Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 449 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 448
Uživatelů: 1
Celkem: 449

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.7. 2011
Příspěvků: 44 | Témat: 7

15.12 2013 17:55


Panove, potrebuju zvysit svetlost vozu. zejmena zadek je sedly dolu

tlumice jsou nove, Monroe, pruziny puvodni.

mate nekdo tip jake pruziny shanet, pripadne mate je nekdo na prodej?

existuji i jine moznosti jak na to?

diky za vsechny tipy.
nahoru

sponzor





15.12 2013 17:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

16.12 2013 0:37


Nemá smysl dávat jeté. Kup nové a je to. Napiš třeba Meggymu a on Ti podle VIN* najde co tam patří.

Jinak těma Monroe jsi to zrovna moc nevyhrál, radši origo Sachs, nebo alespoň Kayabu. Monroe je podobná sračka jako třeba Al-ko apod...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

16.12 2013 1:19


Jo a pokud budes kupovat pruziny, dej bacha, ja jsem dal tlumice KYB a pruziny Monroe (jelikoz prodejce jiny nemel), vse samozrejme super, ale pozdeji jsem zjistil, ze pruziny jsou urceny na Avanta bez quattra a jsou o neco mekkci, cili auto si stejne cca o 2 cm sedne vic nez na quattro* pruzinach. Malinko me to sere, protoze mi zadek taky sedi vic - oproti predku.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

16.12 2013 19:10


Indy_CZ: taky umim nove za velmi hezke ceny staci VIN* pro jistotu, jinac neni problem nacenit tak, aby byla na tve strane spokojenost.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

17.12 2013 16:51


Me by se hodilo, kdyby se mnou nekdo vymenil quattro* pruziny za ne quattro*, popr. komplet vcetne tlumicu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

17.12 2013 19:29


Na Dvoukile quattro* mám celou zadní těhlici z A100 C4 předohrab limousine s 2,5cm podložkama pod sedlem pružiny a maximální spokojenost.
Auto je přesně tak tvrdé jak potřebuji a stojí rovně

Dej tam měchy a máš klid
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

17.12 2013 21:22


Na první pohled to prakticky nepoznáš. Navíc Audi když jede, tak má prostě čumák nahoru:-D
Dát podložku pod sedlo pružiny mě taky napadlo. Ale co mě hlavně nenapadlo, že tam mezi avantem quattro* a avantem nequattro bude 2cm rozdíl. Prodejce dílu to prostě pos..., těžko budu tohle reklamovat...
čili buď podložka, nebo výměna komplet těhlic.

Dík, ale „měchy“ nechci
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 20.2. 2008
Příspěvků: 2948 | Témat: 48

17.12 2013 21:28


s0uky: ....ja myslim,ze to nebude tim,ze jsou kratsi,ale spis tim,ze nequattro jsou mekci...
nahoru

sponzor





17.12 2013 21:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

17.12 2013 21:40


Ono stačí mrknout do etky na ten dlouhej seznam pružin co tam je podle tipů auta a motorizace a podle pohonu sportovních nebo standardních podvozků či podvozků zvýšených-paket špatné cesty je tam mraky pružin od různého barevného označení ve kterým se pomalu ani prodejce nevyzná, je jich prostě moc.Proto všichni chtějí VIN* aby z něj vyčetli co tam je z výroby a podle toho dodávají původní díl co tam má bejt.Na to je rozumný řešení podložka pod pružiny.Taky jsem si to zvednul ke své spokojenosti než jen tak kupovat na pokus omyl pružiny zbytečně.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

18.12 2013 9:40


slepi: jj, ono to mozna tak nevyznelo, z tech mych prispevku, ale pruziny jsou na dylku stejny, ale nonquattro jsou mekkci, presne jak rikas

áček: VIN* prodejce mel, tezko muzu vedet co mi dodal, nez to nandam na auto. Kazdopadne i tyhle nonquattro jsou lepsi nez ty vytahany original quattro* co tam byly. Z ceho jsi tu podlozku delal, prosim te? Nahodou nejakej nakres nekde nemas?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

18.12 2013 17:51


Nákres nemám nechal jsem to vytočit s kusu železa.Vyndal jsem pružinu ven a podle velikosti dorazu jsem nechal udělat špalek železa z jedný strany díru jako je v nosníku Karoserie* kde byl původně doraz usazenej a na druhý straně toho špalku osazení velikosti gumovýho dorazu a to jsem nasunul do kastle.Stáhnul pružinu nasadil a posadil na kola.Ten špalek měl výšku 3cm a asi 2cm to osazení a hloubka díry taky 2cm.Pokud si to dobře pamatuju průměr toho špalku byl asi 10cm. Na předek jsem použil ještě jedny misky pod pružinu nasadil ji na původní a tím se to zvedlo o 2cm vejš nad původní misku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

18.12 2013 23:26


OK, díky za info, po zimě se do toho pustim.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.5. 2012
Příspěvků: 81 | Témat: 5

