Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 196 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 196
Uživatelů: 0
Celkem: 196

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

30.12 2013 17:35


Zdravim nerad otravuju, vím že se tu toho piše ohledně tohoto tématu plno. Koupil jsem eSko, je to dovoz z italie. Manik v it, si to celkem upravil, tak tam mam sportovni podvozek bilstain,kotouče za 10tis. No k věci, auto po nastartovani a prvnim osoleni na 1, taha krasně až do 6 tis. na dvojku to same a trojka už netahne veubec. ani 4,5,6. a po druhem zkoušeni ani na 1 a 2. Motor se musím zase vypnout. Je vidět že tam byl měněnej bov, dal tam zptět serii.Tu jsme již vyměnil za funkční bov.sem tam když jedu na 4. a osolim mu tak se zda jako by to chtělo trochu zatlačit ale hned se to vypne. myslím že do nouzaku to nepada alespon podle kontrolky. Na vagu žadne chyby nejsou.regulace turbiny chodí.Turbo* neb´vydava žadné zvuky co by nemělo. Motor je pěkny autko take nepochybuju o tom že to ma najeto 140 tis.podltlaky jsme zkontroloval hadice k regulaci taky. Nekontroloval jsme pořadně hadice od turbiny ke klapě.Ale nezda se mi to.je vidět že jsem v tom někdo štoural.věčina spon na tlaku,podltlaku jsou nevé. Budík mam už objednany.ale na 80% se domnivam ve že to Turbo* netlčí. Nemáto někdo s tím prosím zkušenosti. mam obavu že je auto načipovane ale blbě. Díky moc za rady..
nahoru

sponzor





30.12 2013 17:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

30.12 2013 17:42


ani při odpojeni regulace turbiny netlačí!!! takže bych ji asi vyloučil..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

30.12 2013 19:17


já bych to viděl na nějakou hadici ať už vypadlou nebo děravou.. ale pak je divný, že 1 a 2 dávala plnej..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

30.12 2013 19:23


zapoj budik tlaku turba, bez toho sa nepohnes..ja to tiez tipujem na blby chip
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

30.12 2013 19:49


celkem pravděpodobný ten chip.. případně mám někde v kompu originální mapu na amk, když by ti k něčemu byla..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

30.12 2013 20:14


No to by bylo super. A to se da jen tak pres diag. prehrat ? Nejlepsi to bude ale zkouset asi s budikem. No tet jsem jel do mesta a najednou to zaclo na 4 tahnout jak ma, ale vzapěti se rozlo ABS*/ESP*. Od te dyby to jede lipe. Ale na to jsem ujel cca 5 km. Muze to mit souvislost, s tim cipem? Rozlo se mi to i pri odjizdeni od prodavajicijo. Po vypnuti klicku kontrolky zhasnou a neulozi se zadna chyba.. Cekal jsem cidlo podelneho zrychleni, ale to by melo byt ulozeno a neni. ABS* ESP* bez chybicky...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

30.12 2013 20:22


nejlepsi to bude nalogovat normalne v RJ diagnostikou,abys zaroven videl jaka je definovana hodnota. mereni budikem je fajn,ale nic nerikajici...nemas to k nicemu vztazeny udaj.

pres diag jen tak nahrat nejde.

nektere jednotky ABS* takto chybu skutecne neulozi, pripadne se muze jednat o sekundarni problem se samotnou jednotkou,ktere odchazi. kdyz ma vypadek napajeni, tak si logicky ani nic ulozit nemuze.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

30.12 2013 20:27


tohoto bych se chytil - jak to myslis? pri fyzickem odpojedni hadicky od N75 do bypass banky musi Turbo* tlacit plny tlak, pak muze samozrejme RJ spadnout do nouze.

taky by nebylo od veci, lognout kanal vahy vzduchu, da se z toho poznat hodne, vc upravy, stavu turba apod.
nahoru

sponzor





30.12 2013 20:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

30.12 2013 20:32


Po takovem to odpojeni zadny plny tlak nem prave. Na to nemusim mi ani budik.tudis nemuze spadnout do nouze. Uz jsem jednu s3 prave mel. Kdyz jsem odpojil tak samo jako tet tak tlacila 1,5 baru a dpadla do nouze.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

30.12 2013 20:35


S3:
Na to nemusim mi ani budik.tudis nemuze spadnout do nouze. Uz jsem jednu s3 prave mel. Kdyz jsem odpojil tak samo jako tet tak tlacila 1,5 baru a dpadla do nouze.


