Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 342 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 337
Uživatelů: 5
Celkem: 342

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1356 | Témat: 10

26.01 2014 20:57


Zajímalo by mě, hlavně od vás, kdo máte stejnou A3, FWD*, manual, s motorem AGU 1.8T 110kW, za jak dlouho se vám zahřeje na 90°C, při teplotách, řekněme lehce nad nulou, které tu byly až do konce minulého týdne a při teplotách, co jsou teď - cca. -10°C
Díky.
Naposledy upravil Meister dne 04.06 2015 12:59, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





26.01 2014 20:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

26.01 2014 21:18


takto.. pi teplotach okolo nuly od nastartovania, cez pofajc a mierny pokec, cca 10 min - teplota cca 70-80. teraz -10 dame pofajc, tiez 10 min a rucicka sa mi lahko odliepa od 60 ale v aute uz mam teplucko...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1356 | Témat: 10

26.01 2014 22:03


Mně se to právě kolikrát nechce zahřát ani po 10km jízdy a teplotách kolem nuly. Termostat je nový - Wahler WH 4820.87D (dle katalogu vesměs na diesly 1.9 a 2.0TDI)
Je možné, že když to není ten, co tam má podle katalogu být - WH 3141.87D, že může špatně dovírat?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

26.01 2014 22:24


když jedu z kopce tak mi ani 18 km nestačí, když mírně do kopce, tak cca těch 10km, ale topí to už po dvou-třech.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1356 | Témat: 10

26.01 2014 22:48


Pán, co mi ho tam při servise dával, mi tvrdil, že je to jedno, kyž oba mají otvírací teplotu 87°C, ale:

tenhle(dieslový) tam mám..


..a tenhle(benzínový) by tam měl být.




Štve mě, že když popojíždím po městě, tak prakticky furt se studenym motorem - vyšší spotřeba atd.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.7. 2012
Příspěvků: 117 | Témat: 17

27.01 2014 2:36


ahoj, termostat sem měnil asi předevčírem (konečně) a mam 1.8 atmosféru.. auto se do max. 10km ještě sem to pořádně nezkoušel zahřeje při -8°C bylo na devadesát. mam tam meyle 87°C přesně vypadá jako máš ty ten benz. na obrázku.
Kdyby to bylo jedno, tak by asi nedělali různé modely
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

27.01 2014 4:14


moj wahler ma otvaraciu teplotu 89 stupnov... 87 stupnov je pre taliansko...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.7. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 0

27.01 2014 12:55


jestli ti to topi tak koukni na vag teplotu muze bejt spatny cidlo jedno cidlo de do ridici jednotky jedno do budiku taky se obcas stava ze i novej termostat je spatnej
nahoru

sponzor





27.01 2014 12:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.8. 2008
Příspěvků: 1 | Témat: 0

27.01 2014 13:20


mě začne stoupat teplota ve městě po ca. 10min a za dalších 5min je tam provozní teplota nový termostat i vodní pumpa.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1356 | Témat: 10

27.01 2014 18:54


Fuxxo:
moj wahler ma otvaraciu teplotu 89 stupnov... 87 stupnov je pre taliansko...

To slyším poprvé.. v tom případě jsou teda u nás všichni prodejci dílů taliáni..

Na budíku jsem měl cca. 75°C a horní hadice k chladiči byla horká, tudíž předpokládám, že ten termostat je furt otevřený.
Takže sám koupím a dám tam o víkendu ten, co tam má správně být a uvidím..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

27.01 2014 19:15


s tou teplotou moja chyba. ma sa otvarat pri 87 stupnoch a v teplych krajinach sa robia take, co sa otvaraju este skor.

este maly detail... popisem ti situaciu ked som mal problem ja s cidlom teploty chladiacej kvapaliny. za studena som nastartoval, kludna jazda domov, do teska a potom tulanie po meste.. kludne jazdenie po meste - teplota vysla na 70. zacal som nakladat a teplota hned klesla na 60 ako by bol studeny motor, popri tom ventilator fukal na chladic. vymenil som termostat, bez zmeny. vymenil som cidlo teploty, to iste.. nechal som to tak a po nejakych 2 mesiacoch ma to uz dopalilo a objednal som dalsie cidlo. a vsetko v poriadku. jednoduchy zaver, prve cidlo co som kupil som vratil predajcovi, lebo uz ako nove bolo vadne...

ale ten termostat by som vymenil tak ci tak... a daj tam Wahler.. tych par korun na viac sa oplati dat. termostat nebudes menit kazdy rok...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1356 | Témat: 10

27.01 2014 19:36


Fuxxo: Jo viděl jsem běžně i s teplotou otv. 82°C.

