Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 346 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 344
Uživatelů: 2
Celkem: 346

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.12. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 1

06.12 2013 9:47


Zdravím!
Vážne uvažujem nad zakúpením Audi A6 C6 facelift. Podla všetkého sedan. Doma máme ešte 2012 Tourage takže kufor, výlety a lyžovačky máme vyriešené.

Nikdy som nevlastnil Audi. Momentálne jazdím 2009 X5 35d, čo je skvelé a rýchle auto ale zbytočne velké a ťažké (2185 kg) a preto mi to moc žere (12,5). Môže za to moja noha a BiTurbo*.

Chcem klasické kombo 3.0 diesel 4x4, teoreticky by šla aj A4 v dobrej výbave ale tá sa mi momentálne až tak nepozdáva, budget mám cca 25-28k EUR.

Čo ma ale najviac trápi je jazdný komfort, jazdím každý deň po Prahe (do práce a z práce dohromady 30 km + mesto) a každé 2-3 týždne domov po dialnici Praha - Nitra. Ako tušíte, pražské cesty sú tak trošku tankodrom a pohodlie X5 je ohromné. Preto by ma zaujímalo, či sa mi komfort nezníži prechodom na A6 C6 facelift. Uvažoval som aj nad modelom s luftfederungom - vzduchovým podvozkom. Moc takých nie je na trhu, hlavne sedany to často nemajú - tak neviem, či to bol fakt dostupný prvok výbavy alebo ten 1 inzerát, ktorý to má sa pomýlil. Prosím objasnite mi. Ďakujem.

Na niektorých nemeckých fórach a stránkach, napr. tu http://ww2.autoscout24.de/gebrauchtwagen-kaufberat [zkrácená url] som sa dočítal, že to zas taký rozdiel v komfort jazdy nepredstavuje.

Poraďte prosím - chcem nižšiu spotrebu než dnes, aspoň taký jazdný komfort po pražských cestách, porovnatelnú akceleráciu, nechcem znížený luxus (asi by som chcel vollleder, BOSE audio, možno i S-line; dnes mám béžovú kožu, panorama okno, bluetooth, pokročilé audio, AUX, vyhrievané 2 sedačky v elektrike, predné zadné parkovačky)

Ďakujem pekne!!
nahoru

sponzor





06.12 2013 9:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.1. 2007
Příspěvků: 35 | Témat: 8

06.12 2013 16:12


Zdar andynitra,
zrovna před týdnem jsem se stal novým majitelem vozu Audi A6 C6 z roku 2006, tedy ještě před faceliftem. To pružení ale bude zřejmě stejné.
Je to limuzína se vzduchovým adaptibilním podvozkem, montovalo se to za příplatek, takže to mají lima také.
Koupil jsem to kvůli tomu, že občas musím absolvovat cestu za svokrou, kde je dlouhej úsek s nemožnou silnicí samou děr. Ještě to nemám otestovaný, ale v režimu "Comfort" na 17" kolech se mi to zdá měkčí, než u starší audiny A100 C4 na 15" kolech. Takže celkem luxus. V režimu "Dynamic" by to z Tebe na dírách asi vyklepalo duši .
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

06.12 2013 17:11


andynitra: andy za tie prachy tam uz mozes mat aj vzduh. Na tvojom mieste zvazim, ci nezobrat uz aktualny model, nieco by sa najst mohlo..

samozrejme zaklad je registracia v CR, nech na slovensku neplatis socialnu dan a mozes si odpocitat DPH. Podla vozoveho parku by si s tym nemal mat problem.
Ked tak napis sukromnu spravu, mozeme to prebrat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.12. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 1

07.12 2013 12:08


Nová A6 za tie prachy nebude. Čo čítam, nemčúri píšu, že Audi podvozok nie je taký pohodlný ako v MB/BMW, že je v tejto triede A6/5/E najtvrdší. Samozrejme nechcem tu ohovárať Audi na ich vlastnom fóre, to, že je najtvrdší ešte nemusí byť zlé. Ale jedine čo ma zaujíma je to, aby sa mi neznížil komfort jazdy. Mám 18'', čo je na X5 extrémne málo. Ale runflaty, takže úplne mäkké to nie je. Kde to registrovať, kúpiť, to už si vyriešim. Podstatné je pre mňa vybrať auto.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

