Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 325 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tynes
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 390
Online návštěvníků
Návštěvníků: 322
Uživatelů: 3
Celkem: 325

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.10. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 10

14.11 2013 22:10


Ahoj,

Rád bych nabil baterii před zimou (parkuji v rádoby podzemních garážích), které jsou sice pod bytovým domem, ale jsou volně větrané, takže je tam zima jako všude okolo.

Bohužel nemám možnost nabít baterii přímo v autě a přečetl jsem už kvantum informací o tom, že nejlepší co je je nabíjet autobaterii v Audi přímo v autě. To je ale technicky nemožné.

Proto řeším jak to udělat tak, aby si auto pamatovalo vše co si pamatuje teď.

Mám k dispozici dvě možnosti:

1. mám autobaterii z Fabie, která je čerstvě nabitá - tu bych mohl teoreticky připojit startovacími kabely, aby to tam přes noc bylo.

2. mám startovací stanici - http://www.mysmartbuy.com/ProductImages/249/BIG/BIG/BIG/249.jpg

V té startovací stanici je normálně 12V a myslím nějak 8 - 12Ah akumulátor.

To by bylo asi nejlepší řešení, to tam nechat přes noc.

Bojím se ale toho, jestli tím že je ten přístroj dělaný hlavně na starty, tak nemůže něco v autě odpálit? Už jsem s tím párkrát startoval Octavie a Superby a normálně se to připojí k vybité baterce, nebo z toho jde i normálně nastartovat auto, tak si myslím, že by to teoreticky mělo být v pohodě. Otázkou je, co to udělá, když to na tom bude viset celou noc.

Jak byste to přepojili? Tzn. nejdřív odšroubovat svorky na baterii, chytit je těmi krokosvorkami a následně to vyndat? Nebo to pár sekund udrží paměť i bez baterie?

Díky moc. Chápu, že už je tu na toto téma celkem dost příspěvků, ale na tyhle konkrétní dotazy jsem odpověď nenašel.
nahoru

sponzor





14.11 2013 22:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 372 | Témat: 19

15.11 2013 10:31


řešení č.1 je správně
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 834 | Témat: 47

15.11 2013 13:07


Číslo 1. Ale proč ji budeš nabíjet? Jestliže ti funguje normálně dobíjení, tak je tohle zbytečný.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

15.11 2013 18:44


Máš jinou baterku dobrá tak si udělej propojovací kabel s krokodýlkama na svorky a koncovku do zapalovače a zasuň ji do něj.A můžeš si baterku vyndat a donýst nabít.Tohle jsem si vytvořil když jsem měnil baterku.

Jestli jezdí krátký trasy a startuje několikrát během ježdění tak se to nestačí dobít tak jak by mělo.Občasný dobití nabíječkou tu baterii šetří.Mě takhle odešla do věčných lovišť baterka po necelých dvou letech.Dobíjení je naprosto v pořádku ale krátký trasy jsou pro baterii špatný.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2012
Příspěvků: 132 | Témat: 4

15.11 2013 21:37


Přesně tak ! S A3 jezdím delší trasy tak když ji jednou za čas připojím k nabíječce tak je za chvíli v udržovacím režimu. Kdežto Oktávka jezdí denně trasu celkem asi 20 km a v tom je 6 startů na 4 kouskách. Tu dobíjím zhruba každý měsíc a trvá to několik hodin než se nabije naplno. To svícení a topení po ránu udělá svý, přihřejem si sedačku, no a ten komfort je třeba si uchovat po celou zimu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.10. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 10

16.11 2013 10:13


Jj přesně tak.

Baterie není úplně nová a měl jsem teď více kratších tras, tak jsem jí chtěl před zimou dobít. Když mám nabíječku.

Akorát tím, že bydlím v paneláku tak si nemůžu dovolit vyhodit prodlužku z okna, ale musím s tím takhle koumat.

Takže se nic hroznýho stát nemůže? I kdybych to například nestihl připojit dostatečně rychle?

Podstatny asi je, aby to šlo zamknout a odemknout..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 834 | Témat: 47

16.11 2013 11:27


Ono se něco dít bude a to tak že okamžitě, co ty baterky propojíš. Ale buď v klidu. Moc neotálej, ale ničeho se neboj.

Edit: Osobně bych se na to vyprdnul a radši naplánoval nějakou delší jízdu, víš, vzít rodinku na výlet, nebo tak něco.Dvě hodiny tam, dvě zpátky a máš po starostech. Spojíš příjemné s užitečným bez šaškování s baterkama na sídlišti na parkovišti.Toť můj názor...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.10. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 10

16.11 2013 12:02


To je jasné už se na něco takového chystám zrovna dneska ale ještě nejsou žádné pořádné mrazy.

