Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 440 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 435
Uživatelů: 5
Celkem: 440

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 1

15.02 2014 18:10


ahoj klubaci,

chcem sa opytat na regeneraciu DPF*. viem ze sa to riesilo v niektorych prispevkoch ale moj problem tam rieseny nebol.
mam najazdenych cca 153000km. naposledy ked som bol v servise audi ohladom zvolavacej akcie tak som si dal zistit hmotnost popola v DPF*.
hodnota bola 53g z povolenych 60g. s autom jazdim prevazne mesto.
kratko na to som siel do nemecka cca 2000km s tym ze som pocital ze sa filter vypali a hmotnost sadzi sa znizi. vcera som bol na diagnostike s nasledovnym vysledkom.
gramaz 53,91g ked sme merali prvy raz. zobral som teda auto na jazdu cca 40km s tym ze som mal zapnutu aj diagnostiku a siel som celu cestu cca na 3000ot.
Gramaz zostala rovnaka.
Dal som cez kodovanie na diagnostike nutenu regeneraciu zadal som kod 21295 tusim a aktivovala sa kontrolka DPF* na centralnom pocitaci. znova som siel cca 30km kym nezhasla. auto som potom odstavil a vysledok 53,93g.
nerozumiem tomu, vyzera to zrejme ze sa filter nevie regenerovat.
viete mi s tymto niekto poradit?
auto nema v podstate ziaden problem, len pri mojom beznom style, t.j. jazda po meste, sa mi doposial dva krat zobrazila kontrolka DPF* s tym ze auto aj trochu viac brucalo a dymylo z vyfukov. teda to predchadzalo rozsvieteniu kontrolky.
cize rad by som to nejakym sposobom dostal na nizsiu gramaz tak, aby mi kazdych 1500km nezasvietila kontrolka DPF*.

dakujem
nahoru

sponzor





15.02 2014 18:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

16.02 2014 7:31


jsou dvě hodnoty
množství zanesení (sazí) - jde snížit regenerací
množství popílku - nejde snížit regenerací
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 1

16.02 2014 9:07


to som nevedel.
kazdopadne hovorim o hodnote v diagnostike pod meranymi hodnotami 08, 068 druhy stlpec. neviem ci si tu sadze alebo popolcek myslim si aj tak ze by to mal byt jedno a to same. pretoze inu hodnotu to pod danou funkciou ani neukazuje.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

16.02 2014 12:04


a co máš v 75 pole 3 ?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

16.02 2014 12:19


Ono ta hmotnost popílku je jen vypočítaná, je to myslím spotřeba krát kilometry krát koeficient, ale je to pouze vypočítaná, jsou i auta který mají 100g a jezdí...
Tohle je ten "vzorec"
(Aschemasse (g) = Laufleistung (km) * Durchschnittsverbrauch (liter) / 100 * Aschekoeffizient (0.0046 g / liter) )


Takže pokud bude jezdit auto se spotřebou 8l/100km tak bude mít větší hmotnost popílku než auto který bude jezdit za 5l/100km a budou mít najeto stejně km.

Ale jak píše Vaša, směrodatný je procentuální zanesení DPF* a četnost regenerací.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 1

16.02 2014 13:57


stlpec tri cast 75 si nepamatam, diagnostiku si zobral technik co bol somnou.
napadlo ma este ci musi byt dodrzany presne postup tj rychlost 30-60kmh, otacky 1500-2500. pretoze ja som bol rychlostou aj otackami inde ako som pisal vyssie.
pamatam si teplotu spalin bola vyse 820°C a pred DPF* cca 635°C.
ale ako vravim nespravilo to nic ine.
mimochodom mne to zobere v mestskej prevadzke zima 8-8,5/100.
dialnica posledna cesta bolo cca 6,3/100.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

16.02 2014 14:02


Pokud zapneš "nucenou regeneraci" tak je víceméně jedno jak rychle jedeš, jde spíše o teploty, a otáčky alespoň tak 1500 a výš...samozřejmě že ideální je třeba 2000 a výš...ale mám vyzkoušeno že se to zregeneruje i když jedeš třeba na 1500 otáček...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 1

16.02 2014 14:06


cize mi doporucujes dat znova nutenu regeneraciu 21295, a sledovat tie hodnoty resp. ich niekde zapisat?
vravim nejde mi do hlavy ze mne sa to pocas regeneracie nutenej nezregenoravlo ale dokonca o 0,01g narastlo.
nahoru

sponzor





16.02 2014 14:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

16.02 2014 14:16


gramy popílku ti nikdy neklesnou! Pořád budou růst, je to vlastně podle výrobce taková hodnota životnosti DPF* ale je velice orientační a vlastně i k ničemu. Můžeš si ji vrátit na 0g jakože výměna DPF* ale nic nepoznáš a nic se tím neřeší.
Takže to neřeš a jezdi
Jediný co by si mohl řešit je to že se ti to často zanáší, ale jak říkám záleží jak často ti to auto regeneruje. A pak řešit proč tak často regeneruje a zanáší se, můžeš mít například horší Turbo* že ti půjde olej skrz osu v turbu do výfuku či do sání a pak se ti bude zanášet kvůli oleji, nebo přes kroužky či vodítka ventilů...
Stejně tak ti to může špatně spalovat a moc "kouřit" a pak se ti bude taky více zanášet DPF* a nebo je taky možnost že to prostě na ty vyloženě krátký trasy nezváldne regeneraci protože se motor nestihne ani ohřád a nenastanou správný podmínky pro regeneraci.
Těch možností proč se to děje je strašně moc.
Samozřejmě může být i DPF* před smrtí, ale spíš bych to viděl na něco jiného.
Městský provoz prostě autům s DPF* nesvědčí. Do města se vyplatí benzín.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 1

