Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 335 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 332
Uživatelů: 3
Celkem: 335

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

29.10 2013 17:23


Zatím čistě teoreticky - dá se s určitostí poznat vadná elekronická (...i když v ní ve skutečnosti žádná elektronika není ) hlava čerpadla???
Motor běží, po zapnutí klimy mírně kolísá volnoběh (otáčkoměr se nehne, jemně chvěje autem v cca 1s intervalech), při plném knedlíku vyletí dým z výfuku asi tmavěšedé barvy a z toho v cca 10% případů je akcelerace bez dýmu. VAG bez chyb.

Když odnesu hlavu do BOSCHE - jsou schopni mi ji zkontrolovat? Kolik si za to mohou vzít?
nahoru

sponzor





29.10 2013 17:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

30.10 2013 7:09


1) Myslím že samotnou hlavu Ti nevezmou, pouze celé čerpadlo.
2) Na AEL jsem ještě neviděl lehlou hlavu. Spíše padá přesuvník - regulace počátku vstřiku.

Dělá to jen při klimě, nebo kdykoliv? Studený / teplý?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

30.10 2013 12:00


KOS: U mýho předchozího AAT to dělalo taky.Když jsem to koupil, tak to takhle kulhalo pořád. Snad jen po studeném startu byl tak půl minuty klid. Potom jsem s tím byl za Vlastou, poladil el. hlavu a pak to kulhalo jen když byl motor hodně teplý, nebo se zapou klimou úplně vždy. Potom mi Vlasta vyměnil čerpadlo a byl klid. Říkal něco v tom smyslu, že to stávající je už v takovém stavu, že se nevyplatí ani opravovat. Toť moje zkušenost s touto závadou. Sežeň si jiné čerpadlo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

30.10 2013 17:23


Obal čerpadla jsem měl vydraný. Rozebral jsem čerpadlo, obal přebrousil, složil zpět - žádná změna. Tak jsem koupil nový obal (s tím jsem měl mimochodem taky pěkné patálie), vyměnil, a světe div se - pořád stejný problém. Dávku mám nastavenou na cca 4mg.

Zlobí mě to prakticky pořád - jednou více, podruhé zase méně. Momentálně je to ve stavu takém - že se nedá jezdit na plný plyn - protože to co se mi valí z výfuku se nedá ani publikovat...

Čerpadlo se mi nechce měnit už z toho důvodu, že mám nový obal - což by byly pro mne vyhozené prachy.

Možná se ptáte proč sem to někomu nedal - ptal jsem se na více místech a vesměs byla odpověď taká, že s pětiválcem nemají moc zkušeností, anebo že on to čerpadlo vymontuje a pošle do BOSCHe a že opravy vychází tak od cca 20ti litrů.

Proto bych to raději nějak vyřešil sám....
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

30.10 2013 17:34


No mně se houpání objevovalo minulej rok v létě.
Tak jsem laboroval, nakonec jsem zkusil jinou značku paliva - nádrž OMV Maxxmotion Diesel - ta syntetická nafta + 1:200 VIF. Nafta má mazivost na hranici požadavků, tak VIF pro jistotu. Vyměnil jsem palivák a problém zmizel a už se neobjevil. Ani za tepla ani za studena, ani s A/C ani bez. Zhoupne se jen při sepnutí nebo při sepnutí velký zátěže na altík, ale to se dorovná a pak je to super.
Od tý doby jezdim na tohle palivo - 2Kč na litr mě neserou i do takovýho škopku jako mám já. Navíc ta věc neparafínuje a má cetanový číslo 60 z čehož maj paradoxně věší příNOS* starý auta s horší kompresí.

Co se týče velkýho kouře - nemáš seklej/zasekávající se EGR*?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

30.10 2013 17:38


EGR* odstavený, vif sem nějakou dobou přidával a beze změny. Momentálně tankuji OMW/Benzina
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

30.10 2013 19:30


Ještě jeden (levný) pokus by jsi mohl vyzkoušet.

Řešil jsem tady s jedním AEL, že nemá výkon a od 3000 výše na vyšší kvalty byl úplně mrtvý. Ovšem v měřených parametrech vše OK, od teplot až po tlak turba. Jen trochu kolísal počátek vstřiku. Po výměně čerpadla se to na chvíli zlepšilo.
Vyzkoušeli jsme přehazovat všechna možná čidla z funkčního auta, logy z jízdy, měření všeho možného - vše naprosto v normě až do těch 3tis, kdy to ŘJ utla - jakoby fuelcut.
Nakonec si majitel sám jen tak ze zoufalosti zkusil vyměnit ŘJ a světe div se, auto je zase TDI* a ne SDI* - jezdí jako zamlada.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

30.10 2013 19:39


KOS: Zastav se někdy pro jednotku na vyzkoušení. Je tam i pár koní navíc
Co katy? Já je dal do výkupu, jeden byl totálně ucpaný a před ním 5cm špunt ze sazí. Proto mi to občas nad 3 ot/min nejelo.

