Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 308 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 302
Uživatelů: 6
Celkem: 308

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2009
Příspěvků: 12 | Témat: 1

16.03 2009 17:35


Ahoj všem, i já jsem tady nový, ale i když jsem tady prolezl hodně příspěvků, nemám pocit, že bych našel uspokojivou odpověď na řešení mého problému...tedy... min. týden jsem koupil OOOO 2002 Avant 2,4 125kW Q Aut., před koupí jsem sice dobře vyzkoušel, ale až teď jsem si všiml, že vždycky, když se motor zahřeje, začnou mi při udržování nějaký stálý rychlosti kolísat otáčky o cca +/- 200ot v rozmezí cca 1500-2000ot - noha na plynu je pořád ve stejný poloze, ale automat jakoby si chtěl přidat a přeřadit a naopak. Když jsou otáčky výš, tak nic nekolísá. Když nechám setrvačností padat otáčky níž, jdou do cca 1100 a pak podřadí (je to OK?). Nepříjemný je, že člověk chce udržovat dejme tomu 50km/HOD* ve městě a auto mu kolísáním otáček pravidelně zrychluje a zpomaluje...není to nic hroznýho, ale chci předejít většímu problému včas. Jinak automat nekope, všechno jde jako po másle...možná se mi zdá, že je auto při přidání plynu v nižších otáčkách (1500-2000) trochu dejchavičný...
Servis včetně výměny motorovýho oleje byl dle servisky před cca 5000km, ale údaj o výměně oleje v převodovce jsem teda nenašel a nevím, kdy a při čem se dělá (snad každých 40-50tis. km?)...
Prosím o radu, jestli by pomohla výměna oleje a filtru v automatu nebo jestli bude pes zakopanej v nějakým čidle...
P.S. Nejsem žádnej mechanik, tak prosím srozumitelně. Díkes, Petr
nahoru

sponzor





16.03 2009 17:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.03 2009 20:34


PetrKlic:
Ahoj, vítej na klubu

Těžko radit na dálku, ale rozhodně bych začal výměnou oleje v automatu. Podle servisního plánu se má měnit každých 60tkm

Nebude to stát moc a musel by's to udělat tak, jako tak. V odborné firmě (např.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Ti jsou schopní vyměnit kompletní náplň. U Audi mi ho uměli vyměnit jen cca 5l (daný technologií výměny), proto jsem to zahrnul do 15tkm intervalu.

Cena cca 3000,- u Audi, u Kapse cca 4500,-
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

16.03 2009 20:37


root:
U Audi mi ho uměli vyměnit jen cca 5l

však KAPS také víc nevypustí....a výměna mě stála asi 3500,-
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.03 2009 20:40


Rob:

KAPS:

Dobrý den pane Stanek



Co se týče kilometrového projezdu automatických převodovek – velmi těžce
se dá tento limit stanovit. Obecně však můžeme říct, že lamely jsou schopny
vydržet cca 300000Km za předpokladu, že se pravidelně měnila olejová náplň


Výměnu oleje v převodovce bych Vám rozhodně doporučil.
Tento úkon trvá 2-3 hodiny a lze tedy provést na počkání

Interval výměny je v rozmezí 40000 – 60000 km
Tento interval je nutné dodržovat a u vozidel s větším počtem
najetých km raději dříve.


Cena za výměnu oleje včetně filtru a případného proplachu systému
se pohybuje v rozmezí 4500 – 6500 Kč


Termín je možný dohodnout se technikem panem Tomšicem
Na tel +420602718762 nebo na e-mailu
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Děkujeme za využití KAPS poradny


Asi zvedli ceny A když se děla proplach, tak se dělá co? Mění komplet náplň. Ale spletl se v tom filtru na TT 2001+ neni.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2009
Příspěvků: 12 | Témat: 1

16.03 2009 20:48


...díky za odpověď...obávám se, aby to nebyl počátek něčeho většího, výměnu oleje v TT jsem plánoval na podzim spolu s výměnou motorovýho oleje, klínovýho řemene a pokud to k tomu bude, tak i rozvodů, ať je to všechno při jednom a připravený na zimu...ještě nemám moc potuchy, kolik by stála případná oprava/výměna nějakýho čidla apod... taky mě napadla úprava nastavení ŘJ, ale to už by asi udělal předchozí majitel...

Kdyby někoho napadlo něco dalšího, na co se zkusit zaměřit, uvítám každý podnět, předem díkes...

