Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 324 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 318
Uživatelů: 6
Celkem: 324

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

09.10 2015 23:25


kousek od Prahy, ale jezdim tam často, kdyžtak sz ...
nahoru

sponzor





09.10 2015 23:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.7. 2015
Příspěvků: 4 | Témat: 1

20.10 2015 21:47


Potreboval by som poradit, ked som si chcel dat deaktivovat EPB* bez stlacenia brzdoveho pedala tak mal by som zmenit "Chanel 4" na 0, lenze tam tych poloziek pod cislom styri je viac alebo mam brat ako poradove cislo v rolovacom menu?

Náhled, klikni pro zvětšení.
A hodnota nula sa povazuje za Non activated? Lebo mozem dat len Activated a Non activated. Ked som skusil zmenit na napr. Activated tak sa vobec to neprepise, preco?.... Dalej ked som si chcel aktivovat vizualne parkovacie senzory, ked som isiel do "10-Parking assist" vypise mi "No response from Controller", a nemozem nic menit.[/akimg]

Kabel 12.12.3, Audi A4 B8 8K
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

21.10 2015 20:20


Pleteš jablka s hruškama, tak opatrně s tim hraním si, natož s brzdama...
V seznamu zdokumentovanejch kanálů jejich čísla nejsou, to se objeví až když nějakej vybereš, přímý zadání čísla (pod tim rolovacim menu) je samozřejmě alternativa
Jinak pokud chceš "deaktivovat EPB** bez stlacenia brzdoveho pedala", znamená to vrátit do pův.stavu?
(btw. v tomhle případě ta zkratka nebude dle "místního" výkladu proporční, ale spíš parkovací )
Obvykle logická 0=ne a 1=ano
A je tam vůbec fyzicky jednotka parkasistenta?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.4. 2009
Příspěvků: 75 | Témat: 10

19.11 2015 10:58


Ahojte, mam na B8 radio Symphony, monitoring tlaku v pneumatikach ale v ramci "MMI*" nevidim koknretne tlaky pre jednotlive kolesa. V pripade poklesu tlaku je len hlaska na Maxidote. V ramci "MMI*" mozem robit iba nastavenie hodnot po dofukani kolies. Neda sa doaktivoavat tak graficka ficura cez VCDS ? Vdaka, M.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

04.02 2016 13:34


trošku se zpožděním, ale nejedná se jen o "pasivní TPMS*"? (tj. bez čidel tlaku v pneu/ventilcích) To tlaky měřit neumí, jen to pozná podle otáček kola z čidla ABS*, když je kolo výrazněji podhuštěný...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.4. 2009
Příspěvků: 75 | Témat: 10

04.02 2016 14:24


jj, medzicasom nastudovane
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.5. 2015
Příspěvků: 11 | Témat: 3

13.02 2016 9:54


jde prosím Vás nastavit elektrické sklápění zrcátek při po držení zámku při zamčení ? jako stejně když se dotahují okna nahoru a lze dodělat tu kontrolu tlaku v pneu podle čidla z ABS* ? praha
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2015
Příspěvků: 58 | Témat: 3

13.02 2016 19:38


Zrcatka jen pokud je mas sklopne elektricky a tlak pneu jde ale zalezi jakou mas ABS* jednotku vsechny to nepodporujou. viz -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





13.02 2016 19:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.5. 2015
Příspěvků: 11 | Témat: 3

13.02 2016 22:08


tak samozřejmě mám smůlu, protože mám označení 1AS zrcátka elektrický mám a vadí mi to nastavení, že buď se sklopí vždycky při zamčení anebo nikdy. kdyby to šlo nákodovat, aby se sklopily, jen když přidržím klíček, jak jsem psal. jako to má třeba škodovka:)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2015
Příspěvků: 58 | Témat: 3

13.02 2016 22:31


Cim min saskaren tim lip. Kodoval jsem hafo veci a polovina nejde je to o vybave. Hlavne ze nam slouzi. Jedine co me se.e je tvrdej podvozek je to tvrdy a citim kazdou nerovnost na silnici. Pred tim jsem mel alfu 159 a to byl luxus ale zvykam si
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.5. 2015
Příspěvků: 11 | Témat: 3

13.02 2016 23:41


tak zase ta kontrola tlaku v pneu není špatná a nakódování sklápění zrcátek na podržení klíčku při zamčení by mi dost vyhovovalo samozřejmě hlavně ať slouží dál sice nemám s-line podvozek, ale přijde mi to i na 19kách měkký (předtím RS Octávky). spíš je tužší řízení a i když to je 125 kW dvoulitr nafta (čiplý na 147 kW), tak mi to přijde líný (předtím jsem měl jen benzín). snad tam není něco špatně, ale nikde na nic nepřišli. asi zkusím brzdu. ale to všechno už nepatří do tohohle téma
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2015
Příspěvků: 58 | Témat: 3

