Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 25 dubna 2024
Celkem je zde 269 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 424
Online návštěvníků
Návštěvníků: 267
Uživatelů: 2
Celkem: 269

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

11.11 2013 22:08


Při sešlápnutí plynu až na podlahu na 3. až 6. převodový stupeň v otáčkách od cca 2000 - 3000 se mi auto brutálně až hrozivě rozklepe, zkrátka vždy když natlačí Turbo* a začne být velký krouťák (od 3000 a nebo pozvolným přidáváním plynu jede auto úplně normálně). Prakticky ani teď si nejsem jistý, ale postupnou eliminací - repase čerpadla, kontrola vstřiků, repase kardanu, kontrola všech silenbloků a kloubů, jsem došel k tomu, že mám nejspíš v háji dvouhmotu. 360 000 km na dvouhmotu v quattru je asi určitě dost.

Teď moje otázka - dvouhmota je raketa jako bejk cca 20000,- s DPH (díky ČNB a jejich debilních intervencí) a paradoxně se jěstě přestala vyrábět, ale pár kusů u různých prodejců nicméně teď ještě je.
Přemýšlel jsem, že bych jí nahradil jednohmotou, jelikož u 100 C4 v motorizaci 2.5 jednohmota je.
Nevozí někdo ve své A6 C4 jednohmotu místo dvou? Popř. má smysl se touto myšlenkou zabývat?
Páč cena za dvouhmotu je prostě obrovská investice v porovnání s hodnotou vozu.

Dík za info
nahoru

sponzor





11.11 2013 22:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

12.11 2013 1:02


s0uky: Samotného mě to zajímá. Chová se mi to úplně stejně, ale u sebe jsem spíš typoval na vnitřní kloub.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

12.11 2013 6:45


A jsi si jisty ze je to dvouhmota? Nejake dalsi projevy spatne dvouhmoty to ma? - rachoceni pri vypinani motoru, pri jizde v tahu pri nizkych otackach motoru, rachoceni pri pousteni spojky pri rozjezdu...
Me se to po chipu od Jjardy chova stejne. Myslim si ale ze to bude Kardan*, protoze vibrace jdou citit jakoby zezadu auta. Mas Kardan* dobre namontovany? Od audi dokonce existuje pripravek na montaz a vystredeni kardanu...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

12.11 2013 8:21


KOS: Jo, to jsem zapomnel dodat, ze mi to dela taky po chipu od JJardy. Je to tim vetsim kroutakem. Levou poloosu jsem mel nahradni, tak jsem ji na zkousku celou vymenil a nic...ale pravou na zkousku nemam zadnou. Kardan* mam zrepasovanej od GKN, oba klouby, lozisko, ulozeni, nastrikani a vyvazeni. Je to profi firma, tomu moc neverim, ze by to bylo udelany spatne, ale co je dulezity podotknout, ze to delalo PRED repasi kardanu a dela to uplne to samy i po.
Me ty vibrace jdou kompletne po celym aute, nejdriv zepredu a pak zezadu a cely to se to pak klepe jako krava...

Ostatni projevy dvouhmoty (podle me dvouhmoty, nikoliv kloubu, kloubu by vibroval pred chipem, ne az po...): pri startovani a chcipani jakoby zavrze. Pri nizkych otackach motoru obcas taky zavrze a pri rozjezdu na 1 a 2 neni rozjezd plynulej, ale takovej jakoby trhanej, nicmene 1 a 2 muzu vytocit pod plnym plynem, na 3 skoro pod plnym a od 4 zacina padat stodola... A jelikoz s tim takhle jezdim jiz dyl, ale snazim se tem velkym vibracim predejit, tak se to dle meho nazoru zhorsuje, jelikoz se rozvibrovava decentnima vibracema cele auto od cca 60kmph nahoru.

rakyroky: vnitrni kloub po kontrole ani jeden vuli nema a to jsem dokonce vymenil tu poloosu na zkousku, jelikoz jsem ji mel...

EDIT: Proto me napadlo vymenit celou dvouhmotu za jednohmotu, snese vetsi kroutak a 100 C4 ji taky mela, tak proc ne A6?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

12.11 2013 9:17


s0uky: krouťák je nejvyší v nízkých otáčkách,u chipu to bude cca 2200-2500 teď sem viděl na T5 dvouhmotu v prdeli a bušilo mu to i na volnoběh.

