistím? Dá se ten motorek vyměnit? Mechanik tvrdil, že pouze celé Turbo*
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

21.03 2014 19:23


Rayen:
Optej se satase ale myslím že to je ten samej bazmek jako na klapkách tudíž musí jít vyměnit samostatně.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

22.03 2014 13:35


pokuď by bylo Turbo* KO, tak mám NOVÉ (žádnej repas) s dokladem a zárukou
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

22.03 2014 20:00


motorek se da menit, menil jsem ho xkrat, nicmene RJ by poznala, ze nechodi jak ma a napsala by to, sleduje si jeho drahu, dynamiku...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2014
Příspěvků: 196 | Témat: 4

22.03 2014 20:11


Paja.su:
pokuď by bylo Turbo* KO, tak mám NOVÉ (žádnej repas) s dokladem a zárukou


vzal bych ho do sve 2.5, ale preferuji 2260vk =)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 88 | Témat: 25

22.03 2014 22:14


Potřeboval bych někoho, kdo mi na 100% řekne co to je za závadu a odstraní ji. Jsem z Karlových Varů, popř. jsem ochoten dojet do Plzně či Prahy.
Díky za nabídky
nahoru

sponzor





22.03 2014 22:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

22.03 2014 22:21


Rayen:
Jen tak se zeptám kdy si naposled měnil palivovej filtr?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

22.03 2014 22:52


Btw, je dulezite co tam je za turbinu, zda kkkcko, nebo garrett.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 88 | Témat: 25

23.03 2014 8:42


Palivový filtr měním pravidelně, naposledy s olejem. Mechanik říkal, že tam je garrett. Ještě malý postřeh, každých 15000 km měním vzduchový filtr a rozdíl výkonu po výměně je opravdu znatelný. Váha vzduchu je ok.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

23.03 2014 8:49


Není pravda ze motorek pokud ne běhá jak ma ze ho diag vypíše. měl sem tu x krát 3.0 TDI* a bez chyby a Turbo* zatahlo až od 2500 ot. Vyměnil se motorek a byl pokoj umím ho objednat není problém.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

23.03 2014 8:57


Satas: kolik stoji s vymenou?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

23.03 2014 9:05


tomko222:
Satas: kolik stoji s vymenou?

Max do 7500 i se zaucenim kouknu do faktur v tejdnu. A ty motorky na ty novější turba sou levnější ale zase moc nepadaj.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 88 | Témat: 25

23.03 2014 9:06


Pokud to bude motorkem a byl by si ochoten mi to udělat, rád přijedu. Cena by mě taky zajímala, alespoň přibližně.
Díky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

23.03 2014 10:12


Rayen:
Pokud to bude motorkem a byl by si ochoten mi to udělat, rád přijedu. Cena by mě taky zajímala, alespoň přibližně.
Díky
Pošli mi VIN* nacením to celé.
nahoru

sponzor





23.03 2014 10:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 88 | Témat: 25

23.03 2014 12:12


WAUZZZ4F17NO67121
Díky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2017
Příspěvků: 41 | Témat: 0

15.12 2017 17:58


Ahoj,
prosím o pomoc. nově vlastním Audi A6 2,7TDI (2005) a taktéž je auto bez výkonu v nízkých otáčkách. Dosahneli auto cca 2200ot/min zábere a jede jak má. Do této doby je auto absolutně jalové. Provedl jsem log a Turbo* tlačí cca o 800mbar méně než požadovaný tlak. Nad 2000ot/min se to srovná a vše je jak má. Turbo* je staré cca 4roky (r.v.2013)-měnil nejspíš min. majitel (dovoz IT). Provedl jsem ještě výměnu vahy vzduchu, povolení vyfuku - vše bez úspěchu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2017
Příspěvků: 41 | Témat: 0

15.12 2017 18:04


přidávám LOG
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

15.12 2017 19:12


mas DPF*? regulace na turbu funguje okm nezasekava se? cistil si privod od EGR* v sani?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2017
Příspěvků: 41 | Témat: 0

15.12 2017 21:24


DPF* nemám, regulace chodí plynule, testovano jak ručně, tak přes VAG. Zkoušel jsem i demontovat svod hned za turbem, ale také bez úspěchu. EGR* jsem zatím nečistil, pouze zkoušel podtlakem a vypada že chodí jak má.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2017
Příspěvků: 41 | Témat: 0

15.12 2017 21:47


Ještě taková otázka - jak by se projevovalo chybně nastavené tahlo na turbu. Tento pohyb jde nastvit na držáků motorku (serva) a tím pádem se mení ,,dráha regulace".
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

15.12 2017 22:19


Zalezi o kolik by bylo tahlo nastaveme spatne, bud by melo velke regulacni vychylky (spicky) nebo by to nikdy nedosahlo pozadovany tlak, nebo by to padalo do nouze kvuli vysokemu tlaku
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2017
Příspěvků: 41 | Témat: 0

15.12 2017 23:21


Tak pak už opravdu nevím co je špatně. EGR*? dá se otestovat aniž bych ho musel komplet vytahovat?
nahoru

sponzor





15.12 2017 23:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

15.12 2017 23:28


zkus zaslepit EGR* a projet to, bude to hlasit jen spatnou pruchodnost, jeste kouknu na funkcnost sprtici klapky, jeslti neni nejaka prizavrena furt.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2017
Příspěvků: 41 | Témat: 0

15.12 2017 23:38


škrtící klapka na sacím potrubí nebo ta co je na tom egru. Na EGRu je ventil plus nějaká klapka
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2017
Příspěvků: 41 | Témat: 0

16.12 2017 16:15


Tak přikládám LOG se zaslepeným EGR* ventilem. Řekl bych že beze změny.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

16.12 2017 22:44


nekde ti tot tam prisava, vaha vzuchu ti ukazuje malo vzduchu mg! Zacni se zaslepenim EGR* treba pomoci blby plechovky od piva a pak naloguj znovu. Se zavrenym EGR* by ti mela vaha ukazat cca polovic skutecneho tlaku na turbu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2017
Příspěvků: 41 | Témat: 0

17.12 2017 9:39


To už jsem udělal. Ten druhý log (jmenuje se: bez_egr) je ze zaslepeným EGREM. Hodil jsem tam jak řikáš kousek plechu. Ale není rozdíl. Logy jsou dělané na čtverku do táhlého kopce.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

17.12 2017 10:13


a nekouri ti to v nizkejch? pokud ano tak asi dira v IC nebo v naky hadici.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email