19.12 2013 17:23


Jak to tady čtu kluci,já mám právě opačnej problém.Mám nonguatro a zadek moc zvedlej,až tak,že teleskopy tlumičů jsou vysunutý až skoro na max.Tuhost supr,ale když jedu sám ostřejší jízdu a nenaloženej,tak zadek má tendenci odskakovat,a to mě dost štve.Ptal jsem se v OLFINU podle vinka co to tam vlastně že mám a přišlo se na to,že mám trochu raritku,jelikož byl na zadku Nivomat.Předešlýmu majiteli nejspíš odešel a tak tam prdnul nějaký pružiny-koukal jsem na značku a je to monroe.Chci to dát na výšku tak jak má být čili rovně-ale zároven chci zachovat tuhost.A ted babo rad??
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

19.12 2013 18:10


Azurit007: Ja mam taky monroe pruziny a KYB tlumice. Myslim si, ze tezko porovname co tam je. Muzu dohledat fakturu a poslat oznaceni ty pruziny. Jinak bych to s tebou klidne vymenil
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 207 | Témat: 31

27.03 2015 6:24


obnovím téma. řeším ten samý problém. zadek auta je o něco níž než předek. vypadá to hrozně. kort když si ještě někdo sedne dozadu a mam něco v kufru. ono celkově to auto je moc měkký. jde mi o to, že tlumiče tam jsou dva roky staré sachsy. mel jsem je venku, porovnával s tím samým novým tlumičem a jsou na tom uplně stejně. jsou na principu tlaku oleje, pružiny se mi zdáli taky dobrý. to o co mi jde, jestli obecně třeba sachsy nebo kyb PLYNOKAPALINOVÝ budou tvrdší než olejový. díky Mirek
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

27.03 2015 14:57


Hoši nechci teda nic říkat,ale myslím si že VIN* je u těhlech starejch aut úplně k ničemu,vždyt to nejsou "chytrý" auta,ETKA i při zadání VINu zobrazí všechny díly co se na Audi C4 výraběly....až auta od roku 2000 vejš sou "chytrý" a při zadání VINu do ETKY Vám ETKA vysvítí pouze to,co dle VINu na to auto patří.....takže VINko je podle mě uplně zbytečný u těchlech aut,tady je prostě potřeba danej díl sundat,najít číslo dílu a pak podle toho hledat.....
Naposledy upravil Lucas dne 27.03 2015 15:19, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





27.03 2015 14:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

27.03 2015 15:16


Tvrdost tlmicov nema ziadny vplyv na vysku auta, ich sila je v porovnani s pruzinami nulova...jedine, co urcuje vysku auta, su samotne pruziny, pripadne podlozky, ak nejake su...takze bud zohnat ine, vhodnejsie pruziny, alebo v pripade sadnuteho auta je rozumna moznost ta, ktoru som vyuzil aj ja, nechal som si vsetky 4 pruziny natiahnut na pozadovanu dlzku, predok menej, zadok viac, tym padom je cele auto super a stalo to par eur...len treba najst niekoho, kto ma na to v praci vybavenie, treba ich trochu popustit, natiahnut, zakalit...vysledok ale stoji za to, za par rokov co to mam vobec neklesli, pekne drzia polohu a neviem si to vynachvalit, S-line je na nase podmienky uplny nezmysel, quattro* uplne zbytocne, vzdy som zostal visiet na bruchu kvoli nizkej vyske, teraz je to super, taky polo-allroad
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 207 | Témat: 31

27.03 2015 21:31


já auto zvedat nechci. spíš mi vadí že se chová jako když tlumiče jsou špatný. má tendenci na nerovnostech poskakovat. ty olejový tlumiče sachs jsou na to prostě moc měkký. proto bych je chtel nahradit tvrdšíma. potřeboval bych vedet jestli plynové jsou dvrdší než olejové. co jsem dával na předchozí bmw plynové tlumiče.. sice od jiné značky, tak byli mnohem tvrdší než tyto olejové sachsy. zvednutí zadku o centak až dva bych vyřešil nejakou podložkou.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

27.03 2015 22:08


Myslim, ze plyn by toho moc neutlmil Tlmice musia byt olejove, su tam riadne tlaky...niektore su aj plynove, ine nie, ale to s ich tvrdostou nesuvisi, tam musia byt nejake ovladacie ventily, ktore riadia prietok a rychlost prietoku oleja, takze od ich nastavenia zavisi charakteristika tlmicov...nezostava ti nic ine, iba najst take, co pasuju, a su tvrdsie...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

28.03 2015 19:20


hele pánové a jelikož quattro* a nonquattro má jiný zadní tlumiče,dají se na tlumiče nonquattro dát péra z tlumičů pro quattro*? jde mi o to,že bych rád auto malinko snížil,ale s pružinama o 30mm mám blbe zkušenosti,tak bych chtěl nandat originál péra pro S4/S6 který musej bejt trochu nižší,ale dle mojeho usudku jen tak o 15mm si myslím...jde to nebo ne?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

31.03 2015 1:28


Tvar a uchycení tlumičů a pružin je u Q a nonQ stejné.
Jsou tedy tvarově zaměnitelné.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 207 | Témat: 31

09.11 2015 23:02


máte nekdo zkušenosti s rozdílem mezi těmito dvěma tlumiči?? jde mi o tuhost.
první dobíjení plynem, druhy dobíjení olejem.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.8. 2012
Příspěvků: 29 | Témat: 10

12.11 2015 22:25


Měl jsem stejný problém - tahal jsem prdel po zemi.
Stačilo koupit zesílené zadní pružiny a zahodit ty původní.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email