Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 352 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 347
Uživatelů: 5
Celkem: 352

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

23.02 2014 17:06


Zdravím pínové, měl bych takovou otázečku. Hledal sem to tu, ale nenašel. Jaký je minimální tlak oleje v 1.8t za studena a za tepla na neutrál a pak při ostré jízdě ? Kolik vám budíky ukazujou a kde máte napojené čidla ? Taky by mě zajímala optimální teplota oleje. Vím, že se musím podívat na informace od výrobce, kdy má určitý olej ideální mazací schopnosti, ale zajímalo by mě, kolik tak obecně kdo má jakou teplotu, když se to prožene. Předem díky za odpověď
nahoru

sponzor





23.02 2014 17:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

23.02 2014 18:14


Za studena sa neudáva.Na volnobeh za tepla je min tlak 1.5bar a teplý motor by mal mať pri 3000ot-3,5bar až 4,5bar.Optimum je okolo 100 stupnov no nieje problém to vyhnať aj na 115-120.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

23.02 2014 18:33


tak akorát na volnoběh mi to nesedí. Když má olej 100, tak na neutrál mi to ukazuje 1 bar. Na více než 107 sem to nedostal a to jsem to hnal asi 10 minut po okreskách vkuse. Ve 3000ot ty 3 bary mám, ve špičce to má těch 4,5. To taky sedí ? Čidla mám mezi filtrem a olejovým chladičem. Jak sem ale dělal repas turba, tak hřídelka nebyla zbarvená, tudíž to mazalo dobře. Radši bych ale měl sundat vanu a zkontrolovat to sitko že ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

23.02 2014 18:36


redy72582:
tak akorát na volnoběh mi to nesedí. Když má olej 100, tak na neutrál mi to ukazuje 1 bar. Na více než 107 sem to nedostal a to jsem to hnal asi 10 minut po okreskách vkuse. Ve 3000ot ty 3 bary mám, ve špičce to má těch 4,5. To taky sedí ? Čidla mám mezi filtrem a olejovým chladičem. Jak sem ale dělal repas turba, tak hřídelka nebyla zbarvená, tudíž to mazalo dobře. Radši bych ale měl sundat vanu a zkontrolovat to sitko že ?


1 i 1,5 je docela malo. bezne je k videni pres 2 bary. jak ma min, tak je nekde problem, nejcasteji napinak.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

23.02 2014 18:40


a v kolika se rozsvěcuje kontrolka mazání, nevíte někdo ? Protože zatím se mi nerozsvítila. A ten napínák, to jen povolený ? Řetěz mi ale nechrastí, tak by to volné nemělo být ne ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

23.02 2014 19:15


redy72582:
a v kolika se rozsvěcuje kontrolka mazání, nevíte někdo ? Protože zatím se mi nerozsvítila. A ten napínák, to jen povolený ? Řetěz mi ale nechrastí, tak by to volné nemělo být ne ?


v kolika co? hlidani mazani je dynamicke, tzn vztazene k otackam. ty jsou myslim nastavene na 2000ot, min tlak 1,4bar. jak se rozsviti, tak je to obvykle rychla smrt. nebo teste pred.

napinak byva vykvedlany, unika jim olej. reseni je vymena.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

23.02 2014 19:20


právě proto sem dával ty budíky, ať vím, co se děje, když kontrolka se rozsvěcuje, až je pozdě. A kolik cca by měl být tlak v 5000 ? Jak je pravděpodobné, že by byl malý tlak jen na volnoběh ? A s tím napínákem teda co může být ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

23.02 2014 19:31


redy72582:
právě proto sem dával ty budíky, ať vím, co se děje, když kontrolka se rozsvěcuje, až je pozdě. A kolik cca by měl být tlak v 5000 ? Jak je pravděpodobné, že by byl malý tlak jen na volnoběh ? A s tím napínákem teda co může být ?


v 5tis ma byt 4,5bar

na volnobeh se nejvic pozna mazani. Napinak je napinany olejem, netesni pistnice.
nahoru

sponzor





23.02 2014 19:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

23.02 2014 19:41


inspirovali ste ma, kupim si aj budik na tlak oleja
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