P.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

16.03 2009 20:53


root:
A když se děla proplach, tak se dělá co?

vypustí se olej asi 5L a nalije se nový a takhle několikrát za sebou až vyteče čistý olej...ale najednou to nevymění,leda demontáží převodovky...a řikal mi že ten proplach moc nedělaj a ani mně ho nedělaly
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

16.03 2009 20:55


KAPS je jedna z nejlepsich firem co se zabyva automatama, u nich bych se rozhodne nebal o to ze to ojebou.......
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.03 2009 20:56


Rob:
Jsem zase slyšel, že to uměj Nějakou mašinou, bo co ...

Ale shodnem se na tom, že je to fajn vyměnit a může to udělat hodně. Ale je docela zajímavé, že to v Audi vychází stejně, nebo dokonce ještě laciněji

PetrKlic:
Ty kilometry co píšeš v garáži to má najetý doopravdy?
nahoru

sponzor





16.03 2009 20:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

16.03 2009 20:56


PetrKlic:
taky mě napadla úprava nastavení ŘJ

jj to určitě udělej,tim nic nezkazíš...návod najdeš tady na AK
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

16.03 2009 20:58


PetrKlic:
když se motor zahřeje, začnou mi při udržování nějaký stálý rychlosti kolísat otáčky o cca +/- 200ot v rozmezí cca 1500-2000ot - noha na plynu je pořád ve stejný poloze, ale automat jakoby si chtěl přidat a přeřadit a naopak.


Vitaj

Ak dáš manuálny režim na TT tak to tiež pridáva a uberá otáčky (o cca +/- 200ot v rozmezí cca 1500-2000ot - noha na plynu je pořád ve stejný poloze)?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

16.03 2009 21:03


root:
Ale shodnem se na tom, že je to fajn vyměnit a může to udělat hodně. Ale je docela zajímavé, že to v Audi vychází stejně, nebo dokonce ještě laciněji

ano to se rozhodně shodnem,já jsem nechal vyměnit olej ještě jednou před zimou, radši tady v "Škoda" a vim že olej vypustili...díval jsem se na ně...domluvil mi to tam známej
máš fakturu? kolik ti napočitali za olej a kolik za práci?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2009
Příspěvků: 12 | Témat: 1

16.03 2009 21:06


jj....četl jsem, díky zvažuju to...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2009
Příspěvků: 12 | Témat: 1

16.03 2009 21:07


flashmajster:


Vitaj

Ak dáš manuálny režim na TT tak to tiež pridáva a uberá otáčky (o cca +/- 200ot v rozmezí cca 1500-2000ot - noha na plynu je pořád ve stejný poloze)?


Přesně tak, zkoušel jsem manuál, ale je to stejný, kolísá, i když je plyn ve stejný poloze...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.03 2009 21:07


Rob:
Kolem 3ech tácků olej a pár stovek práce? Možná míň. Se zítra podívám na fakturu Ale mám u nich nějakou slevičku jako stálej zákazník. Za kolik to udělaj v tý Škodě, pro zajímavost?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2009
Příspěvků: 12 | Témat: 1

16.03 2009 21:10


root:
Rob:
Jsem zase slyšel, že to uměj Nějakou mašinou, bo co ...

Ale shodnem se na tom, že je to fajn vyměnit a může to udělat hodně. Ale je docela zajímavé, že to v Audi vychází stejně, nebo dokonce ještě laciněji

PetrKlic:
Ty kilometry co píšeš v garáži to má najetý doopravdy?


Kilometry jsou dle servisky doopravdy, taky jsem nevěřil a ověřoval dle VIN* - do roku 2005 bylo najeto podezřele málo, a pak už ten zbytek... vše v evidenci a dle stavu auta nemám důvod nevěřit, fakt nevypadá jako 7-letý
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

16.03 2009 21:14


root: litr za práci a 500 za 1L oleje,záleží kolik vypustěj...
nahoru

sponzor





16.03 2009 21:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.03 2009 21:14


PetrKlic:
Tak to bych asi pomalu dumal nad jinou příčinou, bo 130tkm na TT nic není, i kdyby tam byla původní náplň. Ale jeden nikdy neví.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2009
Příspěvků: 12 | Témat: 1

16.03 2009 21:19


root:
PetrKlic:
Tak to bych asi pomalu dumal nad jinou příčinou, bo 130tkm na TT nic není, i kdyby tam byla původní náplň. Ale jeden nikdy neví.


