Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 430 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 424
Uživatelů: 6
Celkem: 430

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.4. 2013
Příspěvků: 9 | Témat: 1

14.10 2013 10:57


Zdravím,

přemýšlím nad koupí vozu Audi A6 (2002) 3.0 quattro v automatu. Hledal jsem hodně informací o motoru a autu, ale vskutku informace o tomto modelu skoro nelze najít (čím to je, nikdo s tím nejezdí?), a tak se zeptám tady.

Má motor nějaké velké zápory? Jezdí s ním někdo a podělí se o zkušenosti? Co se na něm nejčastěji může podělat a celkově na autě (kromě převodovky, ta už je měněná)?

Na co si mám dát při koupi pozor a co zkontrolovat? Je najeto poctivých 310tis hodně?

Lze nějak srovnat auta s motorem 2.5TDi a 3.0 quattro, který je povedenější a lepší? Auta s 2.5TDi jsou na prodej úplně pořád a na každém rohu, ale 3.0i quattro jsem skoro nemohl najít.

Dále co mě po koupi asi bude zajímat, tak jsou rozvody - jak jsou nákladné? Majitel neví kdy byli dělané (dělal je ještě předchozí majitel asi před 3 lety), takže jiná možnost než je udělat po koupi není nebo lze to nějak zjistit, že ještě vydrží chvíli?

Upozorňuji, že jsem laik, proto mám takové dotazy a obracím se sem, kde se pohybují profesionálové

Děkuji za rady, tipy a odpovědi.

tacosi-presunuté
nahoru

sponzor





14.10 2013 10:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.10. 2010
Příspěvků: 205 | Témat: 12

14.10 2013 12:14


A6 2002 a 3.0TDI to se mi nejak nezda ja mam za to ze 3litr je az od roku 2004
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.4. 2013
Příspěvků: 9 | Témat: 1

14.10 2013 12:15


Tinky_linky:
ja mam za to ze 3litr je az od roku 2004


V celým příspěvku jsem o TDi nenapsal ani jedno slovo (krom toho, že jsem se ptal na srovnání motorů), je to 3.0 quattro - benzín.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.10. 2010
Příspěvků: 205 | Témat: 12

14.10 2013 14:58


tak to promin
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

14.10 2013 15:05


Krupy: Ahoj, 3.0 moc rozsirena neni, na pocit to nie je ziadna stihacka, co sa tyka spolahlivosti urcite lepsi ako 2.5TDI. napis uzivatelovi root ten mal tento motor vo svojej A6, povie ti ake standardne zavady tento motor ma
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.4. 2013
Příspěvků: 9 | Témat: 1

14.10 2013 19:27


Díky, napsal jsem mu. Žádnou strašnou stíhačku nečekám, ale 162kW by už mohlo trochu s autem pohnout. Měl jsem furt 1.9TDi, kde mě ten výkon přišel celkem malej (i po chipech). Audi jsem ještě neměl a když jsem na tuhle narazil, líbila se mi strašně i výbava
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.4. 2013
Příspěvků: 9 | Témat: 1

15.10 2013 14:04


Nikdo nic?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

15.10 2013 14:24


Krupy:
Tady se moc V6 3,0 benzin nenosí, zato si můžeš počíst o všech možnejch dehtech
nahoru

sponzor





15.10 2013 14:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.4. 2013
Příspěvků: 9 | Témat: 1

15.10 2013 14:27


Hanys:
To chápu, ale určitě je tu plno profíků, který s tím mají nějaké zkušenosti a možná i pár majitelů, kteří to vlastní Moc informací celkově o tom nejde dohledat na internetu :/ a nevím jestli z toho mít strach nebo ne, protože bych rád do toho šel.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

15.10 2013 14:33


Krupy:
Není. Těch tu bylo jak šafránu a konkrétní zkušenosti hned tak nezískáš. A když, tak od pár lidí, což není směrodatné.
Koukni třeba na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Ten má sice A4, ale něco o motoru tam taky najdeš. Ovšem zase - nic obecného, jen subjektivní zkušenost.
Tady snad jedině ošoupané "kup si dízla nebo 4,2"
Nanejvýš se dozvíš, že je lepší 171kW verze, což tě asi moc nezajímá
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.4. 2013
Příspěvků: 9 | Témat: 1