Seš si jistej že ve 100 C4 byla jednohmota? mám totiž doma z ní motor a převodovku tak by si mi udělal radost .

A otázka ke kardanu - napišeš mi prosim kontakt a kolik tě stála repase? Chtěl bych taky udělat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

12.11 2013 9:20


Nemůže to být turbem netlačí moc? Víš jak když se ti neotevře včas do výfuku a natlačí ranec do válců. Zkus opatrně poklepat na Turbo* jak je výstup do výfuku.

Opatrně myslim kladivem přes nějakej nástavec
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

12.11 2013 11:51


sqwerk: jj, nevim, teda zda u vsech motorizaci, ale u vetsiny ano - konkretne u 100 C4 2.5 zkratka jo:-))
Kardan*:
GKN Service Austria GmbH
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Pekárenská 54
370 04 České Budějovice
24 h servis – Hotline: +420 602 125 019
phone: +420 387314 125
fax: +420 387314 126
Ted udelej radost ty me a rekni, co mam rozbityho

NN, Turbo* tlaci v pohode, protoze kdyz doslapnu plyn cca v 3100ot, tak auto jede jak TGV

Auto na volnobeh mi taky vibruje vic nez predtim, ale nevim, jestli uz nejsem paranoidni, jelikoz on celkove R5 na volnobeh vibruje.
Kazdopadne, zadny chrasteni a bouchani se nekona, jak vsichni pisou o rozbity dvouhmote. Napadlo me, jestli neni v prdeli to vodici lozisko na kterym ta dvouhmota je...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

12.11 2013 13:39


Je to divný to by asi i to ložisko dost hučelo Zkus ve větší rychlosti vyšlápnout spojku a na hulváta pustit to dvojhmoty nemají v lásce tak jinak nevim jak stim lépe vy.... .

Jinak mám doma dvouhmotovej setrvák a asi i tu jednohmotu ze 100 tak kdyby něco ozvi se koupil sem ho za pakatel tak muže jít zase dál
nahoru

sponzor





12.11 2013 13:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

12.11 2013 14:08


To je pravda, lozisko ale nehuci. Zkusit to muzu, otazkou co cekat a navic aby se mi pak nekde nerozlitla uplne na sracku

Poslal jsem ti PM, tak dej vedet...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

12.11 2013 20:30


Ta jednohmota lze použít, je nutné vyměnit samozřejmě i lamelu a přítlačák. To hrubé drnčení zmizí úplně, ale naopak se mi objevilo jemné zarachtání kolem 1200 ot. Dával jsem to teda na quattro*, které je na přenos různých vibrací pohonu mnohem náchylnější, u předokolky se asi nic dít nebude.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

12.11 2013 21:04


Mě to taky začalo po čipu vibrovat od spodku. A jenom při maximální akceleraci, při normální jízdě ne. Taky jsem myslel, že je to kardanem. Nestihl jsem to dořešit, protože jsem mezitím odstavil vůz pro poruchu motoru.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

12.11 2013 22:17


sniper: jj, me to dela taky pri maximalni akceleraci, pri pozvolny ne. Ale postupem casu se mi auto zacalo i lehce chvet nad cca 80kmph, jakoby byly lehce rozvazeny kola, ale to nejsou.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 4

13.11 2013 6:57


njn, spojka je holt nejslabší článek. S tím tu bojuju téměř neustále, hlavně u nějakých drsných úprav. U těch AEL s tím moc není problém, ale ten projev co tam máš a ty ujetý KM by mohla být dvouhmota. Typický projev nefunkčního setrváku je ale v otáčkách mnohem nižších, spíš pod 2000ot., ale je možném, že s důvodu vůle bude nevyvážený a tak vibruje. Otázka jestli dokážeš rozeznat takový to klasický pohopsávání vnitřního kloubu od vibrací přenesených setrvákem? Odkud seš? Máš to ke mně daleko?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

13.11 2013 7:59


jjjarda: jsem rad, ze jsi napsal! Mam to k tobe kousek, jsem z Jindrichova Hradce, takze nemam problem za tebou do CK popojet, otazkou je kdy se ti to hodi. Klidne napis do zprav...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 4

