Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 377 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 368
Uživatelů: 9
Celkem: 377

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

17.12 2013 20:48


myslím, že po dvaceti letech už jsou na podvozku takové vůle, že je potřeba to brát jako nutné zlo.
naštěstí to jsou stokorunové položky, takže trošku srandy místo lega...
nahoru

sponzor





17.12 2013 20:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2012
Příspěvků: 47 | Témat: 7

17.12 2013 22:47


Sleduji tohle vlákno, nechcete to nějako rozseknout ? Právě mám totiž venku celou nápravnici, tak abych věděl co mám a nemám měnit, naco si dát pozor Když už k tomu mam super přístup
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

18.12 2013 8:21


Stratoss:
Sleduji tohle vlákno, nechcete to nějako rozseknout ? Právě mám totiž venku celou nápravnici, tak abych věděl co mám a nemám měnit, naco si dát pozor Když už k tomu mam super přístup
To je jednoduché,vyměň všechno,nejlepe LEMFÖRDER..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

18.12 2013 8:26


nie, nerobil som to sam, nemam stojanovy hever, takze veci pri ktorych treba auto zdvihnut si nechavam robit v servise. keby som to robil sam, tak sa taketo hluposti nepytam

hrncek v sade bol, podlozka neviem. tlmice by mali byt sachs podla povodnej specifikacie.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

18.12 2013 9:39


ventYl:
nie, nerobil som to sam, nemam stojanovy hever, takze veci pri ktorych treba auto zdvihnut si nechavam robit v servise. keby som to robil sam, tak sa taketo hluposti nepytam

hrncek v sade bol, podlozka neviem. tlmice by mali byt sachs podla povodnej specifikacie.
No právě mi to bylo divné..u Tebe..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

18.12 2013 10:59


Ještě mě tak napadlo chlopi.Nehýbe se vám při tom bouchání na nerovnostech šaltrpáka?Jestli nemáte vymačkané silentbloky motoru,hlavně ten zadní u převodovky..Já ho mám už celkem vymačkaný a dost to v něm chodí..Mám už i nový od SWAGu,ale ještě jsem se k výměně nedostal..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2012
Příspěvků: 47 | Témat: 7

19.12 2013 3:34


NOVON: Nemám ani představu co výjde vše nové ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

19.12 2013 8:03


Stratoss:
NOVON: Nemám ani představu co výjde vše nové ...
No tak zas tolik tam toho není..Silentbloky nápravnice,silentbloky ramen,silentbloky stabilizátoru,čepy ramen,čepy řízení..Teď je otázka v jakém stavu máš tlumiče a horní uložení tlumičů..Nejlepe zajet na STK* a nechat protřepat,ať řeknou co je třeba vyměnit..
nahoru

sponzor





19.12 2013 8:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2012
Příspěvků: 47 | Témat: 7

19.12 2013 8:29


To už je pozdě, když je celá nápravnice nazemi
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

19.12 2013 11:55


NOVON: silentbloky na motore su vsetky este zrejme povodne, o tom, ze ten zadny je nadobro urvany viem uz asi pol roka ale som na tom podobne, ako ty. teda minus vybavenie.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

19.12 2013 16:12


Stratoss:
To už je pozdě, když je celá nápravnice nazemi
No tak dej NEW silentbloky na nápravnici , silentbloky ramen a silenbloky stabilizační tyče..Okoukej a poměř jaké tam silenty máš,bo je několik provedení a u stabilizační tyče několik průměrů těch gum..Nevím jaké tam zrovna máš..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.8. 2010
Příspěvků: 222 | Témat: 9

20.12 2013 20:44


Menil sem taky na Avantiku celou predni napravu prvne obyc silentbloky FEBI a nasledne po 9tis km sem prelisoval MEYLE HD a po 12tis to zase tluce ten permonik s kladivem ,pri jizde pres diry.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

20.12 2013 22:32


pettas: To je věčný boj..Origo jsou BÖGE..Na B3 jsem kdysi objednal LEMFÖRDER a přišly mi BÖGE..Auto už nemám,ale servisuju ho a ty silenty tam jsou už 40 tis.km a na STK* neměl výhrady..Někde je tadyk moje obsáhlé téma ohledně silentů na ramenech,jak jsem s tím kdysi bojoval..HODNĚ DŮLEŽITÉ JE DOTAHOVAT RAMENA AŽ JE AUTO NA KOLECH,jinak je po silentech po pár tis.km..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.8. 2010
Příspěvků: 222 | Témat: 9

21.12 2013 13:17


Novon: dotahoval sem kdyz bylo na zemi , je to teda drbacka se nasoukat od auto a zabrat za klic
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

21.12 2013 16:05


_pettas:
Novon: dotahoval sem kdyz bylo na zemi , je to teda drbacka se nasoukat od auto a zabrat za klic
Nemáš nájezdy?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 34 | Témat: 6