07.12 2013 14:16


Mam r.2009 facelift, zalezi ake budes chciet kola. Normalne sa predavaju na 1" kolach, ja momentalne jazdim zimu na 18", co vobec nie je tvrde a leto som jazdil 19", co je este v pohode znesitelne aj na panelke, teraz nedavno som dal 20", tam je to uz citit. Vzduchac som dorabal originalny, mal som pruziny. Pruziny su nieco medzi dynamic a comfort. V comfort je auto fakt makke, nerovnosti kopiruje vyborne. Auto som este znizoval nastavenim podvozku diagnostikou cca asi o 2cm. Spotreba je na 3,0tdi vyborna, automat je tam drziak. Pytaj sa ak nieco chces vediet, mam podvozok a aj auto ako take prekopane odpredu aj odzadu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

07.12 2013 14:24


Facelift ma este jednu vyhodu oproti novsiemu modelu - da sa urobit navigacia na novsie mapy. Na novej A6 si to musis pekne tvrdo zaplatit a mapy este aj v r.2012 neboli bohvieco. Jedine co ma stvalo, ze v noci tato A6 v porovnani s inymi koncernovymi autami ako napr.VW GOLF, Vw Passat so xenonami dost slabo svieti. Toto som vyriesil tak, ze kamarat sa zaobera svetlami a vymenil mi komplet xenonovu cast vo svetle s novymi vybojkami za 270e a dal tam z novej bmw 5r. Sedi to tam, nie je to ziaden paskvil , co neznasam, nic sa nemuselo upravovat a svieti to teraz neskutocne perfektne. Takisto mi prepojil, ze pri dialkovych sa mi pripoja svetlom aj halogenove paraboly, co predtym boli iba na blikanie
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

07.12 2013 18:10


Potvrzuju, že potkávačky lubomt svítí min. 2x - 3x líp než moje origo bixenony; je to velká paráda.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.10. 2010
Příspěvků: 85 | Témat: 20

10.12 2013 13:28


andynitra, nieco mame spolocne. Ja casto jazdim na zeninom BMW X5 4.8 i. Sam mam A6 4F, ale pred FL. Mozem ti povedat, ze co sa tyka komfortu cestovania, X5 sa nechyta na moju A6. Takze bud kludny, o komfort neprides, skor naopak.
nahoru

sponzor





10.12 2013 13:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

10.12 2013 16:29


ja bych koupil facelift allroad, uz jsou za peknej peniz, ma to dlesi prevody, tak to tak netoci
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

10.12 2013 16:51


parik:
ja bych koupil facelift allroad, uz jsou za peknej peniz, ma to dlesi prevody, tak to tak netoci


Allroad ma kratsie prevody ako A6. Vyskusane - ma to kamarat. On 2008 ja 2009, oba 3,0tdi 176kW, jemu pri plnom plyne zaradi 6-ku pri 210km/h a mne az pri 230km/h
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.12 2013 17:07


freddy:
Potvrzuju, že potkávačky lubomt svítí min. 2x - 3x líp než moje origo bixenony; je to velká paráda.

Pošli fotky jak mu to svítí kouknem...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

11.12 2013 0:55


jizan.com: Tak fotit si to mě fakt nenapadlo.. Ale myslím, že lubomt určitě nějaké fotky má.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

11.12 2013 1:45


lubomt:
Facelift ma este jednu vyhodu oproti novsiemu modelu - da sa urobit navigacia na novsie mapy. Na novej A6 si to musis pekne tvrdo zaplatit a mapy este aj v r.2012 neboli bohvieco. Jedine co ma stvalo, ze v noci tato A6 v porovnani s inymi koncernovymi autami ako napr.VW GOLF, Vw Passat so xenonami dost slabo svieti. Toto som vyriesil tak, ze kamarat sa zaobera svetlami a vymenil mi komplet xenonovu cast vo svetle s novymi vybojkami za 270e a dal tam z novej bmw 5r. Sedi to tam, nie je to ziaden paskvil , co neznasam, nic sa nemuselo upravovat a svieti to teraz neskutocne perfektne. Takisto mi prepojil, ze pri dialkovych sa mi pripoja svetlom aj halogenove paraboly, co predtym boli iba na blikanie


