Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 183 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 182
Uživatelů: 1
Celkem: 183

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

26.11 2013 17:33


Tak jsem našel druhý čidlo. Ono je trošku šejdrem a v tý spleti trubek jsem si ho nevšíml tak jsem hned namontoval tlak oleje a za studena 4-5 na volnoběh. a za tepla 2 při volnoběhu a při plný 5. Tak snad dobrý uf. Už jsem myslel na nejhorší
nahoru

sponzor





26.11 2013 17:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

11.12 2013 21:54


Tak dneska jsem si konečně vyzvedl SPZ na CZ. Ale všiml jsem si že jak vede hadice od paliv filtru do čerpadla tak mi v ní tečou malý bublinky je to normální? A ještě se zeptám kde bych sehnal na přetěsnění čerpadla opravnou sadu? Lehce rosí naftu. A ještě jedna otázka co říkáte na tuhle sadu rozvodů z aukra je to z polska ale je to ina a gates http://aukro.cz/rozvody-audi-vw-seat-1-9-TDI*-afn-ahu-1z-i3718621368.html Díky za info
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

11.12 2013 22:54


m-nic-h: neni to spravne. Obvykle jsou duvod k vymene filtru...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

11.12 2013 23:12


A jak pak mam spravne odvzdusnit soupravu TDI* je pro me zatim spanelska vesnice.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

11.12 2013 23:23


A co chces na tom odvzdusnit?
Porad v tom cirkuluje nafta, protoze se tim mmj chladi cerpadlo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

12.12 2013 6:33


Aha ja jen ze jsem o tom neco slysel. Kdyz budu menit filtr aabude tam vzduch od filtru.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

12.12 2013 7:06


m-nic-h:

kdybych ji jen odpojil tak bych nic nevyresil. A s diodou jsem nasel az nedavno. Takze me to stalo takhle 2kc a to z toho mam jeste jednu diodu v zaloze akorat ji budu muset lip pripojit. Ted ji tam mam jen na hulvata napichlou


vyriesil, auto by slo inak - lepsie a to bola podstatna informacia pre diagnostiku, ze vaha je zla.

Dolezite ze uz to jazdi ako ma.
Naposledy upravil Milos1 dne 12.12 2013 8:18, celkově upraveno 1 krát. (4% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

12.12 2013 7:32


m-nic-h:
Když vyměníš palivový filtr, tak se soustava sama odvzdušní. Možná to budeš chvilku startovat déle nebo to nastartuješ hned, ale pak se to trošku podusí jak půjdou vzduchové bublinky do motoru, ale hned na to by měl motor šlapat.
Někdo do nového filtru ještě před montáží do auta naleje naftu.
nahoru

sponzor





12.12 2013 7:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

12.12 2013 7:33


Bojuš:
m-nic-h:
Když vyměníš palivový filtr, tak se soustava sama odvzdušní. Možná to budeš chvilku startovat déle nebo to nastartuješ hned, ale pak se to trošku podusí jak půjdou vzduchové bublinky do motoru, ale hned na to by měl motor šlapat.
Někdo do nového filtru ještě před montáží do auta naleje naftu.


pokud tam naftu nenalejes,tak to nepojede ani za 15minut na starteru. jiste ze se musi filtr zalit. i tak se to zavzdusni trosku.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

12.12 2013 11:00


Já filtr nezalil naftou. Prostě jsem ho tam dal, napojil hadičky. Nastartoval a chytlo napoprvé, trošku si motor zaškytal (nezdechnul) a je to
Jen je fakt, že jsem to dělal na A4 b5.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

12.12 2013 11:21


A jak s tim pretesnenim cerpadla kde bych to sehnal? V autokelly jsem na netu nic nenasel.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.8. 2010
Příspěvků: 222 | Témat: 9

13.12 2013 20:04


filtr rozhodne zalit naftou, a bublinky se delaji trebas ze je nekde mala netesnost na vratce nafty.

