Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 19 března 2024
Celkem je zde 146 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janolle5462
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 370
Online návštěvníků
Návštěvníků: 144
Uživatelů: 2
Celkem: 146

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

04.12 2013 19:04


a jinak jeste ke kauze civka...etku posilat nemusis,znam nazpamet.

Je vidno,ze 1,8T nikdy nemely dvojcivku...pouze verze bez turba.
nahoru

sponzor





04.12 2013 19:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

04.12 2013 19:14


Naco ma VN kable uz ona 97?

Kdeze som pisal, ze vybrat VN kabel z rozdelovaca?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

04.12 2013 19:17


toona85:
Diag na dalku pres AK je uplne top metoda, jak na aute vytvorit dalsi zavady navic,ci neco odpravit uplne.


Urcite mas spocitane, kolko podobnych rad pomohlo a kolko nie.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

04.12 2013 19:25


Milos1:
Naco ma VN kable uz ona 97?

Kdeze som pisal, ze vybrat VN kabel z rozdelovaca?



97 zadne kabely nema....
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

04.12 2013 19:27


Preco su uvedene v etke pre tento kod a rok motora ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

04.12 2013 19:30


Milos1:
Preco su uvedene v etke pre tento kod a rok motora ?


pretoze ji neumis pouzivat

dvojcivka je uvedena pouze u motoru bez turba...staci se divat a cist pismena. Stale nechapes?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

04.12 2013 19:33


toona85:
dvojcivka je uvedena pouze u motoru bez turba...staci se divat a cist pismena. Stale nechapes?


praveze uz hej,
uznavam, mas pravdu v rychlosti som so to pozrel zle.
Beriem, nacapal si ma mas pravdu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

04.12 2013 20:29


ceco019:
takze bod 1. - skuska iskry je zle, na tvojom motore sa to neda beznym sposobom.

Funkcnost cidla klukovky ( vacky ) sla niekedy zistit z otacok pri startovani (VAG, pristrojovka), ale ako je to u teba neviem.

Teraz treba najst niekoho s VAG - om, ale co to trosku vie.
Poznam takeho, ale ten je zial pre teba od ruky.
nahoru

sponzor





04.12 2013 20:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

04.12 2013 21:00


Milos1:
ceco019:
takze bod 1. - skuska iskry je zle, na tvojom motore sa to neda beznym sposobom.

Funkcnost cidla klukovky ( vacky ) sla niekedy zistit z otacok pri startovani (VAG, pristrojovka), ale ako je to u teba neviem.

Teraz treba najst niekoho s VAG - om, ale co to trosku vie.
Poznam takeho, ale ten je zial pre teba od ruky.


bod 1-vytahnout civku z hlavy(2x M6 imbus 5) vlozit jinou,nahradni svicku a ponechat lezet na hlave tak,aby byla svicka ukostrena. Pripadne se da vytahnout nadstavcem svicka z toho valce ven...2 lidi,jeden startuje, druhy se diva...

Navod jako pro uplne trolly. Ci ze je potreba tutorial na youtube?

Cidlo vacky netreba,motor umi jet i bez nej(s nizsim predstihem nouzove tkz).ale za bezne jizdy praticky nepoznas.

Cidlo klikovky odejde jednou za 50 let. U techto a podobnych motoru prakticky dozivotni zalezitost,neni to poruchovy hall ale reluctor type.

A uz se dostavame k tomu. Pokud je potreba psat takovyto podrobny navod step by step, pak to auto dost pravdepodobne skonci v servise tak jako tak. Ve finale by to bylo nejefektivnejsi,co se tyka zbytecne vyhozenych penez za ruzne cidla a komponenty,co se poradi tady na foru bez moznosti rychleno overeni funcnosti pres diag,a take casu.

