Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 492 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 489
Uživatelů: 3
Celkem: 492

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

18.03 2009 19:13


tohle lozisko je pred strednim klobem kardanu. tlumi vibrace kardanu pri nizsich otackach pri rozjezdu naprikl. tu gumovo manzetu mam natrzeno a tohle mam nahradni. je v etce vedeny jako soucast kardanu ale ma na sobe cislo dilu - 441 521 113 a taky 443 321 113 A
potreboval bych vedet jestli je to pro vsechny kardany C4 stejny nebo ne..
abych nerozdelaval svo karu zbytecne
vite nekdo? je to ve starsi etce? co to je za cislo dilu ktery neni v etce??
jak to ze vymenna cast dilu je v etce vedena jako soucast celku??
nechapu...
nahoru

sponzor





18.03 2009 19:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

19.03 2009 14:16


tak to vypada ze si to cvicne zas rohodim a uvidim jak to dopadne...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

19.03 2009 14:54


nedodava se jako ND, poze komplet Kardan*, Nemečtí soudruzi tam davaji udajne ložisko a střed z BMW
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

19.03 2009 16:16


ja nahradni mam ale jestli je to stejny u vsech treba C4ek co sou quattro*...
rozdelaval si to nekdy nebo menil z kardanu na Kardan*?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

19.03 2009 16:35


vmike: Nedávno jsem ložisko měnil, sice u Quattra typ 85, ale asi to bude podobný. Ložisko jsem použil z BMW

Odkaz do galerie


Ten Kardan* se ale docela blbě rozdělává. Je šroubovaný jedním šroubem hned u kříže. Šroub není problém, ale ten tisíhran je zalepený nějakou jistící barvou a rozpůlit ten Kardan* znamená několik minut mlácení kladivem do toho držáku kříže. Kříž jsem radši nerozdělával, aby se mi nevysypaly ty jehlové ložiska. Nenašel jsem jiný způsob, jak to rozpůlit. S tím kladivem je to taky blbý, že tam zavazí ještě to staré ložisko. Před demontáží si ještě poznač polohu těch dvou kusů kardanu vůči sobě, Kardan* je vyvažovaný, tak aby po montáži neházel.

Tady už je rozpůlený

Odkaz do galerie
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

19.03 2009 17:01


diikes uz sem to mel rozdelany a poznaceny mam..
tohle co je tady nafoceny mam z jinyho eska 6ky a opticky vypada uuplne stejne jak to co mam na aute jenze s utrzenou manzetou okolo toho loziska..
proto to menim..
jde mi o to jestli to bude mit stejnej prumer na ten tisicihran vnitrni prumer toho loziska.. jestli nedelali kazdej Kardan* jinej..
dofam nee...
to lozisko BMW vypada uuplne jinak... to tam pasuje taky? vedle toho novyho mas to stary ale nevidim ho poradne prijde me zes to mel stejny jako ja mam na fotce..
mohl by si mi pls zmerit kolik mas vnitrni prumer loziska - ten co narazis na kardanovou cast s tisicihranem?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

19.03 2009 21:43


Tak vnitřek ti nezměřím, už ho mám na autě Jaké máš číslo toho kardanu v ETKA není to 857 521 101 D ? Ložisko nemám evidované jako náhradní díl. Je součástí kardanu. Ten domeček ložiska vypadá trochu jinak, zdá se, že C4 má hlubší tunel než Urko, je více utopený v tunelu.
Vnitřní průměr bude 30mm, viz.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Tohle ložisko jsem kupoval.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

19.03 2009 21:52


mira:
Tak vnitřek ti nezměřím, už ho mám na autě Jaké máš číslo toho kardanu v ETKA není to 857 521 101 D ? Ložisko nemám evidované jako náhradní díl. Je součástí kardanu. Ten domeček ložiska vypadá trochu jinak, zdá se, že C4 má hlubší tunel než Urko, je více utopený v tunelu.
Vnitřní průměr bude 30mm, viz.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Tohle ložisko jsem kupoval.