13.11 2013 9:25


Zajeď kdy se ti to bude hodit, jsem na dílně každý den, ale než pojedeš, tak zavolej. 775 577 489 a pozor, jsem přestěhovaný, teď mám dílnu Přísečná 74.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

13.11 2013 12:13


OK, díky, ozvu se.
nahoru

sponzor





13.11 2013 12:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

13.11 2013 14:17


Panove poprosim pak o sdeleni verdiktu, at vim na co se pripravit:-)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

13.11 2013 15:19


Mě teda po chipu nic akorát mám spíš někde problém po cestě jak se mi to ohřeje jede míň ale to sem nepatří. Zatim spojka a vše okolo ok
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

13.11 2013 15:22


Otazkou je, jak starej serrvak mas a kolik mas celkem natocino:-))

Jinak po navsteve jjardy budu urcite informovat.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

13.11 2013 18:44


No nevím, já tomu moc nerozumím, ale vibrace jsou většinou způsobeny nevyváženou rotující hmotou a průběhem otáček. Tím se mění frekvence vibrací.
A jestli někomu ( a mě také ) motor nevibruje v určitých otáčkách při vlažné jízdě a při požadavku na maximální výkon ve stejných otáčkách vibruje, hledal bych jinde, než v něčem nevyváženém.
A je s podivem, že vibrace mají všichni, kteří mají vyšší výkon oproti sérii, takže na mechanickou závadu nesázím vzhledem k rozdílným opotřebením a stáří vozu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

13.11 2013 19:09


sniper: Ono se to blbe vysvetluje psanou formou...
Zkratka a jednoduse normalni model rozjezdu, dejme tomu, ze stale akceleruji az cca do 150kmph (oznacme ho 1 / 2):
Zaradim 1 - rozjedu se a citim decentni skubani / chveni, zaradim 2 - to stejny, zaradim 3 - to uz zadne chveni pri akcelerovani necitim, ale zacinam citit lehke vibrace celeho auta, pocitove neceho co se toci a je to nevyvazene, jak jsi napsal. DAM* 4, pak 5 a 6 a vibrace jsou porad stejne decentni, akorat ve vetsi frekvenci a kolem 130kmph uz zadny vibrace prakticky citit nejsou.

Model rozjezdu dobytek (oznacme ho 2/2):
DAM* 1 - plnej: vibrace jako u modelu 1, DAM* 2 - plnej: vibrace jako u modelu 1, DAM* 3 - plnej: vibrace nejsou ale okolo cca 2800otacek se chvilkove zachveje cely auto, ale kroutak to ma suprovej uz od spodu, DAM* 4 - plnej: kroutak od spodu luxusni, ale prehoupnu se kamkoliv do rozmezi 2000 - 3000ot a auto se mi muze roztrhat jak se cely rozvbibruje, to stejne na 5 a 6.

Vibraci z modelu 2 se zbavim tim, ze akceleruju na pul plynu, ale vibrace z modelu 1 jsou stale a nevim co je zpusobuje - muj odhad je oboji dvouhmota.

Doufam, ze to z toho po lopate pujde aspon trochu pochopit...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

13.11 2013 19:24


s0uky: Však uvidíš.
Já než budu dávat druhý motor, tak dám i komplet novou spojku a už stojím před rozhodnutím, jestli tedy i novou dvouhmotu.
Asi ano...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

13.11 2013 19:30


sniper: nepremyslel jsi nad jednohmotou? Prece jen 20000,- je dost...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

13.11 2013 19:34


s0uky: Určitě ne.
Myslím si, že se dá sehnat i levněji. Ta dvouhmota má svůj význam a navíc pokud se použije jednohmota, měl by se použít i adekvátní tlumič torsních kmitů, který je jiný pro verze 85kW s jdnohmotou.
A jelikož máme všichni přidáno na výkonu, torsní kmity jsou mnohem větší, takže krok zpět by mohl motoru velmi ublížit.
nahoru

sponzor





13.11 2013 19:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

13.11 2013 19:36


sniper: OK, to zni logicky...

