Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 240 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 234
Uživatelů: 6
Celkem: 240

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 20.12. 2008
Příspěvků: 188 | Témat: 42

22.12 2013 22:37


Čau páni,
se splněným snem přichází nové otázky, a tak začneme )..
Dle informací z autosalonu (protiúčet) se u tohohle motoru rozvody nedělají. Co si o tom myslíte?
Nikde o něm pořádně nic není napsáno. Dále na co si dát pozor nebo zkontrolovat?

Díky všem za příspěvky a pomoc.
L.
nahoru

sponzor





22.12 2013 22:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

23.12 2013 9:27


no nedelaj, ale ve stopade je radsi udelej.
dale rozhodne olej v tt - ten delam po triceti radsi
udelej i svicky - me se zlepsila spotreba

samozrejme pravidelna kontrola oleje - zjisis tim jestli ti nerosi ne neviditelnejch mistech - alternator a tak

jinak si nemusis davat pozor na nic, nic tam neodchazi nejak pozvolne, skonci to hned
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.12. 2008
Příspěvků: 188 | Témat: 42

23.12 2013 20:57


Ajeeeje.. hned jo .. tak aspoň je to bez strachu. Rovnou na věc )

Mám namotáno 200tis. na diagnostice vse OK. Olej je čistej, Chod motoru taky OK.
Dá se olej v TT vyměnit doma? Mám hever i nějaký přípravky, vybavení atd. Na A6 si olej v MT dělám sám. Ono to bude asi podobné.

Nikde jsem nesehnal, kde se dají sehnat nějaké díly na rozvody. Teda kromě přímo v audi. Nemáš tip prosím
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

23.12 2013 22:35


to bohuzel nemam
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 418 | Témat: 20

24.12 2013 10:44


LeeBa:
Ajeeeje.. hned jo .. tak aspoň je to bez strachu. Rovnou na věc )

Mám namotáno 200tis. na diagnostice vse OK. Olej je čistej, Chod motoru taky OK.
Dá se olej v TT vyměnit doma? Mám hever i nějaký přípravky, vybavení atd. Na A6 si olej v MT dělám sám. Ono to bude asi podobné.

Nikde jsem nesehnal, kde se dají sehnat nějaké díly na rozvody. Teda kromě přímo v audi. Nemáš tip prosím



zkus
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

24.12 2013 16:38


LeeBa: Zkus Meggy ho,myslím si,že je dokáže sehnat.
Ale pokud to nechrastí při startu....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.12. 2008
Příspěvků: 188 | Témat: 42

24.12 2013 19:29


SamotZdeny:
LeeBa: Zkus Meggy ho,myslím si,že je dokáže sehnat.
Ale pokud to nechrastí při startu....


Takze jestli tomu dobre rozumim, tak rozvody jsou v podstate naporad, ale jak zacnou byt slyset retezy ( odchazi napinak) tak az pak udelat. Je tak? Ty napinaky sou olejovy nebo pruzinovy? Jsou prej plastovy - nemuze se prosoupat ten plast taky ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 418 | Témat: 20

24.12 2013 22:02


Jak píšeš. Rozvody bych neřešil dokud při startu na chvílu nezařachtaj. Pak někdy stačí vyměnit napínáky to se pozná až to rozděláš. Jaký jsou napínaky u V10 netuším.
nahoru

sponzor





24.12 2013 22:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

24.12 2013 22:08


jen bych podotkl ze ti tu radi lidi s trilitrem ropou:) az ti u v10 zacinkaj rozvody tak si priprav novej motor. i kvuli tomu ze to aspon v cr nikdo neumi radne opravit. cekat na cinkani je vazne idiocie.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11014 | Témat: 89

24.12 2013 22:14


belmondo: nebroj proti trilitru rope.
Ja na ni nedam dopustit.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

24.12 2013 22:22


tomko222:
belmondo: nebroj proti trilitru rope.
Ja na ni nedam dopustit.


ja taky ne, je to skvele svezeni, jen me praxe ted naucila rozlisovat
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11014 | Témat: 89

24.12 2013 22:24


belmondo: broj proti lidem, co neservisujou. Je jedno co. Akorat s8 to neservisovani snasi hur.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 418 | Témat: 20

24.12 2013 22:33


belmondo:
jen bych podotkl ze ti tu radi lidi s trilitrem ropou:) az ti u v10 zacinkaj rozvody tak si priprav novej motor. i kvuli tomu ze to aspon v cr nikdo neumi radne opravit. cekat na cinkani je vazne idiocie.