Na nove A6 opravdu mapy nejdou ?...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

11.12 2013 17:54


freddy:
jizan.com: Tak fotit si to mě fakt nenapadlo.. Ale myslím, že lubomt určitě nějaké fotky má.

Jestli máš světla z roku 2005 tak ty budou už totálně k.o. já dal lampy z roku 2010 a je to nesrovnatelný rozdíl, ovšem chudáci řidiči co jedou proti mě
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

11.12 2013 20:02


jizan.com: vsaks daval origo svetla, ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

11.12 2013 20:07


tomko222:
jizan.com: vsaks daval origo svetla, ne?

neorigo rs6 jsem ani neviděl, ale ano krom koncovek mám vše originál audi..
nahoru

sponzor





11.12 2013 20:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

11.12 2013 22:49


me to taky svitilo nahovno, zatim jsem dal jen lespi vybojky (osram silverstar) a postacuje mi to.

ps: na a6 predfacelift, sestku to radi uz pri 202kmh
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

12.12 2013 6:53


parik: to zalezi od toho,v akej je kondicii motor.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

12.12 2013 7:10


Bohuzial, mobil nie a nie zaostrit
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

12.12 2013 7:12


Tacosi - ked mas kratsi prevod, mas maximalne otacky, tak Ti predsa musi prevodovka uz preradit, nezalezi od kondicie motora. Dlzka prevodoveho stupna zalezi od rocnika auta, motorizacie, daneho vykonu. Evidentne na slabsie vykony davali kratsie prevodovky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

12.12 2013 7:48


Jj z tymi dlzkami prevodov samozrejme suhlasim,ale podla mna ak uz motor nema taky vykon ako kedysi,tak preradi skor. Ci sa mylim?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

14.12 2013 15:21


tacosi:
Jj z tymi dlzkami prevodov samozrejme suhlasim,ale podla mna ak uz motor nema taky vykon ako kedysi,tak preradi skor. Ci sa mylim?

mylis!!!!!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

14.12 2013 16:11


Praveze ked nema vykon, natahuje prevody vysoko do otacok a potom radi. Vykon hlada prevodovka vo vyssich otackach
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.12 2013 19:17


lubomt:
Bohuzial, mobil nie a nie zaostrit

To nejsou potkávačky asi...
nahoru

sponzor





14.12 2013 19:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

14.12 2013 20:14


Skor chceli foto ako to svieti na cestu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.12 2013 20:35


tacosi:
Skor chceli foto ako to svieti na cestu

Přesně o to tady jde, postavit vedle sebe dvě 4f stejný rok s xenonama a vyfotit tu plochu před nima jak to svítí.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.12. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 1

06.01 2014 16:37


Chlapci, kolko Vám to žerie a aké cesty jazdíte?

V merku mám 18 palcov zima/leto, prípadne 17 na zimu.
Luftfed/Komfort/BOSE/plná koža je priorita

tomiTDI: žena má aký ročník X5?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

06.01 2014 17:26


Na 18" 245... sa da jazdit aj na 6ltr aj 10ltr, zalezi od zavazia na nohe
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.10. 2010
Příspěvků: 85 | Témat: 20

10.01 2014 14:54


adminnitra: X5-2008, ale ta spotreba.....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

22.08 2016 12:43


Pánové, měl bych dotaz, přemýšlím o koupi C6 fc (11/2009) 3.0TDi 176kW quattro* . Chci se zeptat hlavně na převodovku, pán mi tvrdí že je tam 7q TT . O tom 7q jsem tu někde četl že to není žádná sláva ale právě to bylo většinou u starších ročníků tak nevím zda už tohle může být lepší. Díky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email