14.02 2016 0:22


Ja mel pred audi alfu 159 1.9 110 kw a byla to o proti 2.0 TDI* 105kw raketa. Fakt to jelo bozsky vyndal jsem DPF* predelal soft a bylo to bozi. Jak rikas tohle je takove mdle zatach zadny i kdyz ono se to slusne rozjede ale trva to. Uz jsem starsi clovek tak to tak neresim. Ten podvozek me ale se.e je to tvrde citim kazdou nerovnost a to tam mam zaklad 16" co by to asi delalo na 19" ? Najeto mam 240 tis. motor supr vse jsem rozdelal a zkouknul nikde zadny problem hodnoty ve vagu na 1*. Hold jsem asi zhyckanej z predchozich aut. Taky jsem mel Fiat Croma 150 ps v automatu a to byl dalnicni kocar malinko vic to papalo ale byla to supr kara ale chtel jsem zkusit koncern nic jineho nez oooo me nebere a celkem jsem spokojen jen ta tvrdost podvozku. Asi je to vlastnost s-line na dobrem povrchu no problem.
Pockam az nahodim letaky pak budu resit. Na dirach a vymolech nic nemlati jen se to proste pri pomale jizde chveje. Na dalnici je to o 80% lepsi. Nevim kde hledat chybu asi normal s tim s- linem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.4. 2016
Příspěvků: 3 | Témat: 0

09.10 2016 18:59


smilley93 (10.05 2015 12:53) orig :
Ahoj a jak odblokovat ukazatel spotřeby? Mam jen dojezd. Lze to pres vag? A jakým způsobem ? Dik za info


Ano dá, dnes jsem po víkendovým študovaní zahr. webů zprovoznil na své B8.5 2013.

via VCDS 15.7:

56-Radio,/long coding/ Byte 9, Bit 6 (Board computer instaled)

17-Instruments,/long coding/ Byte 1, Bit 2 (DIS Active)

Na LCD přibude v "CAR" menu "Cluster instruments" kde si už mužeš navolit co chces zobrazovat na DIS mezi budíkama. Nejde to sice tak trivialně jak když máš páčky..ale funguje to
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.6. 2017
Příspěvků: 2 | Témat: 0

17.06 2017 14:42


aky je vhodny kabel pre a4 b8 2011 ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

17.06 2017 17:33


trolofon:
ja mam tento kabel a s mojou A4 B8 2011 funguje viacmenej bez problemov...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Ma to len nejake obmedzenia. Dokaze to komunikovat so vsetkymi riadiacimi jednotkami, dokaze citat a mazat chyby, dokaze kodovat ale napriklad nedokaze citat merane hodnoty (logovanie) u tych jednotiek, ktore pouzivaju UDS* protokol, co je v mojom pripade motor (2.0TDI CAGA) a prevodovka. Takze s tym nespravis urcite specificke ukony ako napriklad spustenie regeneracie DPF* alebo zistenie miery zaplnenia DPF* filtra a podobne.
Ostatne jednotky by mali fungovat bez obmedzeni.
Obavam sa, ze pre ten motor a prevodovku neexistuje ina cesta, len kupit originalny kabel. Aspon zatial som nic ine pouzitelne nenasiel.

Takze pozor. AJ ked v popise sa pise, ze to funguje aj s UDS*, tak je to pravda len ciastocne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.6. 2017
Příspěvků: 2 | Témat: 0

17.06 2017 20:15


mravecm1:
ďakujem za kvalitnu odpoved
Aky je rozdiel medzi VCP* Scanner V5.5.1 VAG CAN PRO (tvoj kabel)

VAGCOM 12.12
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





17.06 2017 20:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

17.06 2017 21:12


Tazka otazka. Nato fakt neviem odpovedat. Hlavne su to dva odlisne kable a softy od roznych vyrobcov. Obidva by mali v podstate robit to iste, len je to inak zaobalene
Skus si vyhladata manualy od ich originalnych verzii a skus porovnat .

Ale obavam sa, ze ten VCDS bude mat rovnaky problem s tym UDS* protokolom. Aspon z toho co som pochopil (z dostupnych informacii na nete), tak pri tom UDS* je potrebna online komunikacia s nejakym serverom. Bez toho to proste nefunguje. A toto asi zatial nikto nedokaze obabrat.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

19.06 2017 0:53


VCDS s UDS* problém nemá a s tim online pleteš jablka s hruškama (např. VAS nebo ODIS obvykle online "vodí za ručičku" tak, že obsluha vlastně ani neví, co přesně dělá/kam co zapisuje, apod. ...), plná podpora UDS* (u snad všech jednotek...) je sice až u novějších interface (v2, HEX-NET), ale na dost i nových/zánovních aut/jednotek pořád stačí klasickej HEX-CAN (mluvim samozřejmě o originálu a aktuální verzi ... ), btw. pro zajímavost konkr. případ GTDčko 2017 - ani prví 17.x verze neměly ASAM data ani pro ECU* (a zatim nejsou ani v betě 17.4, se 17.6 jsem ještě nezkoušel, ale tam co jsem četl přibyly spíš jiný věci...), ač dost dalších je už popsanejch, ale ani aktuální cz verze nezná v regulaci odstupu DTC 0836, zatimco po komunikaci s R-T min. v tý betě už je - databus/chybová zpráva a freeze frame byl sice i u tý cz verze, ale u tý bety je asi o šest víc údajů vč. zrychlení, teploty, napětí,... při zapsání, což bylo sotva po vyjetí ze salonu, ne-li ještě v něm (pár desítek km na tacho a napětí 11V a to mohla být příčina, dalších 5tkm se už nezapsalo nic ...)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