ja mam cislo 441 521 113 a taky 443 321 113 A ...
obe sou na te manzete napsany...
neva zkusim to tam po vikendu napasovat.. melo by to byt stejny doufam
jiank jeste zbyva prelisovat moje lozisko do manzety co mam ted z S6ky
nahoru

sponzor





19.03 2009 21:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

21.03 2009 9:41


bylo to stejny absolutne a paslo to tam jak hrnec na prdel
takhle je stary utrzeny..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

22.03 2009 1:40


vmike: pěkný Z čeho jsi tam to ložisko nakonec dal?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

22.03 2009 8:07


vymontil sem to z vraku S6 C4 v automatu r.v.1997..
nastesti bylo uplne stejny...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

26.11 2010 21:14


Zdar, víte někdo tedy z jakého BMW tam "pasuje" to uložení? Je to do C4.
A ještě jestli z BMW je ten silentblok tužší.
Děkuji
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

26.11 2010 23:35


Andre2:
Zdar, víte někdo tedy z jakého BMW tam "pasuje" to uložení? Je to do C4.
A ještě jestli z BMW je ten silentblok tužší.
Děkuji


mas SZ...

Kardan* se prodava jako celek proto neni cislo loziska..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

27.11 2010 0:44


Andre2: Nevím, co ti poradil mike, ale já kupoval ložisko v kony a stálo kolem 2000,-. Mají ho skladem
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

27.11 2010 9:06


KOS:
Andre2: Nevím, co ti poradil mike, ale já kupoval ložisko v kony a stálo kolem 2000,-. Mají ho skladem


poradil sem mu ze mam celej Kardan* za 2000,-
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

27.11 2010 12:36


KOS: Nemáš foto? Je to ložisko do celého toho domku, nebo je tam také nějaký silentblok?

To uložení na BMW má tužší silentblok?
nahoru

sponzor





27.11 2010 12:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

27.11 2010 16:14


Bohužel foto nemám. Ve skutečnosti je to jen opravná sada. Je to ložisko (klasické kryté) + silentblock. Ten silentblock je určitě tužší než originál. Je v něm po obvodu zavulkanizovaný kovový kroužek, takže bych se o životnost nebál.
Tvým úkolem je shodit Kardan*, rozpůlit jej, zdemontovat ložisko se silentblockem a držákem. Starý silentblock z držáku vyřezat/vypálit/odstranit a nalisovat do něj silentblock a ložisko nové.

Nezapomeň na to že Kardan* je vyvážený, takže jak jej budeš půlit, tak si poznač polohu obou polovin na tisícihranu. Taky by jsi měl poznačit polohu unašečů na převodovce a rozvodovce vůči kloubům na kardanu. Jak budeš Kardan* montovat nazpět, tak jej musíš na ložisku vystředit jak podélně (díry se šlicem), tak výškově (podložky pod držákem).
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

28.11 2010 16:05


nevíte kde by mi vyvážili Kardan*?Ostrava a okoli.
Nejblíž jsem našel ve zlině
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

16.03 2012 23:06


KOS: prosimtě nevzpomeneš si ještě jestli si jim tam psal nějaké číslo dílu do kony ? Když z místa sešlápnu kotel je to jak kdyby někdo ze spod bušil, budu muset vyměnit taky ložisko s uložením.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

17.03 2012 16:06


Nechtěli po mě žádné číslo. Zavolal jsem tam, řekl že chci středové uložení kardanu na A6 a oni z fleku vysolili, že jej mají skladem, tak jsem ho měl za hodinu doma
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2013
Příspěvků: 147 | Témat: 30

11.12 2013 17:19


zdar shanim stredove ulozeni kardanu na a4b5 TDI* je to stejny jako do a6c4 moc by mi pomhl odkaz alebo cislo dilu diky moc
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

11.12 2013 17:40


absolon86:
zdar shanim stredove ulozeni kardanu na a4b5 TDI* je to stejny jako do a6c4 moc by mi pomhl odkaz alebo cislo dilu diky moc

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


zkus se optat, myslim jsem to tam videl ve skladu..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email