23.02 2014 19:47


to Snuff: a to plno lidí říká, že to je zbytečnost

to Toona85: ten napínák ale není součástí čerpadla ne ? Tak co teď budu mít nejlepší ? Sundat vanu a zkontrolovat sitko a potom měnit napínák popřípadě celé čerpadlo ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

23.02 2014 19:47


toona85:


v 5tis ma byt 4,5bar

na volnobeh se nejvic pozna mazani. Napinak je napinany olejem, netesni pistnice.
Jaký napinak je napínaný olejom?Bavíme sa tu o 1.8T?Teraz ti trochu nerozumiem.A odkial si prišiel k tým 4,5 bar v 5000ot?Ti si videl niaky motor1.8T vôbec,keď tu púšťaš bludy o niakej netesniacej piestnici?
Naposledy upravil pedro299 dne 23.02 2014 19:56, celkově upraveno 1 krát. (18% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

23.02 2014 19:50


redy72582:
to Snuff: a to plno lidí říká, že to je zbytečnost


zbytocnost to nie je pri 1.8T , kedze dost trpia na mazanie.. A ja uz som jednu cervenu kontrolku mazania zazil ked sa mi pripchalo sitko..odniesla si to jedna sala. nastastie nic ine tak som len zalozil novu,vycistil sitko a jazdim v pohode dalej. Teraz na jar to idem pre istotu skontrolovat znovu.

inak mal som budik na tlak oleja pri 2.8 v6 a tam som ho naozaj nepotreboval
Naposledy upravil snuff dne 23.02 2014 19:51, celkově upraveno 1 krát. (11% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

23.02 2014 19:50


redy72582:
to Snuff: a to plno lidí říká, že to je zbytečnost

to Toona85: ten napínák ale není součástí čerpadla ne ? Tak co teď budu mít nejlepší ? Sundat vanu a zkontrolovat sitko a potom měnit napínák popřípadě celé čerpadlo ?
Ty keď máš v 3000ot 3 bar a v špičke máš 4,5bar tak nechápem že čo tu špekuluješ.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

23.02 2014 19:53


já osobně řeším 1.8t APY 154kw . Teď sem koukal na obrázek toho napínáku a taky tam nevidím tu pístnici. Špekuluju to, že na volnoběh to maže o půl baru méně než ty si psal minimum
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

23.02 2014 19:56


nestresuj zatial sleduj tej tlak oleja a kym ti nebude priebezne klesat tak to riesis zbytocne..
Mozem ti povedat, ze u mna sa zly tlak oleja prejavoval tym, ze ked som vytocil motor k 6000 tak mi zarachtala retaz hore pri vackach. ale len pri vysokych otackach, inak bolo vsetko tiche. Myslel som, ze mi odchadza napinak ale bolo to sposobene pripchatym sitkom. Ine symptomy som nezaznamenal.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

23.02 2014 19:58


a Snuffe, to samé o nachylnosti na mazání sem říkal známému s G4 gti , říkal, že základ je jen EGT a tlak turba, přitom nemá ani jedno. Budu se smát až to zadře.
nahoru

sponzor





23.02 2014 19:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

23.02 2014 19:59


pedro299:
Jaký napinak je napínaný olejom?Bavíme sa tu o 1.8T?Teraz ti trochu nerozumiem.A odkial si prišiel k tým 4,5 bar v 5000ot?


napinak retezu vacek prece. K udajum jsem prisel zkusenostma. Techto motoru mi proslo pod rukama nezpocet. Toto jsou data naprosto zdraveho motoru, ktery je tichounky a jen seveli. Ber to jako etalon. Uz to poznam i podle celkoveho zvukoveho projevu. Jak je motor opotrebeny, stejne tak problem s napinakem,tak prvni kde to vidis ze mazaci tlak. Predpoklad je dobre ol cerpadlo. Saci kos bude pravdepodobne ok. Kdyz je kos v haji, tak se to projevi tak, ze na miste slapnes motoru do 4500-5000ot a behem pul minuty pada tlak dolu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

23.02 2014 19:59


btw kam ste to cidlo montovali? je to zlozite? Nieze by som to nezvladol, ale aby som vedel ci tam treba nieco vrtat alebo tak
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

23.02 2014 19:59


takže říkáš, jen preventivně mrknout na sítko jo ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

