Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 211 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 211
Uživatelů: 0
Celkem: 211

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.2. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 2

02.02 2014 3:22


Prosím o radu. Vie mi niekto poradiť aké ET majú mať originál kolesa na Audi RS6 C5, pretože som kúpil toto auto, ktoré ma obuté origo audi disky 9J 19" ET35 s pneu 255/35R19 a problém je v tom, že pneumatika sa šúcha o tehlicu pod vrchnými čapmi.
Vie mi niekto poradiť aké disky sa dávali na Audi RS6 C5? Hlavne to ET by ma zaujímalo.

Ďakujem
nahoru

sponzor





02.02 2014 3:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

02.02 2014 9:47


problem nebude v kolech pokud jsou origo RS6 petipaprsek, protoze parametry mas presne takovy jaky maji byt..

9x19 et35 gumy 255 35 19 vse okej..

jak je na tom podvozek? tlumice a pera, ramena, odklony kol?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

02.02 2014 9:48


nepatrej tam 18ky? ty maj et 30
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

02.02 2014 10:05


taky patri ale mozno je oboji...

viz etka


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.2. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 2

02.02 2014 16:00


Su tu origo RS6 kola, len som si nebol isty ci nahodou to niesu z ineho modelu audi a rovnaky dizajn. Podvozok vyzera byt vporiadku, ramena vpohode, pera tak isto. Tlmice neviem ci uz niesu po smrti, musim ich dat niekde vyskusat. Auto mam len chvilu takze som ho este nesthol uplne prebadat. Problem som zistil ked som prehodil pneu pretoze doterasji majitel tam mal obute zimne pneu 255/40 R19 ktore suchali o podblatniky pri preperovani.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

02.02 2014 20:18


tak pokud strejchaly 255 40 19 o blatniky a ne o cepy tak 255 35 19 nemuzou strejchat nikde bo sou vo 13mm nizsi nez predchozi.. -35ky vysoky 89mm 40ky - 102mm-
problem bude jinde nez v gumach nebo kolech...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.2. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 2

03.02 2014 0:12


ale ked tam boli tie 255/40 tak tam ten magor mal 10mm podlozky akoze aby to nesuchalo ale aj tak to suchalo. A ja chcem prave tie podlozky dat prec. Dnes som na to pozeral a zistil som, ze to sucha hlavne o cap riadenia ktory mi pride ako nejaka zosilena verzia alebo HD kvalita lebo ked som pozeral origo a ostatne capy vyzeraju mensie a tensie... Ci to nemoze byt hlavne tym. Ale ked auto zdvihnem na zdvihaku tak sa koleso opiera aj o tehlicu ale ked je spustene mam pocit, ze je tam medzera cca par milimetrov ale neda sa to dobre vidiet...Najprv som myslel, ze to je cele zle ale ako som to studoval mam pocit, ze to bude hlavne ten cap riadenia robit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 2

03.02 2014 7:59


Riešil som podobný problém, avšak len na spolujazdcovej strane. Nemohol som nasadiť kolesá, ktoré tam mali byť - 255/40/17 (šúchali o čap riadenia, ale len u spolujazdca). Pomohla výmena PP tehlice. Vyrovnávať to by bol hazard s vlastným životom...

Je to nejaká hliníková zliatina a pravdepodobne stačí silnejšia rana (väčšia jama) a môže sa to skrútiť. Prišiel som na to porovnávaním vzdialeností medzi Ľ a P stranou. Keď som kúpil novú tehlicu, tak rozdiel v odsadení riadiaceho čapu (nová tehlica vs. stará) bolo cca 1,5 cm.

Brany69:
Pozerám že v profile máš A6 2,5TDI. Keď som pozeral na certifikáty ku kolesám na A6 4B (C5) 2.5 TDI* 132kW, tak max. rozmer bol povolený 235/35/19 na disku 8.5x19 ET30.
nahoru

sponzor





03.02 2014 7:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

04.02 2014 0:17


sobik:
Keď som pozeral na certifikáty ku kolesám na A6 4B (C5) 2.5 TDI* 132kW, tak max. rozmer bol povolený 235/35/19 na disku 8.5x19 ET30.


Tím to zřejmě bude...
235 a 255 je rozdíl 1cm na každou stranu.
A poměr výška ku šířce už bude taky jinde...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 2

04.02 2014 8:43


A netreba zabúdať že:
- disk z RS6 má 9 palcov, to je +0,25 palca (6,35 mm) na každú stranu
- disk z RS6 má ET35, to je +5mm dnu

Čiže v celkovom súčte, rozdiel vzdialenosti čap riadenia-guma medzi kolesami 255/35 9Jx19 ET 35 a 235/35 8,5Jx19 ET30 je 15 mm (10 mm gumy + 5 mm ET), čo je v celku dosť...

Skrátka, treba tam dať to, čo je povolené (napr. aj zo schválených alternatívnych veľkostí kolies) a nevymýšľať hlúposti.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.2. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 2

04.02 2014 11:53


Jaaaj sorry ja som zabudol, ze nemam aktualizovany profil... Teraz mam RS6tku Avant C5, to na nej mam ten problem. Cize tie kolesa tam patria. Neviem prist na to kde je problem. Uz som vymenil aj capy riadenia za mensie ale aj tak mi to na jednej strane derie aj cap aj tehlicu a na jednej strane iba o tehlicu sa to dotyka. Nemoze to by loziskami? aj ked nebadam ziadne zvuky?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

04.02 2014 12:51


zajed na geometrii a odklony kol predni napravy...
loziska by musely mit megavuli kdyz by to drhlo o tehlice...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.2. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 2

04.02 2014 14:56


Akurat idem na geometriu tak uvidim co zistime...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 2

04.02 2014 17:47


Geometria to nespravi lebo tu je problem so vzdialenostou koleso-tehlica.

Lozisko to urcite nebude-keby malo taku volu ze sa ti sucha koleso o tehlicu, tak uz pri jazde v meste by si to musel pocut a citit. Nehovoriac o tom, ze ked davas dole kolesa, tak by si to musel citit...

Nebolo nahodou tvoje auto burane? Rozmyslam, ci pred tebou niekto nemenil tehlice a "omylom" tam dal ine (napr. z 3.0i)...
Ked budes mat pristup k tehlici, z vnutornej strany by mala mat kod-skus ho opisat a v Etke sa da zistit, ci to niekto nepoplietol.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.2. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 2

04.02 2014 21:20


Na geometrii vsetko vpohode, odklony v norme. Si myslim, ze keby boli zohnute tie tehlice alebo nieco by bolo v neporiadku tak by odklony urcite nesedeli. Cize ako hovoris uz jedina vec asi ostava, ze nejaky diel bude zameneny z ineho ako ty pises. Chces povedat, ze vsetky A6tky nemaju rovnaku tehlicu? Su rozdielne podla motora? Urcite skusim opisat to cislo z tej tehlice.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

05.02 2014 7:06


hosi tyhle kola a gumy jsou origo rs6 tak problem nebude v kolech ani gumach ale v ulozeni..
dej sem nejaky foto postaveni kol poti karoserii protoze tohle snad uz musi byt videt i okem kdyz to drhne.. bude moc velky zaporny odklon..
na geometrii meli parametry pro primo rs6? bych se divil.. tohle maji malokde a rady S a RS maji uplne jiny odklony nez mormalni A6ka.. a tim i jiny dily predni napravy..
hledal bych ve 4 prvkovym ulozeni bo to ti dava odklony a cely postaveni kol..
tam bude neco spatne...
se na tom nekdo podepsal zas...
nahoru

sponzor





05.02 2014 7:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email