Takhle se dali opravovat favority,120 a ziguly,ale ne tohle.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 42 | Témat: 7

04.12 2013 21:13


....chalani skor nez sa pobijete tak vas trosku poopravim ...aeb s turbom ma na milion percent 4 vysokonapatove cievky,zadne zdvojene takze uz to nerieste ...dalsa vec elektriny som sa ani nechytil zadne sparanie sa v niecom cemu nerozumim, az tak blby nejsom ...chcel som poradit co by som si dokazal skontroluwat sam...klapku, vahu, poistky, cerpadlo, vag som kontroluwal...auto som dal do serwisu lebo som bol z teho uz na nerwy kedze vag je cisty...v servise robili znovu vag, ziadna chyba neni...zatal nic zle nenasli,zajtra pokracuju v hladani chyby...riesa elektroniku...ked mate niekdo typ co by mohlo byt zle tak pls poradte...hlawne sa uz nevadte
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

04.12 2013 21:23


v poradku,vsetko dobre,hej milos?

takze...motor potrebuje skutecne jen velmi malo veci k tomu,aby nastartoval.

Palivo
jiskru
snimac kliky

co nepotrebuje,je vaha vzduchu,lamdba,ventil n75,skrt.klapka muze byt vadna,cidlo na vacce hall taky ne.cidlo tepl.vzduchu,cidlo tepl. Vody*

Palivo-skusit pri startu striknout nejaky eter ci benzin primo do pootevrene skrt.klapky

jiskra-zkouska viz popis nize
cidlo otaceni bude na 99,9999% dobre(pokud nema prodreny kabel napr.)

na co bych se zameril je i zmerit tlaky ve valcich,jestli neni motor potkany v rozvodu.podle tlaku poznas.je to rychlejsi nez demontaz do servisni polohy pro overeni znacek na rozvodech. Kdyz je posunuty rozvod, nepoznaji to ani auta z rv. 2002 !!! Jednotka bude stale bez zavad,ikdyz by to slo poznat podle cidla vacky, rj proste nema tuto kontrolni funkci. Dost bezne i u novsich aut.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

04.12 2013 21:31


ceco019:
....chalani skor nez sa pobijete tak vas trosku poopravim ...aeb s turbom ma na milion percent 4 vysokonapatove cievky,zadne zdvojene takze uz to nerieste ...dalsa vec elektriny som sa ani nechytil zadne sparanie sa v niecom cemu nerozumim, az tak blby nejsom ...chcel som poradit co by som si dokazal skontroluwat sam...klapku, vahu, poistky, cerpadlo, vag som kontroluwal...auto som dal do serwisu lebo som bol z teho uz na nerwy kedze vag je cisty...v servise robili znovu vag, ziadna chyba neni...zatal nic zle nenasli,zajtra pokracuju v hladani chyby...riesa elektroniku...ked mate niekdo typ co by mohlo byt zle tak pls poradte...hlawne sa uz nevadte


ze je pamet zavad cista jeste vubec nic neznamena...dobry technik si ocekuje merene hodnoty a parametry jednotlivych cidel v diag.z toho pozna. Jinak te asi moc neuklidnim,ale ty prvni aeb motory,resp RJ jsou pekne stare motroniky, a jsou velmi hloupoucke. Na vypis zavady opravdu naivne necekej,pravdepodobne se nedockas. Tady se pozna kdo umi a kdo jen cumi na prazdnou pamet zavad
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

05.12 2013 7:50


Hmm - tym si mohol zacat.
Este daj info, od coho tento motor berie info o otackach motora.

Ale ak je auto uz v servise vlastne je to jedno, mozna pre dalsich majitelov tohto motora.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

05.12 2013 9:27


Milos1:
Hmm - tym si mohol zacat.
Este daj info, od coho tento motor berie info o otackach motora.