BTW: pokud sezenes novou dvouhmotu za rozum, dej mi vedet, jsem na tebe zvedavej jak se ti to podari...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

13.11 2013 19:41


s0uky: No zeptám se normálně Meggyho a pokud nepořídím, mám nějaké kontakty v Německu, tak snad.
Ale nepočítám s tím, že ji seženu pod 15 tis. Kč.
Zase se spojkou jsme počítal 10 tis a je za 1/2 takže tady tu úsporu můžu vrazit do dvojhmoty.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

13.11 2013 19:44


sniper: sam Meggy mi tuhle informaci dal, necelych 20k a prestala se vyrabet, skladem nekde v Nemecku a je to LUK... Sachs uz se dlouho nedela...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

13.11 2013 19:54


A jaaaaaaaaaa to vim,.... ))

Je to dvouhmota. jeste bych zkusil odstavaci test. Nech to zahraty 10 minut stat a motor bezet. A cekej, jestli sebou neskubne a nebouchne. Pokud ano, je to jasny na 1000 procent...

Mam A4 a mel jsem to same. Jen bacha. U me se to nevyresilo a zmenilo se vymenou pouze to, ze to takto nedela v tahu. Jen to bohuzel kopne pri prerazeni a pri pridani a ubrani ale jen jednou. Kroutak pak je jak kdy. Pocitove ruznej, ale to bych videl i jako vypocet v situaci atd atd...

Kazdopadne jsem z toho v peeerdeli, nikdo nevi a tak se budu muset obratit na mistni samany at se na to merknou. Rovnou se pls hlaste...

Kazdopadne jsi popisoval moje stavy pred vymenou,... Takze bych rekl ze DMF.


s0uky:
sniper: Ono se to blbe vysvetluje psanou formou...
Zkratka a jednoduse normalni model rozjezdu, dejme tomu, ze stale akceleruji az cca do 150kmph (oznacme ho 1 / 2):
Zaradim 1 - rozjedu se a citim decentni skubani / chveni, zaradim 2 - to stejny, zaradim 3 - to uz zadne chveni pri akcelerovani necitim, ale zacinam citit lehke vibrace celeho auta, pocitove neceho co se toci a je to nevyvazene, jak jsi napsal. DAM* 4, pak 5 a 6 a vibrace jsou porad stejne decentni, akorat ve vetsi frekvenci a kolem 130kmph uz zadny vibrace prakticky citit nejsou.

Model rozjezdu dobytek (oznacme ho 2/2):
DAM* 1 - plnej: vibrace jako u modelu 1, DAM* 2 - plnej: vibrace jako u modelu 1, DAM* 3 - plnej: vibrace nejsou ale okolo cca 2800otacek se chvilkove zachveje cely auto, ale kroutak to ma suprovej uz od spodu, DAM* 4 - plnej: kroutak od spodu luxusni, ale prehoupnu se kamkoliv do rozmezi 2000 - 3000ot a auto se mi muze roztrhat jak se cely rozvbibruje, to stejne na 5 a 6.

Vibraci z modelu 2 se zbavim tim, ze akceleruju na pul plynu, ale vibrace z modelu 1 jsou stale a nevim co je zpusobuje - muj odhad je oboji dvouhmota.

Doufam, ze to z toho po lopate pujde aspon trochu pochopit...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

13.11 2013 20:10


s0uky:
sniper: sam Meggy mi tuhle informaci dal, necelych 20k a prestala se vyrabet, skladem nekde v Nemecku a je to LUK... Sachs uz se dlouho nedela...



To, že to elit nenabízí, neznamená, že se nedá koupit jinde. Ten setrvák mají kdekoliv jinde normálně v nabídce i s termínem dodání.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

13.11 2013 20:19


krysimlade: No, dik za potvrzeni me domnenky, nicmene bych byl velice nasranej kdyby to nepomohlo Ty to budes resit jak dal? Prevodovka ven, nebo jak? A daval si uplne novou?
Dalsi reseni je pak jednohmota ktera se udajne dava, kdyz hodne zvysujes vykon, ale druha stranka veci je jak psal sniper...


Andre2: od Stangla ji muzu mit za 16000 bez DPH, coz je cena porad stejna... A na tom ze se asi nevyrabi neco bude, jelikoz na nemeckym ebay neni ani jedna...
Pokud mas lepsiho dodavatele, sem s nim
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email