19.06 2017 6:22


Ano, je celkom mozne, ze pletiem jablka s hruskami . Ja totiz nemam ziadne exaktne informacie, ale vychadzam z velkej casti iba z logickej dedukcie a ta moze byt mylna.
Faktom ale je, ze u jednotiek s UDS* mi ten VCP* softver vypisuje hlasku "ASAM neni OK" a tym padom vela veci nefunguje. U ziadnej inej jednotky (bez UDS*) tento problem nemam.
Chces teda tvrdit, ze VCDS (neoriginalny) s tymto nebude mat problem a bude plne fungovat ? Ja osobne o tom dost pochybujem. Mas to overene na A4 B8 2011 (2.0TDI CAGA) ?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

19.06 2017 11:12


O neorigo nic tvrdit nechci, záleží na kvalitě rejže/"přesypání" čaje ...
Ale origo s CAGA (či CAHA a jinejma podobnejma motorovkama) problém nemá ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

19.06 2017 11:18


Ale ved o tom predsa nikto nepochyboval, ze origo funguje.
Ocividne si nepochopil pointu. Cele to bolo o tom, ze "neorigo" nefunguje.
A preto som aj v mojom prvom prispevku napisal, citujem:
"Obavam sa, ze pre ten motor a prevodovku neexistuje ina cesta, len kupit originalny kabel."
Nabuduce, prosim ta, lepsie citaj

PS: myslim, ze to nie som ja, kto tu pletie jablka s hruskami
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

19.06 2017 11:29


Nj, máš pravdu, já blbec pořád naivně předpokládam, že hlavní problém v topicu o úpravách auta (opice) sice často jen "za pár stovek tisíc" nebude banán z odpadní rejže ...
Já teda mam o x let starší auta, ale to, co tu řešíte, mi připomíná toho papouška s izolačkou přilepenou hlavou v Blbý a blbější - "ASI BYL MOC STAREJ..."
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.6. 2017
Příspěvků: 44 | Témat: 4

12.05 2018 19:34


Neřešil ste nékdo kódy na ostřiky světel? Aby stříkli při dlouhém držení na okno třeba a né při každym 1. cáknutí?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

16.05 2018 20:24


To by mohlo být v adaptacích BCM ...
nahoru

sponzor





16.05 2018 20:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

16.05 2018 22:48


Samozřejmě se dá nastavit cyklus po x-tém zapnutí ostřiku skla a délku ostřiku. Ale jestli jde nastavit na dlouhé držení páčky netušim
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.6. 2017
Příspěvků: 44 | Témat: 4

22.05 2018 20:09


Malcolm (16.05 2018 22:48) orig :
Samozřejmě se dá nastavit cyklus po x-tém zapnutí ostřiku skla a délku ostřiku. Ale jestli jde nastavit na dlouhé držení páčky netušim


nemusel bych mít zrovna při dlouhém držení,stačilo by mi právě i při x krátém ostřknutí nevíš jak na to?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

22.05 2018 20:25


Vím

Nastavení ostřiku světel - doba ostřiku
[09 – Cent. Elect.]
[Security Access - 16] [Adaptation - 10] -> Channel 6
změnit např na: 500 (ms)
________________________________________
Nastavení ostřiku světel - cyklus
[09 – Cent. Elect.]
[Security Access - 16] [Adaptation - 10] -> Channel 26
změnit např na: 10
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.6. 2017
Příspěvků: 44 | Témat: 4

22.05 2018 20:47


Malcolm (22.05 2018 20:25) orig :
Vím

Nastavení ostřiku světel - doba ostřiku
[09 – Cent. Elect.]
[Security Access - 16] [Adaptation - 10] -> Channel 6
změnit např na: 500 (ms)
________________________________________
Nastavení ostřiku světel - cyklus
[09 – Cent. Elect.]
[Security Access - 16] [Adaptation - 10] -> Channel 26
změnit např na: 10


super,díky moc
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.10. 2017
Příspěvků: 39 | Témat: 2

25.05 2018 14:10


Čau chlapi, nevíte náhodou kde přes VAG "povolit" vyhrivani zrcátek? kabely, spínač a vyhřívaný zrcátka mam, ale prostě je nemam ve výbavě...

Bixenony mi kolega dokódoval, ale na zrcátka jsme prozatím nepřišli.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 494 | Témat: 14

25.05 2018 14:47


Jednotka dveří řidiče a spolujezdce (42,52), v kódování v Byte 4 odeber bit 0.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email