No ten nový, kt. tam teď je, by měl byt Wahler, ale nedával jsem si ho tam sám..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1356 | Témat: 10

28.01 2014 20:49


Kurnik, když se na to tak dívám, tak do chladiče jde od termostatu ale ta spodní hadice, že?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 294 | Témat: 14

28.01 2014 21:40


zrovna minuly tyden jsem menil cidlo teploty. Chovalo se to takhle: Když jsem vyjel tak se po chvilce teplota dostala na 70 a dal uz ne, pak jsem pridal a hned byla na 90 a kdyz jsem zase jel normalne treba po meste nebo z kopce tak hned padla zase k 70.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1356 | Témat: 10

28.01 2014 21:44


P4d0uch: ..ale mně strašně pomalu vyleze na 90 a pak drží..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 294 | Témat: 14

29.01 2014 6:19


dneska az pojedu tak se kouknu za jak dlouho to vyleze. sice mam 132kw ale to bude podobne.

Edit: tak jsem na to dneska koukal a asi za 7minut mam na zahrato. Jel jsem asi kilometr pak jsem 3 minuty stal a pak zbytek 90-100 km/h. Teplota byla ranom kolem -3
nahoru

sponzor





29.01 2014 6:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.3. 2012
Příspěvků: 41 | Témat: 3

02.02 2014 11:12


Mne to tiez pomalsie zahrievalo mal som zlomene lopatky na vodnej pumpe vymenene a auto zahriate pri cca 0 za 5min pri rychlosti cca 70_80
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.8. 2013
Příspěvků: 149 | Témat: 44

03.02 2014 7:29


Skusal som aj ja, tak pri priemernej rychlosti 60km/h rovina, motor sa zahreje asi za 8 min, teplota vzduchu 0 ,klima/kurenie vypnute..

Ale dnes rano som si vsimol, teplota normalne stupala a ked bola asi na 75-80 zacala klesat az k 60 tak som vypol kurenie a zacala zas stupat....Cim by to mohlo byt, termostat?...Skusil som zapnut opat kurenie a teplota sa uz normalne drzala na 90...Take nieco som spozoroval prvy krat..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

03.02 2014 9:45


wot111:
Skusal som aj ja, tak pri priemernej rychlosti 60km/h rovina, motor sa zahreje asi za 8 min, teplota vzduchu 0 ,klima/kurenie vypnute..

Ale dnes rano som si vsimol, teplota normalne stupala a ked bola asi na 75-80 zacala klesat az k 60 tak som vypol kurenie a zacala zas stupat....Cim by to mohlo byt, termostat?...Skusil som zapnut opat kurenie a teplota sa uz normalne drzala na 90...Take nieco som spozoroval prvy krat..


Je mozne, ze se otevrel velky okruh, taky si toho obcas vsimnu. Na nove oktavii jsem to taky videl.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.8. 2013
Příspěvků: 149 | Témat: 44

15.02 2014 19:07


wot111:

Ale dnes rano som si vsimol, teplota normalne stupala a ked bola asi na 75-80 zacala klesat az k 60 tak som vypol kurenie a zacala zas stupat....Cim by to mohlo byt, termostat?...Skusil som zapnut opat kurenie a teplota sa uz normalne drzala na 90...Take nieco som spozoroval prvy krat..


Momentalne vzdy ked mam zapnute kurenie teplota nestupa alebo zacne klesat....
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

15.02 2014 19:18


ak sa ti zohreje na 80, do vtedy chod kludne. potom zacni nakladat a teplota ti logicky klesnut nemoze ani so zapnutym kurenim. ak ti zacne klesat a auto aj tak kuri ako blaznive, tak na 99% mas v zadku cidlo teploty chlsdiacej kvapaliny.. mal som rovnaky problem
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.8. 2013
Příspěvků: 149 | Témat: 44

16.02 2014 18:47


Fuxxo:
ak sa ti zohreje na 80, do vtedy chod kludne. potom zacni nakladat a teplota ti logicky klesnut nemoze ani so zapnutym kurenim. ak ti zacne klesat a auto aj tak kuri ako blaznive, tak na 99% mas v zadku cidlo teploty chlsdiacej kvapaliny.. mal som rovnaky problem


no ked auto je uz zahriate na 90 tak ked potom zapnem kurenie teplota sa uz normalne drzi na tych 90
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email