Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 188 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 187
Uživatelů: 1
Celkem: 188

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.10. 2012
Příspěvků: 28 | Témat: 8

15.12 2013 14:16


Zdravím,
Mám takový problém s mojí audinou. Už tak 2týdny to je, co mi auto dělá neplechu na cestách. Přesněji mi netlumí díry, nerovnosti. Je to o dost citlivější. Byl jsem na STK* na třepačce, ramena, celkově náprava je v pořádku. Jediná vůle kde trochu je, je v kosti stabilizátoru, ale nic extra. Byl jsem i na tlumičích, předek mám 85% a 87%. Zadek mám 50% oba dva, což už není moc, ale rachot se ozívá už ze předku.

Nedávno jsem měnil i vrchní uložení tlumičů, čepy. Už si fakt nevím rady co s tím. Všechny šrouby jsem kontroloval, jestli nejsou uvolněné, vše bylo napevno. Je možné, aby to dělali ty kosti?
nahoru

sponzor





15.12 2013 14:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

15.12 2013 15:03


stabiky kazdopadne vymenit a nazorama zdejsich "expertu", ze auto bez stabiku je mekci a pohodlnejsi a ma to lepsi vlastnosti a takove kecy, ale ze ta kastle se pak krouti, naprava nefunguje poradne. V tovarne nejsou idioti a vi proc to tam davaji :)tak vymen kazdopadne a minimalne jednu moznost vyradis
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.10. 2012
Příspěvků: 28 | Témat: 8

15.12 2013 18:20


Vyměním to zároveň s těmi zadními tlumiči, tak snad to pomůže. Je to totiž jediná věc, kde je vůle.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

15.12 2013 18:42


Jo a budeš mít aspon klid do budoucna
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

15.12 2013 23:24


predy: Zkontroluj si dotažení horního uložení tlumičů a dotažení samotné matice vložky tlumičů..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.4. 2012
Příspěvků: 212 | Témat: 1

16.12 2013 8:30


typoval bych tu matici vložky tlumiče. taky jsem měl 4000 km po výměně obě povolené
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

16.12 2013 12:35


no k tomuto sa pridam, tiez riesim to, ze mam mozno 10t km po vymene vsetkeho na prednej naprave (tlmice, ramena vratane silentov, silenty stabu, kosti, horne ulozenia tlmicov, oboje capy) a stale mi v prednej naprave nieco tupo mlati pri prejazde nerovnosti. vyzera to tak, ze horne ulozenie je tam "navolno" a ked je nerovnost hlbsia, tak namiesto toho, aby zaperovala pruzina, si poskoci horne ulozenie tlmica a to vyda hluk.

nevyzera, ze by mi na tom hornom ulozeni nieco chybalo, ale ked vyheverujem predok, horne ulozenie "klesne" a opre sa o tu misku hore. predpokladam, ze je to tak OK. Nechce sa mi ale verit, ze ta predna naprava je takto navrhnuta a ze to ma takto na dierach mlatit. Uz som to videl aj na jednom inom aute a ako jedine "riesenie" situacie mi pride pod tu hornu misku vopchat nejaku inu gumu, nech to ulozenie nelieta.

Ma niekto tucha, co s tym moze byt? Ci je to bug, alebo feature? Uz som to tu asi aj riesil niekde, ale odpoved som nedostal, alebo prehliadol.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

16.12 2013 13:29


ventyl: Tak jak to máš,tak to má být..Taky mi to občas mlátí,mlátilo mi to na všech 80 tkách i po výměně všeho možného..Jediné co jsem na žádné neměnil,tak byly přední pružiny...Co když už jsou unavené a nestíhají se roztahovat?Napadá mě,že to horní uložení se odlehčí,není stále přitlačováno do Karoserie*..
nahoru

sponzor





16.12 2013 13:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

16.12 2013 13:31


voloda:
typoval bych tu matici vložky tlumiče. taky jsem měl 4000 km po výměně obě povolené
Jo jo,stává se to,sedá si to..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

16.12 2013 13:53


NOVON: myslim, ze unavene pruziny by bolo poznat okrem ineho aj klesnutym podvozkom, co ja nemam, stoji mi to dost vysoko ako koza. ale zasa strojar mechanik nie som, aby som vedel povedat naisto, ze pruziny to nie su. skor mi to pride tak, ze tlmice utlmuju pohyb kolesa smerom dole natolko, ze sa da do pohybu cela sustava tlmic - pruzina. nemlati to totiz na mensich dierach a nerovnostiach "akceptovatelnej krivosti".