Však taky dumám... ale výměna náplně to nemusí vyřešit, nechci postupovat jen metodou pokus omyl a zjišťovat kudy cesta nevede... i když tou výměnou oleje asi nic nezkazím... jen si myslím, že kdyby to bylo tak zaprasený, tak by mě ten automat aspoň občas kopnul nebo dělal problémy při vyšší zátěži a častým řazení nahoru dolů, ale to je naprosto OK a šlape sametově (jen by teda mohl řadit trochu rychleji, ale to už bych chtěl asi moc )
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2009
Příspěvků: 12 | Témat: 1

16.03 2009 21:23


root:
Rob:



Asi zvedli ceny A když se děla proplach, tak se dělá co? Mění komplet náplň. Ale spletl se v tom filtru na TT 2001+ neni.


Teď se ukážu jako odborník - fakt už ta moje 2002ka nemá v TT filtr? Bylo mi řečeno známým, že tam je a musí se měnit s olejem...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

16.03 2009 21:27


PetrKlic:


Přesně tak, zkoušel jsem manuál, ale je to stejný, kolísá, i když je plyn ve stejný poloze...


Potom vidím problém inde ako v TT. (napr.: škrtiaca klapka, váha vzduchu, Lambda*, atď.)
Každopádne by to chcelo poriadnu diagnostiku.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.03 2009 21:31


PetrKlic:
Mě technik u Audi svatosvatě přísahal, že tam neni. Doufám, že nebudu muset měnit mechanika jestli se ukáže, že tam je

flashmajster:
Asi tak
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2009
Příspěvků: 12 | Témat: 1

16.03 2009 21:32


root:
PetrKlic:
Mě technik u Audi svatosvatě přísahal, že tam neni. Doufám, že nebudu muset měnit mechanika jestli se ukáže, že tam je

flashmajster:
Asi tak


OK, pokusim se tady tolik neztrapňovat ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2009
Příspěvků: 12 | Témat: 1

16.03 2009 21:35


flashmajster:


Potom vidím problém inde ako v TT. (napr.: škrtiaca klapka, váha vzduchu, Lambda*, atď.)
Každopádne by to chcelo poriadnu diagnostiku.


No a to jsou právě ty slova, který jsem slyšet nechtěl ach jo...takže si to dojedu na Audinu nechat projet kompjútrem...má tady někdo zkušenost s AUDI I.S.R. v Průhonicích? (mám to tam nejblíž) Díkes za případný doporučení...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.03 2009 21:36


PetrKlic:
Plosim tebe Já si na autě sám neměním ani žárovku Teď taky jen hádám.


edit: I.S.R? Jo, strejda tam koupil pár aut do firmy, musí u nich vyloženě stát pokud něco dělají. Zajeď za Vlastou, to je zdejší Guru Servis má v N.Jírnách
nahoru

sponzor





16.03 2009 21:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2009
Příspěvků: 12 | Témat: 1

16.03 2009 21:41


root:
PetrKlic:
Plosim tebe Já si na autě sám neměním ani žárovku Teď taky jen hádám.


No tak na škůdce to problém nebyl, ale k žárovce v týhle mašince jsem tu svojí ručku protahoval docela stěží, takže to taky nechám na odborníkovi, až budu mít cestu kolem
Všimnul jsem si, že Xenon* nalevo mi jde trochu do žluta, takže to bude asi brzo taky výměnu, jenže jsou tam 2000K, tak možná půjdu do vyšší teploty (samozřejmě na obou)...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2009
Příspěvků: 12 | Témat: 1

16.03 2009 21:42


root:
PetrKlic:
Plosim tebe Já si na autě sám neměním ani žárovku Teď taky jen hádám.


edit: I.S.R? Jo, strejda tam koupil pár aut do firmy, musí u nich vyloženě stát pokud něco dělají. Zajeď za Vlastou, to je zdejší Guru Servis má v N.Jírnách


Díky za tip...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 1103 | Témat: 10

16.03 2009 22:49


zajeď na diagnostiku, pokud je někde problém, měl by se ukázat
přesně jak napsal root, zajeď za vlastou, velice doporučuju
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2009
Příspěvků: 12 | Témat: 1

30.03 2009 11:39


tak po delší době jsem zpět - kolísání otáček nakonec vyřešeno výměnou oleje v tiptronicu (nikdy ho nikdo neměnil a podle toho taky vypadal) + nastavení výchozích hodnot přes diagnostiku + mírný poštelování otáček (nebyly udávány skutečné otáčky, ale ta odchylka byla minimální, teď už OK).
Všem děkuju za příspěvky a rady
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
11
17.Březen 2024 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email