15.10 2013 15:03


Hanys:
Díky, už jsem to pročetl. Já bych o tom typu motoru nějak výrazně neuvažoval, ale cenovka je dobrá a navíc v autě je rok starý LPG systém, což beru jako krásný plus. Záleží čím udělám líp, protože jsem pořád pokukoval na 2.5TDi (132kW), ale teď jsem narazil na 3.0 v benzínu a prostě nevím.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 835 | Témat: 48

15.10 2013 15:03


Krupy: Zkus se zeptat Vlasty (uživatel vlasta), jestli nemá s tím motorem zkušenost. S atmosférickým benzínem budeš mít možná míň starostí než s TDI. Já mám druhou 2.8 a s motorem jsem žádný fatální problémy zatím neměl. Závodní stroj to není, ale je to pěkný pohodový svezení a i ty octovky do kopce předjedu, když chci.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 2

15.10 2013 22:04


3.0i (síce v A4) má aj užívateľ m@te

čosi je aj tu (riešenie katalyzátorov a lambda sond):
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.4. 2013
Příspěvků: 9 | Témat: 1

18.10 2013 15:21


Díky za odpovědi, byl jsem si jí už projet, a je pravda, že to je poněkud líný v automatu, ale zase taková pohodička to byla. Tak nevím nevím, cenovka je více než zajímavá.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.5. 2013
Příspěvků: 4 | Témat: 1

29.10 2013 12:07


Ahoj, tento typ jsem si koupil před 4 měsíci tak že trochu zhodnotím:


Pod kapotou najdeš jen velký motor ,pár drátků a minimum hadiček.
Ne jako u TDI.

Co se týče motoru, musím vyzdvihnout jeho tichost,"snad nepřeženu", ale suprtichost do 2500 otáček.Při akceleraci motoru a otáček nad 3000 se projevý krásný zvuk klasického šestiválce bez turba.

Pod motorem je vidět jemný ůkap oleje odkud si,ale je to jen lehounce.Žádná olejnička jako u TDI.

Motor táhne pěkně z 0 do 80km/hod pak lehce zeslabí ale žádná hrůza a po 110 km/hod zase táhne znatelně víc.Pokud chceš tah pořád, stačí přeřadit na převodovce S a motor pak vytáčí více než přeřadí.To je supr ale nedá se stále nebot spotřeba pak rapidně stoupá.

Pohodlí a ostatní je stejné jako u jiných A6.

Já pomalinku dělám jen lehké udržby viz. moje garáž.
Nejvetší investicí jsou asi rozvody ale měl jsem štěstí,že je dělal majitel předemnou.
Je to jednoduchý silný motor a pokud budeš pravidelně měnit filtr a olej tak musí nalítat randál.Slabá stránka je, že auto je napěchované samým čidlem a elektronikou což je znát na výpisu na diagnostice.Ale všechny chyby co hlásí mě jsou vždy jen "sporadické" a na činnost motoru zatím nemají vliv.
Určitě ale nějaká čidla časem budu muset vyměnit.

Poslední věcí je spotřeba: já jezdím dálku za 8.7 , ale dálku myslím nad 100 km v kuse při 90 km/hod a na dálnici 110km/hod a zapnutý tempomat.
Za 10.6 jezdím "kolem baráku" tzn. z města do města (cca 35km od sebe)a podobný pojíždky.
Za 11.7 jezdím ve městě.Je to prostě tak, je to furt 3litr šestiválec.

Ohledně plynu, tak do toho bych nešel,ten motor jezdí pak při uplně jinejch teplotách a to vidím max na 50000km a pak problémy.

SOUHRN: jsem max.spokojenej , mám to v automatu,quattro,tempomat a supr muzika.
Když chci opravdu rychle předjet,zařadím S a šlápnu na plyn.
Jinak líná mrcha to není , sporták taky ne.