v tom pripade hledej problem kolem hlemyzde. pravdepodobne bude mit nejakou vadu (popraskane litinove telo kolem bypass klapky?).casty jev pri nesetrnem zachazeni.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

30.12 2013 20:40


No nad tim sem prave taky uvazoval.. Cetl jsem ze se to stava u 2,7 bi. Kouknout jsem na to nestihnul, ani nevim jestli tam zrcatkem dohlednu. Ale snad jo. Ale porad je divne ze ta 1,2 tahne krasne. Stava se to i u techto motoru ? Predpokladam ze je treba nutna vymena.. Oprava se asi uskutecnit neda pocitam.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

30.12 2013 20:44


ano, u 1,8 20V bezne. oprava=výměna obalu. mohlo by to být tak, ze jakmile se to zahreje, tak se ty trhliny otevrou a spaliny jsou mimo turbinu...urcite to zkontroluj.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

30.12 2013 20:46


A moza pricina ? Muze to byt treba precipovanim? At mi to popripadne nepraskne znovu?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

30.12 2013 20:48


S3:
A moza pricina ? Muze to byt treba precipovanim? At mi to popripadne nepraskne znovu?


obecne ne. ale dovedu si predstavit ze by to slo,pokud nekdo zmasti mapy predstihu. spis bych to videl spatnym a nesetrnym zachazenim, predevsim kdyz se tomu nalozi za studena, tak je tam obrovske pnuti nasledem velkych rozdilu teplot.

za zahraty motor rozhodne nepovazuju okamzik, kdy se raficka teplomeru vody prave dotkne 90stC.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

30.12 2013 20:53


To je prsne to co jsem nechtel slyset ze to nekdo drtil hned za studena. Ale je mi jasne ze tim to byt nemuselo. A taky neznamena, ze Turbo* je praskle, ze. Ale dik moc za info. Zitra no to hned mrknu. Znamenalo by to ze za studena by to hned tudis jet melo dobre. Ale tohle rozhodne zkouset nebudu!!!
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

30.12 2013 21:01


S3:
Znamenalo by to ze za studena by to hned tudis jet melo dobre. Ale tohle rozhodne zkouset nebudu!!!


nahoru

sponzor





30.12 2013 21:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

31.12 2013 9:51


za tepla s vždy praskliny zatáhnou, takže za tepla těch EG moc pryč nepůjde. Měl sem prasklou vyfukovou část turba a celkemto fest prdělo. Zatím si psal že po vypnutí kličku se chyba neuložily, zkus vag napichnout při nastartovaném motort a projet to sa proměřit s VAGem. Nějakou chybu to zkrátka napsat musí a je divné, když ne.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

31.12 2013 13:02


pozeram, ze sa tie nase s3ky sypu ako na beziacom pase

inak k tomu prdeni, ja ked som vytiahol stare Turbo* tiez malo malu prasklinu ale bolo ticho..s tymto novym mi to za studena trochu prdi takze bud mi tiez praskla ta vyfukova cast alebo zvody.. ale riesit to zatial neplanujem, lebo ked sa to zohreje tak to prestane a tiez som s tym presiel cez emisnu takze to zatial beriem ako kozmeticku zalezitost..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

31.12 2013 13:42


už jsem se dival turbina je ok. DAM* tam budím at vim kolik to tlačí aspon na ten prvni druhy kvalt, a projedu to s vagem. a uvidí se..ještě jsme se chtěl zeptat jeslti mate někdo zkušenosti s tim že bych odstranil zadni tlumič a dal tam jen trupku z kocovkou. měl jsme to tak kdysi udělano na vR5. Zvuk to mělo krasny sice to byl 5val, ale mylsím to tak že to ani moc neřvalo. Tak si mylsím že tim asi moc nepokazím když tak jsou dva katy. Nebo je lepší vysypat katy a dat tam do zadu ladělny tlumič? pro vykon by to byla asi nejlepší protože budu chtít dělat čip jak s eto opraví, tak aby to sladil i stim vejfukem. Ale zase se trochu bojim o kraval, spotřebu a asi mi budou svitit emise předpokladam bez katu. Dík moc za info
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

31.12 2013 15:14


no rob si s tym co chces ale takychto stuzingovanych s3 s vykuchanymi vyfukmi je plna prdel. seriovych v top stave tak tie uz nie su. iba si degradujes auto
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