Ale ak je auto uz v servise vlastne je to jedno, mozna pre dalsich majitelov tohto motora.


uz jsem to psal. snimac reluctor na klikove hridely, snimac je na bloku. bez toho nepojede.

snimac vacky je doplnkovy signal. pokud ho nema jede taky, temer stejne dobre. je tam kvuli tomu,ze kdyz jednotka pozna snimacem klepani detonace, tak aby snizila predstih. diky cidle vacky se pak presne vi ktery valec. pokud ho nema, jednotka snizi predstih aby nedochazelo k detonacim. za jizdy to na normalni benzin N95 ani nepoznas.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

05.12 2013 10:10


Oki, takze ak je vadny snimac kluky, nepojde pri startovani ani otackomer ?

Banalita, ale dolezita info pre laicku "prvu" diagnostiku.

Ano, snimac kluky malo kedy odice, skor sa na nom nachyta spina, potrhaju kable.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

05.12 2013 10:14


Milos1:
Oki, takze ak je vadny snimac kluky, nepojde pri startovani ani otackomer ?

Banalita, ale dolezita info pre laicku "prvu" diagnostiku.

Ano, snimac kluky malo kedy odice, skor sa na nom nachyta spina, potrhaju kable.


podle otackomeru to opravdu nepoznas ani nahodou. otackomer bere informaci primo z RJ, ne z nejake zap.civky ci modulu. kdyz si vezmes ze otacky starteru jsou nekde kolem 150-200ot/min,tak to nepoznas ze se rucicka pohla.

EDIT.budiky maji servo motorky a rizene pres uPC. neni to jako u starych konstrukci, rekneme jako napr GOlf 2 apod, kdy byl signal otackomeru brany primo z IC, a rucicka se pri startu skutecne hybala.

skusit jiskru,pak se uvidi. je zajimava indicie,ze smrdi benzin. z toho bych usuzoval ze vstriku benzin,takze snimac maka. videl bych to mozna v zapalovani nebo potkany rozvod.
Naposledy upravil toona85 dne 05.12 2013 10:18, celkově upraveno 1 krát. (15% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





05.12 2013 10:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

05.12 2013 10:17


Schvalne sa na to pytam, pretoze pri niektorych autach to rozpoznat ide.
Tych 150 - 200 ot nie je nak malo?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

05.12 2013 10:20


Milos1:
Schvalne sa na to pytam, pretoze pri niektorych autach to rozpoznat ide.
Tych 150 - 200 ot nie je nak malo?


nie nieje to malo. starter ma kolem 1000ot/min, ale pres prevod pastorku a ozubeneho vence na setrvaku to da takove otacky. mozna i mene.

EDIT-muzes to zjistit presne, kdyz chvilku popatras v etke,zjistis pocet zubu na venci a pastroku, z toho to spocitas presne.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

05.12 2013 10:34


Mno niekde som cital v dielenskej prirucke o minimalnych startovacich - 350 ot, preto mi onych 150 - 200 pride malo.
To ze otackomer na niektorych old autach pocas startovania nabehne nie je blbost, skutocne ukazuje, zistujem info ci to plati aj pre tuto 1.8.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

05.12 2013 10:53


Milos1:
To ze otackomer na niektorych old autach pocas startovania nabehne nie je blbost, skutocne ukazuje, zistujem info ci to plati aj pre tuto 1.8.


pisal jsem to pak prispevku nize, ze to tak je. souhlas.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 42 | Témat: 7

06.12 2013 12:58


...noo chlapi takze cerstve info zo servisu...auto ma cerpadlo ok,benzin sa pekne dostane do motora...zapalovanie je tiez v uplnom poradku...tlaky tiez,rozvody ok (ved boli menene pred mesiacom) ...a auto stale nestartuje...co teraz ? :/ v servise uz to pomaly vzdavaju
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

06.12 2013 13:00


ceco019:
...noo chlapi takze cerstve info zo servisu...auto ma cerpadlo ok,benzin sa pekne dostane do motora...zapalovanie je tiez v uplnom poradku...tlaky tiez,rozvody ok (ved boli menene pred mesiacom) ...a auto stale nestartuje...co teraz ? :/ v servise uz to pomaly vzdavaju


tomu neverim. neco se nekde prehledlo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 42 | Témat: 7