16.02 2014 15:54


akoze neklesnu? v podstate logicky mas pravdu co sa tyka zivotnosti suciastky. v audi servise mi povedali ze dlhymi jazdami sa mozem dostat kludne na polovicnu hodnotu.
potom co znaci ze filter po regeneracii sa blizi k 0%? to neznamena ze hmotnost popolu sa znizi? ja viem ze mesto tomu moc neprospieva a hodlam kupit nejaky benzin a obmedzujem kratke trsy tak aby som sa im vyhol. ale to som s tymto autom sliapol vedla. pretoze je to moc obmedzeni v prevadzke.
predtym som mal A6 3,0benzin a mal som si to asi radsej nechat.
dik
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

16.02 2014 16:19


dejme tomu že ta hmotnost popílku je vlastně taková značka životnosti DPF*, když se dostaneš na 60g měl by si ho vyměnit. To je vše.
A garantuju ti že ti gramáž popílku neklesne Klesla by ale to by auto muselo mít spotřebu třeba -6 litrů/100km Takže to prostě nejde.
Jediný co ti bude klesat a pak zas narůstat je zanesení DPF* v procentech, vždy když je zanesen na 40% spustí se regenerace.Pokud jsou k regeneraci teda správné podmínky. Procentuální zanesení DPF* pozná ŘJ motoru podle diferenčního rozdílů tlaků před a za DPF*. Takže ta ti bude stoupat a klesat dle jízdy a zanesení, kdežto gramáž ti bude pouze stoupat protože je to vypočtená hodnota viz vzorec výše.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 1

16.02 2014 16:32


nj. tak som o daco zasa mudrejsi. cize regeneracia neznaci predlzenie zivotnosti samotneho DPF*...

dakujem za radu
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

16.02 2014 16:35


To sice nechápu ale to je jedno hlavně že už v tom máš jasno ty
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 1

16.02 2014 16:37


tak vychadzam z tojich slov:

regeneracia zmensi zanesenie DPF*.
ale popol v DPF* sa podla tvojich slov regeneraciou neznizuje, len zvysuje s poctom najazdenych km, a stylu jazdy atd, cize raz sa zanesie co moze byt napr. 200Tkm, cim bude potrebna vymena.
cize podla toho regeneracia DPF* nepredlzi jeho zivotnost nejak vyznamne.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

16.02 2014 16:41


Výměna není nutná, jen je to tak psáno v příručkách.
Třeba já už mám skoro 70g a pořád to funguje, vím i o autech který mají třeba 85 a taky naprosto v pohodě, je to fakt jen informační.
Třeba Mazdy mají předepsání v 1,6 naftovejch trubodieslech výměnu ve 200Tkm a stejně to nikdo nedodržuje a všichni jezdí vesele dál
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

16.02 2014 16:54


array:
Jsou tu firmy co ti to vyčistí do stavu téměř nového filtru a nebo si můžeš koupit chemii přímo na to určenou a čištění mimo vůz si udělat sám. Ale pokud vůz jezdí krátké trasy tak se to zanáší víc.Horší vstřikovače tomu taky dost ubližujou.Atd těch škodlivejch faktorů je víc.
nahoru

sponzor





16.02 2014 16:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 1

16.02 2014 16:55


tak ok. neviem co sa sice stane konkretne mne ked to dosiahne 60g. skoda, ze nepoznam mieru ci sa to stane o 5Tkm alebo 50Tkm.
mne auto ako som ho kupil 2x zasvietilo kontrolku DPF*. predchadzalo tomu take silnejsie brucanie motora a vacsie dymenie za stoja. sice v zime a kudlilo to viac ako ostatne razy a ostatne auta. nasledne som to prebehol a kontrolka zhasla. povodne som si myslel ze ked zasvieti kontrolka DPF* tak je vo filtri kriticka hranica, t.j. 60g. a ked mi zmerala diag po dlhej ceste 53 co bik vysledok rovnaky pred 2000km jazdou tak logicky mi to nesedelo, pretoze som cakal menej gramov.
naposledy spravilo regeneraciu zrejme pocas jazdy, nezasvietila kontrolka ani nic podobne, ale auto zacalo brucat a kolisu mi otacky, medzi cca 900-1000. po chvili to prestane a ide sa dalej.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 1

16.02 2014 17:00


nejake linky na firmy a predaj chemie by boli?
dik
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

16.02 2014 17:02


Třeba tady ale stačí to hodit do vyhledavače a najdeš tam toho až dost.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

16.02 2014 17:47


můžeš to brát i takto:
regenerací DPF* se zbavíš sazí (shoří při vysoké teplotě), ale zbyte po nich popípek(vypočtená hodnota) a ten v DPF* zůstává

jak bylo psáno, také znám spoustu aut kde byl popílek nad limit a vše fungovalo jak má

osobně bych neřešil pokud auto funguje
pokud ale máš zaneseno co 200km tak hledej problém proč se zanáší
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 1

16.02 2014 19:52


dakujem za rady. skusim nejake aditivum a kym sa to nezacne hlasit tak nebudem riesit.
ale presne to je to comu som nerozumel. popol a sadze tak ako pise Vasa, myslel som ze sa meria len jedna velicina.
kazdopadne mne vyskoci kontrola cca po 1500km prevazna vetsina mesto studene starty. cize skusim mozno aditivum a uvidim ako to bude pokracovat, dovtedy to nebudem riesit.
v pripade, ze sa budem chciet zbavit aj popolceka tak toho sa zbavim ked sa necha preplachnut DPF* chemiou vsak?

diky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email