Ak je to ale feature a vsetko je v poriadku, tak pod tu misku vrazim nejaky kus gumy (ponuka sa guma z horneho ulozenia zadku na felicii), nech to tam tak brutalne nelieta. Nevyzera, ze by ta guma mohla byt niecomu na skodu a mensie razy urcite budu na prospech celkovej zivotnosti dielov (ak uz nicoho ineho, tak Karoserie*, resp. horneho ulozenia).
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

16.12 2013 14:06


taky mi to delá a taky nevím co s tím. Já jsem zas vyměnil vše krom tlumičů, ale ty jsou na 80%.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

16.12 2013 14:27


ventyl: No jo,ale ta horní miska se otáčí,když točíš volantem,ne?Natvrdo to být nemůže..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

16.12 2013 14:52


u 80 je scénář takový:
něco začne mlátit, měníš postupně jednu věc za druhou, všechny silentbloky v ramenech, čepy, klouby, stabilizátory, tyče řízení, pak jdeš na tlumiče, horní uložení, nakonec komplet nápravnice.
když to všechno uděláš, odjedeš s tím deset tisíc a můžeš začít znovu...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

16.12 2013 16:03


Jak píše NOVON. Nemůže to být natvrdo, protože se plechová miska otáčí!
Já zatím bouchání nezpozoroval, ale mám ujeto jen 500km po výměně zánovních tlumičů s pružinami, ikdyž s tím, že jsem horní uložení dával původní co bylo.
Naposledy upravil Bojuš dne 16.12 2013 16:05, celkově upraveno 1 krát. (52% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.4. 2012
Příspěvků: 212 | Témat: 1

16.12 2013 16:05


vezměte velký sikovky, dotáhněte ty matice na patronách tlumičů a nemůže být nic slyšet.. jinak jsem taky tak dlouho poslouchal klepání z levé strany přední nápravy až jsem nakonec zjistil, že to ťuká výfuk o to hliníkový odstínění a bylo vyřešeno
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

16.12 2013 16:34


secretario:
u 80 je scénář takový:
něco začne mlátit, měníš postupně jednu věc za druhou, všechny silentbloky v ramenech, čepy, klouby, stabilizátory, tyče řízení, pak jdeš na tlumiče, horní uložení, nakonec komplet nápravnice.
když to všechno uděláš, odjedeš s tím deset tisíc a můžeš začít znovu...
Nechtěl jsem to psát strycu,ale je to tak..Jak už jsem psal,na všech třech 80 tkách to po přejetí příčných nerovností lehce bouchalo.Vyměněno všechno a stejně to buď nepřestalo nebo brzy začalo..Chce si na to prostě zvyknout nebo vyměnit auto,já už si zvyknul..Přední náprava (u B3 i zadní) je u 80 tky hodně slabé místo!
nahoru

sponzor





16.12 2013 16:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2012
Příspěvků: 140 | Témat: 18

16.12 2013 17:23


Heh mam stejnej problem jako autor topicu taky mi prijde jak kdybych na aute nemel tlumice pres nerovnosti jsou citiv a slyset velke rany podvozek mam ok (cepy, ramena, silentbloky, horni ulozeni tlumicu)

dnes mi prisel posledni balik

a 25-teho se poustim do vymeny prednich pruzin tlumicu, zadnich tlumicu, termostat, plastovej podbeh a vycisteni lucasu

tak doufam ze pak budu mit konecne pokoj
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

16.12 2013 17:47


já na léto koupil 225/55/16 od dunlopu, ať to lepí, vole, ať to lepí...
teď jsem je sundal, dívám se a:
odjebané oba přední podběhy, odjebané stabilizátory, načaté čepy na ramenech.
dával jsem před rokem všechno nové.
super.
obul jsem to na 205/45/16, odstavil, na jaře cvičně ramena znovu + zrovna vezmu nové snížené pružiny od rieggera, mají dobrou cenu...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2012
Příspěvků: 140 | Témat: 18

16.12 2013 18:25


Secretario: cece a to ti ten divnej zvuk a plameny od kol nebyly divny

bych rekl ze ty 45 a nizsi tvrdsi pruziny tem cepum silentblokum moc praci neulehci ba naopak pujdou driv do kytek
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

16.12 2013 20:40


secretario:
já na léto koupil 225/55/16 od dunlopu, ať to lepí, vole, ať to lepí...
teď jsem je sundal, dívám se a:
odjebané oba přední podběhy, odjebané stabilizátory, načaté čepy na ramenech.
dával jsem před rokem všechno nové.
super.
obul jsem to na 205/45/16, odstavil, na jaře cvičně ramena znovu + zrovna vezmu nové snížené pružiny od rieggera, mají dobrou cenu...
Cože??? Ty jako zastánce NEsnižování budeš snižovat??"No ty vogo,svět se v prdel obrací"..Nechápu,to fakt kua nechápu!!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

16.12 2013 21:13


Maskot:
no ono to bylo všechno ok, jen když jsem dal plný rejd, tak jak jsou tam už unavené pružiny po těch dvaceti letech, tak to sem tam škrtlo o podběh a sem tam škublo při rozjezdu, neřešil jsem to, si říkám jsou to válce no, to sebou trošku mrská, no a samozřejmě podběhy jsou prasklé oba, v plném rejdu to bralo stabilizátory a navíc se to opřelo o ten čep...
poučení pro příště.

