Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 405 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 404
Uživatelů: 1
Celkem: 405

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

18.02 2014 21:25


nebude lepsi koupit neprasklou hlavu nez ji nechat varit??
nahoru

sponzor





18.02 2014 21:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

18.02 2014 21:27


No, už se nani pracuje, takže už je pozdě. Tak snad to bude v pohodě. A kdo vi kdy a za kolik bych další hlavu sehnal..Stejně bych musel novou nechat srovnat a zabrousit, a vyměnit guferka a to by vyšlo i tak na cca 2500,- plus cena hlavy..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

18.02 2014 21:33


Snad to bude OK
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.8. 2013
Příspěvků: 46 | Témat: 2

20.02 2014 15:56


S3: mě zrovna na APY dělají hlavu..na 2. válci upálený výfukový ventil+vodítka na všech výfukových vylágrovaný hlava bez prasklin...cenovka 5800.. :/
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

21.02 2014 10:48


nemáš taky náhodou chudou směs =)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.8. 2013
Příspěvků: 46 | Témat: 2

22.02 2014 10:56


jjj byla chudá Turbo* kravilo tlak od 1.0 do 2.0bar při plným westgate klapka na tom čepu vymletá pocukávalo to a na dálnici konec ...ted bude opravená hlava +jiný Turbo* a věci kolem katy pryč tak snad pojede
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

02.03 2014 21:40


Problem vyřešen. Nizká kompres. Nove kruhy, repas hlavy a jede bez problemu. Zatim zajiždim =)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

04.03 2014 17:20


takže už to je ok jo ? Kolik tě ta hlava teda vyšla a kde ti to tu dělali ?
nahoru

sponzor





04.03 2014 17:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

05.03 2014 19:36


hlava mě stala 6500,- zabroušeni ventilu, vyměna voditek na vyfukovych ventilech zavařeni asi cca 5ti prasklin, a zbroušeni hlavy a natlakovani. Dělali mi to v Ostravě. tady stranky -
http://www.zivefirmy.cz/student-karel-opravy-hlav-motoru_f1001046
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

05.03 2014 20:00


Tak někde jsem tu četl, že s Audi to je jak s děvkou.Občas si děla co chce =)Už jsem myslel že je všechno v pohodě, a dneska mi začala opět tlačit 0,6 bar.Ale už tlači pořad pěkně konstantně.Ale když odpojim regulaci tak až 1,5 bar. Takže mi odešl asi N75 ktery je stary asi měsíc =)Asi jsem neměl kupovat Eaton, ale Pierburg..Ale než koupim zase druhy tak zkočim na kontrolu softu..
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

05.03 2014 20:07


po měsici to je blbé no. Já mám teď zase v reklamačce vahu vzduchu bosch. Necelý rok měla. Člověk si řekne, že kupuje kvalitu a přitom ne. Kde máš v plánu jet na tu kontrolu softu ?
AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

20.03 2014 22:15


Chlapi, zase otravuju, ale S3 pořad zlobi.Pořad se na 0,9 bar nemužu dostat. Byl jsem zkontrolovat soft, a ten je puvodni..
Tlak vystopupa max, na 0,7 bar.Zkoušel jsem vyměnit N75, za jinou funkčni, a to same. S manualnim regulatorem nastavenym na 1 bar, to tlačilo 1 bar. Tlak na liště 3 bary/zaply klič 2,5 bar volnoběh. Nova vaha origo bosch..Tlaky 12 bar. na nejvyšší tlak jsem se dostal když jsem nastavvil Wastegate* na doraz.Když mu DAM* 2mm předpěti, tak to tlačí max 0,6 bar. Zadne chybove kody.
Na uk strankach jsem se dočetl že na to muže mit vliv EGT snimač, vyfukovych plynu..Nechce se mi už ale nic zbytečně kupovat..Turbo* ok, bez regulace jde na 1,5 bar..
AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

20.03 2014 22:17


Ještě mě trapi rani studene starty, prvnich 10 sekund tarokuje, a potom je ok. Ale nejsem si jisty zda to bude mit vliv i na ten vykon..Zkoušl jsem ventilky v sani. podtlaky jsou ok, svičky nove Lambda* měněna..Teplotni snimač taky samozřejmě.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2014
Příspěvků: 57 | Témat: 1

14.04 2014 5:42


Jaké máš svíčky?
AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

14.04 2014 12:54


Origo NGK.. Nove
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

14.04 2014 16:43


Ked sme pri tom tlaku mam otazku:

Mne tlaci Turbo* 1,6 baru v maxime.Nici mi to motor a chcem tam dat origo soft t.j. 0,9baru. RJ som mal otvorenu a bol tam nejaky chip s nalepkou a na nej bolo ceruzkou nieco napisane cize pochybujem ze je to tam od vyroby. Len sa chcem teda spytat ci je mozne ze mam zlu regulaciu (N75) alebo tam mam naozaj chip? Viacere indicie ukazuju ze tam mam chip, ale aby som zbytocne neriesiel preflashovanie ked mam zlu regulaciu..Ale myslim,ze to reguluje, lebo v maxime tlaci 1,6 a potom tlak klesa az k 1nemu baru . Takze je tam asi dost kruty chip
sponzor





14.04 2014 16:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2014
Příspěvků: 57 | Témat: 1

14.04 2014 18:08


v základu by to mělo tlačit 1.1 baru ne ? jestli ti tlak potom klesne až k 1 baru tak bych to viděl na nějakou chybu bud v N75 nebo jinde. mam doma ted už náhradní N75. tu starou jsem zpravil čističem na brzdy [/img]
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

14.04 2014 18:10


to nie je chyba, tlak s otackami ma klesat..
a v zaklade tlaci 0.9
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2014
Příspěvků: 57 | Témat: 1

14.04 2014 18:20


Co vim tak 1.8t 110kw tlačí 0.9 baru. klesat sice má ale tak moc asi ne. máš to nalogované co požaduje řídící jednotka ?
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

14.04 2014 18:40


Na apy toho moc nenalogujes, kedze nema senzor tlaku..
110kw tlaci 0.7 baru.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2014
Příspěvků: 57 | Témat: 1

14.04 2014 18:46


já mám APY a jde nalogovat uplně všechno.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

14.04 2014 18:51


tak daj navod please kde najdem pozadovany tlak a aktualny..
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2014
Příspěvků: 57 | Témat: 1

14.04 2014 18:56


Jedině že by mi tam narval někdo jiný motor než jsem to koupil . jinak požadovaný a aktuální mám na kanále 115
AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

14.04 2014 20:16


Někomu to regluje moc, někomu zas malo :)Mi zase Turbo* tlači malo..Mam vyměněne teplotni čidlo, snimač tlaku, snimač teploty tlaku, vahu vzduchu novou, trubo bylo venku, podltak mam ok, tlakovani taky N75 nova..ECU* bez chyb..live data taky sedi.Chtěl bych se zeptat jestli je nějaky rozdil ve wastegatu u 110/132/154 kw..Jsou tam odlišne pružiny? nevite někdo?
sponzor





14.04 2014 20:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

14.04 2014 20:41


Mne to ale reguluje spravne Myslim ,ze je logicke ze ked ma motor v maxime 1,6baru co je uz masaker tak nemoze mat 1,3baru pri 6000otackach.. to by ho roztrhlo.. Aj pri 6000otackach tam mam 1 bar co je stale viac ako ma mat seriovy motor pri 3000otackach a v plnom tlaku. Proste mam dost prehnany chip. a preto pojde prec. Ved na sprinte mi to auto islo ako c43 amg a ako byvala e36 m3

Ale skontrolujem ten kanal 115.
AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

14.04 2014 20:43


dej na vagu motor, live data, a dej skupinu 115 a tam bude tlak.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2014
Příspěvků: 57 | Témat: 1

14.04 2014 20:49


mě tlačí 1.45baru a při 6.5 tisících tlačí kolem 1.3baru. když tlačí málo tak někde unika vzduch nebo je něco s klapkou nebo bypassem. a když hodně tak to muže byt jiná N75.s i prodlevou.
AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

14.04 2014 20:54


Vzduch nikde neunika..kdyby vzduch unikal tak no nereguluje, a přefoukava se to..a klapku nevim jak zkontrolovat když se podivam na vagu tak otevira na 100 % a i vizualně se otevře na plno..a baypass myslíš co?
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

14.04 2014 21:00


vzduch mi urcite neunika za to DAM* ruku do ohna. Jedna sa to sprava stale rovnako, potom keby unikal tak tych 1,6baru nikdy nenafuka a ked mam hodenu 6tku a nejakych 3000 otacok tak mi nafuka 1,6baru a drzii dost dlho. Az kym ho zase n75 nezacne regulovat a klesa to tak ako som popisal.. Mam uz o tych motoroch dost nastudovane, aj na nom manualne odrobene takze celkom viem co a ako funguje. Este nalogujem ten kanal a verim ze to potvrdi moju domnienku..

Tie chipy robi kazdy inak.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2014
Příspěvků: 57 | Témat: 1

14.04 2014 21:01


bypass je obtok turba.tlak muže unikat i jinde a bude to regulovat. s odpojenou hadičkou na banku turba to tlačí kolik ?
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email