Čerpadlo vem do Bosche, ať ti ho odtočí a nech si vystavit protokol. Co se týče elektroniky ve vršku čerpadla, nemá se tam co posrat. Ta buď funguje, nebo ne. Je to bezkontaktní záležitost. To spíše oxidace na patici čerpadla a ŘJ udělá své.
nahoru

sponzor





30.10 2013 19:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

30.10 2013 20:11


sniper: Ahoj Pavle, asi to tak dopadne. Nějak se domluvíme, vyhradíme si nějaký ten půlden a dojedu s tou svou kraksnou k Tobě na servis. Skusíme to dát nějak dohromady.
Dýmyvost se postupně zhoršuje, ale na výkon si stěžovat nemůžu...



Čerpadlo do BOSCHe vzít bohužel nemůžu - by ho chytly za konec kabelu, roztočily jej nad hlavou a omlátily by mi jej o hlavu
(objednal jsem špatný obal a všiml si toho až sem to měl přeskládané - nepasoval mi na držák na motoru - musel jsem frézovat díry do obalu - ten den sem myslel že mi jebne...)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

31.10 2013 20:25


KOS: Tvoje úpravy na odtočení snad nemají vliv, ne? Kouří ti to černě? Předpokládám, že trysky FB musí stále fungovat. Chtělo by to dojet ještě, než začnou pořádné mrazy.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

03.11 2013 20:30


sniper: Asi to necháme vyhnít. Nechci to lámat přes koleno, a navíc čichám dražší investici, tak uvidím jak se to bude dále projevovat. Zkusím to ještě zdiagnostikovat, sledovat logy jak se chovají teploty/dávka/počátek vstřiku v momentech kdy to blbne a kdy ne.

Do jara budu jezdit jen tak na půl plynu a pak bych se případně ozval. Zatím to nehoří
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

04.11 2013 12:58


KOS: já poslal čerpadlo do Bosche a řekli hlava v pr.. dělalo mi to na volnoběch teplej motor nic nepuštěný a otáčky kolísali + palubní PC ukazoval průměrku 4,8 a 5,8 a to mám Q takže bylo jasný že je K.O. Co sem dal od Suldy tak je to čistej chod a palubák ukazuje cca dobře 7,5. Takže má závada byla čistě čerpadlem, jinak motor startoval hned na drcnutí a myslim že i auto lítalo líp stim K.O. čerpadlem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

04.11 2013 17:36


sqwerk: A můžu se zeptat jak jsi na tom byl s kouřivostí před opravou a po opravě?
A palubák mě ukazuje taky malou spotřebu cca o dva litry méně
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

04.11 2013 17:55


sqwerk: řekli ti hlava čerpadla, nebo vrch čerpadla. Ona totiž hlava je ten díl, kde jsou našroubovány vysokotlaké trubky a KOS zase myslí hlavu jako elektronický vršek, tak ať se do toho hoši nezamotáte.
Chtělo by to nazývat věci pravými jmény
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

05.11 2013 8:37


sniper: řekli mi že je uplně K.O. vydřeno a že ani ta elektronika neni O.K. že za repas bych dal tak 30 táců, a to repasovaný prodávaj za 27

Ale nevim jak se to mohlo stát, furt to bylo v pohodě a pak sem ho vyndal že přetěsnim ty dvě víčka z boku a od té doby v pr...

KOS: auto si občas zakouřilo ale jelo jako ďábel ale do té doby taky kouřilo

Jen mám furt problé když si dám na vagu ty akční členy kde to zkouší ten elektromagnetický ventil na zavírání paliva tak vždy motor zhasnul ale teď nic a to sem dával uplně novej ventil
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

05.11 2013 18:11


Jak se pozna, ze obal je vydrenej, popr. ta hlava v prdeli? Me auto chodilo jak hodinky, kourilo jen kdyz jsem jezdil po meste a pak jsem vylitl za mesto a slapl na to.
Ale po vymene rozvodu musim nechat pretesnit cerpadlo u vystupni hridele, jelikoz zacalo chcat. Trochu se bojim, ze az ho vyndaj, ze mi reknou dalsi negativni veci...
nahoru

sponzor





05.11 2013 18:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email