A do pretesneni cerpadla bych se teda nehrnul
AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

13.12 2013 23:41


_pettas: vratce??? Myslis, ze hadice obsahujici naftu pod malym pretlakem mohou byt pricinou bublin v saci vetvi???
Netesnost saci vetve nikdo nevylucuje, ale pravdepodobnejsi pricina bublinek je vysoky podtlak zpusobeny pricpanym filtrem. Jako pomocny indikator lze nekdy pouzit nedostatecny vykon v zatezi, pripadne klesajici vykon po zaslapnuti zpusobeny nedostatkem nafty v cerpadle
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

14.12 2013 11:53


Jednoznacne palivovy filetr pri vymene zaliat naftou!
Mne pri poslednej vymene na starej AHU pri zavzdusneni vyleteli otacky na kratku dobu do maxima ( mozno aj viac ) a nebolo to dobre na "usi".
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

18.02 2014 12:22


Ahoj prosim vás potřeboval bych poradit ohledně ventilu N75 na TDI* 1Z viz foto kod 028906283
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
kterej mám koupit? Hledal jsem na auto kelly a u audi 80 nebízej pouze toto
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
ktery nemá stejný číslo a na audi A6 C4 1.9 TDI* motor AHU nebo 1Z nabízej toto je to stejný i když budu hledat u golfa nebo toleda
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
a teď mi prosim poraďte který mám koupit. ty kody vubec nikde nesouhlasí Děkuju za pomoc
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

21.02 2014 18:00


Tak jsem sehnal od jednoho člena z dieselpoweru n75 a stále nic. Tak jsem se nasr*l a začal jsem odpojovat a připojovat čídla. A zjistl jsem že když mám odpojené modrá čidlo tak auto jede do nějakejch 2.5 tis ot. a pak zdechne, když jsem byl přitom tak jsem odpojil diodu a zapojil váhu vzduchu a asi je snad funkční tyk jede a pak skočí do nouzáku. Chci se zeptat jestli je nějak propojený modré čidlo ještě s něčím že když je odpojený tak to dá do řídící jednotky nastavenej impuls v nouzi a nezajímají ho nějaký jiný informace z jinejch čidel. Nechce se mi už kupovat další věc kterou to nebude. Už jsem měl v plánu koupit WTG na Turbo* za 1000 jestli to taky nění tím, ale když se Turbo* rozjede bez nějakejch problémů a pak to skočí do nouzáku.

A ještě další otázka na další čidlo vody za hlavou má 6ti pin a v autoprodejnách prodávaj pouze na 3 piny s kulatou zásuvkou. Vím že je to propojený s budíkama na rafičku. Má toto čidlo ještě nějakou funkci s řídící jednotkou. Jediný kde toto čidlo prodávaj jsem zjistil tak v Porsche za 2800,- se slevou a to už mi přijde sakra dost.

Snad někdo bude vědět a předem mu děkuju za informace.
sponzor





21.02 2014 18:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

21.02 2014 18:07


m-nic-h:
Tak jsem sehnal od jednoho člena z dieselpoweru n75 a stále nic. Tak jsem se nasr*l a začal jsem odpojovat a připojovat čídla. A zjistl jsem že když mám odpojené modrá čidlo tak auto jede do nějakejch 2.5 tis ot. a pak zdechne, když jsem byl přitom tak jsem odpojil diodu a zapojil váhu vzduchu a asi je snad funkční tyk jede a pak skočí do nouzáku. Chci se zeptat jestli je nějak propojený modré čidlo ještě s něčím že když je odpojený tak to dá do řídící jednotky nastavenej impuls v nouzi a nezajímají ho nějaký jiný informace z jinejch čidel. Nechce se mi už kupovat další věc kterou to nebude. Už jsem měl v plánu koupit WTG na Turbo* za 1000 jestli to taky nění tím, ale když se Turbo* rozjede bez nějakejch problémů a pak to skočí do nouzáku.

A ještě další otázka na další čidlo vody za hlavou má 6ti pin a v autoprodejnách prodávaj pouze na 3 piny s kulatou zásuvkou. Vím že je to propojený s budíkama na rafičku. Má toto čidlo ještě nějakou funkci s řídící jednotkou. Jediný kde toto čidlo prodávaj jsem zjistil tak v Porsche za 2800,- se slevou a to už mi přijde sakra dost.

