Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 347 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 341
Uživatelů: 6
Celkem: 347

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.11. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 1

20.11 2013 23:04


Ahoj,
pořídil jsem A4 B8 2009 s 2.0tdi a 100kw a automat. Po cca 1000km co jsem s autem najel, celkem tedy má auto 143000 km se za jízdy rozsvítila kontrolka DPF*. Zkusil jsem auto projet cca 20km s otáčkama kolem 4000, ale nic. Auto jede naprosto stejně jako před tím, poradíte něco než se vydám do servisu?

Díky.
nahoru

sponzor





20.11 2013 23:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

21.11 2013 7:13


nejdriv diagnostiku... pak se uvidi vic..
filtr pevnych castic.. da se obejit aniz bys musel kupovat novy...
odkud jsi?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.4. 2012
Příspěvků: 382 | Témat: 22

21.11 2013 8:22


http://www.odstranenidpf.cz/ a máš po problémech firem na odstranění filtru je víc.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

21.11 2013 10:12


Chaindler:
To bys také mohl napsat, že se ti rozsvítilo hladový voko nádrže. D P F je prostě spotřebka. Regenerovat, vyměnit nebo vyhodit
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

21.11 2013 10:13


zitter jasně na to že na podle nových emisí neprojde technickou nové přístroje to umí poznat
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

21.11 2013 10:16


bezva trend zlobí DPF* tak ho vypárám vždyť je tam k hovnu..

hoši hoši..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.11. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 1

21.11 2013 10:36




Takhle to vypadá. Je to vůbec kontrolka DPF*?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2013
Příspěvků: 161 | Témat: 5

21.11 2013 10:52


Chaindler:

Pokud se nepletu tak tuto znamena,ze mas nejakou zavadu elektroinstalace (chyba motoru) (snimac,spinac, cidlo ,apod) a ze je zapotrebí zaject na DIAG. muze to byt Lambda* vaha vzduchu a spousty X dalsich vecí..
nahoru

sponzor





21.11 2013 10:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2010
Příspěvků: 60 | Témat: 12

21.11 2013 11:29


Zavada motoru. Kontrolka DPF* je jakoby takovy diravy tlumic vyfuku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

21.11 2013 19:25


Odkud jsi?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

21.11 2013 20:05


ricimond:
bezva trend zlobí DPF* tak ho vypárám vždyť je tam k hovnu..

hoši hoši..

ad 1
cece ZDENDO,ja ho teda nemam ted zrovna,ale urcite bych nekupoval kdyby lehnul,ale nechal zavrit,ad 2 v zivote mi auto na emisich nemerili(to KRYSAR),tim spise ze opravdu netouzim sledovat prebehove otacky u sveho dieselu,to mi fakt za ten baksis na STK* stoji a jestli tam ma byt aby automobilky dostavaly cim dal vyssi euro mi je fakt na parku..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

21.11 2013 20:15


Kontrolka DPF* je tahle



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 14.7. 2009
Příspěvků: 1358 | Témat: 19

21.11 2013 20:27


Chaindler:

Jak psali kluci výše 1000 a jedna věc. Chce to diagnostiku motoru. Tipl bych např. čidlo toho DPF*...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

22.11 2013 16:23


jerryxedos:

ad 1
cece ZDENDO,ja ho teda nemam ted zrovna,ale urcite bych nekupoval kdyby lehnul,ale nechal zavrit,ad 2 v zivote mi auto na emisich nemerili(to KRYSAR),tim spise ze opravdu netouzim sledovat prebehove otacky u sveho dieselu,to mi fakt za ten baksis na STK* stoji a jestli tam ma byt aby automobilky dostavaly cim dal vyssi euro mi je fakt na parku..


Prebehove otacky ?! To jsou otacky co prebihaji na druhou stranu ? )

Co tim myslis ?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

22.11 2013 16:32


krysimlade:


Prebehove otacky ?! To jsou otacky co prebihaji na druhou stranu ? )

Co tim myslis ?


ja tim nic nemyslim,je to standartni termin pro teror dieseloveho motoru na emisich max na max..


citace:Majitele dieselových motorů trochu děsíme, protože tyto motory se měří v přeběhových otáčkách. Několik sekund tedy motor musí pracovat pod plným plynem v nejvyšších možných otáčkách. Tyto otáčky se také porovnávají s tabulkami, zda jsou ve stanovených hodnotách. Současně se měří zplodiny vycházející z motoru a opět se porovnávají s tabulkami. Vliv na kouřivost vznětových motorů má především čistota vzduchového filtru, protože tato jednoduchá součástka může výsledné hodnoty změnit tím, že motor dostává málo vzduchu, ale hodně paliva, a to špatně hoří."
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