06.12 2013 13:03


...mmm hovorim len co sa mi povedali...btw mam tam jednu chybu na RJ motora...ze chyba pamate ROM...no tu chybu tam mam uz od kupy auta ( pol roka) a auto doteraz slapalo jak hodinky
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

06.12 2013 14:03


ceco019:
...mmm hovorim len co sa mi povedali...btw mam tam jednu chybu na RJ motora...ze chyba pamate ROM...no tu chybu tam mam uz od kupy auta ( pol roka) a auto doteraz slapalo jak hodinky


tato chyba muze nekdy byt zapsana diky spatnemu checksum v pameti, tzn po cipovani. a nebo je to taky opravdu vada, ktera se nyni projevila naplno...

zalezi co a jak zkouseli v tom servisu.

s benzinem je to snazsi, v podstate motor chytne,nebo aspon blafne,na temer jakoukoliv davku v rozumnem pomeru se vzduchem. rozpeti je opravdu velike, od nejakych 17,5 az do 8,0 AFR.

se zapalovanim uz to takova sranda neni, okamzik zapaleni a velikost (energie) jiskry musi byt v spravna.


takze co se deje po neuspesnem startu (nebo nekolika?) svicky mokre, zalite?
nahoru

sponzor





06.12 2013 14:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

07.12 2013 19:38


vymenit servis.
Netankoval si?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 42 | Témat: 7

10.12 2013 13:05


...taaakze pani problem vyrieseny

...vadne rele c. 208 ...

toto rele ma na starost spustanie palivoveho cerpadla a napajania RJ motoru...palivo sa sice po motor dostalo no pod veeeelmi veeelmi malym tlakom a RJ bola uplne odstavena...vymenilo sa rele a audinka slape dakujem vsetkym za pomoc a ochotu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 308 | Témat: 15

10.12 2013 19:07


ceco019:


toto rele ma na starost spustanie palivoveho cerpadla a napajania RJ motoru. RJ bola uplne odstavena...


Měli jste to vůbec na VAGu? Mně to dělalo něco podobného, když napětí baterky kleslo na určitou úroveň, potom ECU* tohle relé shodilo a pak se ECU* neobjevila ani na CANbusu. Taky ve výpisu chyb bylo, že ABS* nedostává signál od ECU*, no bodejť by. Tohle by vás na to relé navedlo...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 42 | Témat: 7

10.12 2013 19:31


...jasne ze bolo auto na VAG...na prvom PC sme mali hlasku ohladom problemu s RJ a nic viac...potom sme zohnali iny typ VAG a tam nam ukazalo vadne rele č. 208 a bolo po probleme
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

10.12 2013 19:32


VOX:


Měli jste to vůbec na VAGu? Mně to dělalo něco podobného, když napětí baterky kleslo na určitou úroveň, potom ECU* tohle relé shodilo a pak se ECU* neobjevila ani na CANbusu. Taky ve výpisu chyb bylo, že ABS* nedostává signál od ECU*, no bodejť by. Tohle by vás na to relé navedlo...


na canu ani byt nemohla, jede vyhradne na Kline co se tyka diag. s ABS* jednotkou se bavi po canu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

10.12 2013 19:35


ceco019:
toto rele ma na starost spustanie palivoveho cerpadla a napajania RJ motoru...


RJ je napajena trvale na "30" a hned po "15" za klickem (i okruh zapalovani je vzdycky primo za klickem). rele spina jen okruh cerpadla a vstriku (+myslim nejake smeti kolem motoru N75 apod).

ciže diagnostikovatelna je prakticky kdykoliv, i nas stole venku ji staci 4 draty (zem, 30, 15, Kline)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email