Snad někdo bude vědět a předem mu děkuju za informace.

6pin cidlo? co to je?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

21.02 2014 18:45


Je to tohle čídlo
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
má prostě zásuvku na 6 drátů
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

21.02 2014 19:22


m-nic-h:
Je to tohle čídlo
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
má prostě zásuvku na 6 drátů


ja vidim 4...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

21.02 2014 19:43


Já vidím 6
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

21.02 2014 19:47


tady je další
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

22.02 2014 18:47


m-nic-h:
tady je další
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


tak to vidim prvne. tvl co to mas za skladacku???
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

22.02 2014 21:06


skládačku nevím ale dráty jsou origo v pouzdrech tak to musí bejt original. A už jsme konečně zprovoznily jsem VAG-COM* a s jediným s čím se spojíme tak s jednotkou ABS* s jednotkou motoru se nelze spojit. Jsou tedy dvě možnosti? kabel někde přerušen a nebo jednotka v hajzlu? Díky
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

22.02 2014 21:13


m-nic-h:
skládačku nevím ale dráty jsou origo v pouzdrech tak to musí bejt original. A už jsme konečně zprovoznily jsem VAG-COM* a s jediným s čím se spojíme tak s jednotkou ABS* s jednotkou motoru se nelze spojit. Jsou tedy dvě možnosti? kabel někde přerušen a nebo jednotka v hajzlu? Díky


ty stare jednotky se spatne diagnostiku. ani cina ani vagcom rosstech orig. pry snad original vag rozhrani...nektere stare jednotky ani diag nepodporuji.
sponzor





22.02 2014 21:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

22.02 2014 21:26


No budu schánět jinou jednotku na vyskoušení jestli to není tím. Ale čeho jsem si ještě všiml tak toho že ventil N75 za studena cvaká a pak za tepla ne. Čím je tento ventil hlídán nějakým rele a jakým nebo jen samotnou jednotkou. Jinak n75 je nový
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

23.02 2014 6:44


m-nic-h:
No budu schánět jinou jednotku na vyskoušení jestli to není tím. Ale čeho jsem si ještě všiml tak toho že ventil N75 za studena cvaká a pak za tepla ne. Čím je tento ventil hlídán nějakým rele a jakým nebo jen samotnou jednotkou. Jinak n75 je nový


aby ti to slo vagem musel bys mit novsi nednotku z let cca 1996 nahoru. diagnostika jak fik - poslech cvakani

ventil nehlida nic. ovlada ho jednotka negativem, druhy pol je na +12v po klicku.
AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

23.02 2014 6:51


toona85: rv 94 sla nacist cimsi, koupenym za bura na aukru. Nazev si uz nepamatuju, ale v nabidce to melo i jiny auta nez koncern.
Ale nevylucuju, ze rv.93 to ma jinak...
AK batole
AK batole


Registrace: 11.3. 2008
Příspěvků: 444 | Témat: 14

23.02 2014 18:44


m-nic-h:
skládačku nevím ale dráty jsou origo v pouzdrech tak to musí bejt original. A už jsme konečně zprovoznily jsem VAG-COM* a s jediným s čím se spojíme tak s jednotkou ABS* s jednotkou motoru se nelze spojit. Jsou tedy dvě možnosti? kabel někde přerušen a nebo jednotka v hajzlu? Díky

Díval sem se, mám tam taky 6pin, drátů je ale jenom 5, na diagnostiku zapomeň, taky se spojím jenom s ABS*, ty jednotky sou nahovno, druhou nesháněj. Někomu se to spojí, někomu ne
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

23.02 2014 20:59


A nevyzkousel by jsi prosimte kdyz ho vypojis jak se bude auto chovat, abych vedel co to dela jestli to jede v nejak jinak. Diky
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

24.02 2014 11:07


A ještě další otázka?
Jaký má vliv rozbitýho Snímače teploty paliva na víkonu? Má taky v tomhle velkou roly?
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email