NOVON:
měl jsem zašité ty bačkory od matadoru, ještě že jsem je nakonec neprodal, jsou skoro nové, takže koupit fungl nové nižší péra od rieggra mě vyjde o polovinu levněji, jak kupovat fungl nové letní 15´´...
budu si v létě zase nadávat, že jsem chuj, vím.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

17.12 2013 9:13


NOVON: to som prave nevedel, ci sa toci, alebo nie a zdalo sa mi, ze som to skusal a netocila sa. kazdopadne skusim dotiahnut tie matice hore. staci dotiahnut tu, ktora drzi na mieste misku, alebo mam misku demontovat a dotiahnut nejake matice, ktore su hlbsie? za to nic nedam a ak to bude aj dalej mlatit, tak si kupim silnejsie radio.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

17.12 2013 10:14


ventyl: Válcovou matici pod kovovou miskou a velkou matici co drží vložku tlumiče v personu..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

17.12 2013 13:58


ta velka matica do drzi vlozku tlmica v tehlici predpokladam najdem dole na tehlici. hej, tu som mal predtym so starym tlmicom uvolnenu a mlatilo to podstatne viac.
nahoru

sponzor





17.12 2013 13:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

17.12 2013 16:50


ventYl:
ta velka matica do drzi vlozku tlmica v tehlici predpokladam najdem dole na tehlici. hej, tu som mal predtym so starym tlmicom uvolnenu a mlatilo to podstatne viac.
Jo přesně tak.Pak tu válcovou matku se dvěma drážkama,co drží horní uložení tlumiče na pístnici,tu najdeš,když sundáš tu kovovou misku-klobouček úplně nahoře...Taky se chystám to na svém autě zkontrolovat po výměně tlumičů..,ale ještě jsem se k tomu nedostal,furt jiné kšefty na autech..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2010
Příspěvků: 112 | Témat: 16

17.12 2013 17:10


ventYl:
no k tomuto sa pridam, tiez riesim to, ze mam mozno 10t km po vymene vsetkeho na prednej naprave (tlmice, ramena vratane silentov, silenty stabu, kosti, horne ulozenia tlmicov, oboje capy) a stale mi v prednej naprave nieco tupo mlati pri prejazde nerovnosti. vyzera to tak, ze horne ulozenie je tam "navolno" a ked je nerovnost hlbsia, tak namiesto toho, aby zaperovala pruzina, si poskoci horne ulozenie tlmica a to vyda hluk.

nevyzera, ze by mi na tom hornom ulozeni nieco chybalo, ale ked vyheverujem predok, horne ulozenie "klesne" a opre sa o tu misku hore. predpokladam, ze je to tak OK. Nechce sa mi ale verit, ze ta predna naprava je takto navrhnuta a ze to ma takto na dierach mlatit. Uz som to videl aj na jednom inom aute a ako jedine "riesenie" situacie mi pride pod tu hornu misku vopchat nejaku inu gumu, nech to ulozenie nelieta.

Ma niekto tucha, co s tym moze byt? Ci je to bug, alebo feature? Uz som to tu asi aj riesil niekde, ale odpoved som nedostal, alebo prehliadol.


Úplně mi mluvíš z duše Mám nové silentbloky ramen, čepy ramen, tyčky stabilizátoru, tlumiče, pružiny, horní uložení, čepy řízení a stejně to mlátí

Původně se měnilo vše bez pružin, ale po nějaké době to začlo mlátit... Tak jsem dal ještě nové pružiny, ale cca po týdnu to zase začlo mlátit. Pěkně mě to štve, páč byla 80ka fakt luxusně tichá a pohodlná... Takhle ale už ani neni znát, že podvozek nějakou péči dostal...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

17.12 2013 17:14


Jak to tak pozoruju,tak máme všichni stejný problém..Takže se už začínám přiklánět k tomů,že to problém není,ale vlastnost přední nápravy u AUDI 80..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2010
Příspěvků: 112 | Témat: 16

17.12 2013 17:17


NOVON:
Jak to tak pozoruju,tak máme všichni stejný problém..Takže se už začínám přiklánět k tomů,že to problém není,ale vlastnost přední nápravy u AUDI 80..


Problém někde bude Chvíli fungovala skvěle ale opravdu jen chvíli...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

17.12 2013 18:48


NOVON: mam si na nieco davat pozor (napr. nemlatit do niecoho, co na prvy pohlad vyzera neznicitelne, ale je krehke), alebo je to kuknem a vidim?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

17.12 2013 19:29


ventYl:
NOVON: mam si na nieco davat pozor (napr. nemlatit do niecoho, co na prvy pohlad vyzera neznicitelne, ale je krehke), alebo je to kuknem a vidim?


Ty tlumiče jsi měnil sám?Já třebas dával Kayaby a v sadě u tlumiče byl vymezovací hrníček person/tlumič (aby neměl tlumič v personu vůli do stran) a přítlačná podložka mezi tlumič a tu velkou matici (pro případ,že by byl tlumič v personu utopený)..Měl jsi tam k těm NEW tlumičům něco takového?
Jinak myslím,že by případné povolené matice krom hluku neměly nic zničit.
Na to dotahování matice horního uložení je dobré mít toto:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


..na tuto matici:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Bez toho přípravku se mi to nikdy nepodařilo utáhnout pořádně.Jde si to i vyrobit,ale není to ono,ten ořech je kalený a dříve serveš drážky te matice než ten přípravek..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email