23.02 2014 20:01


redy72582:
já osobně řeším 1.8t APY 154kw . Teď sem koukal na obrázek toho napínáku a taky tam nevidím tu pístnici. Špekuluju to, že na volnoběh to maže o půl baru méně než ty si psal minimum
Zhoď vanu a mrkni na to,je to pol hodina roboty.A kludne môže ten budík 0,5 baru ojebávať.Z tohoto by som ja stres nemal.Reťaz na pohon čerpadla napína napinak ktorý tlačí pružina.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

23.02 2014 20:03


snuff:
btw kam ste to cidlo montovali? je to zlozite? Nieze by som to nezvladol, ale aby som vedel ci tam treba nieco vrtat alebo tak
na držiaku filtra olejoveho sú blendy na inbus so závitom M10x1 tak tam.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

23.02 2014 20:04


montaž je jednoducha . Je to takovy adapter mezi olejový chladič a filtr. Samotny adapter vyjde na tuším 400kč. Obědnával sem to z SK a spokojenost. Akorát sem musel přeřezat jeden zavit, jelikož v obchodě měli chybné údaje.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

23.02 2014 20:12


v Etce sem ty blendy viděl a nebyl sem si jistý a tuším, že tam bylo málo místa na čidlo, tak sem to řešil tímto
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Mám tam aj čidlo na teplotu. Tady je psané, že to má závit M10x1, to sedělo. Akorát na čidle bylo napsané M10x1 a byl tam Gčkovy závit, tak sem to přeřezal a obtahl teflonem
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

23.02 2014 20:26


redy72582:
v Etce sem ty blendy viděl a nebyl sem si jistý a tuším, že tam bylo málo místa na čidlo, tak sem to řešil tímto
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Mám tam aj čidlo na teplotu. Tady je psané, že to má závit M10x1, to sedělo. Akorát na čidle bylo napsané M10x1 a byl tam Gčkovy závit, tak sem to přeřezal a obtahl teflonem
Je tam dosť miesta a keby aj nie medzikus z mosadze ti spravý sustružník na počkanie.
nahoru

sponzor





23.02 2014 20:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

23.02 2014 22:15


Tlak a teplotu oleje budu taky resit kam dat cidla,a nevim zda koupit ten mezikus mezi filtr nebo dat nekam jinam.mate fotky zapojeni?Nebo nejake zkusenosti co funguje?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

23.02 2014 22:23


fesoj:
Tlak a teplotu oleje budu taky resit kam dat cidla,a nevim zda koupit ten mezikus mezi filtr nebo dat nekam jinam.mate fotky zapojeni?Nebo nejake zkusenosti co funguje?
Predpokladám že budeš dávať aj olejový chladič,tak si kúp rovno medzikus s otvorom pre čidlo.Zajtra to v robote vyfotím a dám vám to sem večer.Je to maximálne jednoduché.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

23.02 2014 22:37


JJ budu davat chladic oleje.ok tak ja po necem kouknu.Ale za foto budu rad
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

23.02 2014 22:40


fesoj:
JJ budu davat chladic oleje.ok tak ja po necem kouknu.Ale za foto budu rad
Zajtra večer to tu máte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

24.02 2014 18:35


Chlapci,tu máte tie slúbené fotky.Odfotil som vám to na mojom motore.Všetky tieto veci sa dajú bežne pozhánať po vrakoviskách,tie mosadzné očká sú brzdové komponenty.Odfotil som aj variantu zo sériovým čidlom na kontrolku oleja aj bez.Vtedy má čidlo 2 kontakty,jeden je na budík a druhý kontakt na kontrolku.Daju sa tam použiť aj rôzne predlženia,každému ako vyhovuje.Taktiež s tým mosadzným očkom sa dá to čidlo natočiť hoci kam.V držiaku filtra sú závity M10x1.

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.usPre niekoho komu nestačia pôvodné otvory,tam kde je šípka podla potreby navrtať a narezať závit.

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.usČidlo teploty oleja.

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.usFesoj,tu máš na fotke aj to odvetranie kluky od Forge čo sme sa bavili.

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.usTakto to mám ja.

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

24.02 2014 23:49


Super dik za nazornou ukazku
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email