Právě nevím jestli stačí dvě a dvě hoďky ta 100Ah baterie co tam mám se bude asi nabíjet hodně dlouho kdyby byla vybitá..
nahoru

sponzor





16.11 2013 12:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

16.11 2013 12:06


A6Petr:
Číslo 1. Ale proč ji budeš nabíjet? Jestliže ti funguje normálně dobíjení, tak je tohle zbytečný.

A6Petr:
Osobně bych se na to vyprdnul a radši naplánoval nějakou delší jízdu

Ne
Auto baterku dlouhodobě nikdy nenabije tak, aby byla nabitá plně.
Proto je dobré alespoň dvakrát ročně nabít baterku pořádně ze sítě.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

16.11 2013 12:24


Já mám taky 100 mAh a když se opravovalo auto, tak dostala pěkně zabrat a nabíjela se cca 15 hodin.
Když byla vymlácená úplně, tak se nabíjela cca 36 hodin.
Hodně taky záleží na typu nabíječky.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 834 | Témat: 47

18.11 2013 11:22


Kriznik: Já se nechci přít, ale s tímhle by si dovolil nesouhlasit. Spočítej si, kolik energie spotřebuješ na start a za jak dlouho jsi schopen ji vrátit do akumulátoru, když dobíjíš proudem řádu jednotek ampérů. Proč dobíjecí systém v autě není schopen aku nabít plně? Co by tomu bránilo? Samozřejmě, že nabití na externí nabíječce aku může prospět, ale nezbytné to není.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

18.11 2013 11:47


auto nedává přesně 14,4, ale o něco míň, takže baterie se nikdy nenabije celá (navíc nejedeš v kuse 10hodin).

Ustálený nabíjecí proud 14,4 bez výkyvů po nezbytně dlouhou dobu min 10h ti dá jen a pouze nabíječka.

Kdysi mi to někdo vysvětloval, ale úspěšně jsem detaily zapomněl. Řídím se tím, že zhruba dvakrát za rok baterku v autech nechám na nabíjení ze sítě.
Toť vše.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

18.11 2013 11:58


Hodnoty plne nabiteho akumulatoru jsou 1,28 hustoty elektrolytu ve vsech clancich. Napeti 15,6 voltu pod nabijeckou. Auto dava v maximu 14,4V - a to jen v pripade ze jedes bez spotrebicu a vse je v 100% Jizdou akumulator do konecnych znaku nedobijes.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

18.11 2013 12:05


tak skoro si to pamatuju správně
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 834 | Témat: 47

18.11 2013 13:00


vlasta: a Kriznik: Vzhledem k tomu, že olověný aku netrpí paměťovým efektem a dalšíma neduhama, k čemu mi je nabíjení na "plno", když po několika hodinách je tam, kde byl před tím? Netvrdím, že mu to neprospěje, ale výsledný efekt nestojí za problémy, kterým čelí běžný uživatel auta ve městě, když by chtěl dvakrát ročně na parkovišti dobíjet. Možná se prodlouží životnost, ale o kolik?

Auto dobíjí napětím asi 14,4V, kdy by se ještě neměl "vařit" elektrolyt, pokud je aku v pořádku. I tímto napětím, pokud jsem si to zjistil správně, se dá nabít na 100%. Ale i kdyby ne, tak olověnému nevadí, že se nabíjí třeba na 90%. To nabití "naplno" (ještě je třeba dodat, že ne všechny nabíječky mají stejně nastaveno, kdy je "plno"), může v tomhle směru jenom pomoct prodloužit životnost. Protože pokud máš KVALITNÍ nabíječku, tak docílíš nějakých chemických změn, které probíhají, když má článek nad 2,4V, které mají možná na tu životnost vliv (fyzikální chemie není moje hobby), ale určitě to není nutná podmínka, aby ten aku startoval i v zimě.

