Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 328 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 322
Uživatelů: 6
Celkem: 328

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

14.04 2014 21:02


vyper čip, a maš pokoj =)
sponzor





14.04 2014 21:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

14.04 2014 21:05


1,6 takže trubem to neni..jendou se mi stalo jak jsem to chtěl vytočit na 4ku tak to do 4tis tlačilo 0,7, a pak to koplo a budik vyletěl na 0,9. Někdy to tlači 0,8 někdy 1bar.ale vic jak jeden tam neni..spiš meně..
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2014
Příspěvků: 57 | Témat: 1

14.04 2014 21:09


to je dost málo 1.5 baru. bez regulace by to melo přetočit ten budik. určitě hodně přes 2 bary.
AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

14.04 2014 21:12


2bary ma 1,8T?? APY mi jela pěkně byla čipla a po odpojeni hadičky z banky to nešlo prřes 1,6 bar..
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

14.04 2014 21:19


Bez vypojene regulace nepujde tlak pres1.7max co jsem dostal bylo1.65 je to maximum turba.vic proste neumi.bavim se o serii APY [/youtube]
AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

14.04 2014 21:21


No ja si myslím ze motor AMK nebude mit na turbu veči plnici tlak nez APY
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2014
Příspěvků: 57 | Témat: 1

14.04 2014 21:27


bez regulace by mělo tlačit do roztrhání. nebo do nouzaku. zkusím to na kamošovém pasatu 110kw. jinak na TDI* mi to taky tlačilo přes 2 než to spadlo do nouzaku. jedině že bych tam měl nějaké větší kompresní kolo. ale to se mi nezdá
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

14.04 2014 21:51


Ja ti rikam ze vic nez1,65 z turba APY nedostanes ) nouzak ti nenaskoci kdyz mas vse odpojene:-)a kompresni snek neumi vic jak tech1,65 aby si dostal vetsi tlak potreboval bys vetsi otacky ) a pokud vim S3 netoci9litru )))))
sponzor





14.04 2014 21:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

14.04 2014 22:02


skoda ze netoci =) bylo by to zajimeve =)
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2014
Příspěvků: 57 | Témat: 1

14.04 2014 22:10


Zkusím to ještě jednou a uvidím. Točit muže jak dáš kované ojnice a jinou vačku atd.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2014
Příspěvků: 57 | Témat: 1

14.04 2014 22:33


Ještě by mě zajímalo v kolika otáčkách se vám nafoukne na 1.5baru,s odpojenou regulací. Start 1500 otaček.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

14.04 2014 22:41


Pokud chces tocit vic tak kovane ojnice a jine vacky jsou dobre ale nevede to k vyšším otackam.k tomu aby motor zvladl tocit vic musis mit tvrde pruziny jine sedla ,jinou remenici,jine remeny je toho vic co upraedovat abys mohl tocit vyssi otacky a i tak bude zivotnost na hranici nekolika stovek km:-)
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

14.04 2014 23:28


Presne si nepamatuju kdy byl plny tlak aly myslim ze to bylo něco kolem 3500 otáček(je to priblizny odhad)
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2014
Příspěvků: 57 | Témat: 1

15.04 2014 14:59


Tak dneska jsem to zkoušel a jak jsem přidal tak tam byl taky tlak, že to hned spadlo do nouzaku. Tak jsem šlapnul jen čtvrt plynu na budíku 2 bary.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

15.04 2014 15:38


Budik nemas nikdy presnej:-) ber hodnoty ve vagu.me jeden budik ukazuje2,stack mi ukazuje1.7 a vag ti ukazuje1,45
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2014
Příspěvků: 57 | Témat: 1

15.04 2014 15:55


Ještě to naloguju abych to teda ověřil. A jak se to přesně přepočítává? Když mám třeba tlak 2300mbaru? A atmosferickej 975mbaru.
sponzor





15.04 2014 15:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

15.04 2014 16:37


Nevim ja se to prepocitava:-))) loguje mi to vzdy mechos.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

15.04 2014 16:41


Ale mam zato ze tam je nekde log na tlak v potrubi a pry by mel byt v barech tak nato koukni:-) ten tvuj tlak mi vrta hlavou nemas jiny Turbo*??
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

15.04 2014 16:44


Nemuze se to prepocitavat tak ze ten namerenej tlak odectes od atmosferoveho tlaku?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2014
Příspěvků: 57 | Témat: 1

15.04 2014 18:10


v barech to tam není určitě. taky si myslím že se to odečítá. Turbo* tam je originál ale možná je zněho udělaný hybrid. protože na grafu z brzdy je psaný kkk04-44-44.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

15.04 2014 18:33


Mozna se to vazne odecita:-) pokud by to byl nejaky hybrid je mozne ze tlaci vic.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2014
Příspěvků: 57 | Témat: 1

30.06 2014 9:51


Tak Turbo* mam original a tlačí 1.7 bar. A dalo by ještě víc. Tak potom nevím co tam mate vy.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

30.06 2014 10:24


audi s3:
Tak Turbo* mam original a tlačí 1.7 bar. A dalo by ještě víc. Tak potom nevím co tam mate vy.


to je absolutni tlak. tzn ze relativ = to co tlaci Turbo* = je nejakych 0,7bar.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2014
Příspěvků: 57 | Témat: 1

30.06 2014 11:23


Jak říkám tlak 1.7bar a 290hp a 440nm.
sponzor





30.06 2014 11:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

30.06 2014 12:19


len to Turbo* ti dlho zit nebude.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

30.06 2014 14:01


Pokud nas 290 a 440 tak nemas origo Turbo* !!!!!!!to vim zas ja
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2014
Příspěvků: 57 | Témat: 1

30.06 2014 14:23


Ale mam original Turbo* zvládne max. 310hp podle stavu motoru. Jen jiné trysky mám. A je to odzkoušené tak to chvíli vydrží. A na max. Není kde jezdit . Možna až na okruhu dostane zabrat.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

30.06 2014 14:38


Na origo turbu jsem videl odbrzdeno nejvic 275 koni tak promin ze jsem skeptický.a nechce se mi tomu verit.neni to spis nejaky hybrid to Turbo*?nejaky cas se vtech motorech hrabu,viděl jsem uz ledacos:-) ale 290 na serii jeste ne.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2014
Příspěvků: 57 | Témat: 1

30.06 2014 15:05


tu máš dukaz místo slibu
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

30.06 2014 15:19


Ma tam ale jiny vstriky,cooler,buch vi jaky ma vyfuk:-) promin jsem v techto clancich dost skepticky ponevadz vim ze spousta informaci se tam nepise ale jak rikam viděl jsem uz ledacos takze nerikam ze to neni pravda,jen ja tomu moc neverim
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email