Ok vycházím ze zkušeností s 3litrovou ropou. Pokud je tomu u V10 jinak ok beru zpět. Na to je specialista pan Belmondo!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

24.12 2013 22:33


tomko222:
belmondo: broj proti lidem, co neservisujou. Je jedno co. Akorat s8 to neservisovani snasi hur.


prosim o servisaka na v10. zaplatim milion, zatim kazdej jen tipuje, hada a za moje prachy.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

24.12 2013 22:35


přijeď sá si chci taky tipnout
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

24.12 2013 22:36


Trog:


Ok vycházím ze zkušeností s 3litrovou ropou. Pokud je tomu u V10 jinak ok beru zpět. Na to je specialista pan Belmondo!


nejsem specialista, jen sem mel oboje a dnes a denne vidim ze je to sakra rozdil. bohuzel.

tyhle prdy nejsou z me hlavy, mam ucitele co mi casto vysvetluje jaky je rozdil mezi vozy audi ingolstadt a audi gmbh. ty ho jiste znas tez, ten rozdil
nahoru

sponzor





24.12 2013 22:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 418 | Témat: 20

24.12 2013 22:41


Nezpochybňuji tvoje zkušenosti. Jen mě štve, jakým způsobem to podáváš. Jaký je rozdíl mezi vozy ingolstadt a gmbh nevím a rád se poučím.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.9. 2009
Příspěvků: 780 | Témat: 14

24.12 2013 22:50


belmondo: jenom se ujistim - myslis rozdil mezi ingolstadt-em a neckarsulm-em? pripadne audi ag a quattro* gmbh? jinak mi to moc nesedi. mimochodem - S8 bude vyrabena porad audi a ne quattrem, byt by byla vyrobena v neckarsulm-u... ne? ze jsme se zase dostali lehce mimo puvodni tema...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

24.12 2013 23:05


Trog:
Nezpochybňuji tvoje zkušenosti. Jen mě štve, jakým způsobem to podáváš. Jaký je rozdíl mezi vozy ingolstadt a gmbh nevím a rád se poučím.


a co te presne stve? obcas sem hruby a rad se necham umravnit


add radim:

posledni audi gmbg vyrabelo b5, tu delali komplet a musim se pochlubit, tenhle kousek mam
dale se uz vse od rs delalo na pasu s a3 a pododobnymi vozy. jenze pak prisla verze 4f, kde ingolstadt dela 70%, vuz se pak vraci a zbytek dodelava gmbh, jelikoz je vuz uz moc slozistej na seriovou vyrobu. diky tomu se strasne spatne prodava. sam audi uznal, ze na tu vyrobu nema a predal to hochum ze sportu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

24.12 2013 23:09


Trog:
Nezpochybňuji tvoje zkušenosti. Jen mě štve, jakým způsobem to podáváš. Jaký je rozdíl mezi vozy ingolstadt a gmbh nevím a rád se poučím.


no rozdil je ze mam jinou prevodovku, tlumice, diferak, jednotku, mapu, dokonce i Kardan*. i ja na to koukal jako na blbou a8 nez sem zjistil zasadni rozdily.

co te stve de za tebou
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

25.12 2013 13:38


SamotZdeny:
LeeBa: Zkus Meggy ho,myslím si,že je dokáže sehnat.
Ale pokud to nechrastí při startu....


belmondo
jen bych podotkl ze ti tu radi lidi s trilitrem ropou:) az ti u v10 zacinkaj rozvody tak si priprav novej motor. i kvuli tomu ze to aspon v cr nikdo neumi radne opravit. cekat na cinkani je vazne idiocie.

S tímto motorem nemám zkušenosti žádné,pokud je to takhle,i já beru svůj výrok zpět.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

25.12 2013 13:41


zdeny v poho. ja mel pred pul rokem podobnej nazor. mechanik me vsak vyvedl z meho tezkeho omylu:)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

25.12 2013 13:47


rnemec:
belmondo: jenom se ujistim - myslis rozdil mezi ingolstadt-em a neckarsulm-em? pripadne audi ag a quattro* gmbh? jinak mi to moc nesedi. mimochodem - S8 bude vyrabena porad audi a ne quattrem, byt by byla vyrobena v neckarsulm-u... ne? ze jsme se zase dostali lehce mimo puvodni tema...


no voditko je prej VIN*.
S8 ma WAU...... jako vsechny audi
RS6 a stara rs4 WUA........ quatro gmbh

nova rs6 opet WAU a stara WUA.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 418 | Témat: 20

25.12 2013 14:07


belmondo:
zdeny v poho. ja mel pred pul rokem podobnej nazor. mechanik me vsak vyvedl z meho tezkeho omylu:)


Tak se s náma poděl co ti řekl.
nahoru

sponzor





25.12 2013 14:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

19.02 2014 7:31


Ahoj, mluvil jsem ve čtvrtek se dvěma servisákama z TOP car centra Audi Kyjov ohledně motorů 5.2 V10, vlastně Audi S6.