Nechci žádnej flame, jen jsem vyslovil názor, že dobíjení mimo auto, je věc dobrá, ale pokud je aku a dobíjecí soustava v autě v pořádku a vysloveně nestartuju každých deset minut, není to věc nezbytně nutná.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

18.11 2013 15:08


Nabijeni naplno je dobre hned k nekolika vecem. Za A dostanes siryny z elektrod (jak klesa nabiti baterie, sirany z elektrolitu se natahuji do desek a tim je nici - dochazi k vypadavani aktivni hmoty. Tim akumulator ztraci kapacitu a nasledne dojde k propojeni kladnych a zapornych elektrod - zkrat) On je problem i s klasickymi DOBIJECKAMI. Tou se da tezko nabit aku do konecnych znaku nabiti (mnohokrate v praxi odzkouseno) Na tohle jsou uplne nejlepsi stare klasicke usmernovace (ty plechove obludy co mam v praci v chodbe)
Jizdou s trvale nedobitym akumulatorem jej dokazes zkratit na zivotnosti az o polovinu. V pripade hlubokeho vybiti (tj pod 10V a elektrolit za hranici meritelnosti hustoty) dokazes popravit uplne v klidu dvouletou baterku.
On je hned problem na nekolika mistech. Za to denni sviceni je pro baterku vyslovene peklo. Po startu se ti rozebehnou spotrebice a dobijeci soustava uz neni schopna dat do baterie tolik, kolik by bylo potreba - musi zivit spoustu veci.A zapnutim svetel se to moc nevylepsi Dalsi veci jsou dnesni baterie. Jejich desky (elektrody) jsou oproti drivejsim dobam o dost tenci...
Klasicke dobijecky - automaty.
Ona je to hezka vec, ze je to automat. Ale ta dobijecka, je rizena vnitrnim odporem baterie. Cim je baterie starsi, tim ma odpor vetsi.Takze pri nabijeni, napeti vyleze na stanovenou mez, kdy dobijecka vyhodnoti baterii jako nabitou a padne na konzervacni napeti. To ze pak jdes premerit hustotu elektrolitu a zjistis, ze je nabita na 70-80% (1,25-1,26 hustoty) ta dobijecka nezjisti. Oproti tomu je nabijeni usmernovacem o dost efektivnejsi. Ja si tady kolikrat s polomrtvou baterii hraju 3 dny, nez ji dostanu tam, kde ma byt.
nahoru

sponzor





18.11 2013 15:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

18.11 2013 15:23


A6Petr: Ted mi doslo, ze ty vlastne nikdy nezazijes problemy s aku, pokud uplne neumre. Za A benzinak toho sebere pri startu mnohem min nez dehet. I s polovybitym akumulatorem nezaznamenas obtizny start a navic, pokazde kdyz tady mas u mne auto (nejen ty) dobijim akumulator z duvodu prevence. To ze vam to kluci usaty nerikam, je vec jina. Proste to delam automaticky. Prijede auto na dilnu a uz je to napichnuty
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

18.11 2013 15:33


vlasta:
A6Petr:pokazde kdyz tady mas u mne auto (nejen ty) dobijim akumulator z duvodu prevence.

To je přístup.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 834 | Témat: 47

18.11 2013 16:16


Karlosma:

To je přístup.


Proto mu to tam dávám.

Vlasto, v podstatě nejsme vepři Že se plným nabitím rozpustí sulfáty, jsem si našel, že to prodlouží životnost, jsem připustil (a věřím tomu) - možná bych Ti až tak nevěřil tu polovinu, ale budiž, Ty máš ty zkušenosti. Že se šetří na všem i na baterkách, je nám všem jasný. A taky jsem psal, že člověk musí mít pořádnou nabíječku, aby to mělo efekt, musí se to nabít pořádně a to většina lidí stejně nedokáže - nabíječky se starým poctivým trafem a selenovýma usměrňovačema a u toho připravenej hustoměr, nemůže mít doma každej .

Hluboké vybití snad hrozí jenom když ji vystartuješ do mrtě, nebo se posere dobíjení - to se stane jenom když to máš rozbitý.

Neměřil jsi náhodou někdy proud, co teče do akumulátoru, při běžícím motoru a zapnutým všem možným? Docela by mě to zajímalo.

Závěr pro mě: kdo chce ať nabíjí, já nabíjet nebudu, i kdyby za mě Vlasta nenabíjel. Nosit 110 Ah akumulátor po parkovišti nebudu a pořádnou NABÍJEČKU stejně nemám.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

18.11 2013 19:17


Ty vole!!! SELEN!!!!! Hruza des a bes. Vis co udela pri propaleni selen? Zacne ti tam poustet stridavy proud. Selenovy usmernovac, tot postrach vsech baterkaru....tedy pokud je baterka v zaruce. Jinak ho samozrejme mame(maji) radi
Tranzistor - tot ten spravny tentononc
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

18.11 2013 19:26


vlasta:
Pokaždé dobijim akumulator z duvodu prevence.Proste to delam automaticky
Naprosto chápu,pač 80% lidí maj ty baterky uplně v žumpě a po 14 denní odstávce a nandání motoru po repasi se to 3x otočí a je konec.Proto mam booster a každýho taky nabíjim.