31.12 2013 17:19


to snuff: já měl prasklinu jakoby byl uvalý jeden ten šroub co je na svodech, nechápu co za prase stím předtím jezdilo, že to tak prasklo. ale po zahhátí sme to prdění neslyšel.

to S3:jestli chceš čip tak v prvé řadě vytěpej katy, alebudeš mít problém s nouzakem kvuli toho. Já problém neměl, protože mám jednu z prvních a tam je jen 1 Lambda* . Spotřeba mi nahoru nešla ( nechápu ) a zvuk je uplně decentní. počítej ale s velkou kouřivostí teď přes zimu. nejprve sem se lekl, že mi zase jde olej do výfuku, ale pak jak bylo těch 10 stupňů, tak úplně normálka . Myslím si ale že každý ti řekne ať ty katy vyhodíš, když chceš čipovat
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

31.12 2013 19:12


Tak ja se jeste tak hloupe zeptam, s tim nouzovym rezimem ohledne tech katu. To se upravi asi softverove aby to nepadalo do nouzaku, nebo se to resi jinak? Snad s tim tak kazdy nejezdi?!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.8. 2013
Příspěvků: 46 | Témat: 2

31.12 2013 19:18


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nečím takovým prý prostě jí odstínit...já osobně mám jen jednu tak netuším
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

31.12 2013 19:47


no ja jsem si toho už všimnul, ale moc dobře nechapu jak to ty hodnoty změní..jeslti to je jen diky menšímu prouděni plynu? nějak se mi nechce věřit že by to mohlo fungovat. čekal jsem spíš nějakou odporovou elektroniku na zapojeni misto lambdy.
nahoru

sponzor





31.12 2013 19:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

01.01 2014 1:29


Je to uplne jednoduche proste ji povytahnes z tech horkych spalin ktere okolo ni proudi:-) tip padem to bude dostavat jine hodnoty a nespadne ti to do nouzaku.nato je ta vecicka od Borka dobra(hothatschop)
jinak SNUFF:proc rikas ze upravama degraduje auto?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

01.01 2014 5:49


no pretoze zachovale seriove s3ky uz nie su.. len moja a hlavne vyhodenie katov nie je ziadna uprava.. to je tuzing je nieco ine ked robis nakomplet auto ako stavias ty ze je prekopany motor na 300<ps .. tam je to nutnost ale obycajny chip plus vyhodenie katov je podla mna fail. lebo tie katy tam v pohode mozu zostat a a auto aspon legalne prejde EK.. ale kazdemu podla chuti mojou prioritou je mat s3 v top stave tak ako vysla z fabriky lebo viem ze tak si najlepsie udrzi trhovu cenu a aj mne sa to tak paci.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

01.01 2014 11:56


SNUFF:Kdyz to beres z hlediska fynancniho tak mas pravdu ze zachovala seriovka v top stavu je k nezaplaceni.Ja osobne znam jen jednu v top stavu(Mikejnovu) :-)pokud chce delat chip tak katy mu moc nepomuzou to mas pravdu,ale taky s katama nepreleze pres250 PS.

Jeste se tu nekde probyralo prdeni za studena okolo turba.mel jsem neco podobneho a delalo mi to tesneni okolo vyfukovych svodu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

01.01 2014 12:39


V top stavu to mam chlapci.. Troufnu si to tvrdit! O tom ze ma takhle nejvyssi cenu se vubec hadat nebudu. Original vyfuky mam dva.. Od turbiny az k tlumici.takze muzu jeden klidne obetovat. Chci proste mit pekny zvuk, a to ze budu mit trochu upraveny vyfuk neni zadny tuzing. Ptal jsem se akorad, co bude nej. A nebudu si kupovat ladeny vyfuk za 20 tis. . Kdyz na Turbo* motor pisete ze nejlepsi vyfuk je trupka az dozadu. Chci mit proste pekny zvuk, tak se ptam jak to bude nej bez kupovani vyfuku za furu penez. A nepiste prosim ze tenhle motor nebude mot nikdy pekny zvuk....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.8. 2013
Příspěvků: 46 | Témat: 2

01.01 2014 13:01


ten výfuk budu taky řešit katy tam už nebyly..středovej tlumič vysypanej a koncák jedinej zdravej...ps:mít origo stav byl bych moc rád já tam nemám ani sedačky v kožichu jen nějaký skořepiny...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

01.01 2014 13:08


Sedacky budu mit mozna na prodej.. Mam celej interier navic. Rv. 99 a co jsi s tim vyfukem vymyslel?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email