Pozor , před 4 roky jsem měl 2.5 TDI Quattro manuál 6 rychlostí 132kW
a nemohl jsem si stěžovat, aby někdo snad neřekl, že pomlouvám TDI.
To rozhodně ne, jen všechny TDI co jsou pod 132kW
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

30.01 2018 18:08


Pratele kamaradi, prihodte par typu na co se zamerit pri kontrole/zkusedbni jizde teto motorizace.
Jaky je interval na vymenu rozvodu?
nahoru

sponzor





30.01 2018 18:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

30.01 2018 18:50


Rozvod je tam retezem a jsou poyreba pripravky takze to dat nekomu kdo tomu rozumi, nekde sem se tady k tomu motoru v minulosti vyjadroval a oproti silnejsom verzim 1.8T ma akorat lepsi zvuk jinak nic sice tam odpada starost o turbinu ale zase vic svicek a civek, vetsi vaha atd. Lpg je super ale otazka jaky je v tom system a hlavne kdo ho montoval... to sem tu taky kdysi rozebiral. Chce to hledat.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

30.01 2018 21:09


Jak to myslis " oproti silnejsom verzim 1.8T ma akorat lepsi zvuk jinak nic" jako ze tech 30kW a asi 75Nm navic nehraje roli ?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.9. 2009
Příspěvků: 780 | Témat: 14

30.01 2018 21:24


TAVIC: KATY. Aftermarket trci pod auto, origo je za raketu.
Jinak co vim od root-a, tak pokud clovek nezaspi vahu vzduchu a lambdy, tak i ty katy vydrzi leccos.
Rocnik 2002 rozvody retezem urcite nebyly, ASN (myslim) byly remenove.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

30.01 2018 21:27


rnemec: no prave to se resi tady :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

root ani ostatni borci zainteresovani se zde jiz asi nezdrzuji
Todle je rok 2003, 260tkm, manual.kod motoru nevim
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 0

30.01 2018 22:02


Pokud je to ASN kód motoru je tam určitě rozvodový řemen.... Určitě se to musí pri výměně nastavit na přípravky a navrchu musí ventilové víka dolů interval výměny bych musel zjistit dle VIN
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

30.01 2018 22:14


Nitro-xXx: ok diky za info.
Rikas zjisit podle VIN, to se čudujem, kod motor nestaci ? A kdyz musi viko ventilu ven pri vymene tak to bude asi pekna pracicka..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 207 | Témat: 31

31.01 2018 9:02


píše se první po 120tis a další po 90. Při rozvodech předek auta dolu. přípravky na rozvody podmínka a svěřit jen někomu, kdo ty auta zná!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

31.01 2018 10:29


Takze to je vice mene standart , coz by i sedelo dle info neznaleho prodejce , kery tvrdi , ze predchozi majitel v DE je delal v 200.
nahoru

sponzor





31.01 2018 10:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 207 | Témat: 31

31.01 2018 11:08


no hlavně info. neznalého prodejce bych vůbec nebral v potaz!!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

31.01 2018 14:18


Prave ze jo, nemuze si vymyslet, kdyz tomu nerozumi, kazda lez by byla snadno odhalena , takhle kdyz se trefil do intervalu, ktery mu sdelili predchozi majitele (on s tim autem vubec nejezdil) da se tomu spis verit.
Kazdopadne jistota je to udelat a je klid.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

31.01 2018 18:56


Dam to i sem protoze to sem spis patri.
Ja jsem ten motor nikdy neslysel,ale stejne me prijde krapanek suchej, jako kdyby hidrostely, tkuste poslechnout a hodit par poznatku :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2008
Příspěvků: 319 | Témat: 25

31.01 2018 21:23


Neviem ako vám, ale mne do ok hneď udrela tá čierna nádobka na chladiacu kvapalinu....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

31.01 2018 21:58


Jo, presne,taky me na ni oko spocinulo, je to standart?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

01.02 2018 8:22


Chlapi, muzete me prosim zjistit jaka do toho 3,0i patri baterie +?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email