Jako Pepa Kratz kdys sem mu dělal motor...řikam mu Josef máš v hajzu baterku!ne to neni možný byla nová.Neumřela mu v rajchu?Ach jo.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

18.11 2013 19:40


Taky od špatný zkušenosti raděj preventivně dobíjím v zimě tak jednou za 14 dní.Je to lepší a starty jsou mnohem hladší.Akorát přemýšlím o nějaký šikovný vodě odolný zásuvce někde z venku abych furt nemusel pod kapoty aut.Nemá někdo nějakej tip na nějakou zásuvku?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

18.11 2013 19:44


áček:
Taky od špatný zkušenosti raděj preventivně dobíjím v zimě tak jednou za 14 dní.Je to lepší a starty jsou mnohem hladší.Akorát přemýšlím o nějaký šikovný vodě odolný zásuvce někde z venku abych furt nemusel pod kapoty aut.Nemá někdo nějakej tip na nějakou zásuvku?
Děláš uplně to nej co mužeš,protože auto jak nejede déle a líta jen mesto a hodně startů denně neni šance ji nikdy plně dobít.Nedělám to jinak.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

18.11 2013 20:00


Satas:
Tady má to slůvko "bezúdržbová" baterie neblahý účinek na naše peněženky,kdy lidi pod tímto pojmem ani nenabíjí protože je to bezúdržbový a auto to nabije samo. To je ten mýtus kterej hustěj prodejci zákazníkům aby měli větší kšefty.

A je fakt že až udeří silnější mrazy tak tihle uživatelé na to dojedou nebo spíš nenastartujou
nahoru

sponzor





18.11 2013 20:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.10. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 10

18.11 2013 20:18


Díky za plodnou diskusi plnou informací

Teď těžce lama dotaz.

Není někde na netu návod jak tu baterku skutečně vyndat?

Mám tam ještě originál Vartu a kromě + a - od ní vedou ještě nějaký další dráty..

Nechci tím někoho otravovat, tak jestli je někde na internetu klidně cizojazyčný tutoriál tak budu vděčný za link

Díky moc.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

19.11 2013 10:00


A tiez som sa konecne rozhybal nabit baterku ma predsa 7 rockov a jazdi sa len okolo komina a napatie po uspani mala 12.30V tak som jej dal celu noc kuru 1A a rano skoro audika sa zlakla ako starter toci


nech sa paci priloha tu
Naposledy upravil urgi dne 19.11 2013 11:31, celkově upraveno 1 krát. (6% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.10. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 10

19.11 2013 10:17


urgi:
A tiez som sa konecne rozhybal nabit baterku ma predsa 7 rockov a jazdi sa en okolo komina a napatie po uspani mala 12.30V tak som jej dal celu noc kuru 1A a rano skoro audika sa zlakla ako starter toci


nech sa paci priloha tu


Diky moc
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2013
Příspěvků: 228 | Témat: 0

20.11 2013 14:55


áček:
Nemá někdo nějakej tip na nějakou zásuvku?

Co to dobíjet přes diagnostickou zásuvku nebo cigareťák a přívodní kabel skřípnout do dveří? Ale to asi radši jenom malým proudem.

Si pamatuju, jak tatík taky moc nejezdil, tak si vyrobil do garáže nabíječku s tak malym odběrem, aby se neroztočily elektrohodiny . Sice to moc nenabíjelo, ale třeba po 14denním stání auta to tam něco natlačilo.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

20.11 2013 16:51


áček:
Nemá někdo nějakej tip na nějakou zásuvku?


Ja jsem poridil Ctek a u ni uz kabely jsou.... ale koukel jsem,ze se daji poridit i samostatne,ale zalezi jakou mas nabijecku,respektive aby pasoval "konektor" ?

Pro info,napr. zde jsou ty kabliky k Cetek -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

20.11 2013 18:00


spenatek:
Nechci nic skřípat do dveří ale vyrobit nějakou zásuvku a umístit ji ven tak aby byla přístupná a vodotěsná nebo alespoň vodě odolná aby při první zimě neuhnila a hlavně aby nešla do zkratu.Prostě řešení na trvalo.

Jinak vyrábět udržovací adaptér v dnešní době je už přežitek ten se dá koupit kolem 500kč.Používám ho na motorku a tu mám pernamentně připojenou na síť.

patper:
Na tyhle jsem koukal a nepřijde mi to vhodný na to co plánuju. Bez dalších úprav je to u mě nepoužitelný.Scháním jen nějakou zásuvku a kabeláž si vyrobím na míru dle vhodnýho umístění na autech.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email