22.11 2013 16:38


Co to je za picovinuuu ? ))

Ja teda nevim, ale muj motor se u 2.800 mam pocit zastavi a vejs nejde. Takze at si tam slape jak chce. Otazkou je, jestli neda 1 a drzi to na spojce ? Ale i tak mam pocit ze nepujde vejs. Zrejme ochrana pred Surovym Technickym Kokotem
nahoru

sponzor





22.11 2013 16:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

22.11 2013 16:44


krysimlade:
Co to je za picovinuuu ? ))

Ja teda nevim, ale muj motor se u 2.800 mam pocit zastavi a vejs nejde. Takze at si tam slape jak chce. Otazkou je, jestli neda 1 a drzi to na spojce ? Ale i tak mam pocit ze nepujde vejs. Zrejme ochrana pred Surovym Technickym Kokotem


to jsi asi nikdy nebyl na emisich a nevidel ty vyvareny motory,foukly tesneni pod hlavou a dalsi chutovky..
a ze ti nejde vytocit vysse?nevim co mas za motor,ale tusim ze ochrana pred pretocenim motoru na miste funguje jen s vyslaplou spojkou,nicmene jsme off topic za jedno a za druhe ti to mistni tech.specialiste radi vysvetli tu tvoji pi-ovinu jak rikas

vyjadreni technika emisni kontroly na foru:
dalik

simply clever

Příspěvků: 194

Zaregistrován:
27.01. 2005
Re: Měření emisí
Tak to asi uvedu na pravou míru: U dieselu se měří kouřivost. Ta se pohybuje mezi 0,6 u nových motorů po 2,5 u starých motorů. Údaj bývá uveden v TP, na štítku v motorovém prostoru nebo v emisních tabulkách, a říká se mu "korigovaný součinitel absorpce."



Měření pprobíhá následovně: Poprvé se prošlápne plný plyn aby došlo k vyfoukání bordelů z výfuku apod. Poté se se spustí opacimetr (přístroj na měření emisí) a motor se ČTYŘIKRÁT po sobě vytočí nadoraz DO OMEZOVAČE. Přístroj sám ukazuje, kdy sešlápnout plyn, jak dlouho ho držet a kdy ho pustit. Poté přístroj vypočítá průměrnou hodnotu ze čtyř měření, která musí být nižší, než údaj uvedený pro daný motor. Zároveň je důležité, aby rozdíl mezi těmi čtyřmi měřeními nebyl větší než 0,25%, pokud je větší, vozidlo nevyhovuje, i kdyby průměrný údaj vyhovoval.



U benzínu je to jinak, v případě zájmu se rozepíšu. (Než se se mnou začne zase někdo hádat že je to jinak, tak upozorňuju, že mě měření emisí už více jak čtyři roky živí a že mám všechny školení a zkoušky jak v Dekře, Atalu, tak i na Ministerstvu dopravy).
za mne HAWK.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2013
Příspěvků: 161 | Témat: 5

22.11 2013 18:14


jerryxedos:


souhlasim,kvalitne napsane,kamarad byl nedavno na STK* konkretne emise trvaly cca 10minut a opravdu se autu musi slapnout hodne na krk.. nelíbí se mito osobne,ale co se da delat
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

22.11 2013 18:34


jerryxedos:
Citace:
U benzínu je to jinak, v případě zájmu se rozepíšu.

Mohu poprosit? Třeba někam do jiné rubriky, dík
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.3. 2012
Příspěvků: 477 | Témat: 11

23.11 2013 15:18


DPF* může svítit i kvůli snímači rozdílu tlaku,snímači před nabo za DPF* atd...všichni jsou naučený jakmile se rozsvítí DPF* tak ho odpárat do hajzlu,njedříve sem hodte výpis z diag a ptom něco řešte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.11. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 1

26.11 2013 13:12


Tak resumé je takové, že to opravdu byla závada na DPF*, chybu vymazali a od té doby se už kontrolka nerozsvítila a ani neproblikla.

Můj odhad je, že autu a DPF* se nelíbilo to jak bylo auto v bazaru a vždycky to někdo jen projel kolem bloku a hned zpátky a chcípnout nebo jenom na místě natočit a hned zase chcípnout.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2013
Příspěvků: 36 | Témat: 7

26.11 2013 17:15


to samé jsem měl/mám teď já...
zničeho nic se rozsvítila kontrolka - na diag to ukázalo vadný snímač rozdílu tlaku. Sice to vymazali, ale stejně se to objeví znovu... Prostě to chce nový snímač (slova servisáka). Pak mne bude čekat čištění filtru, další snímač, ....

DPF* je opravdu super věc
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email