27.12 2013 9:07


Koukám kolik z vás má problémy se zvuky s přední nápravy,tak se taky podělím o své zkušenosti,coupe mam 3 a pul roku,za tu dobu najeto 40tis. km. až nedávno měněny silentbloky v ramenech,2x měněny přední tlumiče sachs,ty první byli už použité a vydrželi mě 10tis.km.poté jeden vytekl,často jde z nápravy slyšet různé lupání nebo bouchání,kontroloval mě to i automechanik a nic se nenašlo,zatím to neřeším a co vidím kolik zvás s tím bojuje a bez výsledku tak na to seru.Jinak pneu mám 225x45x17,podvozek jsem nesnižoval,v létě často jezdím polní cesty tak bych neprojel,mám tam i podložky 20mm,při prujezdu nerovností to trochu škrtá o lemy ale nic hrozneho,nato jak ta naprava dostává zabrat,tak za těch 40tis.km co jsem najel se toho na přední napravě moc neměnilo,každý rok kontrola podvozku u znameho co je mechanik a vše ok.
nahoru

sponzor





27.12 2013 9:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2012
Příspěvků: 140 | Témat: 18

27.12 2013 10:39


zdarec pánové, tak jsem včera strávil celý den pod autem
vyměnil jsem na předku pružiny, tlumiče (pružiny kayaby tlumiče taktéž), na zadku jen tlumiče (sachse) je to znatelně lepší na jízdní pohodlí, ale stejně mi přijde že to pořád není ono, zas na druhou stranu jsi říkám přece jen je ten podvozek 20 let starej a asi nebude pohodlnější oproti těm dnešním to je samá vychytávka ptákoviny chujoviny navíc.

Podvozek jsem jinak prolezl kousek po kousky s automechanikem a nikde jsme nic špatného nenašli.

Akorát mám kaput prachovku na řízení nemáte s tím někdo zkušenosti, jak se tam dá vyměnit aniž by člověk musel rozebrat půlku motoru?


MaczaCZ: jinak jsem podle tvého návodu rozebral lucasy a vyčistil blinkry už jsou v poho, ale ostřikovače ee těm se nechce potvorám, ty plošky co se mají dotykat jsou až moc ohoblované a měděné podložky značně ošoupané takže mě čeká bohužel jejich výměna.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

27.12 2013 15:42


Tomas-142: Mno,ale ty máš u V6 ramena s těmi většími silentbloky,ne?Tuším průměr 42 mm.Klasika jsou 37 a 37,5 mm..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

27.12 2013 15:52


Maskot: Ještě zajeď seřídit sbíhavost přední nápravy,možná to bude ještě lepší..
Já taky dnes kontroloval dotažení matic horního uložení tlumičů,kupodivu se to nepovolilo,ani ty velké matice tlumičů..Prdím na to,ještě při výměně převodovky vyměním silenty v nápravnici,zadní silenty vystužím PUR podložkami mezi káru a silentblok a zespoda mezi silentblok a tu velkou podložku dám taky to PUR vymezení...No a pokud už ani to nepomůže,tak se na to vyprdnu úplně..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

31.12 2013 9:17


Maskot: na 100vke to este na aute vymenit ide (robota pre gynekologa), ale na 80tke si netrufnem povedat... mozno ak pouvolnujes riadiace tyce a uvolnis riadenie, pojde s nim pohnut tolko na druhu stranu, ze manzetu kompletne namazanu vazelinou tam pojde prestrcit (lubrikacni gel dobry na prdel ) )
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

31.12 2013 9:38


ventYl:
Maskot: na 100vke to este na aute vymenit ide (robota pre gynekologa), ale na 80tke si netrufnem povedat... mozno ak pouvolnujes riadiace tyce a uvolnis riadenie, pojde s nim pohnut tolko na druhu stranu, ze manzetu kompletne namazanu vazelinou tam pojde prestrcit (lubrikacni gel dobry na prdel ) )
Ale jo,jde to.Musíš sundat tu konzolu s tyčemi řízení-svislé 2 šruby.Pak manžetu normálně přetáhneš..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 420 | Témat: 65

31.12 2013 11:05


Mám za sebou taky zkušenost s přední a zadní nápravou na B2. Pomáhal mi s tím Baňa Sivík. Práci kterou normálně zvládnu s prstem v p...li za den jsme spolu delali asi tři dny. Opravdu mě nebavilo tempo starého závodníka, ale posvátný vztah k němu mi nedovoloval remcat. Všechno, ale opravdu všechno muselo být čisté. Každý šroub a každá matka byly jak nové, pokud se teda za nové neměnily. Po sestavení a nastavení ale šok jako prase. Auto bylo jak z jiného světa. V podstatě jsme nic nevyměnili ale výsledek byl o několik vesmírů jinde. Prostě výborná zkušenost. Proto asi po závodech auta vždycky rozdělali a složili. Už několik let to dělám stejně a neumím si představit to dělat jinak. Třepadlo na STK* ti asi pomůže ale stejně poctivost je poctivost.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2012
Příspěvků: 140 | Témat: 18