Servisujou jich dost, víc jako 10, kolem čtyři S6 a zbytek S8.

Dotaz- Musí při opravě vždy motor ven???
No ne vždy, ale téměř, něco se udělat občas dá i bez vyndání.
Trvá jim to kolem 4-5 hodin ven a zhruba stejně tam. Cena je kolem 10-12 tisíc, těch 12 000 je strop. Samo, bez oprav.
Tyto motory se měnily dost často v rámci záruky AUDI, není to žádný problém a jednomu uživateli ho měnily dokonce tři krát-3x, vlastně po každém servisu 30 000 km, takže 30, 60, 90 tis. km, pak už ne.
Když je auto servisováno u autorizáku AUDI a nemusí to být od začátku, jenom musí mít i před tím orig. servis Audi, klidně v Německu, je to jedno, motor mění bez problémů.
Na motoru odchází poslední, jakoby ty přidané 2 válce k V8, jeden z nich víc, o mnoho víc, takže to vlastně dělá 1 válec. Píst začne vydírat válec, motor začne žrát olej, bíle hulí a je to. Toto se neděje náhle a naráz, je to slyšet, motor klepe, ale jezdí, nezná případ, že by se zastavil a přestal jet.
U motorů vyrobených později, zhruba po roce 2008 myslím, se to už moc nestává, téměř minimálně, je tam nějaká změna na pístech a válcích, snažili se to upravit.
Takže, když vymění motor ted, už by to malo být OK.
Ted už i klapky sání mění jenom za servisní poplatek, tedy za práci, ale podmínka je servisování u nich. Jinak stojí 60 000.
Klapky končí kolem 120- 200 000km, ale mají auto s 230 000km a klapky i motor jsou OK.
Nikdy ještě neměnily rozvody na motoru 5.2, zatím se nikdy nic nekouslo, prostě, že tam ty rozvody drží, ani nevěděl cenu.
Jinak klasika, silentbloky kvůli váze a tak.
Výměna oleje, mluvil něco přes 11 litru a všech filtrů je u nich kolem 17 000 Kč. Olej dávají jenom Castrol a Long Life, není problém po dohodě jinak.
Že by long Life škodilo motoru??? Řekl, jenom, téměř vše u nás jezdí na Long Life a OK.
Když budete servisovat u AUDI, tak ten motor se mění automaticky a nedělají se s tím žádné ofuky.

Bylo toho víc, ale zhruba takhle nějak.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

19.02 2014 13:08


To je fajn informace, diky za ni.

Zajimalo by me zda se ty klapky daji nejak odhalit predem?
Staci teda kdyz k nim prijedu na olej a razem je to brano ze vuz byl servisovan u nich?

Olej si totiz menim sam, vyjde me to na 4000 kc.

Ty rozvody me prekvapily, cena nizsi nez za vymenu oleje je zvlastni.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 418 | Témat: 20

19.02 2014 13:50


Těch 12 tis. je pouze za vynadání a vrácení motoru ne za rozvody! Pokud si to tak myslel. Jinak info opravdu zajímavé. Ale jiný kraj jiný mrav.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

19.02 2014 14:37


Ano, 12 000 Kč je za motor ven a tam.
Jo říkal, že klapky se rozlámou, je to z umělé hmoty, prostě nějak tak. Kdo k nim jezdí na servis, je to v rámci nějaké záruky AUDI, no nějak tak. Že prý se to bere jako výrobní vada.
Ten pán, spíše kluk o tom věděl fakt moc, odpověděl na všechno, má s tím zkušenosti, bylo vidět, že nevařil z vody, nejsem znalec S6, ale zdálo se mi to tak.
O rozvodech říkal, že nedělali ještě ani jedny, že neví o případu, kdy by na motoru 5.2 odešly.
A o 3.2 FSI* mi řekl, že tam odchází jeden napínák, který zkurví vše.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

19.02 2014 18:28


Zkusim se zeptat v porsche smichov zda mi to preventivne nevymeni kdyz je to vada
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 418 | Témat: 20

19.02 2014 19:34


Tak to jsem zvědavý co ti řeknou
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email