31.12 2013 18:25


Asi jsem debil NOVONE ale nechapu te
mas na mysli kdyz koukam do motoru tak na prave strane rizeni je nekolik sroubu a ty povolit a pak jde manzeta pretahnout? neba nadruhe strane ktera je prisroubovana z vnejsku na podbehu kola na strane ridice?
Na me musis polopate jsem jen strojar
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

31.12 2013 19:25


Maskot: Ne,celé řízení nepovoluj!Zítra ti to vyfotím na autě,nevím jak to popsat..
Jinak Ty jsi strojař,já jsem instalatér,dělám valcířa ve fabrice a jako hobby se válím pod auty:-)
nahoru

sponzor





31.12 2013 19:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2012
Příspěvků: 140 | Témat: 18

01.01 2014 16:44


Já jsem jinak OTK u nás ve firmě kontroluju věci co lidi vyrobí (svary, rozměry, barva atd) a buď to pustím dál nebo nee a musí se to opravit pokud to jde.

Pod autama bych se též rád válel jenže v paneláku to nejde no a bohužel vyloženě autům přes mechanickou stránku nerozumím, takovéto co kde povolit a rozebrat.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.10. 2012
Příspěvků: 28 | Témat: 8

06.01 2014 14:12


Zdravím chlapi, tak jsem se k tomu konečně dostal a vyměnil jsem stabíky a ty zadní tlumiče. Jde poznat, že to lépe tlumí, ovšem jen na normálních cestách. Jak jedu přes hrbolatou cestu, tak mi přijde jakoby to kola pořádně netlumili a jde to do Karoserie*. Ve předu už je to v pohodě, jde to ze zadu. V momentě kdy přejedu nerovnost, tak to mají kola tlumit a poměrně tiše a ne aby se zhoupla celá Karoserie* a k tomu bylo slyšet jak přejedu tu nerovnost.

Napadlo mě, že by to mohly být silenbloky nápravnice(zadní) nebo něco takového, ale kamarád říkal že to asi ne, protože to bych musel mít špatnou geometrii na zadku, což nemám. Tam je luxusní
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

06.01 2014 14:41


Predy: Na KAŽDÉ 80 tce co jsem měl byly v prdeli i silenty na zadní nápravě-vymačkané..Dej ručku,lehni k zadnímu kolu a někdo ať ti zakýve autem doboku,uvidíš jak to v tom uložení chodí,obyčejně na pravé straně více..
Výměna není složitá,ale musí náprava dolů (možná nemusí,ale jde to tak výrazně lépe..) Kup raději kvalitní,nejlépe LEMFÖRDER a nezapomeň na DŮLEŽITÉ pravidlo,tak jako u předních ramen,a sice šrouby skrz ten silenblok nápravy a spodní šrouby na tlumičích DOTAHOVAT AŽ JE AUTO NA KOLECH A PROPRUŽENÉ!! Jinak odejdou po pár tis km znovu..Jinak je tady někde i moje téma ohledně silentbloků zadní nápravy,pro představu jsou tam i fotky..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.10. 2012
Příspěvků: 28 | Témat: 8

06.01 2014 15:45


Ok, díky, vyzkouším.. Otázkou ale je, že jsem v půlce prosince byl i na třepačce, zároveň s kontrolou těch tlumičů a taky jsme kývali s autem doboku a ten týpek z stkčka nic neříkal. Akorát o tom zadním levém tlumiči co tekl.

A jinak přijde mi to více z levého kola, že to dělá bordel, tak uvidíme.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

06.01 2014 19:45


predy:
Ok, díky, vyzkouším.. Otázkou ale je, že jsem v půlce prosince byl i na třepačce, zároveň s kontrolou těch tlumičů a taky jsme kývali s autem doboku a ten týpek z stkčka nic neříkal. Akorát o tom zadním levém tlumiči co tekl.

A jinak přijde mi to více z levého kola, že to dělá bordel, tak uvidíme.
Může být, pravé není pravidlem..Pokud to bylo na třepačce o.k,tak takhle na dálku nedovedu poradit,posoudit..Jo a nemáš to levé kolo přehuštěné nebo nepřibržďuje ti brzda?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

06.03 2015 8:08


no. kedze mi minuly tyzden nedali prednost a zrusil som predok tak sikovne, ze malo zmysel auto opravovat, tak som v ramci toho dal vymenit silentblok na prevodovke. nebol rozorvany, ako mi predtym tvrdili. na pohlad vyzeral ako novy. problem bol v tom, ze material je tuhy asi ako gumove cukriky. to tupe mlatenie bolo bud mlatenie silenbloku samotneho o kovove sucasti, alebo mlatenie predneho naraznika na bloku motora (kvoli procon-tenu) do vyztuhy naraznika. po vymene toho silentu na prevodovke cele auto na pocit stuhlo, mlatenie prestalo, akurat ta paka sa furt kyve, ale to je zjavne featura tohto ulozenia motora. okrem zmiznutia mlatenia je vysledok aj ten, ze auto je na pocit podstatne istejsie v zakrutach a na nerovnostiach, pretoze sa uz motor pod kapotou neprevaluje.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email